Partyflock

Forumonderwerp · 829577
Waarschuw beheerder
Ik kan die banner nie vinden hoor, moet je heel die site afspeuren voordat je em eindelijk hebt? ik weet t antwoord al maar dat kan je niet zo ff invoeren, beetje jammer hoor.
xxx
Waarschuw beheerder
Toch niets mis mee! Zorg voor 10000 mensen extra :p dan wordt het wat voller :D
Waarschuw beheerder
haha ja anders lijkt de rai me ook zo'n kille toko :( maar wil mensen niet blij maken met een dode mus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je kan toch op zijn minst proberen? ik bedoel je kan toch 1000x dat ding aanklikken en zoveel mogelijk mensen uitnodigen?

Eventueel topic op PF plaatsen wie er mee wilt en eventueel nog een mail sturen naar ID&T of het klopt wat er staat en hoeveel mensen je maximaal mee mag nemen.

Ik zou het echt zo snel mogelijk regelen, dan kan het nog gezellig worden :)
Waarschuw beheerder
Tja ... Of ze zien een poging tot kaartenfraude en je krijgt niets ... ;-)
Waarschuw beheerder
Is het toch niet? alleen maar een manier om het gezelliger te maken en te zorgen dat er volgend jaar nog een IC is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op dinsdag 13 december 2005 om 13:27:
heeft iemand al zn uitprintmail?

nope
Waarschuw beheerder
Zijn op deze manier nog kaartjes te winnen ??

Ik wil graag nog naar Innercity, lineup is toch wel lekker, alleen geen cash :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 13:42:
Je kunt ook de Inercity game spelen op de website...
Of hier: http://www.djbroadcast.nl/win/main.html
en hier: http://www.kinkfm.nl/nieuws.php?id=883

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MaartenT op dinsdag 13 december 2005 om 15:11:
Zijn op deze manier nog kaartjes te winnen

nee tot 5 dec.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 13 december 2005 om 14:20:
n als dit concept dus is voor de komende 5 jaar (uitspraak van Duncan) dan zijn ze behoorlijk dom bezig en is er dus volgend jaar echt geen Innercity meer. Shockers werd ook al afgestoten na 1 kleine tegenslag (waren nog 5000 kaarten over)

Dat is dan weer GROTE onzin.

de eerste editie van Shockers in 1999 was een grote flop en daar hebben ze zwaar verlies op gedraaid. Toch is het wel goedgekomen met dat concept. Meer dan goed zelfs, dat werd mijns inziens weer veel te groot en helemaal uitgebuit.

Maar daar heeft ID&T sowieso wel een handje van. Ik vind de eerste edities van hun feesten altijd tof en daarna willen ze meer, meer meer, groter, heftiger...en dan houdt het voor mij gewoon alweer op.

Dat ze nu deze weg inslaan met IC..tja. Dr valt wat voor te zeggen. Back to basics enzo. maar hadden ze dat in eerste instantie al zo gehouden dan was deze stap niet nodig geweest. daarbij vraag ik me af, als ze dit een paar keer gana herhalen en het wordt wel weer succesvol, of ze dan niet weer voor het grote geld vallen en het weer helemaal gaan verkrachten.

Uiteraard is ID&T een bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling...maar je kunt ook wat gedoseerder geld verdienen. Awakenings doet het al jaren hetzelfde en dat gaat ook prima. Voor vernieuwing valt ook wat te zeggen maar ga eens terug naar de roots en maak het were wat kleiner allemaal. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op vrijdag 9 december 2005 om 12:54:
Maar als je nou samenwoont oid dan heb je toch 2x hetzelfde adres als je wint...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 12:58:
Dat is idd wel een punt Tes, bij mij staan Kiek tom en ik ook op hetzelfde adres...

mensen die samenwoonden kregen dus ook problemen bij mysteryland omdát het dus 1 adres was..

misschien hebben ze dat sindsdien weten te omzeilen..
Waarschuw beheerder
donateur
Beste mensen, ik ben nog opzoek naar een account waar ik een kaartje kan krijgen.

