Partyflock

Forumonderwerp · 829039
José Fortes Rodriguez kreeg in het duel tegen Heracles als invaller binnen twee minuten de rode kaart, twee keer geel. Na twee tackles, die volgens de verdediger geen overtredingen waren, kreeg de speler voor de tweede tackle geel. Daarna kreeg Fortes voor het leveren van commentaar op de leiding een tweede gele kaart en dus mocht Fortes meteen zijn zonden gaan overdenken in de kleedkamer. Roks: 'Ik kan me voorstellen dat iedereen wil weten wat er met Fortes Rodriguez gaat gebeuren, maar dat bespreken we eerst intern. Het enige dat ik er over wil zeggen, is dat het niet echt slim van hem is. Dit heeft gevolgen. Aan de andere kant vond ik het ook wel een beetje flauw van Temmink. Volgens Fortes riep hij alleen tegen Temmink dat hij een kneus was. Toen Temmink vroeg wat hij zei, reageerde Fortes met de woorden 'je hebt me toch gehoord?'''

Fortes Rodriguez kwam met dezelfde verklaring voor de camera's van Talpa, ongeveer een half uur na zijn rode kaart. Rodriguez liet zich nog verder uit over scheidsrechter Temmink. 'Respect voor hem dat hij zover is gekomen. Als je naar hem kijkt zie je dat hij een licht downsyndroom heeft', waren zo ongeveer de woorden van de verdediger, waardoor de speler zijn domme actie nog meer kracht bij zette.

En natuurlijk was er ook nog de wedstrijd. Dolf Roks vertelde na afloop dat hij niet wist wat hem overkwam. 'Ongelooflijk dit. Twee weken lang hebben we ons op dit cruciale treffen voorbereid. We hebben zelfs op kunstgras getraind. Maar het heeft blijkbaar helemaal niets geholpen. Bij rust had de wedstrijd allang beslist kunnen zijn.' Roks voelt zich nog niet onder druk staan. 'Maar dat er komende week veel gepraat gaat worden, is duidelijk. We moeten spijkers met koppen

:respect: geweldig.

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 17:19:
Temmink was helemaal down na die opmerking

Hehe, stiekem heeft hij ook wel een beetje gelijk, die Temmink is ook een lompe aardappel

Beetje respectloos alleen

Leuk figuur op het veld die Fortes Rodrigues

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 17:30:
Temmink is ook een lompe aardappel

hehe :D

Wat een kneus!
Wel grappige actie, alleen beetje simpel van hem... Hij zit straks zonder club/werk... En moet nog zien of een speler als hem nog ergens terecht komt... En om nou aan te nemen dat ie veel geld heeft kunnen sparen bij AZ en RBC... Hehe, doe ze maar de groeten bij het GAK :D

die Temmink is ook een lompe aardappel

:D:D:D

:coke:

b oefje :D

Gepofte aardappel met kruideboter, straat maar effe in de oven douwe :D

Die vent brengt je nog op culinaire ideeen ook

Dikke (k) voor Temmink

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 16:45:
Ik durf alles te zeggen hoor, het maakt me niets uit. Weet je wat ik denk? Dat Temmink problemen thuis heeft. Misschien heeft zijn vrouw vanmorgen gezegd dat ze van hem wil scheiden. Dat is zielig voor hem, dus begrijp ik wel dat hij zo doet. En dan nog wat, vind je niet dat die Temmink op iemand met het syndroom van Down lijkt? Is niet erg hoor, mijn buurjongen heeft dat ook. Hij werkt in een slagerij, dat is heel knap. Ik heb veel respect voor Temmink dat hij desondanks nog zo ver is gekomen. Daarom kan ik het hem ook niet kwalijk nemen.“

niet echt slim van hem zo he.. :P

Uitspraak van inactief op maandag 21 november 2005 om 17:46:
Ik durf alles te zeggen hoor, het maakt me niets uit. Weet je wat ik denk? Dat Temmink problemen thuis heeft. Misschien heeft zijn vrouw vanmorgen gezegd dat ze van hem wil scheiden. Dat is zielig voor hem, dus begrijp ik wel dat hij zo doet. En dan nog wat, vind je niet dat die Temmink op iemand met het syndroom van Down lijkt? Is niet erg hoor, mijn buurjongen heeft dat ook. Hij werkt in een slagerij, dat is heel knap. Ik heb veel respect voor Temmink dat hij desondanks nog zo ver is gekomen. Daarom kan ik het hem ook niet kwalijk nemen.“

Klopt idd, geen een scheidsrechter die spoort, enige fatsoenlijke is Dick Jol, maar die zit weer aan de sos
Uitspraak van Utreg_casual op maandag 21 november 2005 om 14:34:
stond net op nos teletekst dat ie tot nader order op non - actief gesteld

triest.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 17:48:
enige fatsoenlijke is Dick Jol, maar die zit weer aan de sos

hij heb gelijk ook :D

je zal zelf maar een kind met een handicap hebben
of als gehandicapt kind horen dat een speler van je favoriete club zulk soort uitspraken doet :S
wat een triest ventje die rodriekus..
hoop dat ze z'n poten breken.. en zo dat ze nooit meer rechtgezet kennen worden :yes:

Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 21 november 2005 om 16:42:
We zijn gister dan ook verheel gaan halen bij trainers en spelers.

