Partyflock

Forumonderwerp · 827754
36 volgers · 177426x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 15:50:
een ijkmonster gebruiken omdat alle GCMS-apparaten verschillen qua reactiviteit.

Juist dat is wat ik je wilde vertellen. Die ijkmonsters worden niet allen aangekocht (reden: geld vs irrelevantie), daarom geldt voor veel stoffen (met name de RC's, maar ook talloze halffabrikaten) dat het slechts een kwalitatieve en geen kwantitatieve analyse betreft.

terwijl je net nog dit zei
Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 15:15:
alle aanwezige stoffen in het monster kwantitatief kunnen waarnemen, zeker als je bedenkt

Dus dat klopte niet echt..

aar de kans dat die in je drugs zitten is niet groter dan de kans dat die in je eten zitten.

Dat waag ik wel te betwijfelen.
De kans zal niet groot zijn, maar ook niet 0.

Wat betreft kwalitatieve analyse bestaan er inderdaad nog wel stoffen die nog niet zijn opgenomen in de databases

Kortom,

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 15:42:
wil je geen risico's lopen, gebruik dan niet ;)

;)

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 13 februari 2015 om 00:01:
vaag, ik had laatst een uitslag van 87% en toen zeiden ze dat dat de max was. Achja :D

ik heb wel eens gehoord dat het tot 91.99999 kan
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2015 om 13:51:
ik heb wel eens gehoord dat het tot 91.99999 kan

Dat is het in ieder geval niet ;)
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Ketamine: 237,725 g/mol
HCl: 36,46 g/mol
ketamine.HCl 274.185 g/mol
237.725/274.185X100%=86.702 maximaal dus
heb zelf ook 87% als maximaal gehoord van t testcentrum

Waarschuw beheerder
misschien verschilt het nog van type K die je hebt?
ik zeg ook maar wat :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2015 om 14:10:
ik zeg ook maar wat :p

Nee;)

Waarschuw beheerder
Dat is duidelijk! :p
Wat is uberhaupt het verschil in die types?
Waarschuw beheerder
http://drugsforum.info/dissociatieven/de-3-soorten-ketamine-uitgelegd-r-s-r-s-t2934.html

Dit linkje moet even in de OP komen te staan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 25 februari 2015 om 14:17:
http://drugsforum.info/dissociatieven/de-3-soorten-ketamine-uitgelegd-r-s-r-s-t2934.html

Dit linkje moet even in de OP komen te staan :)

tnx mate, ik wist dat s-type sterker was maar waarom geen idee
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 25 februari 2015 om 14:07:
Merci! Ik denk dat meneer de loor even niet zo helder was :p

Hehe vindt je leuk he? :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2015 om 14:10:

Nee R- en S-ketamine zijn even zwaar.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2015 om 14:15:
Wat is uberhaupt het verschil in die types?

Zitten wel veel verschillen in, heb ze alleen niet allemaal opgeschreven staan..en lastig te vinden op het net.
Was een keer bij een psychedelica presentatie toen werden ze wel uiteen gezet...waren best veel verschillen.
Kort door de bocht is de S-ketamine iig meer verdovend (betere pijnstiller, wordt daarom medisch ook gebruikt) vooral gezien R-ketamine juist de eigenschap heeft dat de patiënt er in een vagere toestand van kan raken (delier) en S-ketamine dit minder heeft. Maar ze hebben meer verschillende effecten nog.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 25 februari 2015 om 14:20:
Zitten wel veel verschillen in, heb ze alleen niet allemaal opgeschreven staan..en lastig te vinden op het net.
Was een keer bij een psychedelica presentatie toen werden ze wel uiteen gezet...waren best veel verschillen.
Kort door de bocht is de S-ketamine iig meer verdovend (betere pijnstiller, wordt daarom medisch ook gebruikt) vooral gezien R-ketamine juist de eigenschap heeft dat de patiënt er in een vagere toestand van kan raken (delier) en S-ketamine dit minder heeft. Maar ze hebben meer verschillende effecten nog.

ik had een keer aardig wat gesnoven en toen lag ik op de grond aan de ijssel weet ik nog, toen leek het net of de wereld insideout keerde. focking vet maar werd er wel misselijk van was dit dan het r-type?

Waarschuw beheerder
want bij normale dosis was die keta echt fijntjes
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 februari 2015 om 14:25:
k had een keer aardig wat gesnoven en toen lag ik op de grond aan de ijssel weet ik nog, toen leek het net of de wereld insideout keerde. focking vet maar werd er wel misselijk van was dit dan het r-type?

Op basis van deze twee regels "verhaal" valt dit natuurlijk niet te zeggen. Maar ehm, niet heel waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van bang123 op donderdag 26 februari 2015 om 17:19:
Het is niet zo heel poplair In het uitgaans leven

keta is meer populair bij de swingers groep enzo
Waarschuw beheerder
-1
donateur
En bij studenten.. en techno-ers..onder hun zie ik het vaker dan onder trancers of andere muziekliefhebbers. Heb ik de indruk hoor..
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Paar hardcore kerels hier die dr helemaal gek op zijn, denk dat t meer persoonsafhankelijk is dan dat t met de muziekstijl te maken heeft eigenlijk. Maar zou best kunnen
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 27 februari 2015 om 00:40:
Paar hardcore kerels hier

Uiteraard zijn er wel ergens een paar :)

enk dat t meer persoonsafhankelijk is dan dat t met de muziekstijl te maken heeft eigenlijk.

