Partyflock

Forumonderwerp · 829953
4 volgers · 30588x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Beste Dames en Heren,
het wordt tijd dat wij nederlanders maar eens gaan leren dansen op techno :)

Ik zit net wat van die filmpjes tekijken en echt geweldig dat joh, want ik kon al meestal niet echt 100% mijn "dansdraai" vinden op techno feesten zoals ik b.v. heb/had op hardcore en/of andere muziekstijlen (bij mij was het altijd maar mijn club dansje).

Dus daarom dat ik dit graag met jullie deel Melbourne Shuffle Videos.
Hier zie je wat van de basic steps en de fullblown dans.

Als er mensen zijn die dit wel erg leuk vinden en vrijdag ook naar awakenings gaan, kunnen een "masterclass" (proest:9) volgen bij mij, onder het ronde dakje, je herkent mij aan de blauwe spijkerbroek en witte sneakers :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
((y)ITS ALIFE:O)

Probeer afgelopen weekend nog te shufflen op "were not rockstars" in club11, niet echt een haalbaar doel, vaage muziek (in de vorm van ondansbaar) met rare acts :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C.Brasser op woensdag 17 januari 2007 om 17:24:
niet echt een haalbaar doel

Shufflen en alle varianten zijn mogelijk op elke muziekvorm, vrind! :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op zondag 28 januari 2007 om 00:58:
Shufflen en alle varianten zijn mogelijk op elke muziekvorm, vrind!

Hij heeft het dan ook over een HAALBAAR doel ;)
Er zijn echt genoeg muziekstijlen waar je prima mee uit de voeten kan voor een shuffletje hier of daar, maar er zijn er ook te veel waar de opgave niet te doen is...
laatste aanpassing
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
Duitste Slagermuziek is één van de betere stijlen.
Waarschuw beheerder
donateur
Polka's doen het ook lekker
Waarschuw beheerder
donateur
ik prefereer toch jazz

Waarschuw beheerder
ik rock and roll.

laat ze maar jive'n op "great balls of fire" ik shuffle dr dwars doorheen met mn slangenlederen laarsjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb m'n garderode inmiddels voorzien van laarsen met sporen! Heerlijk om al die scheentjes door te snijden..
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs op early rave misstaat een sjoffol nie.. :p
en op konijnenpantoffels natuurlijk...

ehj en wat vinden jullie hier nou eig'lijk van?
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr Mindsynth op maandag 5 februari 2007 om 12:52:
ehj en wat vinden jullie hier nou eig'lijk van

Modern klompendansje :P

zelfs op early rave misstaat een sjoffol nie..
en op konijnenpantoffels natuurlijk...

Anders maak jij daar ff een filmpje van voor youtube, zie de link graag tegemoet :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

dat met dat aantikken van elkaars schoenen gaat echt te ver.
dat daarvoor kon nog wel.

ik heb welleens filmpjes gezien die wel oke waren..
Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht er net zo over... best lache, maar elkaar tikken met de voeten is mij iets te schoolpleinhandjeklapmeisjesspelletje...
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8

Het gaat te fur!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr Mindsynth op dinsdag 6 februari 2007 om 00:49:
schoolpleinhandjeklapmeisjesspelletje

:roflol:
Ik dacht precies het zelfde toen ik het zag!!
Waarschuw beheerder
jump bleh :frusty:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Doe//rak Events
Artiest {SHOWLIST artist 53371, 55655, 51204}
Waarschuw beheerder
Vanavond nog iemand shufflen in de poema? wordt mooi techno feestje!!
Waarschuw beheerder
static
Waarschuw beheerder
Jumping is not a crime! :x

is hier nog leven?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 22 maart 2007 om 10:21:
is hier nog leven?

shuffelen is een even grote hype als dat jump gebeuren volgens mij...
Waarschuw beheerder
die reactie kan je niet menen?

Waarschuw beheerder
...jump is toevallig door tmf en mtv ogepakt dus daar gaat heel nederland plat op.

de technoscene is al steeds commercieler, waar je op RIL nog iedereen ziet losgaan op "put your hands up for detroit".

jonge gast...als ik naar de poema ga ( en daar ben ik bijna wekelijks) zie ik zeker 30 man shufelen.

elke week anderen.
iedereen probeert het of komt vragen of je dat fucking dansje nog eens kan doen...zie ik eruit als een of andere fucking marionette?
veel mensen doen het echt op verkeerde momenten en overdreven. ik heb altijd echt zin om tegen zo'n dude te zeggen dattie moet stoppen.echt.
Waarschuw beheerder
ik vind dat een beetje overdreven kill, vind je het kut dat hun ook dat dansje kunnen? voel jij je beter als hun omdat jij het wel op het "goede moment" doet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 13:32:
iedereen probeert het of komt vragen of je dat fucking dansje nog eens kan doen...zie ik eruit als een of andere fucking marionette?