Is dat ook al Roosendaols ... Waarde gij wir aon ut akkenaoie :p

Ik hoorde het op de radio vandaag, ik zat veilig in Nijverdal gisteren, had daar mn eigen feestje :) en las het vanochtend in de krant.

Zal leuk worden op het werk :woepwoep: 8)
Volgend jaar op vrijdagavond sowieso werken *heel de wedstrijd door bier* :bier: en geen gezeik meer!

Ennuh nog even een boodschap voor Jan Pollemans:
Ik heb nog wat spaarpunten van mn (Dolf) Roks-pasje, kan ik die inwisselen tegen een kratje Jupiler?

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:04:
k heb nog wat spaarpunten van mn (Dolf) Roks-pasje, kan ik die inwisselen tegen een kratje Jupiler?

ALs je mij een kratje paast heb ik voor jou 10 zegels ;)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 18:06:
ALs je mij een kratje paast heb ik voor jou 10 zegels

Zeg, ik ben een fanatieke Rocks-spaarder hoor b)
Zeker bij Super de Boer, de winkel van de voorzitter van RBC.

trouwens waar haalt ie uberhaupt het lef vandaan met die lelijke nichtenkop van em :S

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 18:07:
trouwens waar haalt ie uberhaupt het lef vandaan met die lelijke nichtenkop van em

Ach ik kon er wel om lachen, maar hij meende het ook nog, dat is wel zielig

Maar je speelt niet voor niets bij RBC :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:07:
Zeg, ik ben een fanatieke Rocks-spaarder hoor
Zeker bij Super de Boer, de winkel van de voorzitter van RBC.

Kom maar op met je pils dan!!

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 18:09:
Kom maar op met je pils dan!!

Kom maar halen.. Supportershome RBC b)
Gratis bier ... :9 alleen voor jou dan.. En voor Paultje > RSD-NL

Nou nou nou nu maak je me wel erg lekker.. :D

dikke mongool die José Fortes Rodriguez zal zijn kind maar gebeuren dan piept die wel anders arrogante neus

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 18:16:
Nou nou nou nu maak je me wel erg lekker..

8)

Wanneer kom je langs?

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:19:
Wanneer kom je langs?

Ik ben zo iemand die nooit garanties kan geven :D
hij mag wel in den bosch komen spelen ....hiero mogen ze dat wel ..zeggen waar t op staat ....politiek gezien niet de beste uitspraak ....maarja als we allemaal gaan denken over wat we zeggen dan wordt t ook maar saai ...

oohh dus als jij een gehandicapt kind heb en een speler van den bosch doet zulke uitspraken vindt jij normaal :S
dan kan je je beter druk maken om hans teeuwen enz die doen t voor geld ...hij deed het uit emotie ........sjalaliasjalala life goes on ...

hans teeuwen :Z die gast moet ook terug naar de humorschool :Z

fake???

ik ben het :D

kloon :D

2 letters goed :D

oscar

bijna ;)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 18:22:
Ik ben zo iemand die nooit garanties kan geven

Geen gratis bier voor jou dus.
Hij durft tenminste te zeggen wat ie voelt, kun je nie van die kklijers bij 020 zeggen he met dat achterbakse gedoe (y)

nou dan ben je een kerel als je zoiets durft te zeggen :S

Heeft er iemand nog een link naar de beelden? :D Zou ze graag ff zien :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:07:
Geen gratis bier voor jou dus.

Sterf
dan
maar

(l)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 19:11:
Sterf
dan
maar

(l)

:lief:

Jij
ook
dan!

:nee:
Uitspraak van JohnnyD op maandag 21 november 2005 om 18:44:
sjalaliasjalala life goes on ...

toepasselijk 8)

obladi oblada

jalalalalallala
are you one of corky 's friends?

bangbus, niet gek !!
laatste aanpassing

Hij neukt iig wel een lekker wijf. :)
Was hij niet aardig zo over de telefoon :o

=

Zoek de 5 verschillen. :flower:
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:18:
dikke mongool die José Fortes Rodriguez zal zijn kind maar gebeuren dan piept die wel anders arrogante neus

geldt dus ook voor jou DIKKE MONGOOL :)

die Temmink is ook een lompe aardappel

:D

Uitspraak van DeManZonderAnus op maandag 21 november 2005 om 16:42:
Een heel treurig hoofdstuk

treurig ?
ik vind het wel grappig :D

Uitspraak van Joey Buttafucko op dinsdag 22 november 2005 om 10:33:
geldt dus ook voor jou DIKKE MONGOOL

En voor jouw