Partyflock

Forumonderwerp · 829026

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af :)???

Wat vinden jullie de juiste leeftijd om iemand ten huwelijk te vragen en om te trouwen???? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:07:
meer vastigheid misschien?

ja mss dat ja maar als je gek op me kaar bent en je hebt alles wat je wil doe je het alleen voor op papier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WGH] HEADFUCK_NL/TERRORIST op zondag 15 januari 2006 om 20:12:
ja mss dat ja maar als je gek op me kaar bent en je hebt alles wat je wil doe je het alleen voor op papier

hmm, wat ook best kan zijn is dat ze het doen omdat de vrouw de achternaam van de man wil hebben! Dan ben je die genes vrouw, ben je nog niet getrouwd ben je die genes meisje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van uut Grunn :respect: op zondag 15 januari 2006 om 20:19:
Ik ook niet

moi hou word?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 00:58:
Wat vinden jullie de juiste leeftijd om iemand ten huwelijk te vragen en om te trouwen????

Als je zeker weet dat hij/zij DE WARE is:):cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 20:29:
Als je zeker weet dat hij/zij DE WARE is

100% met je eens! :yes:

Waarschuw beheerder
als je geld hebt voor een mooie complete bruiloft en het perfecte meisje hebt waarvan je super veel houdt dan is de tijd daar:)

Waarschuw beheerder
mijn trouwdag word zo, ik nodig iedereen uit! Kameraden familie , en vriendinnen en mijn exen ook! En op mijn trouwerij wil ik een mooie zaal afhuren, en wil ik DJ-en en ik nodig dan ook een paar DJ's uit! Echt dat word de mooiste trouwdag die er ooit geweest is! Zolang het concept bestaat! :P

Waarschuw beheerder
jaartje of 25 a 26 lijkt me wel een goede leeftijd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 15:15:
Trouwen: de bezegeling van dé liefde met je droompartner laatste aanpassing 22 december 2005 15:16

:yes: