Ketamine begon als een verdovingsmiddel, werd toen een mode-drug en wordt nu als antidepressivum ingezet. Als party-drug kan ketamine sommigen hun verstand laten verliezen, maar als medicijn kan het anderen behulpzaam zijn het te hervinden. In een onderzoek in Bethesda, Maryland, kregen achttien tot dan toe therapieresistente depressieve patienten ketamine. Twaalf van hen scoorden erna veel beter op een depressie-schaal. Al twee uur na het begin van de proef voelden patienten zich beter. Bij 1/3 was dat gevoel een week later nog aanwezig.
Dat komt wel als je wat meer naar de volwassen kant gaat
als je het lang gebruikt.. krijg je dan elke x het zelfde gevoel als bij de eerste x?
Jullie zijn allemaal gvd een stuk ouder dan ik, en nog steeds praten jullie zo makkelijk over drugs alsof het niets is!
Zeker een goede opvoeding van papa en mama gehad ofniet
Leer ermee omgaan en er is niets aan de hand.
toch bedoelde ik het wat anders.
dat het leuk blijft..
maar als je gewoon een "nak" neemt en je bent geen regelmatige gebruiker zal je waarschijnlijk keer op keer in dezelfde "dream-mood" komen zoals ik dat dan noem
zo tegen een k-hole aan en dan af en toe ff een kijkje nemen in het gat
nee hoor van mij mag het ook wel wat aan de heftige kant zijn! zo tegen een k-hole aan en dan af en toe ff een kijkje nemen in het gat
dat wordt lastig als je al wat langer ket snuift helaas
schat, je mag nog niet eens een wodka redbull bestellen jij, dus dat je meer ervaring hebt met drugs dan ik lijkt me stug.
je komt wel behoorlijk doorgesnoven over met je "argumenten" en je logica, dat geef ik toe, dus al je hersencellen zal je in ieder geval niet meer hebben, maar verder ben je echt nog te jong om over iets anders dan hoefkrabbers en longeerlijnen mee te kunnen praten.
dus neem lekker een breezer en ga op marktplaats een nieuwe pony zoeken ofzo, maar laat de grote mensen lekker op hun eigen forum over hun eigen onderwerpen en ervaringen praten, zonder schreeuwende kleine kindjes ertussendoor. die hebben ze ook al in de woonkamer zitten, dus aan jou erbij heeft echt níémand behoefte.
jij wil mij toch? kom maar halen dan!
dr gaat vast wel een ruiterpad langs mn huis
Dan mag je wel misschien 26 zijn ofzo maar dat maakt mij geen reet uit kk gek
Dan moet je misschien ff je mond tegen me houden
of in een wauze bui gaf iemand wat aan queenie.
doorgesnoven breezersletjes
Als jij mij zo noemt moet je echt nog heel goed leren wat een breezerslet is!
Mensen blijven stoer praten he over me paardje...moet je is recht in mn gezicht doen!
ja tuurlijk blijft het leuk, daar neem je het voor... maar je zal, als je het vaak gebruikt, wel steeds meer nodig hebben voor hetzelfde effect, net als met iedere drug. en natuurlijk die kick van de eerste keer..... sja reken er maar niet op dat je die ooit nog eens voelt, want een eerste keer is en blijft een eerste keer.....
ligt eraan wat voor dosis je neemt en dan nog kan ik in compleet andere fantasiewerelden komen.
maar als je gewoon een "nak" neemt en je bent geen regelmatige gebruiker zal je waarschijnlijk keer op keer in dezelfde "dream-mood" komen zoals ik dat dan noem