Partyflock

Forumonderwerp · 829953
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Beste Dames en Heren,
het wordt tijd dat wij nederlanders maar eens gaan leren dansen op techno :)

Ik zit net wat van die filmpjes tekijken en echt geweldig dat joh, want ik kon al meestal niet echt 100% mijn "dansdraai" vinden op techno feesten zoals ik b.v. heb/had op hardcore en/of andere muziekstijlen (bij mij was het altijd maar mijn club dansje).

Dus daarom dat ik dit graag met jullie deel Melbourne Shuffle Videos.
Hier zie je wat van de basic steps en de fullblown dans.

Als er mensen zijn die dit wel erg leuk vinden en vrijdag ook naar awakenings gaan, kunnen een "masterclass" (proest:9) volgen bij mij, onder het ronde dakje, je herkent mij aan de blauwe spijkerbroek en witte sneakers :o
laatste aanpassing

Ik wil bij deze alvast een schoolreisje op 3,4,5,6 en 7 Augustus plannen voor Kastellaun
we zullen dan naar Nature One gaan.
Alwaar we een hoop Mellbourne Shuffle dansers zullen vinden B)
Ja ik heb nog nooit de "eer" gehad om het "live" te mogen aanschouwen ;)

Uitspraak van C.Brasser op donderdag 24 november 2005 om 12:24:
Ja ik heb nog nooit de "eer" gehad om het "live" te mogen aanschouwen

ik wel (Y)

Sensation Germany (Y)
Nature One (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van C.Brasser op donderdag 24 november 2005 om 12:22:
het wordt tijd dat wij nederlanders maar eens gaan leren dansen op techno

:no: ik wil niet eens kunnen dansen op techno... net zoals ik niet wil leren dansen op R&b en bubbling :[
Leuk om te aanschouwen? En kunnen die duitsers het een beetje ?
Uitspraak van Ruffz op donderdag 24 november 2005 om 12:28:
:no: ik wil niet eens kunnen dansen op techno... net zoals ik niet wil leren dansen op R&b en bubbling :[

Jij meer het typen van het nieuwe "kwazi dansje" ?

Dat snap ik trouwens nog steeds niet, welke idiot is er ooit mee begonnen het ska dansje het gebruiken op hardcore, echt om te lachuh gewoon die "trekpoppen" op hardcore :D
Man, doe je goed (Y)

;)

Uitspraak van C.Brasser op donderdag 24 november 2005 om 12:28:
Leuk om te aanschouwen? En kunnen die duitsers het een beetje ?

:yes:
echt kewl
zal vanavond eens wat filmpjes posten hier
Uitspraak van C.Brasser op donderdag 24 november 2005 om 12:29:
Jij meer het typen van het nieuwe "kwazi dansje" ?

Dat snap ik trouwens nog steeds niet, welke idiot is er ooit mee begonnen het ska dansje het gebruiken op hardcore, echt om te lachuh gewoon die "trekpoppen" op hardcore

WANKER.

Uitspraak van Ruffz op donderdag 24 november 2005 om 12:34:
WANKER.

Luv you 2 honey :kusje2:

Anders voel je je even op je pik getrapt ofzo ? (meestal krijg je dit soort reacties als der een kern van waarheid achter een opmerking schuil gaat:o )
Alleen omdat ik wanker zei? :o zo erg is dat toch ook weer niet?
Tja ben ook momenteel een wanker :9

Maaruh even ontopic blijven; wie gaat mij vrijdag even leren shufflen :D

mr. mini shuffle (Y)
onder het ronde dakje, je herkent mij aan de blauwe spijkerbroek en witte sneakers

Ik weet zeker dat je mij kan vinden (Y)

Maar ik wil het zeker wel sereus leren ja, zat net al een beetje die "basic videos" uit de link hierboven te proberen;
alleen heb ik mijn nette schoenen aan en laminaat op kantoor, dus mijn baas kwam net al even binnen met de vraag of ik kon stoppen met die piepen schoenen :D

