Partyflock

Forumonderwerp · 828908
Waarschuw beheerder
e supporters van AFC Ajax kunnen maar niet blij worden van de resultaten van hun club. Ook gisteren weer moest een verdediger van de tegenpartij de openingsgoal maken en werd pas in de 93e minuut de beslissende treffer gescoord. In de 2e helft bleef de Zuidtribune in de Amsterdam ArenA grotendeels leeg.

De desbetreffende mensen die hier in de 1e helft zaten, waren naar buiten gegaan en zorgden, door middel van het gooien van stenen en andere voorwerpen naar de ME, voor een aantal ongeregeldheden. De supporters wilden hiermee bereiken dat ze mochten spreken met het bestuur over de huidig situatie rond de club. Het is nog onduidelijk of het bestuur op dit verzoek in zal gaan.

Danny Blind reageerde na afloop van het gewonnen duel met FC Twente teleurgesteld op het vroege vertrek van het publiek. "Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan. Ik vind het niet kunnen dat ze Rosales al na één mislukte actie uitluiten. " Blind werd gesteund door de fans, maar voorzitter Jaakke moest het bekopen, met "Jaakke rot op".

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 20 november 2005 om 17:51:
werd pas in de 93e minuut de beslissende treffer gescoord.

beter laat dan nooit he;)

Waarschuw beheerder
donateur
"Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan. Ik vind het niet kunnen dat ze Rosales al na één mislukte actie uitluiten. "

precies, schijtvolk.

en zorgden, door middel van het gooien van stenen en andere voorwerpen naar de ME, voor een aantal ongeregeldheden. De supporters wilden hiermee bereiken dat ze mochten spreken met het bestuur over de huidig situatie rond de club.

Als je toch niet voor het voetbal komt kun je beter thuisblijven. Ik ga toch ook niet rellen met de ME als ik een gesprek met iemand wil :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
supporters van AFC Ajax kunnen maar niet blij worden van de resultaten van hun club. Ook gisteren weer moest een verdediger van de tegenpartij de openingsgoal maken en werd pas in de 93e minuut de beslissende treffer gescoord. In de 2e helft bleef de Zuidtribune in de Amsterdam ArenA grotendeels leeg.

De desbetreffende mensen die hier in de 1e helft zaten, waren naar buiten gegaan en zorgden, door middel van het gooien van stenen en andere voorwerpen naar de ME, voor een aantal ongeregeldheden. De supporters wilden hiermee bereiken dat ze mochten spreken met het bestuur over de huidig situatie rond de club. Het is nog onduidelijk of het bestuur op dit verzoek in zal gaan.

Danny Blind reageerde na afloop van het gewonnen duel met FC Twente teleurgesteld op het vroege vertrek van het publiek. "Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan. Ik vind het niet kunnen dat ze Rosales al na één mislukte actie uitluiten. " Blind werd gesteund door de fans, maar voorzitter Jaakke moest het bekopen, met "Jaakke rot op".

beter dan lijdzaam blijven toekijken en dan erachter komen dat je 30 jaar 3 keer kampioen bent geworden terwijl je pretendeert een topclub te zijn.....

toch??
"Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan. Ik vind het niet kunnen dat ze Rosales al na één mislukte actie uitluiten. "

B) Danny snapt dat wel ja, dat was vroeger een Feyenoordsupporter. Maarja, breng dat die 020-ers maar eens aan hun verstand.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan

:D
Waarschuw beheerder
en werd pas in de 93e minuut de beslissende treffer gescoord.

echt ajax he :bah:

Waarschuw beheerder
met een slecht beleid kom je ook nergens:/
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 17:55:
beter dan lijdzaam blijven toekijken en dan erachter komen dat je 30 jaar 3 keer kampioen bent geworden terwijl je pretendeert een topclub te zijn.....

toch??

Hahahahahahahhaahhahaha...... daar istie weer.
Waarschuw beheerder
donateur
wat doe je nu in een Ajax topic??????

8)

Waarschuw beheerder

daar hebben we de successupporter weer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 17:57:

concluderen dat wij wel tevreden zijn met ajakkes op dit moment hoewel, fc twente had wel wat meer d'r best mogen doen.

Je snapt het nog steeds niet he :aai: Het feit dat de DHZ-topic verplaatst is naar het chat-gedeelte zegt genoeg denk ik (y) Een topic voor Feyenoorders alleen ;)
Waarschuw beheerder

Wat doe jij normaal in allemaal Feyenoord topics? :d
Waarschuw beheerder
donateur
waarom lopen jullie nu dan te schreeuwen omdat jullie denken dat feyenooit kampioen wordt????
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 17:57:
daar hebben we de successupporter weer!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter dan lijdzaam blijven toekijken

Raar, wij bestormde gewoon het veld. :yes:

Niet stenen gtooien naar ons eigen stadion! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Tjsjonge man Rene je laat je wel kennen hoor, al die dezelfde reaktie,s reageer dan niet, :cheer:
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 17:59:
waarom lopen jullie nu dan te schreeuwen omdat jullie denken dat feyenooit kampioen wordt????

Jongen, kijk naar het bericht in de beginpost... Reageer daar nou eens inhoudelijk op in plaats van altijd maar alles naar Feyenoord toe te linken :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 17:55:

:D ja zo ist

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Die kans bestaat tog, je kan moeilijk ontkennen dat het niet zo is!

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2005 om 18:00:
Jongen, kijk naar het bericht in de beginpost... Reageer daar nou eens inhoudelijk op in plaats van altijd maar alles naar Feyenoord toe te linken

voelen jullie je aangesproken???

ik heb het wordt feyenooit niet in de mond gehad!!
Waarschuw beheerder

Waarom loop jij dan elke dag te zeuren dat die club van jou zo goed is? Terwijl ik ze toch echt op de 6e plaats terug zie?

Je snapt het echt niet he....
Waarschuw beheerder
donateur
tjah, gloryhunters
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 17:59:
Raar, wij bestormde gewoon het veld.

Niet stenen gtooien naar ons eigen stadion!

gek dat die spelers dan niet wisten hoe snel ze weg moesten rennen...

hoe zou dat nu komen????

:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:01:

Je heb het over ons joodje.
Ben je nu zo dom of....??

