Partyflock

Forumonderwerp · 829953
4 volgers · 29684x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Beste Dames en Heren,
het wordt tijd dat wij nederlanders maar eens gaan leren dansen op techno :)

Ik zit net wat van die filmpjes tekijken en echt geweldig dat joh, want ik kon al meestal niet echt 100% mijn "dansdraai" vinden op techno feesten zoals ik b.v. heb/had op hardcore en/of andere muziekstijlen (bij mij was het altijd maar mijn club dansje).

Dus daarom dat ik dit graag met jullie deel Melbourne Shuffle Videos.
Hier zie je wat van de basic steps en de fullblown dans.

Als er mensen zijn die dit wel erg leuk vinden en vrijdag ook naar awakenings gaan, kunnen een "masterclass" (proest:9) volgen bij mij, onder het ronde dakje, je herkent mij aan de blauwe spijkerbroek en witte sneakers :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stefotronic op maandag 5 december 2005 om 16:48:
nouja je kunt hier nog wel heel lang over doorgaan maar dat leest toch niemand...

Gooi het maar in de groep hoor, je hoeft je nergens voor de schamen ;)

Maar ik heb een paar mensen in het echt de mellbourne shuffle zien doe, en daar zitten dan nog grootse kwaliteit verschillen in (logies) maar de meeste die ik heb gezien gebruiken hun armen..

Maarja ik denk dat we het alletwee wel eens zijn over het feit dat het een stuk leuker er uitziet als je handen-armen er bij betrokken worden.
Waarschuw beheerder
Leuke video, maar dat is net zo hard een dans stijl te noemen als dance muziek een muziekstroming is, het is namelijk een verzameling van verschillende dansstylen waar breakdance en de shuffle een onderdeel van zijn...

Waarschuw beheerder
dat filmpje tsja..
ik vind die schuifpasjes errug vet.....soort zelfde gebeuren als usher die om die chick heendraaied...erg vet kan daar maar 2 pasjes van....maar toch dat filmpje..
als je zo danst op de dansvloer word je hard uitgelachen denk ik:)

tziet er gewoon niet echt techno uit...niet erg strak en ...tsja...ach ieder zn ding(Y)

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Zolang je maar geniet :)

Waarschuw beheerder
wel vette dansjes

Waarschuw beheerder
In dat filmpje met die rennende mannetjes zitten wel een aantal die erg strak kunnen dansen..Dat meisje in die battle met die jongen en die gozer met dat petje op vind ik het beste!(Y)
Mij gaat het in ieder geval nog niet 1,2,3 lukken zonder gebroken enkels en zonder dat ik op mijn muil ga :D
Ik doe wel gewoon op mijn eigen manier mee :yes:
Wie weet pik ik ooit nog wel eens een move mee en zo niet ook prima :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C.Brasser op dinsdag 6 december 2005 om 13:13:
maar de meeste die ik heb gezien gebruiken hun armen..

Mijn armen gaan alle kanten op! :9
Betrap mezelf erop dat ik er steeds vaker wat streetdance-moves doorheen gooi 8)

Vrijdag shuffle-movie maken ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mwahhh, soort van!
Om 10 uur in de morgen, helemaal verrot 8) Gladde vloeren, overal pijn en bovenal erg vaag :vaag: Daarnaast shuffle ik ook nog eens dik uit de maat, hahaha :D

Kan me het opnamemoment niet eens meer herinneren! Ik kruip zodirect maar eens m'n bedje in :9
Waarschuw beheerder
donateur
10 uur :|

toen sliep ik al :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zodirect mar eens slapen! Donderde vanochtend al bijna in elkaar, nu ben ik blij als ik uberhaupt de trap opkom! :9
Waarschuw beheerder
donateur
fuckin hell, ik heb al wat afgeprobeert op die shuffle maar het lukt me niet :o
Waarschuw beheerder
ik heb ook welis geprobeerd te shuffle maar t is verdomt lastig!!

op die site die de topicstarter geeft staan ook basic shuffle moves..
Waarschuw beheerder
Als je die basic moves een beetje door heb door het op 1 been te proberen, daarna kan je ze een beetje door je eigen "disco groove" heen gooien en daar een beeje op door werken (Y)

Waarschuw beheerder
Zolang je ass maar niet beweegt bij het "schuiven", dat doen veel mensen :D Ziet er behoorlijk grappig uit :P
Waarschuw beheerder
i always shake my battie :o :9
Waarschuw beheerder
http://members.home.nl/steveporter/shuffelen.AVI deze gast kan ook zeker wel dansen :)
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ghehe, ik laatst toevallig filmpje gedownload van de Poema (1-jarig bestaan) via SS. Staat die gek daar te housen alsof zn leven er vanaf hangt

hehehehe dat was inderdaad lachen milos...

kon amper nog op mijn benen blijven staan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Degiebody op woensdag 14 december 2005 om 13:08:
deze gast kan ook zeker wel dansen

damn, zeg dat wel
dat vind ik pas echt vet :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C.Brasser op woensdag 14 december 2005 om 11:17:
i always shake my battie

Haha dan krijg je een btje zown moderne "Twist" a la Pulp Fiction :P
Waarschuw beheerder
donateur
*heeft weer een Born Slippy shuffle gedaan :d *
laatste aanpassing
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
lol.. stuiter/shuffle meestal op drum 'n bass
grappig dat het nu geprobeerd wordt op techno... heb 't de heren van The Prodigy al zien doen 10 jaar geleden trouwens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bruine jongen op donderdag 24 november 2005 om 13:20:
trouwens die gozer in de videoclip van 'the Prodigy' met het nummer 'start to dance' doet deze heel snel

Dat is dan toch ook de Melbourne shuffle ?

