Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 184750x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:19:
Dit weekend aan de K, en dan heb ik het niet over de K van koninginnedag!

maar de K van Ketaaaaaaaaaaa :lief:
Waarschuw beheerder
Info g+k:

Uit je e-mail begrijp ik dat je graag informatie wilt over de risico's van de combinatie GHB en ketamine.
Deze combinatie is ten zeerste af te raden. Zowel ketamine als GHB zijn middelen die 'dempend' werken. Dit houdt in dat je heel ontspannen en loom van deze middelen wordt. Ook vertraagt je ademhaling en je hartslag. Ketamine versterkt de dempende werking van GHB. Wanneer je GHB met ketamine combineert, leidt dit dus nog sneller leiden tot bewusteloosheid en outgaan, dan wanneer je de middelen afzonderlijk gebruikt.

Als je bewusteloos raakt door gebruik van deze combinatie loop je het risico te stikken doordat de tong de luchtpijp kan blokkeren. Ketamine en GHB kunnen ook misselijkheid veroorzaken. Wanneer je gaat braken, terwijl je bewusteloos bent, dan kan de maaginhoud in de longen terechtkomen. Dit zorgt ervoor dat je stikt in je eigen braaksel.

Wanneer je meer wilt lezen over de afzonderlijke werking en de risico's van GHB en ketamine kijk dan op www.drugsinfo.nl .

Ik hoop je vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groeten,

Een medewerker van de Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10/min)
Waarschuw beheerder
Kijk aan, daar is onze informatie :D

Ja moet zeggen dat toen ik GHB en Ket door elkaar nam er goed misselijk van werd, en niks meer kon zien of doen :/

Waarschuw beheerder
Moet je daarvoor mailen? Lijkt me erg logisch aangezien het beide sedatieven zijn, downers met een dempende werking.

Zowiezo als je drugs combineerd uit de zelfde classificatie verwacht je dan in ieder geval aan een erg heftig effect. Combi Speed en Crack (stimulanten) jaagd je hartslap als een idioot op. En combi van teveel downers zet je vitale lichaamsfuncties stil.

Aangezien psychedelics geestelijk werken (Ketamine, Paddo's of LSD combineren) kan als je een sterke geest hebt met tripervaring in een veilige omgeving zonder teveel gevaar doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 21:01:
IM route gaat beter, 80 mg heb je dan nodig om een K-hole te bereiken.

Wat is IM????
Waarschuw beheerder
donateur
IM = intramusculair, een injectie in de spieren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op dinsdag 25 april 2006 om 17:27:
IM = intramusculair, een injectie in de spieren

Daar ga ik toch niet aan beginnen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet.

Waarschuw beheerder
doe mij coke maar.. maar de marge op keta is weer hoger he

Waarschuw beheerder
ff over ghb en ketamine!

deze combo is zeker af te raden, alhoewel ervaren ketamine gebruikers met behulp van ghb sneller in een k-hole kunnen belanden.
GHB versterkt de dissociatieve werking van ketamine. Goed als tolerantie je niet meer naar het k-holletje brengt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij werd vooral het misselijkmakende en scheelkijkende effect van de GHB versterkt. Het psychedelische effect van de ketamine werd juist minder.
Zinloze combi, als je het mij vraagt.

Waarschuw beheerder
Voor een K-hole, slik of snuif je het dan?

Want snuiven is echt naar voor de neus en slikken erg zonde van je Ket. Vergeet niet dat Ketamine bedoelt is voor injectie. Dat poeder zijn veelal uitgekookte ampullen die gestolen zijn uit de pharmacy.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snuif het.
Eerst de kristallen, die al best klein zijn, nog kleiner maken, door het 5 a 10 minuten te stampen en te hakken. Het prikt daardoor een stuk minder.
Dan maak ik 4 of meer lange dunne lijnen, waar ik steeds een klein stukje vanaf snuif, verdeeld over de neusgaten. Tussendoor steeds ongeveer 1 minuut wachten, zodat het een beetje is opgenomen of doorgelopen, wat voorkomt dat er grote brokken in mijn voorhoofd ontstaan.
Op deze manier probeer ik de totale hoeveelheid in 5 tot 15 minuten binnen te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 23:20:
slikken erg zonde van je Ket

Tja, dan geef je toch een paar euro's meer uit? Als daardoor je neus niet naar de tering gaat, is dat die paar centen wel waard, lijkt me.
Waarschuw beheerder
donateur
Insufflated / Nasal Ketamine Dosages
Threshold: 10 - 15 mg
Light: 15 - 30 mg
Common: 30 - 75 mg
Strong: 60 - 125 mg
The K Hole: 100 - 250 mg

Oral Ketamine Dosages
Threshold: 40 - 50 mg
Light: 50 - 100 mg
Common: 75 - 300 mg
Strong: 200 - 450 mg
The K Hole: 500+ mg

Bron: Erowid - Ketamine Dosage

Voor de minimale hoeveelheid dat je wat voelt (Threshold) heb je bij het slikken 4 keer zoveel nodig als met snuiven.