Waarschuw beheerder

dat is gewoon hoop, hoop op betere tijden. verschil is dat wij ook in slechte tijden met opgeheven hoofd lopen omdat we trots zijn op onze club. bij jullie gaat het koppie omlaag en het zakdoekje omhoog
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sevso op zondag 20 november 2005 om 18:01:
Waarom loop jij dan elke dag te zeuren dat die club van jou zo goed is? Terwijl ik ze toch echt op de 6e plaats terug zie?

Je snapt het echt niet he....

ik snap het prima en ik weet dat als je tweede staat nog lang geen kampioen bent....maar dat maakt toch niet, je bent toch geen successupporter!!

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dikke fop neus ben je

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FEYENOORD ga zo door !
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:01:

:S hersenloos..... Maar wat vind je hier nou van Reneetje?:

supporters van AFC Ajax kunnen maar niet blij worden van de resultaten van hun club. Ook gisteren weer moest een verdediger van de tegenpartij de openingsgoal maken en werd pas in de 93e minuut de beslissende treffer gescoord. In de 2e helft bleef de Zuidtribune in de Amsterdam ArenA grotendeels leeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 18:02:
dat is gewoon hoop, hoop op betere tijden. verschil is dat wij ook in slechte tijden met opgeheven hoofd lopen omdat we trots zijn op onze club. bij jullie gaat het koppie omlaag en het zakdoekje omhoog

jullie blijven nooit weg bij een begin van een wedstrijd....toch??

praat jij je ff tegen zeg!!

of zat jij wel gewoon in de kuip die puinhoop aan te moedigen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2005 om 18:04:

aktie tegen het bestuur is prima, maar spelers uitfluiten zal je mij niet horen doen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:02:
gek dat die spelers dan niet wisten hoe snel ze weg moesten rennen...

hoe zou dat nu komen????

Ja hun spelen tog als een drol, niet de ruiten van de arena!

hahaha domme neus ben je tog, en blijf je club maar zo voor lul zetten, wij genieten ervan...:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Publiek maakt die club ook kapot, jammer dat ze het zelf niet doorhebben.. stakkertjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij ben je stiekem jaloers op feyenoord, dat echte supporters heeft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:03:
FEYENOORD ga zo door !

topic gaat over Ajax.......

Waarschuw beheerder
Nu niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:04:
jullie blijven nooit weg bij een begin van een wedstrijd....toch??

praat jij je ff tegen zeg!!

of zat jij wel gewoon in de kuip die puinhoop aan te moedigen!!

aachjee je snapt het ook niet he :aai:
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:08:
topic gaat over Ajax.......

Jij was toch echt de eerste die over Feyenoord begon hoor (y)

toch??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een helden allemaal weer :z
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:05:
Ja hun spelen tog als een drol, niet de ruiten van de arena!

hahaha domme neus ben je tog, en blijf je club maar zo voor lul zetten, wij genieten ervan

spelers worden toch gekocht door een bestuur????

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:09:
wat een helden allemaal weer

Hun:

?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:09:
wat een helden allemaal weer

Snap dat ook niet stenen naar je eigen stadion gooien, zijn we tog ergens het nog met elkaar eens (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja bij feye****** zijn jullie beroerd spel gewend en vinden jullie het prima :) Wij niet :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:10:
spelers worden toch gekocht door een bestuur????

Ja die hebben we toen tog ook aangevallen, het doel was het bestuur en door alles van het veld te jagen, maak je iets duidelijk!

Snap ie, dan zit de liefde van je club diep bij je, zoals ze ook op tv zeiden!
Spelers zijn passanten, wij zijn Feyenoord! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:06:
Publiek maakt die club ook kapot, jammer dat ze het zelf niet doorhebben.. stakkertjes

wat is dan de oorzaak waarom bijvoorbeeld een club als feyenooit niet zo succesvol is dan???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:12:
Wij niet

Tja, anders kon je net zo goed bij je ouwe liefde de Graafschap, Nec, Vitesse , Emmen, Haarlem' blijven

Kies er 1 uit :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die hebben we toen tog ook aangevallen, het doel was het bestuur en door alles van het veld te jagen, maak je iets duidelijk!

Spelers zijn passanten, wij zijn Feyenoord!

en zou het bestuur toen achter glas hebben gezeten en je zou een steen in je hand hebben gehad had je zeker niets gedaan???

wat lul je toch dom....eerst zijn het de spelers en nu toch het bestuur!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:14:
ouwe liefde

:/
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:13:
wat is dan de oorzaak waarom bijvoorbeeld een club als feyenooit niet zo succesvol is dan???

Je leert het ook nooit he :aai: succes, succes, succes, succes, succes :kwijl: wordt je geil van he?

Waarschuw beheerder

Spelers zijn passanten, wij zijn Feyenoord

De situatie van Feyenoord toen met die van ajaks nu vergelijken is lachwekkend, zelfs adhd moet dat snappen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:14:
en je zou een steen in je hand hebben gehad had je zeker niets gedaan

Steen in m,n hand, dat zou betekenen dat ik die opgeraapt heb, nee dat doe ik niet! :cheer:

ben geen 13 meer! (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Alpha X op zondag 20 november 2005 om 18:02:
tjah, gloryhunters

Laffe gloryhunters!!!! :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:11:
Snap dat ook niet stenen naar je eigen stadion gooien

Nee je eigen stad slopen op het kampioensschapsfeest in '98 kom je professioneel mee over...
Uitspraak van actief op zondag 20 november 2005 om 18:16:
Nee je eigen stad slopen op het kampioensschapsfeest in '98 kom je professioneel mee over...

Ja, dat waren ook echt de mensen die altijd in het stadion komen en van die club houden ja (Y) :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:16:
Steen in m,n hand, dat zou betekenen dat ik die opgeraapt heb, nee dat doe ik niet!

ben geen 13 meer

was je toen ook geen 13 zeker???

wat lul je dan allemaal????

heelek om je eigen tegen te spreken!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 20 november 2005 om 18:16:
het kampioensschapsfeest in '98

weet jij meer als ik?
Waarschuw beheerder
Het hele gedoe eromheen is onzin...
Waarom zo veel shit om voetbal :S
Tis maar een spelletje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sune909 op zondag 20 november 2005 om 18:18:
Tis maar een spelletje

als je het voetbal spelletje niet snapt, reageer hier dan gewoon niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 18:15:
De situatie van Feyenoord toen met die van ajaks nu vergelijken is lachwekkend, zelfs adhd moet dat snappen

wij grijpen gewoon in voordat we 15e staan!!!

omdat wij net ff slimmer zijn!!

maar zelfs jij moet dat weten!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:19:
wij

hahahahahah

*bonk* :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:18:
was je toen ook geen 13 zeker???

