17204x bekeken
donateur
wat een sletje die schizo
de bitchfight van vanmiddag ging (as usual) over schizo's moeder. Want schizo's moeder voelt zich niet meer als een vis in het water in haar eigen huis, nu sietze de visboer de vissen levend filt (of hoe je het ook schrijft)
dat zei ze tegen me.
En sietze vond niet leuk om dat te horen, en toen ging hij maar roepen dat mijn vader mij het huis uit wil gooien etc.
dat is niet de manier sietze 

en toen heb ik hem even 2 harde opmerkingen laten maken, zodat zijn zelfvertrouwen weer beetje toeneemt
de bitchfight van vanmiddag ging (as usual) over schizo's moeder. Want schizo's moeder voelt zich niet meer als een vis in het water in haar eigen huis, nu sietze de visboer de vissen levend filt (of hoe je het ook schrijft)
En sietze vond niet leuk om dat te horen, en toen ging hij maar roepen dat mijn vader mij het huis uit wil gooien etc.
en toen heb ik hem even 2 harde opmerkingen laten maken, zodat zijn zelfvertrouwen weer beetje toeneemt
donateur
WIE loopt hier nou stoere praatjes op te hangen dan zoma
donateur
Daar ben ik het helemaal eens met zoma, maar nogmaals ik had de grote praatjes knop niet bij mezelf aangezet, dus tenzij jij dat stiekum hebt gedaan had ik geen grote praatjes (A)
donateur
martin 
donateur
ssssssst jij vlegel
donateur
Neuh Hally
donateur
Neuh Hally Beukel
donateur
trip 2 dreamland 
donateur
hahahahha en dat omdat ik een heel duidelijk punt maakte
jongen jij gaat smeken dat je mee was geweest naar TTD
donateur
en nu wil sletje nog dat ik mee ga ook 
donateur
ik twijfel ik twijfel ik twijfel
Als ik een grote pot met goud (of gewoon een baan) vind voor de tijd ga denk ik wel mee
Dus als iemand nog een mooie baan weet vertel het mij, en nee sietze ik ga niet gaylord fuckerig bij jou in de viskraam staan
Als ik een grote pot met goud (of gewoon een baan) vind voor de tijd ga denk ik wel mee
Dus als iemand nog een mooie baan weet vertel het mij, en nee sietze ik ga niet gaylord fuckerig bij jou in de viskraam staan
donateur
Ookal klopt het niet hahahahaha
Ik vind toch 10 punten waard voor de mooie verzinsels
dvds verkopen
is een idee, alleen dan moet ik de concurentie aangaan met jou
donateur
600 berichten
donateur
dvds verkopen
Net of je daar miljonair van word