Voor een licht effect 3 keer zoveel.

Voor een gemiddelde/normale ervaring (Common) meer dan 2 keer zoveel.

Voor een sterke ervaring meer dan 3 keer zoveel.

Voor de K-hole, waarschijnlijk 5 keer zoveel.

Waarschuw beheerder
zeker is het vaag spul.
vooral als je het nuchter gebruikt ik vond het lijken op zwaar dronken zijn in ieder geval in je lopen en mijn beeld leek ook dronken mar je kan perfect slapen er van dus dat is beter.
na een feesie is het ook niet te beschrijven maar minder heftig dan als je nuchter bent.
zeker voor herhaling vatbaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 15:15:
zeker voor herhaling vatbaar.

dat d8 ik toch :9
Waarschuw beheerder
donateur
keta is te vaag voor woorden
:vaag:
ik hoef het iig niet meer :no:

heb het 2x gedaan, maar heb er de laatste x beetje veel van gesnoven volgens mij
niks voor mij, zo'n k-hole :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 01:24:
dat d8 ik toch

Als wij nou eens vrijdag avond aan de ket gaan.. Dan ga ik dadelijk al ijverig op zoek naar iemand die regelt ;p ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga vanmiddag regelen...

alleen is er nog maar 2.5 gram, en ik moet er 7 hebben... :S

Waarschuw beheerder
en wakatiki freakers, het is weer bijna weekend

pfoee nog 2 dagen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 10:35:
en ik moet er 7 hebben

7:O

voor het hele weekend ofzo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 10:37:
het is weer bijna weekend

Ik heb lekker al weekend :cheer:

Maar blijf nog ff van de ket af :/
ga nu proberen als ik het een week of 3 niet doe, wat er gebeurt als ik dan weer neem.
Dus of het weer zo heftig is, als een van de eerste keren dat ik het deed!!

Dat zal wel niet, maar moet toch echt ff een time out inlassen want 1 gram voor een beetje dolheid is niet goed :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jillicious op donderdag 27 april 2006 om 10:45:
1 gram voor een beetje dolheid is niet goed

nee daar heb je iig gelijk in ;)
Waarschuw beheerder
keta is egt (L). maar kan de laatste tijd niet meer aan goed spul komen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op woensdag 26 april 2006 om 13:55:
Voor de minimale hoeveelheid dat je wat voelt (Threshold) heb je bij het slikken 4 keer zoveel nodig als met snuiven.

Voor een licht effect 3 keer zoveel.

hmmm, dat scheelt toch best veel ja. Maar dan nog:

Nasal: The K Hole: 100 - 250 mg

Oral: The K Hole: 500+ mg

laten we zeggen een verschil van €10.-?
Waarschuw beheerder
donateur
moet toch echt ff een time out inlassen want 1 gram voor een beetje dolheid is niet goed :nee:

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Waarschuw beheerder
KPT = Ketamine promotie team voor jullie:P
KPT = Kerkplein tuig/terreur voor ons :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evert op donderdag 27 april 2006 om 11:42:
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Tsja veel ket snuiven he, dan merk je er weinig meer van, en dat is echt bagger..
wil ik echt goed dol worden moet ik meer dan een gram hebben!
Dus het is ff genoeg geweest..!! 8)

Waarschuw beheerder
(Y) succes kut! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 13:34:
succes kut!

Haha die heb ik wel nodig :P
Me vriendinnen maken me allemaal gek O:)

Waarschuw beheerder
Hier in de buurt zijn er meer mensen die het nog niet kennen, of 1x gedaan hebben...
Het wordt echt de nieuwe trend ;) het is niet aan te slepen :speed:
Ik vind het in ieder geval helemaal fantastisch!

