29027x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zie berichtje
gezien
maar ik sta er niet echt heel puik op
heb zelf overigens ook wel vette pics, heeft een maat van me gemaakt tijdens draaien, maja, heb mn cam in sittard laten liggen
jaja dan doe ik je wat
NANCEEEEEEEEEEEEEEE
long time no see, kom je me een keer opzoeken in maastricht? kan ik je eindelijk laten zien wat ik kan
en wat krijg ik ervoor ??? helemaal niks
een bloemetje
ohhhh jippie waar kan ik hem op komen halen?
ik laat hem bezorgen
anders moet je helemaal naar maastricht
mooi ik verwacht ze morgen ...... fleurt me op
hmmzzzz dat wordt dan pas in de lente dus......
wat een vertrouwen
kwil geen planten ...... wil hele mooie gekleurde bloemtjes
een gegeven paar nooit in de bek kijken, mar goed, jij krijgt de mooiste gekleurde bloemetjes
die kans is er altijd, en dan zal ik m mooi in een nieuw forum onderwerp zetten met fot tekst en uitleg erbij
Doen
rummikubben schijnt erg vermakelijk te zijn...
Rummikubben?
Of was het KummiRubben? (Net zolang rubben tot je kumt...)
Ben pitte! Truste allemaal!
dus je hebt een lekkere duitse barman aan de haak geslagen?.... dammm moet echt nog eens naar de cheetah
dus je hebt een lekkere duitse barman aan de haak geslagen?.... dammm moet echt nog eens naar de cheetah
NOW WAY nix geen duitse barman hahahaha die zijn echt goor in de cheetah...gewoon een lekkere NL'se jongen
zal ik zeker doen...... en dan net al jou gewoon niet komen zeker?.... whahahaha
whahahahaha lees maar trug
niemand wilde mee...kan het me goed voorstellen want normaal is er geen ruk te doen @ bartok...maarjah de volgende x zal ik ze eens wat liever aankijken
whahahahaha lees maar trug ik heb duidelijk misschien gezegd
niemand wilde mee...kan het me goed voorstellen want normaal is er geen ruk te doen @ bartok...maarjah de volgende x zal ik ze eens wat liever aankijken
jaja kweet het
euhhh de volgende keer? die tent euhh bedoel dat hok wordt toch afgebroken of niet??
laatste aanpassing
euhhh de volgende keer? die tent euhh bedoel dat hok wordt toch afgebroken of niet?
hahahaha geen idee...maarjah bedoel als sebulba de volgende x ergens moet draaien...hoe draaide Falo eigenlijk...want dat wilde ik wel weten
euhmmmm ik zou het niet weten.... weet wel dat hij er leuk uit ziet en heel snel weer weg was
I know...is jaren een klasgenoot geweest...aardige jongen
Ik heb ut trouwens over die Falo he
laatste aanpassing
kzou niet weten over wie anders........ hou je iet voor me achter?
uhhhhh volgens mij volg ik ut niemeer
explain yourself