Deze is net ietsjes anders, maar meneer kan veel meer moves!

Uitspraak van Ener-G op zaterdag 17 december 2005 om 14:43:
heb 't de heren van The Prodigy al zien doen 10 jaar geleden trouwens

Die lange gast kan trouwens zeer dope dansen (Y)
Check het clipje van "Everybody in the place" van The Prodigy maar eens. Daar zie je die lange (kan zo 1,2,3 niet op zijn naam komen) ook "echt shufflen" en gooit er ook van die oldskool-pasjes doorheen (o.a. die oude "base"stapjes, deed ik vroeger ook in de huiskamer, ghehe 8))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb me ook eens een klein beetje verdiept in et shufflen, nadat ik wat van die filmpies gechecked heb en zelf geoefend zit ik nu hier: http://home.quicknet.nl/qn/prive/s.balkema/partyflock/shuffle.wmv

laat ff jullie mening horen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 20 december 2005 om 14:48:
ik heb me ook eens een klein beetje verdiept in et shufflen, nadat ik wat van die filmpies gechecked heb en zelf geoefend zit ik nu hier: http://home.quicknet.nl/qn/prive/s.balkema/partyflock/shuffle.wmv

laat ff jullie mening horen

wheheheh wel kort, maar ziet er wel oke uit !
ff shufflen in de keuken (y) whehehhee.

Waarschuw beheerder
hmm wel leuk:)..iig een begin..
maar erg gefocussed op het voetenwerk...
duitsers hebben daar ook veel last van...
dan is de vraag, is het op de maat?.....en welke snelheid gebruik je?...1 x de maat?....2x de maat (funky techno) of 4..(minimal..maar veelal lelijk)

om een echt goed beeld te krijgen...moet je gewoon naast/voor iemand staanop de dansvloer....filmpjes zijn oke..maar geven niet echt de sfeer van het dansje weer.

het totaal plaatje...voeten en armen werk, en de totale lichaamstaal, de uitdrukking op iemands gezicht, de enrgie die er vanaf denderd, de sfeer in de zaal verder op dat moment en ook belangrijk op welk moment de juiste uitspatting of verhoging van de snelheid....

ja ik draaf door...i know 8)....maart blijft gewoon heerlijk!
Waarschuw beheerder
ja duh haha milos, na een half uurtje oefenen ken ik ook meteen de sickste moves ;)

p.s. wij gaan vrijdag wel ff shufflen bij danilo, als ik dan nog op men poten ken staan.
Waarschuw beheerder
Leuk filmpje hor (Y)
Zat er zelf ook aan te denken om het even op de gevoelige plaat te zetten maar heb even geen internet thuis...

Hijs wel lekker kort maar de basics zijn er zeker, gewoon lekker thuis af&toe even tmf aanzetten (jaja het is fout) en daar op een random beat shufflen.
Hierdoor heb ik mij eigelijk aangeleert om met de shuffle altijd de eerder genoemde 1x & 2x te volgen in verschillende bpm, wat je weer de "edge" geeft bij de breaks ;)

Waarschuw beheerder
ja duh haha milos, na een half uurtje oefenen ken ik ook meteen de sickste moves
p.s. wij gaan vrijdag wel ff shufflen bij danilo, als ik dan nog op men poten ken staan.

hey...ik zei toch dat het een begin was?

ja sgoed hoor...wat competitie is altijd(Y)
mn avond/nacht loopt altijd alsvolgt,,

tot 3 uur...swingen/funken/lichte shuffle
dan tussen 3 en 5 meestal shuffle op zn gevarieerdst (wat mij betreft...zijn dr wel wat die meer kunnen(Y))....dan komt de snelheid erin.
van 5 tot 7 pak ik de snelheid...word het wat simpeler maar wel echt met pure kracht...weinig die me dan nog bijhouden:D

Waarschuw beheerder
Arrrrr ik wil ook vrijdag! Mja dan zit ik za-dag weer zwaar naar de kk bij de familie aan tafel.. *Zucht*

Haha Milos, shuffle-skema :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 20 december 2005 om 14:48:

laat ff jullie mening horen

Ik weet niet hoelang je hier geoefend hebt maar naar eigen zeggen heb je kort geoefend, dan vind ik toch best wel netjes! (Y) Keep on praccy!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:23:

Count me in! 8)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 16:37:
Arrrrr ik wil ook vrijdag!