Nuff said! :) Toch doe ik het nog steeds met plezier..

Artiest Dimão
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ed ter Bak op zaterdag 24 maart 2007 om 19:56:
Nuff said! Toch doe ik het nog steeds met plezier..

je doet het nooit als ik je vraag om dat gekke dansje nog eens te doen, toy! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op donderdag 22 maart 2007 om 14:09:
ik vind dat een beetje overdreven kill, vind je het kut dat hun ook dat dansje kunnen? voel jij je beter als hun omdat jij het wel op het "goede moment" doet?laatste aanpassing 22 maart 2007 14:16

Dat is nou juist de fout, ze zien het als een 'dansje', wat je moet oefenen en afkijken van filmpjes op internet. En je gooit dit dansje erin no matter hoe je je voelt en wat je van de muziek vind. Niet juist. Hoe je danst moet een afspiegeling zijn van de danser en de op dat moment gedraaide muziek en moet uit de creatieve hersenhelft komen. Bij de meeste komt het echter uit het geheugen en de onspontaniteit druipt er vanaf. Leuk om te zien dat ze het allemaal proberen, en soms best aardig beheersen, maar het klopt gewoon niet en is vaak verre van overtuigend.
Waarschuw beheerder
mja kijk, nu snap ik je. Ben het daar helemaal mee eens! maar vind wel dat hun ook maar lekker hun eigen gang moeten gaan. en me eraan ergeren zal ik wel helemaal nooit doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten ook zeker lekker hun gang gaan, 'k vind het ook wel grappig om te zien dat dit zich zo heeft ontwikkeld. Het was onvermijdbaar dat zoiets zou gaan gebeuren in Nederland, het land waar iedereen 'het dansje wil kunnen'. Ze moeten zich echter realiseren dat ze een 'dansje' doen in plaats van aan het dansen zijn. En dat mensen hier niet van onder de indruk zijn, terwijl dat vaak wel de bedoeling lijkt. Ik heb het idee dat het ze gaat om wat een ander ervan vindt, terwijl juist het tegenovergesteld naar mijn mening de juiste beweegrede is. Het schijt hebben aan alles en losgaan in je eigen wereldje, no matter what anderen ervan vinden met bewegingen die je ter plekke verzint naar aanleiding van de geluiden en sfeer om je heen. Met je ogen dicht jezelf overgeven aan de muziek, daar gaar het naar mijn mening om, niet om met je ogen open kijken wie allemaal ziet dat je het 'dansje' kan. Ik had liever gezien dat het zich zo ontwikkeld had dat iedereen dit zou realiseren, maar meerendeel van de mensen beschikt klaarblijkelijk niet over de juiste bagage en oprechte liefde voor de techno om een dergelijke mentaliteit te verwezelijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr Mindsynth op maandag 26 maart 2007 om 18:29:
Ze moeten zich echter realiseren dat ze een 'dansje' doen in plaats van aan het dansen zijn. En dat mensen hier niet van onder de indruk zijn, terwijl dat vaak wel de bedoeling lijkt. Ik heb het idee dat het ze gaat om wat een ander ervan vindt, terwijl juist het tegenovergesteld naar mijn mening de juiste beweegrede is. Het schijt hebben aan alles en losgaan in je eigen wereldje, no matter what anderen ervan vinden met bewegingen die je ter plekke verzint naar aanleiding van de geluiden en sfeer om je heen. Met je ogen dicht jezelf overgeven aan de muziek, daar gaar het naar mijn mening om, niet om met je ogen open kijken wie allemaal ziet dat je het 'dansje' kan. Ik had liever gezien dat het zich zo ontwikkeld had dat iedereen dit zou realiseren,

:respect: Hulde aan deze citaat :respect:
Daarom heb ik ook zo'n schijthekel aan battles. Ik doe liever mijn eigen ding, op het moment dat ik word gegrepen door de muziek, en met mijn lichaam een vertaalslag te maken van wat ik op dat moment hoor. En dat samen met iemand anders doen kan super leuk zijn, zolang er geen competitieve sfeer aan vast hangt.
En dat steeds meer mensen gaan shufflen vind ik een verrijking van de dansvloer.
.zie ik eruit als een of andere fucking marionette?

:jaja:

veel mensen doen het echt op verkeerde momenten en overdreven. ik heb altijd echt zin om tegen zo'n dude te zeggen dattie moet stoppen.echt.