Ja toen wel, maar bij ons ligt er geen beton, maar echt gras! :cheer:
Waarschuw beheerder
en er passen wel 50.000 in dat kakkerlakken stadion van jullie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rene ik heb met het polletje van, van Breukelen gegooit! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 18:22:
en er passen wel 50.000 in dat kakkerlakken stadion van jullie

het zijn er toch maar 11 die op het gras staan en niet in een kunstmatige modderpoel :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 18:23:
o konden ze daarom de kuip niet in, adhd zat vast in het draaihek

Whahahahahahaha :D
Waarschuw beheerder
er is altijd sfeer als ik er ben (Y)
Waarschuw beheerder
en langzaam ging de kaars uit.. ajaks R.I.P.
Waarschuw beheerder
steek ik hem weer aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
doorstartje na hcs affaire is feyenooit nooit echt te boven gekomen......
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2005 om 18:19:
Nope, bij ons komen er meer dan 5000 man op een kampioensfeest af.

die zaten er bij mullie toen het echt slecht ging.....wat nou succes supporters heeft feyenooit niet??

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de jouwe
Waarschuw beheerder
beter als ik blijf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:29:
steek liever een auto aan......

ach Rene aardig gefrustreerd ben je he!

Rene de gekste :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:29:
steek liever een auto aan......

Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 18:30:
de jouwe

:o
Waarschuw beheerder
ajak$ fans zijn altijd ontevreden!komt omdat ze denken dat ze nog altijd de beste zijn!niet duz!en als het wat minder gaat zijn ze gelijk terleurgesteld in alles en iedereen,gelijk met spreekkoren of zakdoekjes beginnen te zwaaien..of als ze achter staan het vak verlaten..pff dat zie je ook alleen bij ajak$...je hoort je club door dik en dun te steunen!altijd en overal.!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oveqezes op zondag 20 november 2005 om 18:33:
ajak$ fans zijn altijd ontevreden!komt omdat ze denken dat ze nog altijd de beste zijn!niet duz!en als het wat minder gaat zijn ze gelijk terleurgesteld in alles en iedereen,gelijk met spreekkoren of zakdoekjes beginnen te zwaaien..of als ze achter staan het vak verlaten..pff dat zie je ook alleen bij ajak$...je hoort je club door dik en dun te steunen!altijd en overal.!

als het kut is blijf je dus zitten zingen???

benieuwd bij welke club dat zo is???
Waarschuw beheerder
tifoso tifus

wil niet veel zeggen maar het zijn juistem de fijenoorders die vertrekken als ze achter staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 18:23:
o konden ze daarom de kuip niet in, adhd zat vast in het draaihek :D

whahahahaha :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:18:
Uitspraak van ~~Tatabanya~~ op zondag 20 november 2005 om 18:17:
Ja, dat waren ook echt de mensen die altijd in het stadion komen en van die club houden ja

tuulek niet.........

nee toch :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2005 om 18:39:
De joden komen gewoon helemaal niet als het slecht gaat

ook goed, maar vertel.....zat jij ook in 90 gewoon in het stadion????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet niet het stadion is bijna elke wedstrijd uitverkocht duzz komen er genoeg opdagen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 18:41:
weet niet het stadion is bijna elke wedstrijd uitverkocht duzz komen er genoeg opdagen

Dat is iets wat je van een badkuip niet kan zeggen :nee:
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 20 november 2005 om 18:39:
ook goed, maar vertel.....zat jij ook in 90 gewoon in het stadion????

edit..

Ja... :D In '90 heb ik me eerste wedstrijdje mee gepikt. Me broer nam me mee, stond op vak S.. We verloren met 2-4 volgens mij. Was gelijk verliefd! Zal het nooit meer vergeten :worship:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze komen zelf altijd :z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 18:36:
wil niet veel zeggen maar het zijn juistem de fijenoorders die vertrekken als ze achter staan

hahahhaha

Wil niks zeggen hoor pubertje, maar jullie zijn ontevreden, niet wij, :cheer:
Waarschuw beheerder
beter puber als een 30jarige die nog op internet moet proberen vrienden te maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Michael__ op zondag 20 november 2005 om 18:43:
Dat is iets wat je van een badkuip niet kan zeggen

Maar wel dat het, het mooiste stadion van Nederland is, en met 1 van de beste velden van Europa! :cheer:
Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 18:41:

hahaha... Bij de toeschouwers-aantallen op teletekst misschien. Zag gister weer heeeeeeel veel lege plekken hoor :yes: Maar toch nog 47.000 toeschouwers doorgeven :S :no:
Waarschuw beheerder
haha.. iedereen snel naar zijn auto om de file voor te zijn, en dan terugkomen rennen als ze gejuich horen..
Waarschuw beheerder
ik was er zaterdag ook misschien moet je maar bril kopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 20 november 2005 om 18:47:
hahaha... Bij de toeschouwers-aantallen op teletekst misschien. Zag gister weer heeeeeeel veel lege plekken hoor Maar toch nog 47.000 toeschouwers doorgeven

waar je je al druk om maakt :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 18:46:
beter puber als een 30jarige die nog op internet moet proberen vrienden te maken

Ja ik ben hier om vrienden te maken!

Wil jij m,n penvriendje niet zijn dan! :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 18:47:
Maar wel dat het, het mooiste stadion van Nederland is, en met 1 van de beste velden van Europa!

Wees er trots op :s
Waarschuw beheerder
iemand uit rotterdam uhm moelijk
Waarschuw beheerder
hoeft ook niet kom pas tevoorschein als er rellen zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 18:50:
hoeft ook niet kom pas tevoorschein als er rellen zijn

Waarschuw beheerder
heb ik ook gedaan en niet tegen de stadion wel tegen Jacko

Waarschuw beheerder

u only come when u winning
Rosales al na één mislukte actie uitluiten

we support u even more :-)?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
glory hunteeeeers :woop: :cheer:
Waarschuw beheerder
Eind jaren '80 zaten er 6000 supporters in de kuip. :D

Oh nee, als de kakkies niet komen dan moet je het zien als een protestactie. Een protestactie van 6 jaar. :D
Waarschuw beheerder
...................vak 410...................

