| Betreft: | evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00 |
Ik heb net na bevestiging van de postcode en huisnummer toch nog de naam kunnen veranderen... dus op zich kan je hem dan nog wel weggeven lijkt mij?
dat lijkt me ook... ook wel handig met het overkopen van dit soort tickets.
Enne wat betreft ID meenemen naar een feest. Je weet dat het tegenwoordig verplicht is om je altijd te kunnen identificeren dmv een paspoort, rijbewijs of ID-kaart?
Dat weet ik ook wel 
Maar ik loop niet graag als ik drink oid met een paspoort... dan weet ik nu al dat ik die kwijt raak en dat kost mij een hoop meer geld dan een boete voor eventueel niet in het bezit zijn van een geldig legitimatiebewijs.
Verder kan je natuurlijk je ID wel in je jas laten, maar dit mag volgens mij niet eens bij de wet. Je mag niet je paspoort afgeven aan een 3e.
Een lockerbox zou een optie zijn, maar hoe zeker zijn we dat er dit jaar lockerboxen zijn (aangezien de indeling niet helemaal hetzelfde is)
Maar ik loop niet graag als ik drink oid met een paspoort... dan weet ik nu al dat ik die kwijt raak en dat kost mij een hoop meer geld dan een boete voor eventueel niet in het bezit zijn van een geldig legitimatiebewijs.
Verder kan je natuurlijk je ID wel in je jas laten, maar dit mag volgens mij niet eens bij de wet. Je mag niet je paspoort afgeven aan een 3e.
Een lockerbox zou een optie zijn, maar hoe zeker zijn we dat er dit jaar lockerboxen zijn (aangezien de indeling niet helemaal hetzelfde is)
volgens mij doet niemand dat hoor
Ik heb altijd me paspoort bij me als ik naar een feest ga, normaal niet maar dan wel voor het geval ze me weigeren.
Enne wat betreft ID meenemen naar een feest. Je weet dat het tegenwoordig verplicht is om je altijd te kunnen identificeren dmv een paspoort, rijbewijs of ID-kaart?
ik heb overdag altijd m'n rijbewijs bij me, zit in m'n portemonnee, paspoort ligt bij m'n ouders veilig weg..
als ik uitga neem ik nooit heel m'n portemonnee mee, dat ding is veel te groot.. en ben niet echt een tasjes-meisje..
gewoon geld in m'n zak..
vind het dus ook echt rottig dit, maargoed, ik maak wel een kopie van m'n paspoort en neem dat mee ofzo..
Behoorlijk zeker: http://www.lockerbox.nl/
normaal niet maar dan wel voor het geval ze me weigeren.
donateur
Uitspraak van Alexander! op donderdag 8 december 2005 om 19:13:
Ik neem nooit een paspoort mee naar zo een feest...
volgens mij doet niemand dat hoor
ik ook niet in ieder geval!!
Ik zorg er altijd voor dat ik iig m'n rijbewijs bij me heb in de auto. Je weet maar nooit..
Maar ik eis gewoon een normaal kaartje ipv zo'n raar uitprintbaar mailtje
denk je echt dat dat gaat lukken..?
denk niet dat je in de bevoegdheid bent om zulke eisen te kunnen stellen...
denk niet dat je in de bevoegdheid bent om zulke eisen te kunnen stellen...
tuurlijk wel..
ze kan prima ID&T mailen/bellen en zo'n kaartje eisen.. als je gegronde redenen hebt en ze die pikken zal het misschien nog wel lukken ook..
denk het niet, maar je weet het niet
(en het is bevoegd zijn, en bevoegdheid hebben
Pffff... dan ken je me nog niet
daar mag jij die macht helemaal niet voor gebruiken kirsten
donateur
donateur
Ik mag alles 
(en het is bevoegd zijn, en bevoegdheid hebben tip for next time )
ow ok
ze kan prima ID&T mailen/bellen en zo'n kaartje eisen.. als je gegronde redenen hebt en ze die pikken zal het misschien nog wel lukken ook..
zoals? geen printer hebben?
laatste aanpassing
tess kan jij me ff helpen???
sabien, heeft geen zin meer.. kaartjes zijn al vergeven.. ging op tijd..
wil je wel helpen.. maar je krijgt alleen een mailtje met dat je te laat bent terug..
sorry
donateur
damn dat is wel jammer
nou ja dan maar geen innercity dit jaar
ik ga echt geen 55 euro betalen voor een kaartje
dat is het me echt niet waard!!
heb jij wel kaartjes gewonnen via dit spel??
jups.. maar ik had hem ook binnen een paar uur na die tijd af..
we kijken wel ff.. moet wel ergens een goedkoop kaartje zijn te regelen ofzo..
Zie dat hier ook mensen een e-kaartje via de mail krijgen..
Via ticketonline?
Waar gaat het eigenlijk over?
klopt als je aan dat spel mee had gedaan en je hebt gewonnen dan krijg je nadat je je gegevens nog een keer hebt ingevuld je kaartje via de mail opgestuurd. En die print je uit en neem je mee.
ik heb me kaartje weg gegeven 
haha beter want ik heb niet eens een printer
haha beter want ik heb niet eens een printer
lopt als je aan dat spel mee had gedaan en je hebt gewonnen dan krijg je nadat je je gegevens nog een keer hebt ingevuld je kaartje via de mail opgestuurd. En die print je uit en neem je mee.
'
Ok dan, dus dat geld voor alle gewonnen kaartjes...
Die staan dus allemaal op naam, kan niet worden gecheat en je kan ze niet doorverkopen?
iemand al een bevestigin g gehad die je moet uitprinten ik nog steeds niet namelijk 
nee er stond minimaal. minimaal 4 dagen voor aanvang van het evenement. betekent dat dan niet 4 dagen of nog korter? maximaal 4 dagen voor het evenement..?
jawel volgens mij wel want je kunt je gegevens volgens mij nog wijzigen als je op die link klikt.
ja, maar dan moet je dus de naam, adres etc van degene aan wie je hem wil verkopen invoeren.. en dat weten mensen vaak niet van te voren..
plus je kan niet allemaal dezelfde adressen gebruiken, kijk maar naar bijv de mysteryland actie.. daar werden mensen die op 1 adres twee keer hadden meegedaan er ook uitgefilterd..
nee er stond minimaal. minimaal 4 dagen voor aanvang van het evenement. betekent dat dan niet 4 dagen of nog korter? maximaal 4 dagen voor het evenement..?
waar stoind dat dan zie het nergens staan hoor?
waar stoind dat dan zie het nergens staan hoor?
nee er stond minimaal. minimaal 4 dagen voor aanvang van het evenement. betekent dat dan niet 4 dagen of nog korter? maximaal 4 dagen voor het evenement
ja dus????
lees nou eens goed!
min. 4 dagen voordat het evenement begint krijg jij je kaarten let maar op.
Want anders zouden ze nog op de avond zelf verstuurd mogen worden net voordat het feest begint. Zou een mooie actie zijn.
owja, hahah, voel me momenteel heel slim 
owja, hahah, voel me momenteel heel slim
hahahaha ach joh kan gebeuren.