Morgenavond ga ik ook eindelijk de combinatie lachgas en ketamine proberen. Dat is eigenlijk de reden dat ik ketamine geprobeerd heb. Omdat die combinatie volgens veel mensen echt super is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 22:42:
Omdat die combinatie volgens veel mensen echt super is...

die is 20 seconde helemaal te godelijk :lief:

Echt het proberen waard al zeg ik het zelf (Y)

Laat ff horen hoe jij het vond :P

Waarschuw beheerder
komt goed! Ik heb er echt zin in. Ik moet werken tot 22.00 uur. Dus misschien dat hij wel extra hard inklapt als ik na het werk op de bank plof... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 april 2006 om 10:27:
Als wij nou eens vrijdag avond aan de ket gaan.. Dan ga ik dadelijk al ijverig op zoek naar iemand die regelt ?

hmmz tjaaa... is nog niet zo'n slecht id he O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jillicious op donderdag 27 april 2006 om 22:46:
Laat ff horen hoe jij het vond :P

Nou, dat ging echt al mijn verwachtingen te boven! :O

Als ik mijn ogen dicht deed, vergat ik gewoon even waar ik was, wie ik was, alleen een heerlijk gevoel van gewichteloosheid... echt WOEEHOEE :cheer:

het leek ook heel lang te duren. Als ik mijn ogen weer open deed dacht ik dat ik zo 5 minuten had gelegen daar. Maar dat was niet zo natuurlijk.

ECHT KNETTERVAAG
Er zijn foto's gemaakt. Zal kijken of er 1 kan laten zien. Ik ben heel wat gewend, maar dit echt niet! OH OH OH

:vaag::vaag::vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 15:31:
Nou, dat ging echt al mijn verwachtingen te boven!

Dus zekers voor herhaling vatbaar :cheer:

heerlijk gevoel van gewichteloosheid

Fijn is dat he :lief:

Er zijn foto's gemaakt. Zal kijken of er 1 kan laten zien. Ik ben heel wat gewend, maar dit echt niet! OH OH OH

Wij willen fotos zien :cheer:

Whehehehe wanneer ga je weer?? O:)

Waarschuw beheerder
Vrijdag gaan we naar Vlissingen. Dat wordt echt een dolle boel, dat is het daar meestal!
Ik heb 2 gram ketamine gereserveerd voor de zaterdagavond. Een vriend van mij werkt daar in Vlissingen bij de SLIGRO, en hij heeft voor mij een doosje met 200 patronen lachgas.
Niemand daar kent het, net als ik zijn ze heel wat gewend, maar dit niet! Ik zal daar ook zeker verslag van doen. Foto's komen eraan!

:vaag:
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 42582, 140624, 127746}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op woensdag 16 november 2005 om 19:01:
keta is zo'n drugs waar ik vanaf moet blijven vink veels te leuk

daar benk ut helemaal mee eens
3x gedaan k vond ut veels te vet :D fietsen is trouwens geen optie :vaag: :P
Waarschuw beheerder
Wat moet je van Keta voelen dan?

Waarschuw beheerder
haha, leg dat maar eens uit...

Ik vind het een heeeerlijk gevoel. Niet te vergelijken met wat dan ook. Sommigen zeggen dat het lijkt op dronken, maar daar ben ik het niet mee eens. Je beeld misschien wel een beetje, want je wordt er wel scheel van ;)

echt een topper! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patricia81 op dinsdag 2 mei 2006 om 12:28:
Wat moet je van Keta voelen dan?

Naja uh moeilijk te beschrijven.. Ik vind dat het wel lijkt alsof je opeens weer n klein kind bent :D In de zin van dat je echt geen flikker meer snapt, en dat je de grootste lol kunt hebben met een knuffel etc :vaag:

K-hole heb ik nog nooit meegemaakt, dus daar kan ik niets over zeggen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik moet zeggen, ik ben daar best nieuwschierig naar... :O
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook zeker een van de vetste drugs die ik ook gebruikt heb, dan niet de vetste. Ik ben het met de meesten hier eens dat je echt rustig moet beginnen. Ik ben best een grote kerel en heb van alles net iets meer nodig als anderen maar ben gewoon met een sleutelpuntje begonnen. Daarna iets meer en nu neem ik meestal twee stevige lijnen in een half uur ofzo om helemaal lekker vaag te worden. Ik heb dan een langzaam gezichtsveld. Dit is goed te testen door lekker met je hoofd te draaien als in een draaimolen. Verder zijn je benen echt van elastiek waardoor je moet lopen als een bejaarde om nog bij de wc te komen. Ik moet ook altijd wel pissen als ik aan de ketamine zit. Verder krijg ik al snel een tinteling door heel mijn lichaam en zijn je wangen enzo lekker verdoofd en voelen aanrakingen heel vaag. Heel intens maar toch ook heel koud doordat je huid heel gevoelloos is.