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gezeik om suppertersaantallen

boeiend :z

Waarschuw beheerder
bommel de bommel ik hang op een doek en sla lekker op me trommel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ook best moe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar de teleurstelling en dat jullie niet tevreden zijn, druipt er iig af!
Waarschuw beheerder
moet je gaan slapen of wat pep nemen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 19:08:
Maar de teleurstelling en dat jullie niet tevreden zijn, druipt er iig af!

ja he Remy :cheer:

Uitspraak van JaToch op zondag 20 november 2005 om 19:08:
moet je gaan slapen of wat pep nemen

:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 19:10:
ja he Remy

Ja dat zei ik tog al....:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap: klopt ook echt :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 19:19:
klopt ook echt

Boze brieven, boze aktie,s boos op de voorzitter! :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ben heeeeeeeeeel boos
Waarschuw beheerder
donateur

Je kunt je eigen ook afvragen waarom jij begint over feyenoord in een ajax topic zodat je reactie krijgt van feyenoord supporters.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo kan je je heel veel dingen afvragen

Waarschuw beheerder
:woep:

Waarschuw beheerder
Volgens mij is er verder dan 'Jaakke rot op' niks gebeurd...
Waarschuw beheerder
lekker zaken doen op de tribune, ahndjes schudden, stewardessen of baliemedewerksters van abn amro bekijken.. altijd gezellig daar

schudden met die bille

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dhk op zondag 20 november 2005 om 19:47:
lekker zaken doen op de tribune, ahndjes schudden, stewardessen of baliemedewerksters van abn amro bekijken.. altijd gezellig daar

1 groot feest

wel lekkere wijven ouwe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 19:25:
ja ben heeeeeeeeeel boos

Tog niet op mij :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee horo :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 21:03:
Nee horo

Gelukkig, zo boze Gordon op de PF heb ik geen zin! (y)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk zijn ze ontevreden :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 21:04:
Gelukkig, zo boze Gordon op de PF heb ik geen zin!

Is je broer er dan :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 21:08:
Is je broer er dan

Wel m,n zus want dat ben jij tog :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neem nog een :coke:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 november 2005 om 21:19:
Neem nog een

Nee , ben een blow aan het draaien, maar geniet ze, zo ben ik dan ookw eer (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo heee wat aardig zeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op het vroege vertrek van het publiek

typisch geval van joden lopen altijd weg :jaja:
door middel van het gooien van stenen en andere voorwerpen naar de ME, voor een aantal ongeregeldheden

na-aperts, wij zijn niet te evenaren :bier:
In de 2e helft bleef de Zuidtribune in de 020 aRENa grotendeels leeg.

echte clubliefde :O

Waarschuw beheerder
Beetje lopen zeiken dat Feyenoord 1 x in de 10 jaar kampioen wordt en maar door blijven gaan over de successen van het verleden.
Nu gaat het niet goed en dan gaan ze hun eigen club uitfluiten en verlaten ze vroegtijdig het stadion.

Successupporters zijn het dus!
Lekkere supporters daar in 020.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als in 010 een aktie wordt gehouden tijdens 010-ado is het uit liefde voor de club, als het bij ons gebeurd mag je ineens het stadion niet uit :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op maandag 21 november 2005 om 11:56:
Typisch 020

Als je kind het niet goed doet op school grijp je toch ook in neem ik aan?
Of doe je niks omdat je "van je kind houdt", en laat het vervolgens lekker aanmodderen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 11:38:
Beetje lopen zeiken dat Feyenoord 1 x in de 10 jaar kampioen wordt en maar door blijven gaan over de successen van het verleden.
Nu gaat het niet goed en dan gaan ze hun eigen club uitfluiten en verlaten ze vroegtijdig het stadion.

Successupporters zijn het dus!
Lekkere supporters daar in 020.

:vaag:
En bij Feyenooit hebben ze nooit iemand uitgefloten of vroegtijdig 't stadion verlaten ?? houw toch op :s
Zo te horen kom jij niet vaak in een stadion

Waarschuw beheerder
"Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan

Snap dit zinnetje niet echt, ik dacht dat ze in 020 alleen maar toeschouwers hadden en geen supporters.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 12:16:
ik dacht

Laat dat maar aan de anderen over ouwuh 8)
Waarschuw beheerder
Snap dit zinnetje niet echt, ik dacht dat ze in 020 alleen maar toeschouwers hadden en geen supporters

denken is nooit jullie sterkste kant geweest :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van GoodFella op zondag 20 november 2005 om 18:55:
Eind jaren '80 zaten er 6000 supporters in de kuip.

Er zaten bij jullie er niet veel meer in die ouwe pisbak de Meer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 12:20:
Er zaten bij jullie er niet veel meer in die ouwe pisbak de Meer!

Ga je naam veranderen man kneus
Waarschuw beheerder
Er is maar 1 ouwehoer op PF ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik dacht dat ze in 020 alleen maar toeschouwers hadden en geen supporters.

denken moet je niet doen ;)

de Meer!

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:23:
Er is maar 1 ouwehoer op PF

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga je naam veranderen man kneus

Er is maar 1 ouwehoer op PF

En dat ben ik! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:13:
En bij Feyenooit hebben ze nooit iemand uitgefloten of vroegtijdig 't stadion verlaten ?? houw toch op
Zo te horen kom jij niet vaak in een stadion

Tuurlijk gebeurt dat niet alleen bij ajax, maar vindt het gewoon zwak als je vroegtijdig het stadion verlaat.
En tja ik vindt de ajax supproters overkomen als succesupporters.
Waarschuw beheerder
Er zaten bij jullie er niet veel meer in die ouwe pisbak de Meer

praat geen poep ouwe!!! zeker als je niet weet waar je het over hebt!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 12:26:
En dat ben ik!

:no:

Jij bent de wannabee :s
En ook nog van de verkeerde kant 8) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 12:27:
En tja ik vindt de ajax supproters overkomen als succesupporters.

En ik vindt 010 supporters overkomen als homo's :D

Zo goed :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En dat ben ik

we hadden het niet over een slappe ouwehoer..... wel lezen he loser!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THE MESSIAS op maandag 21 november 2005 om 12:28:

:yes: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dat ben ik!