Je gaat gewoon, domme n00b! ;P Haal maar 1 van die trippendales over om ook te gaan! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op woensdag 21 december 2005 om 00:32:
Je gaat gewoon, domme n00b! Haal maar 1 van die trippendales over om ook te gaan!

Heb nu officieel besloten om niet te gaan. Kga vrijdag overdag kijken naar een hbo-opleiding in A'dam en dan chille bij een maat..

Verstanding zijn owns ! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zorg dan meteen dat die "fantastic" Jan-Willem mijn shuffle-filmpje ff online zet! 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op woensdag 21 december 2005 om 01:20:
Zorg dan meteen dat die "fantastic" Jan-Willem mijn shuffle-filmpje ff online zet!

Die kerel kan net zn pc aanzetten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 01:26:
Die kerel kan net zn pc aanzetten

Als hij waus of als hij nuchter is? ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op woensdag 21 december 2005 om 01:40:
Als hij waus of als hij nuchter is?

Als ie waus is weet ie niet eens wat een pc is... :D

Kzal wel ff vragen of zn vriendin em stuurt, die heeft er iets meer verstand van!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 01:42:
Kzal wel ff vragen of zn vriendin em stuurt, die heeft er iets meer verstand van!

Okay! Is trouwens wel een chick, gezien de foto's! 8)
Waarschuw beheerder
ik wil dat filmpie eventueel ook wel online zetten als het moet. als et nodig is zie ik em wel in men mailbox.
Uitspraak van Ed ter Bak op woensdag 21 december 2005 om 00:32:
Ik weet niet hoelang je hier geoefend hebt maar naar eigen zeggen heb je kort geoefend, dan vind ik toch best wel netjes!

uurtje geoefend, maar voordat het lukt moet ik nu wel weer 15 minz inkomen :P

tis echt facking moeilijk vooral om snel op de maat te doen, maar wel een hele droge danspas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C.Brasser op dinsdag 6 december 2005 om 13:13:
Maar ik heb een paar mensen in het echt de mellbourne shuffle zien doe, en daar zitten dan nog grootse kwaliteit verschillen in (logies) maar de meeste die ik heb gezien gebruiken hun armen..

idd ...in Berlijn b.v doen ze t net iets anders dan in Dortmund...
tis wel erg leuk!! maar kende t al een tijdje toen k nog naar mayday, index enzo ging :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op woensdag 21 december 2005 om 12:17:
ik wil dat filmpie eventueel ook wel online zetten als het moet. als et nodig is zie ik em wel in men mailbox.

Het online zetten is piece of cake ;)
Het probleem echter is dat die dude die me met zijn digicam gefilmd heeft zelden online is! :(

Vind het overigens wel raar om jezelf terug te zien als je aan het dansen bent!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op vrijdag 23 december 2005 om 01:12:
Vind het overigens wel raar om jezelf terug te zien als je aan het dansen bent!

zeker, maar des te beter kan je jezelf corrigeren als je iets vaags doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op vrijdag 23 december 2005 om 12:21:
zeker, maar des te beter kan je jezelf corrigeren als je iets vaags doet.

True, maar het beste is gewoon dansen op een feest (Y) Dan zit ik er veel meer in, relaxte mensen om je heen, hard geluid (is hier thuis trouwens ook geen enkel probleem :9) etc... Ook al sta ik nuchter op een feest, ik krijg heel snel kippenvel en daarna van die zgn. adrenaline-rushes.. Heerlijk! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren op Awake is het me trouwens opgevallen hoeveel mensen er wel niet stonden te shuffelen! (al dan niet proberen :9)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op zaterdag 24 december 2005 om 23:16:
Gisteren op Awake is het me trouwens opgevallen hoeveel mensen er wel niet stonden te shuffelen! (al dan niet proberen )

Jmmr :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op zaterdag 24 december 2005 om 23:16:
Gisteren op Awake is het me trouwens opgevallen hoeveel mensen er wel niet stonden te shuffelen! (al dan niet proberen

heb jou niet eens gezien
en ja, ik ben ook paar keer in de kelder geweest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op maandag 26 december 2005 om 09:19:
heb jou niet eens gezien
en ja, ik ben ook paar keer in de kelder geweest

Ik heb jou ook helemaal niet gezien! :o
Had ook niet veel meer te zoeken in die hardere zaal nadat Secret Cinema klaar was met zijn ding.. Ben er toen nog iets van 3x doorheen gelopen/gehoused, veelal om bekenden te zoeken of ik was weer eens aan het rondbanjeren! (naast housen en iedereen de oren van de kop af lullen mijn favoriete bezigheid op feestjes :9)

Spierpijn is nu trouwens zo goed als over B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 26 december 2005 om 12:40:
Spierpijn is nu trouwens zo goed als over

Bij mij trekt het nu ook weer een beetje weg gelukkig.

Vannacht had ik zelfs moeite met de trap oplopen in de kroeg
Waarschuw beheerder
ben filmpjes aant checken. Als ik me kisten nu niet aan had was ik aan het oefenen geweest. Maar kzal eens keer proberen... en proberen... en proberen... *2 jaar later*... en proberen.. en proberen..