Moet zeggen is lastiger dan het er uit ziet, maar oefening baart kunst ;):9
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 12:24:
Ik wil bij deze alvast een schoolreisje op 3,4,5,6 en 7 Augustus plannen voor Kastellaun
Alwaar we een hoop Mellbourne Shuffle dansers zullen vinden

Mag ik ook mee......:yes:!!!
trouwens die gozer in de videoclip van 'the Prodigy' met het nummer 'start to dance' doet deze heel snel (y)

Dat is dan toch ook de Melbourne shuffle ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 12:24:
Alwaar we een hoop Mellbourne Shuffle dansers zullen vinden

Mijn plekje in de schoolbus is gereserveerd :D

Uitspraak van debster1977 op donderdag 24 november 2005 om 13:18:
mag ik ook mee......

tuurlijk ;)

we hebben wel nog al uw gegevens nodig om aan te melden bij deze opleiding
Uitspraak van bruine jongen op donderdag 24 november 2005 om 13:20:
trouwens die gozer in de videoclip van 'the Prodigy' met het nummer 'start to dance' doet deze heel snel (y)

Nu je het zeg ja, volgens mij is het zeker de shuffle ja :D
En snel dat hij het deed :P

Kan niet wachten tot vrijdag, had gister maar es besloten te gaan naar de westergas, wat het natuurlijk 30x leuker maakt, omdat het kort termijn is :)

Uitspraak van * Kirsten * op donderdag 24 november 2005 om 13:21:
Mijn plekje in de schoolbus is gereserveerd :D

He das mijn plekje waar je zit :[
Uitspraak van C.Brasser op donderdag 24 november 2005 om 13:26:
Kan niet wachten tot vrijdag, had gister maar es besloten te gaan naar de westergas, wat het natuurlijk 30x leuker maakt, omdat het kort termijn is

shuffle er 2 dagen (y)

Uitspraak van C.Brasser op donderdag 24 november 2005 om 13:26:
Nu je het zeg ja, volgens mij is het zeker de shuffle ja
En snel dat hij het deed

zie je wel dat is em he ! :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 13:25:
tuurlijk

we hebben wel nog al uw gegevens nodig om aan te melden bij deze opleiding

Oke zeg maar waar ik die heen kan sturen....:):)
Ik heb zo een idee naar iggi :o

meeste shuffelaars in duitsland doen het vet lelijk....uit de maat ook:)
ze springen wel meer, en ook vaak 360 graden alvorens weer door te shuffelen..maargoed...kheb dr weinig gezien waar ik echt zelf met open mond naar stond te kijken..
wel eluk om te zien hoe iedereen em anders doet.

maargoed de snelheid als sommige nederlanders....dat halen die duitsers nooit:D
Maar hoe dan ook, het ziet er zwaar vet uit :yes:!!

damn...ik had zo'n filmpje van die duitsers die het WEL kunnen...2 dan..
kenne jullie vast wel...
filmpje dat begint met poppetjes die naar je toe rennnen komen..dan soort interview..en dan zie je in een club wat meisjes en gasten shufflen..

die een met die hoed en die gast met dat witte shirt zijn aardig oke:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 14:03:
maargoed de snelheid als sommige nederlanders....dat halen die duitsers nooit

De meester spreekt b) ;)

:knuffel:

Uitspraak van debster1977 op donderdag 24 november 2005 om 13:38:
Oke zeg maar waar ik die heen kan sturen

Uitspraak van C.Brasser op donderdag 24 november 2005 om 13:42:
Ik heb zo een idee naar iggi

:yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 14:05:
damn...ik had zo'n filmpje van die duitsers die het WEL kunnen...2 dan..
kenne jullie vast wel...
filmpje dat begint met poppetjes die naar je toe rennnen komen..dan soort interview..en dan zie je in een club wat meisjes en gasten shufflen..

die een met die hoed en die gast met dat witte shirt zijn aardig oke:)

Denk dat je deze bedoel " http://www.xes.cx/download/shuffle220k.zip "

Maar volgens mij zijn het aussie's , maar ik kan het ook fout hebben...