Uitspraak van THE MESSIAS op maandag 21 november 2005 om 12:27:
praat geen poep ouwe!!! zeker als je niet weet waar je het over hebt!!

precies :)

Uitspraak van THE MESSIAS op maandag 21 november 2005 om 12:28:

b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:28:
En ik vindt 010 supporters overkomen als homo's

Zo goed laatste aanpassing 21 november 2005 12:28

Uh...Nee :P
Maar goed das jouw mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 12:30:
Maar goed das jouw mening

:yes: (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind een euro :D

Waarschuw beheerder
Maar ik dacht dat in 020 de gay paradewas (??)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 12:33:
ik vind een euro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 12:34:
Maar ik dacht dat in 020 de gay paradewas (??)

Neej die is verkast naar 010 ;)
Meer belangstelling voor :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar ik dacht

doet het pijn?

Waarschuw beheerder
Ja beetje wel
Waarschuw beheerder
losersupporters van dat wasmiddel.

Kiezels gooien naar de ME en dan hard wegrennen.

boefjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PLASTIK75 op maandag 21 november 2005 om 12:37:
losersupporters van dat wasmiddel.

Kiezels gooien naar de ME en dan hard wegrennen.

boefjes

Ejj gefrustreerd kakkie :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hard wegrennen

was het weer de 100 meter sprint :D:D:D
Waarschuw beheerder
wasmiddelhooligans de gekxkxkcxkste!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PLASTIK75 op maandag 21 november 2005 om 12:39:
wasmiddelhooligans

8)
Waarschuw beheerder
ar ik dacht dat in 020 de gay paradewas

dus???? er staat bij jullie toch ook een voetbalstadion :D
Kiezels gooien naar de ME en dan hard wegrennen

was je er bij dan dat je dat weet :vaag:
Waarschuw beheerder
Spap 't niet hoor met die kakkies :/
Staan ze EINDELIJK weer 's 2e in de NL competitie en nog steeds frustraties :s Vaag zooitje daar in 010
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THE MESSIAS op maandag 21 november 2005 om 12:41:
was je er bij dan dat je dat weet

Tuurlijk nie :D
Plastik is een i - hoolie :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THE MESSIAS op maandag 21 november 2005 om 12:41:
dus???? er staat bij jullie toch ook een voetbalstadion

Wat heeft de gay parade met een voetbalstadion te maken?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:41:
Spap 't niet hoor met die kakkies
Staan ze EINDELIJK weer 's 2e in de NL competitie en nog steeds frustraties Vaag zooitje daar in 010

Tja gek he :x

Waarschuw beheerder
en weer eindigt een ajax topic in de eeuwige discussie :frusty:
Waarschuw beheerder
ach iedereen kent die acties van jullie.

Ga me nou niet vertellen dat jullie eens een keertje niet weggerend zijn. Statistisch is de wegrenkans namelijk 99,99%.

Dit keer zullen jullie dus ook wel op de vlucht zijn geslagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 november 2005 om 12:44:
en weer eindigt een ajax topic in de eeuwige discussie

Sjah zijn te weinig echte 010 supporters hier dus ook te weinig 010 topics ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PLASTIK75 op maandag 21 november 2005 om 12:44:
ach iedereen kent die acties van jullie.

Ga me nou niet vertellen dat jullie eens een keertje niet weggerend zijn. Statistisch is de wegrenkans namelijk 99,99%.

Dit keer zullen jullie dus ook wel op de vlucht zijn geslagen.

Wat lul je nou slap man kneus :/
Zelfs bij 010 sloegen ze op de vlucht voor de ME ..
Vaak genoeg gezien in real-life en op i-net
Ga ajb ergens anders die slappe verhalen ophangen sukkel ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:46:

Het topic dat Feyenoord kampioen wordt bestaat al, meer topic zijn niet nodig :cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 12:48:
meer topic zijn niet nodig

Zo te zien wel :/
Wat hebben jullie anders in deze topic te zoeken :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dan is alles wat je hoord :D

Waarschuw beheerder
donateur
Daar bij Maas en Brienenoord dat is
Waarschuw beheerder
je terugtrekken en hergroeperen is wat anders dan op de vlucht slaan.

Op de vlucht slaan is keihard met je running shoes je uit de voeten maken, iets waar jullie bekend om staan in heel nederland en ver daarbuiten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
afca famous for running :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik ga maar weer is aan 't werk (y)
Hopeloze kutkakkies hier :gaap:

Hoop dat ik een keer de goeie kant op ren PLastik ;)

Mzzl!@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:49:
Zo te zien wel
Wat hebben jullie anders in deze topic te zoeken

Er zijn niet meer topic over Feyenoord nodig want wij hebben geen crisis. O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:27:
Jij bent de wannabee

Ja idd je bent een wannabee ajaksfan

Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:28:
En ik vindt 010 supporters overkomen als homo's

Dat kan niet, 020 heeft de naam!
Waarschuw beheerder
ik heb die renavatar van italiaantje natuurlijk meteen opgeslagen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:38:
Ejj gefrustreerd kakkie

Wij hebben geen redenen om gefrustreerd te zijn neusje!

Stenen gooien naar je eigen stadion, dat is pas gefrustreerd zijn! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:46:

Jij bent een wannabee neus, net zoals die bollebuik!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
joden joden successen zijn voorbij :D:D:D
Waarschuw beheerder
hheheh,
je eigen stadion bekogelen en daarna hard wegrennen.

wat een sukkels zijn het toch ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PLASTIK75 op maandag 21 november 2005 om 13:07:
je eigen stadion bekogelen en daarna hard wegrennen.

wat een sukkels zijn het toch ook

En dan te bedenken dat een stadion geen weerstand biedt, hoe LAF en gefrustreerd kun je zijn!!
Waarschuw beheerder
heheheh,
juist daarom zullen ze hun stadion juist wel bekogeld hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 12:27:
Jij bent de wannabee
En ook nog van de verkeerde kant

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:10:
En dan te bedenken dat een stadion geen weerstand biedt, hoe LAF en gefrustreerd kun je zijn

staan ze om bekend, lafca, zelfde als treinen en lege kroegen aanvallen, de helden!

om maar niet over spelers slaan, gehandicapten misbruiken, wegrennen en maten in de steek laten te hebben :bier:

joden jullie zijn de gekste en de beste :gaap:

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kelly jij was toch een échte supporter van de neuzen, waarom was jij zaterdagavond dan hier op het forum?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:12:
om maar niet over spelers slaan, gehandicapten misbruiken, wegrennen en maten in de steek laten te hebben

Hehehe zo wakker was ik nog niet :bier:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:12:
staan ze om bekend, lafca, zelfde als treinen en lege kroegen aanvallen, de helden!

om maar niet over spelers slaan, gehandicapten misbruiken, wegrennen en maten in de steek laten te hebben

Midden in de nacht ballenhokken in de fik steken zijn ze ook goed in!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 21 november 2005 om 13:27:
Midden in de nacht ballenhokken in de fik steken zijn ze ook goed in!

