| Betreft: | evenement: Multigroove, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 08:50:nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 08:50:vond het maar een bagger feest
honk feest was 10 keer beter
Welke dj's waren daar dan?
Heb jou trouwens helemaal niet gezien bij Das Boot.
laatste aanpassing
Uitspraak van Sabrientjuh op maandag 28 november 2005 om 11:06:Sfeer geluid Lokatie aardig duister Kortom, genoeg reden voor de volgende editie!
ik betwijfel of die er wel zal komen..ten eerste beter de Stubnitz....en ten tweede die vergrafte takke pendelboot die maar eens in het uur gaat terwijl de boot er pak en beet 8 minuten over doet !
Uitspraak van Hotflamezzz op maandag 28 november 2005 om 09:29:en dan een pakje sigaretten marlboro 6,60
Hmmmm, ik betaalde 5 uuro
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op maandag 28 november 2005 om 13:20:Het was gewoon erg goed
Niets aan toe te voegen
Flamman op de 'ouwe' boot heerlijk gedraaid ... en Partyraiser als afsluiter héérlijk beuk- en rag-werk op de rode boot
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 28 november 2005 om 13:13:Echt niet te geloven wat een vette shit dit, mijn rode boot was woest, tering wat een geluid en wat een feest, alle artiesten/vrienden/fans onwijs bedankt voor deze meesterlijke avond! dik RESPECT voor Multigroove wat een underground gebeuren..whahah heerlijk gewoon, oude tijden herleven!
partyraiser die zijn setje afbouwde met een tyfus geil speedcore nummer
partyraiser is én blijft de topper
Niets aan toe te voegen
Flamman op de 'ouwe' boot heerlijk gedraaid ... en Partyraiser als afsluiter héérlijk beuk- en rag-werk op de rode boot .... gewoon TOP
ik heb jou niet veel gezien.
ik ben het meest wel op de mooie rooie geweest
laatste aanpassing
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op maandag 28 november 2005 om 13:43:ik heb jou niet veel gezien.
ik ben het meest wel op de mooie rooie geweest
Ik jou ook niet ...
Maar komt denk ik omdat ik veel rondgelopen heb, en eigenlijk alleen de volledige setjes van Flamman en Partyraiser ben blijven staan
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op maandag 28 november 2005 om 13:43:ik ben het meest wel op de mooie rooie geweest laatste aanpassing 28 november 2005 13:44
Trap Terreur...
ga naar feestje in Nijmegen
Welk feestje trouwens?
Partyraiser zaterdag weer @ Thunderdome
Dat is waar!!! Hoe laat eigenlijk..?
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:29:En dat verkies jij boven een feestje vlakbij Arnhem?!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:29:Welk feestje trouwens?
Low Gravity Beats ... tekno/breakcore-feestje ... kijk maar in m'n agenda
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:29:Dat is waar!!! Hoe laat eigenlijk..?
Nog geen time-table bekend volgens mij
Als je wilt weten hoe het 'vroeger' was kwam dit wel heel aardig in de buurt. Men is gewoon te veel verwend met de HMH en dergelijk locaties waar alles perfect is.
Heerlijk ouderwets chillen met The Age of Love tot stampen op Good to Go. Vooral hulde aan Flamman
Deze komt in het rijtje History of Hardcore, Pandemonium, Wooferland en Houseqlassics. Wat mij betreft de 5 beste oldschool feesten van dit jaar
Heerlijk ouderwets chillen met The Age of Love tot stampen op Good to Go. Vooral hulde aan Flamman
Deze komt in het rijtje History of Hardcore, Pandemonium, Wooferland en Houseqlassics. Wat mij betreft de 5 beste oldschool feesten van dit jaar
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 november 2005 om 10:34:dat was er toch ook gewoon
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 november 2005 om 16:11:meen je??! whaahahah ow nou..ik vroeg vanaf 5 uur geregeld om een bacootje en kreeg dat ook gewoon
kan me in de tijd vergissen
of ze vonden jou te dronken en gaven je daarom geen drank meer
whaha die baco die ik op dat moment kwam halen was niet voor mij
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 28 november 2005 om 13:13:Echt niet te geloven wat een vette shit dit, mijn rode boot was woest, tering wat een geluid en wat een feest, alle artiesten/vrienden/fans onwijs bedankt voor deze meesterlijke avond! dik RESPECT voor Multigroove wat een underground gebeuren..whahah heerlijk gewoon, oude tijden herleven!
Helemaal mee eens. Ik heb de eerste boot gemist. Zeker voor herhaling vatbaar, maar als het weer minder is dan ben ik toch wel voor een soort sluis. O ja en ik las dat de pendelboot niet zo vaak vertrok. Misschien is daar ook iets voor te bedenken. Maar goed.. ik snap het wel, want je gaat niet varen als er 3 man en een paardekop in de pendelboot zitten. EN de volgende keer maar grotere boten nemen, want ik had geen plek om te hakken. Althans de 2e boot dan
O ja... als laatste.. geen Partyraiser meer.. veel te goed!
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 28 november 2005 om 13:13:Echt niet te geloven wat een vette shit dit, mijn rode boot was woest, tering wat een geluid en wat een feest, alle artiesten/vrienden/fans onwijs bedankt voor deze meesterlijke avond! dik RESPECT voor Multigroove wat een underground gebeuren..whahah heerlijk gewoon, oude tijden herleven
Kon ik me dat maar herinneren