2775x bekeken
er is geen leeftijd vind ik maar de meeste mmensen trouwen toch om later weer te gaan scheiden dus ik trap er niet in
toch is het als je getrouwd bent een stuk makkelijker met al dat gedoe rondom kinderen enzo...tenminste volgens mij ging me broer voor die kinderwens trouwen
ligt eraan hoe je uitpakt he
mijn broer is vorige week getrouwd en die hadden alleen naaste familie en de beste vrienden uitgenodigd en het was een super mooie en romantische bruiloft juist omdat het zo klein was 
toch is het als je getrouwd bent een stuk makkelijker met al dat gedoe rondom kinderen enzo...tenminste volgens mij ging me broer voor die kinderwens trouwen
ik vind het een teken van liefde voor elkaar
aleen kost het wel klauwen vol geld
ligt eraan hoe je uitpakt he
donateur
ik wil wel trouwen, maar nu nog niet
maar ooit wel
goed plan
donateur
als je de stam van et werkwoord kent dan mag je trouwen 
Leeftijd doet er niet toe, zolang alles goed zit en je het gevoel hebt dat je het helemaal voor elkaar bent. Wat houdt je dan tegen (buiten de euro's, en zeik ouders)!!!
En scheiden tegenwoordig is niet ernstig...kost alleen wat, maar dan ben je er wel vanaf. Trouwens je hebt scheiden en scheiden. Kan het laten omzetten in een contract en dan ontbinden... is goedkoper!!!! en daar gaat het om.....

En scheiden tegenwoordig is niet ernstig...kost alleen wat, maar dan ben je er wel vanaf. Trouwens je hebt scheiden en scheiden. Kan het laten omzetten in een contract en dan ontbinden... is goedkoper!!!! en daar gaat het om.....
ja das eigelijk wel waar ja.... kost alleen maar geld... en als je dan uitelkaar wil.... kost het WEER geld
ja daarom.dan ken je toch beter wat anders leuks doen met je geld.je ken beter het trouwen overslaan en gewoon op huwelijksreis gaan.dan heb je ten minste waar voor je geld
later.... als ik groot en sterk ben
Calve Pindakaas!
Joaha, maar niet op dit moment
.
Geld alvast achteruitleggen voor een goede advocaat!

echt waar als ik een vrouw heb die van me wil scheiden dan peer ik hem! Ik heb geen zin om 3/4 van mijn inkomsten weg te geven omdat me vrouwtje me niet meer wil (als man)
donateur
suf en geld verspilling!!!
dat lijkt me een verstandig plan! Het is toch van de zotte, geld betalen omdat ze je vrouw niet meer wil zijn, jemig nog eventjes en dan word het zo gek dat als je vriend(in) het uitmaakt dat je daar ook geld voor moet betalen!
Het is toch van de zotte, geld betalen omdat ze je vrouw niet meer wil zijn, jemig nog eventjes en dan word het zo gek dat als je vriend(in) het uitmaakt dat je daar ook geld voor moet betalen!
idd, kijk als je er een kind bij hebt okay ervoor zorgen maar alles geven wat je ebzit nope!
Wha gelukkig is dat (nog) niet zo!, anders waren sommige jongens/mannen nu zo arm
laatste aanpassing
idd, kijk als je er een kind bij hebt okay ervoor zorgen maar alles geven wat je ebzit nope!.
Wha gelukkig is dat (nog) niet zo!, anders waren sommige jongens/mannen nu zo arm
ja voor al ik man! Ik heb gewoon teveel exen, nou en als ik ze allemaal wat moest betalen nou dan hield ik geen ene rooie stuiver, ow nee kan niet meer he we hebben nu die euro's!, dan hou ik geen ene rooie 5 eurocent in mijn portomonee!
whahaha ja idd, (en als je dan bijvoorbeeld bekend bent als dj willen ze je terug)
Emancipatie he, vrouwen kunnen ook hun eigen geld dus verdiennen.
ja dat is altijd zo ben je normaal! En willen ze je niet meer, dan laten ze je in de steek, laten ze zich nooit meer wat van zich horen, ze zoeken geen contact, en ben je beroemd dan hebben ze je ineens hard nodig, en zijn er weer voor je! Jep Emancipatie!
ik ga een systeem verzinnen dat een allimentatie anders werkt dat als de vrouw wil scheiden dat zij dan geld moet betalen nou! Nou moet je dan zien hoe lang ze dan nog bij je wil blijven! Op zich is het helemaal geen slecht idee om zo'n wet in te stellen zo zijn er ook minder echtscheidingen in dit land!
waarom zou je trouwen???
meer vastigheid misschien?
en zeg nou zelf we houden er toch meer van als mensen bijelkaar blijven!
Yep
Vrouwens soms moeilijk, maar zonder kan je neit! (zo praten ze ook over ons
ik denk da da voor elke persoon anders is. niemand denkt hetzelfde over een onderwerp zoals trouwen
Ik denk ook dat je het niet vast kan stellen is meer een plotselinge behoefte of een plotseling gevoel dat je diegene nooit kwijt wil en dan (probeert) voor altijd bij diegene te blijven denk ik.

![[WGH] HEADFUCK_NL/TERRORIST](/images/user/275023_2537565.jpg)