Hahaha die supporters van hunnie zijn echt Qansloos :yes:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:29:
Hahaha die supporters van hunnie zijn echt Qansloos

Jaja, waardige manier om de gebeurtenis van 8 jaar daarvoor te herdenken was dat! :no: Trieste neusjes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
al 8 jaar wachten, tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat de joodjes nooit meer komt, dat de joodjes nooit meer komt!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:24:
waarom was jij zaterdagavond dan hier op het forum?

heb zo mn reden.. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:32:
al 8 jaar wachten, tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat de joodjes nooit meer komt, dat de joodjes nooit meer komt!!!

Dat moment is al in zicht, 05-02-'06 :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bla bla bla, je gaat in goede en zeker in slechte tijden, onvoorwaardelijk!!!

020 successupporters!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:34:
heb zo mn reden..

Wannabee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:35:
Wannabee

Nee hoor is 1e thuiswedstrijd van het seizoen wat ik heb gemist..
Die ander zat ik gewoon gezellig in het stadion en de laatste keren in het honk.. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
redenen kunnen goede redenen zijn :x

Waarschuw beheerder
Nee vind je het gek dat ze niet tevreden zijn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:35:
bla bla bla, je gaat in goede en zeker in slechte tijden, onvoorwaardelijk

Moet je lezen wat je vriendjes zeggen over je eigen cluppie man .

Maar ja ik ben er nu wel achter dat Feyenoord het geld belangrijker vind dan de eigen supporters dat doet mij het meeste pijn. We hebben al 6 jaar geen kampioenschap gehad, de frustratie is groot bij mij en vele anderen. En wat doet Feyenoord ons alleen maar tegenwerken!

bron: http://www.vakkiew.nl/pocket/item.asp?NewsID=543
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:39:
in het honk..

Zooo meid, dat is me toch stoer zeg.... Hoor je dat forummers??? Kelly zit in het honk, oh my god!! :X
Uitspraak van \Toedeloe/ op maandag 21 november 2005 om 13:44:

Haha... Zoweee! Wat een doerak zeg. Is dat de vertegenwoordiger voor het hele legioen? :o

Beetje op Feyenoordsites kijken he :O Overloper O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:45:
Zooo meid, dat is me toch stoer zeg.... Hoor je dat forummers??? Kelly zit in het honk, oh my god!!

tss kneus..

hahaha je bent echt grappig jij.. damn..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:45:
Zooo meid, dat is me toch stoer zeg.... Hoor je dat forummers??? Kelly zit in het honk, oh my god!!

En daar heeft ze een goede reden voor denk maar is na :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:46:
tss kneus..

hahaha je bent echt grappig jij.. damn..

Damn damn damn damn, kom je nu in eens uit Haarlem?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van \Toedeloe/ op maandag 21 november 2005 om 13:44:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:48:
Damn damn damn damn, kom je nu in eens uit Haarlem?

Ja ben verhuisd of wil je ff kopje koffie komen doen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:48:
:worship:

Deze regel was Toedeloe nog vergeten te quoten, die stond er nog boven ;)

Ik betaal me elk jaar wezenloos voor me cluppie omdat het een deel van me leven is, ik ben er mee opgegroeid zonder zou ik niet kunnen, zoveel honderden/ duizenden euro's gaan er doorheen in een Feyenoord jaar.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:48:
Ja ben verhuisd of wil je ff kopje koffie komen doen?

Nee joh, dan heb ik gelijk nare ziektes opgelopen. Noord Holland is een foute omgeving!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 21 november 2005 om 13:50:
Ik betaal me elk jaar wezenloos voor me cluppie omdat het een deel van me leven is, ik ben er mee opgegroeid zonder zou ik niet kunnen, zoveel honderden/ duizenden euro's gaan er doorheen in een Feyenoord jaar.

Niet zeiken, gewoon kosten wat het kost achter je club staan en niet gaan lopem mekkeren over prijzen enz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:50:
Nee joh, dan heb ik gelijk nare ziektes opgelopen. Noord Holland is een foute omgeving!

Je zal er alleen maar beter van worden.. ;)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:51:
Niet zeiken, gewoon kosten wat het kost achter je club staan en niet gaan lopem mekkeren over prijzen enz.

moe je niet tegen mij zeggen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 21 november 2005 om 13:50:

En elk jaar weer niks bereikt zonde van je geld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van \Toedeloe/ op maandag 21 november 2005 om 13:53:

alleen bij de wedstrijd 010 - afca is het waard om een kaartje te kopen, rest echt zonde.. :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:52:
Je zal er alleen maar beter van worden..

In welk opzicht?

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 21 november 2005 om 13:53:
moe je niet tegen mij zeggen

Weet ik goser, maar ik wilde het wel even kwijt!

Onvoorwaardelijke steun aan je club in goede tijden en ook in mindere tijden!

Uitspraak van \Toedeloe/ op maandag 21 november 2005 om 13:53:

Niks zonde van je geld, clubliefde is onvoorwaardelijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:54:
alleen bij de wedstrijd 010 - afca is het waard om een kaartje te kopen, rest echt zonde..

Wannabee

Waarschuw beheerder
Feyenoorder ben je niet voor de lol b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:56:
In welk opzicht?

Alle mogelijke opzichten gast! Kom maar langs, dan merk je het.. Wil je niets anders meer.. :P

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:57:
Wannabee

Teletext.. :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee ken geen clubliefde daarom ga ik al 18 jaar :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:58:
Feyenoorder ben je niet voor de lol

Toch niet he?:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:59:
Alle mogelijke opzichten gast! Kom maar langs, dan merk je het.. Wil je niets anders meer..

Nee ik kom niet bij jou in de buurt, je bent veelste gevaarlijk!

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:59:
Teletext..

Nog erger.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 14:02:
Nee ik kom niet bij jou in de buurt, je bent veelste gevaarlijk!

valt reuze mee hoor.. ben ook wel eens lief..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 13:59:
al 18 jaar

Naar de Torenlaan zeker?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 14:03:
Naar de Torenlaan zeker?