Maaruh komen er nog mensen een masterclass "shuffle" geven in de westergas op vrijdag aanstaande ? :D

denk dat je dr niet veel gaat vinden op vrijdag in de gas...hoogstens 1 a 2:)

9 december is dr een battle..op diep gezonken...(maar daar moet je wel voor uigenodigt zijn)...
:)
Vanavond even kijken of ik het een beetje kan,
op werk is toch niet de beste tijd om het te gaan oefenen :9

Ik ga zoiezo opzoek vrijdag naar de shufflaars :D, elke die ik zie krijgt een gratis biertje van mij ! o:)

ja dat filmpje bedoelde ik ja..die gast met die pet en die gast met die 7 op zn shirt zijn dope...en dat battle-tje tusen die gast en dat meisje is ook oke.

rest vind ik te tsja...druk met schopende beweginigen en draaien i de lucht...tevens de kleding van de meeste vind ik ook echt lelijk maargoed...dat is daar in in die scene...(Y)

wel gaan ze allemaal maar 1 keer de maat..
kvind iets minder druk en vliegend van links naar rechts...en dan 2 x de maat zodat het puur op snelheid gaat en echt energie en armenwerk mooier,...en vooral LEUKER om te doen!
Die met die pet is zeker goed bezig ja, enja over die kleding gesproken, dat was/is een beetje aussie (red-VS) raverstyle, ook niet echt mijn kleren die wijdebroeken enzo, maar somige zien er zeker nog wel acceptable uit...

Maar je heb wel gelijkt dat het er een stuk mooier uitziet als het even wat strakken op de muziek is ja, dan de rare sprongen :vaag: enzoiezo :
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 14:25:
en vooral LEUKER om te doen!

Ik zou niet dansen als ik het niet leuk vond (behalfe stijldansen toen ik 13 was dan :/), dus dans altijd op de manier hoe ik het leuk/mooi vind :9

stijldansen deed ik ook 4 jaar met volle overtuiging...en als ik het al niet te druk met feestjes, boksen, school, vrouwen en chillen had dan had ik dat nog steeds drbij gedaan B)
Tja stijldansen heb ik praties niet meer gedaan na dat ene jaar;
maar zondag ga ik beginnen met salsa dansen (nooit gedaan, maar heupenschudden lijkt mij altijd wel leuk :9).
laatste aanpassing

kging erop op mn dertiende...eindelijk een plaats waar klekker biertje kon drinken en kon "uitgaan" uiteindelijk met zilver nog 2e geworden nederlandse kampioenschappen8)

maargoed...al 3 jaar niet meer gedaan...kzou wel alles nog kunnen..tering de JIVE........die rockte!
Jive, is dat niet die wacko rock&roll dans uit de jaren 50 met die knie bewegingen ?

*Als we google video toch niet hadden he*
Ik had de jive gevonden, ziet er leuk uit: video.google.com jive+dance
Die heb ik zelf nooit gedaan, achja eerst maar es die shuffle leren :9
laatste aanpassing
ik wil ook kunnen shuffelen :'(
Als je nou ook op vrijdag ging, konden we samen oefenen :/ jammer hor :)

Maar het blijft vet ja, na een helewerkdag heb ik alle filmpjes kunnen kijken (jaja ik krijg gelukkig per uur betaalt :D), en ik ben er denk geen stap mee opgeschoten, alleen dat ik het nu nog meer wil kunnen...

Maar volgens mij is het niet al te lastig, ff de basic shuffle-step-shuffle-step-cross kunnen en dan moet je lekker je eigen dingen gaan doen :9

je moet niet teveel naar die filmpjes kijken..
je moet ten eerste ritme en snelheid hebben anders schiet het uberhaupt niet op..als je nu als niet bewegen kan...dan lukt je de shuffle ook niet mooi:)

ik deed eerst altijd soort breakdance footwork pasjes....toen zal ik veel gasten in duitsland shufflen en enjkele in nederland...
zoals het woord het zegt dan ga je shuffelen met je voeten..
eerst kan je alleen de rechter en gaat de ander licht mee..
dan kan je ze beiden tegelijk.....en dan kan je ze apart van elkaar shuffelen........dat is al machtig mooi:)..
daarna kan je met je armen bepaalde bewegingen eromheen maken...die dingen verhullen of extra laten zien..
als je echt in je hum zit (of vand e kaart bent;)) dan willen er soms onwijs vette dingen uitschieten...qua tussenpasjes en zo:)

beetje electric boogie op zn tijd is ook gruwelijk....maar daar moet ik nog meer op oefenen!
Tja al zeg ik het zelf heb ik een aardig rimte gevoel en die snelheid zit ook wel goed, anders zou ik er niet aan beginnen ;)

Maar je heb zeker daar een punt over het loskomen, kijk meestal als ik een "club" binnen kom heb ik niet al te veel tijd nodig om te beginnen te dansen, maar pas na een x aantal uren komen de echte leuke dingen er uit ja;
zelfde had ik altijd met hardcore, in de breaks werdt het pas echt interasant (vooral bij breakcore, de naam zegt al genoeg wat het toelichten nuttelos maakt).

Nog 10 min en dan mag ik eidelijk "toedelidookie" zeggen tegen mijn collega's en beginnen aan het weekend :D

Havefun in de poema zou ik maar zeggen milos (F)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 14:43:
..tering de JIVE........die rockte!

zo doop idd :D

swingde helemaal de pan uit :lief:

maar ik heb er na 2 jaar passief en zonder veel overtuiging dansen toch wel de brui aan gegeven :$

Volgend jaar zit ik een half jaartje in Melbourne...
De eerste de beste hefige shuffelaar die ik tegen kom in een club moet het me maar eens echt goed gaan leren! :jaja:

Artiest Cosh
Shuffele rocks :D lekkerste wat dr is!

/edit

Na sex natuurlijk...
laatste aanpassing
Als er mensen zijn die dit wel erg leuk vinden en vrijdag ook naar awakenings gaan, kunnen een "masterclass" (proest) volgen bij mij, onder het ronde dakje, je herkent mij aan de blauwe spijkerbroek en witte sneakers

Als men nou afgelopen zaterdag aanwazig was.. Waren toch wel een paar shufflelaartjes!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 14:20:
9 december is dr een battle..op diep gezonken...(maar daar moet je wel voor uigenodigt zijn)...

Daar gaan we wel wat moois van maken!:9
Ik sprak die Erik afgelopen zaterdag nog in de Gas; die is er niet bij.. :(
Cosh kan ook al niet, want die gaat naar Praag.. Tsss.. ;)
ik was na de vrijdag editie van Awakenings genoodzaakt mijn 'vertrouwde' timberlands te vervangen voor een paar oude Nikies... wat een wereld ging er voor me open op de zaterdag editie; zo licht als een veertje en lekker dicht aan de grond

wat een bewegingsvrijheid; heerlijk gevoel! :D

Uitspraak van Ed ter Bak op maandag 28 november 2005 om 20:54:
Cosh kan ook al niet, want die gaat naar Praag.. Tsss..

Damn battle ja?! Was ik graag bij geweest :D

Cosh vs Crash !

Hhaha ff msg aangepast > vond em iets TE
laatste aanpassing
Whehe, hijs gek hè..! ;) Keb je afgelopen zaterdag niet veel moves zien maken! :D

23e in de N & W wordt het hem dan.. ;P