Vriedin heeft per ongeluk haar email gewist

Wie kan me helpen??
Waarschuw beheerder
donateur
:woep:

Yesss het is al gelukt...
ze was die mail dus kwijt maar ik heb die url uit mijn adres geknipt en geplakt en haar mailadres ingevoerd en zo kwam ik ook in haar account :woep:

* kirsten voelt zich nu ff een computergenie ;) *
Waarschuw beheerder
donateur
3 posts op een rij... Moet niet gekker worden...

Maareehhh gaan we nog een meeting houden? speciaal voor alle innercitykaartjes-internet-helpers?

En zo ja... iemand nog tijds ideeen? Op ILT heb ik een meeting gehouden tijdens Underworld maar dat was niet echt een succes daardoor....

(tja... had niet naar de lijn omhoog gekeken toen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 13 december 2005 om 14:20:
En als dit concept dus is voor de komende 5 jaar (uitspraak van Duncan) dan zijn ze behoorlijk dom bezig en is er dus volgend jaar echt geen Innercity meer. Shockers werd ook al afgestoten na 1 kleine tegenslag (waren nog 5000 kaarten over)

Shockers is nooit "afgestoten", kort nadat Duncan 50% van de aandelen van Q-Dance had gekocht is het concept overgedragen aan Q-Dance. Als InQontrol (check de oude Shockers sites maar, We control the night, Shockers is in control enzo). Tis ook rond dezelfde datum...

Waarschuw beheerder
donateur
t was bekendgemaakt dat shockers in qontrol zou opvolgen maar ff over die meeting:

iig niet onder 2 many djs :P

edit: tish ik eis als herkennings punt een wit LL-polsbandje te zien :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HoofdletterP>

Als jij InQontrol en Shockers met elkaar durft te vergelijken dan snap je er werkelijk niets van.

2 totaal verschillende Concepten, daarnaast is Qdance niets anders dan een Qneuze organisatie met zowat alleen maar Hardstyle.

En tussen Shockers en InQontrol zit soms wel meer dan een maand! dan kan ik net zo goed 1 of ander vaag feest opnoemen dat in de plaats is van Shockers.

Shockers hielt ermee op omdat Duncan er geen brood meer in zag. Hij dacht met andere concepten meer geld te kunnen verdienen. En daar had hij het dus erg mis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 13 december 2005 om 22:00:
Als jij InQontrol en Shockers met elkaar durft te vergelijken dan snap je er werkelijk niets van.

2 totaal verschillende Concepten, daarnaast is Qdance niets anders dan een Qneuze organisatie met zowat alleen maar Hardstyle.

En tussen Shockers en InQontrol zit soms wel meer dan een maand! dan kan ik net zo goed 1 of ander vaag feest opnoemen dat in de plaats is van Shockers.

Shockers hielt ermee op omdat Duncan er geen brood meer in zag. Hij dacht met andere concepten meer geld te kunnen verdienen. En daar had hij het dus erg mis.

Wat een onzin. Hier is wezenlijk over nagedacht, maar omdat Q meer doet in de hardere stijlen hebben ze het concept overgedragen aan Q (en moest er dus ook een nieuwe naam komen). Dat is niet "zomaar" gegaan, daar hebben ze echt over nagedacht en het is gewoon zo gepland. Bovendien heeft ID&T exclusiviteit in de RAI dmv een contract. Dus geen enkele party-organisator behalve ID&T kan er feesten geven. Behalve Q omdat ze zulke nauwe banden hebben met ID&T.
Waarschuw beheerder
Je zegt alleen maar dat het onzin is, maar komt met geen enkel argument om het te weerleggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het wordt dus toch 4 dagen of minder voordat we dat mailtje krijgen?
Waarschuw beheerder
in de mailing-brief staat dat idd 4 dagen ervoor de kaarten worden opgestuurd via mail :) tomorrow dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 21:03:
t was bekendgemaakt dat shockers in qontrol zou opvolgen maar ff over die meeting:

iig niet onder 2 many djs

edit: tish ik eis als herkennings punt een wit LL-polsbandje te zien

Iemand nog meeting-tijdstip-idee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sennos op dinsdag 13 december 2005 om 22:52:
tomorrow dus.

vandaag dus :P
Waarschuw beheerder
Nee, gisteren ;)

Er stond namelijk: minimaal 4 dagen voor het evenement. 17-4=13 (uiterlijk) ;) en niet 14
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand al zijn e-tickets binnen?

ik heb het net pas ingevuld... hopen dak ze nog op tijd heb..
Waarschuw beheerder
Je moest ze uiterlijk vandaag invullen, dus dat zal wel goed komen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 14 december 2005 om 10:33:
Er stond namelijk: minimaal 4 dagen voor het evenement. 17-4=13 (uiterlijk) en niet 14

oja haha me rekenkunsten :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * Kirsten * op woensdag 14 december 2005 om 07:37:
nog meeting-tijdstip-idee?

om 1 uur voor die camera in de main naast de vip.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op woensdag 14 december 2005 om 11:21:
17 moet je meetellen
17 16 15 14

vandaag dus

:yes:
Waarschuw beheerder
1 uur IN de VIP :p als we allemaal ons blaadje voor de camera hebben gehouden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op woensdag 14 december 2005 om 11:35:
1 uur IN de VIP als we allemaal ons blaadje voor de camera hebben gehouden

haha zou mooi zijn IN de vip vindt dat inderdaad wel een gepaste prijs als we die camera gevonden hebben.
Waarschuw beheerder
Moet er natuurlijk wel GRATIS Champagne zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op woensdag 14 december 2005 om 11:50:
Moet er natuurlijk wel GRATIS Champagne zijn

op zijn minst en ik vindt dat duncan er ook moet staan denk dat er best wel wat mensen zijn die hem wat dingen willen vragen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 21:03:
iig niet onder 2 many djs

edit: tish ik eis als herkennings punt een wit LL-polsbandje te zien

idd, niet onder 2 many dj's..

hoewel.. als we die meeting in de main houden dan kan je best ff heen en weer snel..

@ Mr Blonde: zal kijken of ik hem omdoe ;) trek anders wel gewoon het gesigneerde LL shirt aan van FM1 O:)

Uitspraak van wsx op woensdag 14 december 2005 om 11:31:
om 1 uur voor die camera in de main naast de vip.

vind het best.. :yes:

Uitspraak van Alexander op woensdag 14 december 2005 om 11:50:
Moet er natuurlijk wel GRATIS Champagne zijn

dán wil ik idd wel ff heen en weer banjeren onder 2ManydJ's ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van the dancing party man op woensdag 14 december 2005 om 13:41:
nog steeds geen E-ticket

nee klopt heb gehoord dat ze jou er niet bij wilde hebben!!!

zal vanzelf wel komen en anders print ik het mailtje uit waarin staat dat ik heb gewonnen en ik heb ook die pagina uitgeprint waarop staat dat het ticket is bevestigd en je klantnummer.

En dan neem ik dat wel mee.

Waarschuw beheerder
Antwoord 2 kan ik niet niet vinden, ook niet bij webarchief..

ben een beetje laat denk ik.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 14:15:

ben een beetje laat denk ik..

heeft echt geen zin meer nu..

kaarten zijn al vergeven.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 14:15:

:x

Waarschuw beheerder
lama
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
heeft iemand zn e-tickets al ontvangen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 14:54:
heeft iemand zn e-tickets al ontvangen?

nope
Waarschuw beheerder
nope ook nog niet..

Waarschuw beheerder
donateur
1 uur bij de camera naast de vip in de main dus..
en zet t hier maar niet bij meetingen er bij :P t moet natuurlijk wel een beetje geheim onder de échte winnaars zijn he :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
goed wie neemt het oranje vlaggetje mee zodat we weten welk groepje mensen de meeting is

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook aanwezig bij die meeting lijkt me wel lache :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou wel m'n blaadje met m'n nick erop omhoog, kan iedereen het zien ;)

(hoewel.. die 1.63 met een gestrekte arm erbij zal ook niet zo hoog zijn.. dus dat zal ook niet echt helpen ;))
Waarschuw beheerder
Kom ook wel ff kijken om 1 uur met me username :)
Waarschuw beheerder
Omdat ik niet met mn eigen adres mee kon doen aan t spel, loop ik straks met een jongensnaam. Weer eens wat anders :P