:S

Nee De Meer en Olympisch b)

En nu Arena soms :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:03:
valt reuze mee hoor.. ben ook wel eens lief..

Je lijkt op die verbouwde versie van Kelly! :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 14:04:
Nee De Meer en Olympisch

En nu Arena soms

Moet je niet naar de hoeren dan, Torenlaan is een goedkoop adresje voor neuzen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Meestal honk, ook door omstandigheden :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 21 november 2005 om 13:58:
Clubliefde jongen... Kennen ze niet in 020

Clubliefde: dat is toch een heel stadion vol met nichten
dat hand in hand staat te zingen.
Is dat die club waar in de rust iedereen mekaar verwent
op de wc.
Waar je bij je seizoenkaart een optie kan kiezen om naast
je favoriete nicht te zitten.

Nee dat kennen we niet succes kennen we wel maar dat
wist je al.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 14:04:
Je lijkt op die verbouwde versie van Kelly!

Ohw is die ook wel eens lief dan? Dan weet je wel heel wat van haar/het/hem..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van \Toedeloe/ op maandag 21 november 2005 om 14:05:
op de wc.

Nee dat kennen we niet succes kennen we wel maar dat
wist je al.

Je hebt het fout, dat is in 020 waar ze het over engeltjes hebben :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:06:
Ohw is die ook wel eens lief dan? Dan weet je wel heel wat van haar/het/hem..

Weet ik veel of die lief is intereseert me geen tyfus, maar jij lijkt qua uiterlijk erg veel op die omgebouwde! Dus ook om niet aan te zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 13:41:
Nee vind je het gek dat ze niet tevreden zijn

nee ik vind het niet gek, ze moeten hun arrogantie maar eens op het nachtkastje laten liggen
FEYENOORD WORD KAMPIOEN!!
laatste aanpassing
Uitspraak van \Toedeloe/ op maandag 21 november 2005 om 14:05:
op de wc.

Zei iemand met de nickname TOEDELOE [img width=41 height=46]http://www.darktemplarz.com/tempmatt/gay.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 14:09:
Weet ik veel of die lief is intereseert me geen tyfus, maar jij lijkt qua uiterlijk erg veel op die omgebouwde! Dus ook om niet aan te zien.

Oeehh.. maar goed dat ik weet wie het zegt.. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:15:
Oeehh.. maar goed dat ik weet wie het zegt..

Goed zo jongen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rianne (k) op maandag 21 november 2005 om 14:09:
nee ik vind het niet gek, ze moeten hun arrogantie maar eens op het nachtkastje laten liggen
FEYENOORD WORD KAMPIOEN!!

Wie is hier nou arrogant?? :D
Na 12 wedstrijden roepen dat je kampioen word is niet arrogant zeker?
Waarschuw beheerder
Hopeloze kut-kakkies allemaal hier :gaap:
Ga lekker je eigen topic aanmaken :[
Insecten onder elkaar ;)

Ipv onze topic te bedelven met die vieze 010-praatjes ...
Waarschuw beheerder
3 jaar zie je geen kakkerlak op PF
En nu 't een x goed gaat met 010 schieten ze als paddenstoelen uit de grond :D
Zoeits noem je succes supporters
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 14:19:
En nu 't een x goed gaat met 010 schieten ze als paddenstoelen uit de grond

Italiaantje
Aangemeld op: 19 oktober 2005 15:21
Waarschuw beheerder

is me 2 e profiel ;)

OMdat er van die zielige kakkies envelopjes gingen drukken :gaap:
Waarschuw beheerder
En nu 't een x goed gaat met 010 schieten ze als paddenstoelen uit de grond

:yes: :bier:

Waarschuw beheerder
Leuke he jezelf citeren :vaag:
Waarschuw beheerder
En nu 't een x goed gaat met 010 schieten ze als paddenstoelen uit de grond :D

Hij heeft gewoon gelijk (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 14:27:

Komt ie weer hoor meelopertje :cry:
Waarschuw beheerder
Ok volgens :~~Tatabany­a~~ komen er nu geen ROACHES meer op Ajax topics :P

Ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 14:18:
Hopeloze kut-kakkies allemaal hier
Ga lekker je eigen topic aanmaken
Insecten onder elkaar

Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 14:26:
Hij heeft gewoon gelijk

Waarschuw beheerder
:bloos: :D

Hey Kelllyyyyyy :o

Waarschuw beheerder
Italiaantje!!

Morgen Ajax?
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 14:30:
Ok volgens :~~Tatabany­a~~ komen er nu geen ROACHES meer op Ajax topics

Ben benieuwd

Heb ik nergens gezegd hoor... Maar ok.. Gaan jullie maar ff lekker met elkaar over het wanbeleid bij jullie cluppie discussieren.. Ken ik ook ff lachen 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 14:29:
Komt ie weer hoor meelopertje

Stenengooiert je kunt binnenkort weer de man uithangen in het honk he hahahahahahahaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:32:
Italiaantje!!

Morgen Ajax?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zekersssssssss !!!

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 21 november 2005 om 14:33:
Heb ik nergens gezegd hoor... Maar ok.. Gaan jullie maar ff lekker met elkaar over het wanbeleid bij jullie culppie discussieren.. Ken ik ook ff lachen

Maar ikkuh wel :D
Dus ik verwacht gewoon van jouw dat jij dat ook ff doet als enige volwasse 010-er :P heheh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:32:
Italiaantje!!

Morgen Ajax?

Ik ga nog ff wat doen hierow :s

Ik stuur je strax wel ff een paar pb-tjes (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 14:35:
Ik ga nog ff wat doen hierow

Ik stuur je strax wel ff een paar pb-tjes

hahaha.. werk ze nog ff..

Ben morgen om kwart voor 5 uit, dus tegen 5uur bij Monico.. Mocht je in de buurt zijn moet je maar ff langs komen.. :D

:kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat schattig allemaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:43:
Wat schattig allemaal

Ja zo zijn we voor elkaar..

:lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:47:
Ja zo zijn we voor elkaar..

Je bent niet lief tegen het stadion geweest

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 14:48:
Je bent niet lief tegen het stadion geweest

Ik was er zaterdag niet.. teletext remember :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 14:51:
Ik was er zaterdag niet.. teletext remember

Je vriendjes dan, waar je mee om gaat, wordt je mee besmet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 15:00:
Je vriendjes dan, waar je mee om gaat, wordt je mee besmet.