Waar maak je je druk over man?!? Laat anderen lekker doen waar ze zin in hebben, wordt iedereen beter van.
laatste aanpassing

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Ik doe mn dans...

Waarschuw beheerder
Zuigt man dan is de Holly shuffle nog leuker ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hetzelfde is eigenlijk gebeurt in de hardcore scene, een dans die ontstond puur door de evolutie van de muziekstijl, de mensen, de sfeer, de drugs... Maar op een bepaald moment, met de vercommercielisering van de scene, was het ineens of je wel echt goed kon 'hakken' of 'gabberen'. Terwijl ik er voor plijt dat men gewoon doet hoe die zich voelt, dát is mooi om te zien. En natuurlijk laat je je beinvloeden door (de dans van) andere mensen, dat hoort er zelfs bij. Maar er ís geen manier 'hoe het moet', behalve dat de dans vrij is. Pasjes en regels zijn voor stijldansen. Net als bij muziek en andere kunstvormen zijn regels vaak belemmeringen tot uitting van creativiteit en zouden zo veel mogelijk gemeden moeten worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoqueerik op dinsdag 27 maart 2007 om 19:08:
Waar maak je je druk over man?!? Laat anderen lekker doen waar ze zin in hebben, wordt iedereen beter van.laatste aanpassing 27 maart 2007 19:19

ik kan nogal doordraaien over dat soort dingen.
kheb er altijd een beetje moeite mee als iedereen in ene iets gaat doen ....wat eerst in kleine getallen pas aanwezig was.

maargoed..aan de andere kant moet ik mn bek houden...
kben ook aan de poker namelijk8)
Uitspraak van Mr Mindsynth op woensdag 28 maart 2007 om 04:43:
Pasjes en regels zijn voor stijldansen. Net als bij muziek en andere kunstvormen zijn regels vaak belemmeringen tot uitting van creativiteit en zouden zo veel mogelijk gemeden moeten worden.laatste aanpassing 28 maart 2007 04:46

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 'toevallig' ook aan de poker, maar bij poker zijn de regels juist nodig. Dus dat is niet echt te vergelijken. :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr Mindsynth op woensdag 28 maart 2007 om 17:27:
Ben 'toevallig' ook aan de poker, maar bij poker zijn de regels juist nodig. Dus dat is niet echt te vergelijken.

khad het meer over het anti-hype zijn van me en wel aan die toegeven:P
Waarschuw beheerder
ik vind shuffelen geen hype ofzo. jumpen dat is een hype...en daarvoor ben ik ook anti
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik dans nog heerlijk in et rond :) Weinig shuffelen meer gewoon snel voetenwerk, doen wat je op dat moment doet!

En natuurlijk al je energie in de moves gooien, dat is het heerlijke en daar zie je vaak het verschil tussen mensen die een dansje doen en mensen die alles eruit gooien!

TimewaRrrRrp
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2586189299589016573&q=crip+walk

dit is pas t echte werk :cheer: (afgezien van de %#@$# muziek)
Waarschuw beheerder
whehehe das hele vette shit :D
Waarschuw beheerder
cwalk is leuk ja, voor de bboys onder ons

Waarschuw beheerder
ken de melbourne shuffle al langer,doe t ook al n tijdje..

maar vind deze versie ook wel lache :

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
die cripwalk is idd ook wel dope.. em dat stampshufflen ken ik ook wel van de duitsers en zo... mooi om te zien dat die stijltjes allemaal een beetje overlappen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 00:33:
maar vind deze versie ook wel lache :

die trappen die ze geven zijn wel kicken...
ze glijden ook aardig smooth die huiskamertjes door(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar op een feest ga ik toch echt niet op me sokken lopen...
:p
Waarschuw beheerder
donateur
zo gaaf he die melbourne shuffle:yes: heb mezelf net de basis pasje ff aangeleerd..
sta liever te shuffelen dan te jumpen..
maar k vind t wle moeilijk hoor:/ maar denk dat je ff dat ritme te pakken moet zien krijgen:)
Waarschuw beheerder
:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 3 mei 2007 om 19:08:
zo gaaf he die melbourne shuffle heb mezelf net de basis pasje ff aangeleerd..
sta liever te shuffelen dan te jumpen..
maar k vind t wle moeilijk hoor maar denk dat je ff dat ritme te pakken moet zien krijgen

Kwil je wel ff een privelesje geven (Y):D
Waarschuw beheerder
lekker op hardstyle en jump he cosh :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 15:13:
Kwil je wel ff een privelesje geven

op je kamer.. en graag naakt zeker cosh!?

Waarschuw beheerder
shuffelen is voor pussies!