Ik heb voor zover ik weet nog geen K-Hole meegemaakt. Ik ben daar wel benieuwd naar maar doe het gewoon rustig aan, komt vanzelf wel weer een keer dat ik weer wat meer neem.

I.i.g een waarschuwing: bij doseringen groter dan 4gram is Ketamine dodelijk. Dus ga nooit de gekke waus uithangen. Het is een verdoofmiddel waarvan je in narcose raakt en bij extreme doseringen kun je blijvend in slaap blijven. Maar ik heb sowieso respect voor mensen die meer als 1 gram wegsnuiven op 1 avond, zuivere dan wel te verstaan.

Over spuiten kan ik ook nog wel wat informatie geven. Als je Ketamine spuit zal je na een klein aantal keren al immuun zijn voor de werking ervan en doet het spul niks meer. Net als bij andere drugs bouw je bij Ketamine tolerantie op en wordt het effect minder, waardoor je steeds meer nodig hebt om dezelde toestand te bereiken. Maar bij snuiven of slikken duurt dit echt vele malen langer als bij spuiten.

In Noord-Brabant is het spul inderdaad goed te krijgen. De laatste keer betaalde ik achtien en een half voor 1 gram. Dat zijn nog eens leuke prijzen.

Maar goed, ik zal regelmatig bijdragen aan dit forum. Heb nog zoveel dingen die ik wil proberen. Buiten in het bos, op een festival, en je hebt er inderdaad geen last van. Het enige wat je krijg is enorme honger de dag erna, of het moment dat het goed uitgewerkt is. Maar dat is bij een narcose ook het geval, dus niet vreemd op zich.

Verder ben ik zeer geinteresseerd in de negatieve bijwerkingen / effecten. En de risico's enzo. Ik heb op internet etc. echt veel informatie verzameld maar nergens komen ze met echt grote nadelen ofzo om het te gebruiken, wat bij de meeste andere drugs wel het geval is.

Dus als iemand daar meer over weet, hoor ik het graag!

En binnenkort weer lekker Vet van de Ket!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van keesspace op donderdag 4 mei 2006 om 14:04:
Verder ben ik zeer geinteresseerd in de negatieve bijwerkingen / effecten. En de risico's enzo. Ik heb op internet etc. echt veel informatie verzameld maar nergens komen ze met echt grote nadelen ofzo om het te gebruiken, wat bij de meeste andere drugs wel het geval is.

Ik heb ergens gelezen dat dit simpelweg komt doordat de drugs nog niet zo lang gebruikt wordt en de gevolgen op lange termijn dus nog niet duidelijk zijn?

Persoonlijk denk ik niet dat je er gek van wordt 8) Of dit een doordachte mening is, of gewoon iets wat ik mezelf wijs maak om het zonder zorgen te gebruiken, laat ik in het midden b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 4 mei 2006 om 14:57:
Ik heb ergens gelezen dat dit simpelweg komt doordat de drugs nog niet zo lang gebruikt wordt en de gevolgen op lange termijn dus nog niet duidelijk zijn?

als je erg lang achter elkaar heel veel gebruikt is er kans op hersenschade.. voor de rest een vrij veilige drugs geloof ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 15:57:
als je erg lang achter elkaar heel veel gebruikt is er kans op hersenschade.. voor de rest een vrij veilige drugs geloof ik

ik doe het nu al best lang hier is ghet gewoon heel goed te krijgen.
ik heb er nu onderhand al wel veel informatie over verzameld, hier is het vaak het onderwerp van de dag haha, maar alles wat je zegt klopt wel het is alleen dat ket niet meer uit je lichaam verdwijnt..
kunnen ze altijd nog blijven zien het gaat vast zitten aan je ruggenmerg en je gewrichten slijten sneller..
je heb ook kans dat je bij langdurig en veel gerbuik onvruchtbaar wordt..
verder is het volkomen onschuldig;)
groeten
Waarschuw beheerder
donateur
een weekend niet omgevallen is een weekend niet geleefd
Waarschuw beheerder
Men ban is weer verlopennnnnnn :cheer:
Waarschuw beheerder
maar nou wil ik wel de bron waaruit je baseert dat ketamine erg slecht voor je is!

Nee drugs is goed voor je pff trieste figuren hier die een of andere drugs aanbidden.