Die waren er wel, maar gedragen zich altijd netjes... :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar je bent wel door ze besmet toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 15:06:
Maar je bent wel door ze besmet toch?

Nee ik heb hun besmet.. :P

Waarschuw beheerder
Je hebt de taak van silvie dus netjes overgenomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 15:10:
Je hebt de taak van silvie dus netjes overgenomen.

Nee heb het niet over die ziekte, dat is weer iets anders..

Waarschuw beheerder
Ja maar hoe verspreid die ziekte zich anders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jood zijn is een ziekte :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 17:36:
Jood zijn is een ziekte

Goede ziekte.. ;)
Waarschuw beheerder
"Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan

t zijn en blijven ajax supporters he ... die steunen hun club alleen als het goed gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 21 november 2005 om 14:25:
k hoef je smerige klauw niet in me haar ;)

EI over de boltijd of was het nou aai

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roberto Corleone op maandag 21 november 2005 om 18:04:
t zijn en blijven ajax supporters he ... die steunen hun club alleen als het goed gaat

Waarschuw beheerder
Is ajax niet die club die of niet scoort of in de blessuretijd?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 17:48:
Jood zijn is een ziekte

hopelijk een terminale :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 17:48:
Goede ziekte..

Zo denk je als je goed ziek bent!
Waarschuw beheerder
wees er snel bij

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/kinderen_en_baby/babykleding_overige/12774722.html%3Fadcode%3D445457d1ded42d4a796b77af98e33714
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dhk op maandag 21 november 2005 om 19:13:
ees er snel bij

http://www.marktplaats.nl/inde ... 457d1ded42d4a796b77af98e33714

whahahahahaha :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roberto Corleone op maandag 21 november 2005 om 18:04:

De stadions in de rest van Nederland zijn altijd tot de nok gevuld en er wordt nooit gefloten....

dus... :gaap:
Waarschuw beheerder
lorre...

zelfs uitfluiten wordt gekopieerd.. trendsetters daar in 020
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dhk op maandag 21 november 2005 om 19:37:
lorre...

zelfs uitfluiten wordt gekopieerd.. trendsetters daar in 020

jullie hebben zoveel frustratie opgekropt de laatse 10 jaar dat ik wel begrijp waarom jullie nu proberen ff je gram te halen.....

ach ach ach......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dikke rene, doe niet stoer, je stelt geen fuck voor, geen ene moer!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 19:42:
dikke rene, doe niet stoer, je stelt geen fuck voor, geen ene moer!!!

Waarschuw beheerder
bepaal jij dat pietje :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog stenen gegooit ipv gekopt reneetje???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, weer zon zielig homo honk feest? dit keer voor....???
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor, maar jij nog wel zielig gedaan zie ik!!

ach..... :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 19:45:
ja, weer zon zielig homo honk feest? dit keer voor....???

De 6e plek en de goeden resultaten van de afgelopen weken!

Waarschuw beheerder
6e plek is wel heel knap natuurlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gedeeld 9de bedoel je :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 19:58:
gedeeld 9de bedoel je

tellen kun je dus ook al niet.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 19:58:
gedeeld 9de bedoel je

Waarschuw beheerder
donateur
blij met een dooie mus.......verbaast me niets.

Waarschuw beheerder
neuzen hebben weer mazzel, dat rkc tegen vitesse moet, dus dat zij hoe dan ook profiteren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dhk op maandag 21 november 2005 om 20:05:
neuzen hebben weer mazzel, dat rkc tegen vitesse moet, dus dat zij hoe dan ook profiteren

iedereen moet toch een keer tegen elkaar...hoe bedoel je dan mazzel???

Waarschuw beheerder
ja, snap jij niet heh.. is te moeilijk voor je zeker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dhk op maandag 21 november 2005 om 20:10:
ja, snap jij niet heh.. is te moeilijk voor je zeker

nee, ik snap het niet, ik snap niet hoe je mazzel kan hebben omdat twee andere teams tegen elkaar gaan spelen.....als az psv is dan heeft feyenooit zeker mazzel???

en zo heeft iedereen elke week mazzel!!

toch??

onee....ik snap het niet......

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je zit in een sleur van onwetendheid
Waarschuw beheerder
donateur
waar hadden we het ook alweer over???
Waarschuw beheerder
dat je positieve energie kan halen uit een resultaat van 2 andere partijen die om dezelfde plaatsen strijden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op maandag 21 november 2005 om 20:03:
blij met een dooie mus.......verbaast me niets.

Liever een mus uit de lucht schieten, dan stenen naar je eigen stadion gooien :aai:
Waarschuw beheerder
wereldrecord marathon wordt elke keer weer verbeterd daar
Waarschuw beheerder
Vooral in nijmegen he dhk?

Leuk dat iedereen zich weer zo druk maakt om Ajax. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2005 om 20:46:
dan stenen naar je eigen stadion gooien

Was je erbij??? Stenen gingen richting Calimero's pannekoek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 00:28:
pannekoek!

Met stroop :cheer:
Johan Cruijff: 'Bij ajax functioneert niets'

14/12/2005 10:24

Johan Cruijff is zeer kritisch op zijn oude liefde ajax. De voormalige speler en coach van de amsterdammers laat weinig heel van de club in het blad Sport Bestuur & Management, dat zaterdag uitkomt.
'Je kan wel zeggen dat ze daar slecht bezig zijn. Bij ajax loopt geen enkel onderdeel van de organisatie synchroon met een ander onderdeel van de organisatie. Op dit moment functioneert er eigenlijk niks. Dat is heel treurig.'

Cruijff was in het verleden al eens klankbord en adviseur van het bestuur van ajax en staat nog altijd open om zijn club te helpen. 'Ik heb ze jaren geleden al gewaarschuwd, maar ze hebben mijn adviezen niet overgenomen.'

'Als het een club die honderd jaar bestaat niet lukt om in de eigen geledingen een nieuwe voorzitter te vinden, moet er iets gigantisch fout zitten. Ik denk dat het inmiddels hoog tijd is om de hele club door te lichten, op elk gebied.'
Waarschuw beheerder
de grote wijze man 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op woensdag 14 december 2005 om 16:00:
de grote wijze man

dat hadden de sups ook al door :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 00:28:
Calimero's pannekoek!

Was die kleiner dan de rest? :s