Kan natuurlijk, net wat ik zeg, het was ook máár míjn indruk :) Ken veel mensen in de trance-scene en bijna niemand tot niemand heeft er wat mee. Weet dat het in de Amsterdamse techno-scene (die dan ook uit redelijk veel studenten bestaat, overigens) wel vrij levendig is..dwz er veel vraag naar is/het relatief veel gebruikt wordt.
Waarschuw beheerder
Paar hardcore kerels hier die dr helemaal gek op zijn, denk dat t meer persoonsafhankelijk is dan dat t met de muziekstijl te maken heeft eigenlijk. Maar zou best kunnen

Het is ook een aparte stof
Ik vind het hellemaal niet chill tijdens een feest
Ik wordt er heel ontspannen van
Dan wil ik lkkr liggen .
Waarschuw beheerder
+2
donateur
denk dat t meer persoonsafhankelijk is dan dat t met de muziekstijl te maken heeft eigenlijk. Maar zou best kunnen

meestal ligt de muziekstijl ook weer van t karakter van de persoon af e.d ;)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op vrijdag 27 februari 2015 om 17:39:
meestal ligt de muziekstijl ook weer van t karakter van de persoon af e.d ;)

Klopt, maar ik denk dus dat iemand zn voorkeur voor n bepaalde muziekstijl en iemands voorkeur voor n bepaalde drug verder niet gelinkt zijn
Waarschuw beheerder
+1
Hehe, vannacht beweerde iemand dat staafjes beter zijn als kristalletjes...
Moet je net bij mij zijn haha, die beste man sleutel en zakje met de beste ket die ik tot nu toe heb gehad gegeven.
Nog een aanwezige voorzien van een beetje ket, en ja hoor, S-Keta is weer 2 fans rijker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rud3Biker op zondag 1 maart 2015 om 11:52:
Hehe, vannacht beweerde iemand dat staafjes beter zijn als kristalletjes...
Moet je net bij mij zijn haha, die beste man sleutel en zakje met de beste ket die ik tot nu toe heb gehad gegeven.
Nog een aanwezige voorzien van een beetje ket, en ja hoor, S-Keta is weer 2 fans rijker :)

iik ben toch een staafjes fan! lastiger te krijgen heb ik wel es t idee.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 27 februari 2015 om 18:13:
Klopt, maar ik denk dus dat iemand zn voorkeur voor n bepaalde muziekstijl en iemands voorkeur voor n bepaalde drug verder niet gelinkt zijn

denk toch dat zoiets op een of andere manier wel gelinkt is hoor.. op n piratenfestijn zal bijvoorbeeld bijna iedereen op de alcohol zitten, hardstyle feesten meer XTC en dan heb je ook nog alternatieve feestjes waar mensen over het algemeen wat vrijer zijn en ook eerder 2ctjes of zelfs lsd zullen gebruiken. Denk dat elke scene uiteindelijk wel n zelfde soort mensen aantrekt(uitzonderingen daargelaten uiteraard)
Waarschuw beheerder
Wie heeft een zelfde ervaring dat na aardig wat lijntjes keta de dag erna je neus naar de tering is. Loopneus, niezen, jeuk. Echt een typisch allergische reactie symptomen. Dit houdt enkele dagen en wordt langzaam minder. Net of het hooikoorts is. Met pep heb ik dit niet/ stuk minder terwijl dit me wel heftiger lijkt voor je neus.

Ik gebruik meestal ket op afters, maar dit is het het eigenlijk echt niet waard.

Iets tegen te doen? De a Vogel tegen allergische reactie werkt nog het beste, maar verlicht klachten hoogstens. Allergiepilletjes doen niks, neusspray en duo maakt het alleen maar erger lijkt het.

Tips zijn meer dan welkom!
Waarschuw beheerder
+1
Geen last van hier. Spoel wel altijd na gebruik m'n neus schoon met water (water snuiven onder de douche).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op woensdag 4 maart 2015 om 13:45:
Wie heeft een zelfde ervaring

Vorige week heb de hele week een snotneus, loopneus en neusverkoudheid gehad dus na een avondje keta. Is nu aardig weg en hoorde dat iemand anders dat ook vaak heeft. Inderdaad na gebruik dus goed je neus spoelen met water op de manier dat Digitalism zegt
Waarschuw beheerder
Ja ik vraag me altijd af of dat wel zo chill is voor je neus :p en of kwaad niet al geschied is. Maar ga het sowieso wel proberen de volgende keer.
Waarschuw beheerder
+1
Zijn er hier nog anderen die via de GD hebben besteld? Zou leuk zijn als we het redden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prurient op vrijdag 13 maart 2015 om 14:35:
Zijn er hier nog anderen die via de GD hebben besteld? Zou leuk zijn als we het redden 8)

Keta via GD?
Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat ze het halen.. vorige keer ook niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [W.P.C] Patjeee op vrijdag 13 maart 2015 om 18:24:
denk niet dat ze het halen.. vorige keer ook niet

Vorige keer juist wel, alleen toen hebben ze hem zelf gecanceld omdat de kwaliteit niet goed genoeg was. Jammer dat die GD nu komt, momenteel weer even rustig aan doen zowel qua geld als qua stofjes, anders had ik wel weer mee willen doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Nial op vrijdag 13 maart 2015 om 21:14:
Jammer dat die GD nu komt, momenteel weer even rustig aan doen zowel qua geld als qua stofjes, anders had ik wel weer mee willen doen.

ja idd.. prioriteiten liggen hier ook even anders..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 maart 2015 om 21:24:
Nog steeds

Zal nog wel even blijven denk ik.. Las laatst zelfs een stuk over ontwikkelingslanden die moeite hebben om het product(op een legale manier) te verkrijgen omdat overheden er zo kort op zitten.. Daar gebruiken ze het als goedkoper verdovingsmiddel bij operaties enzo volgens mij..

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 maart 2015 om 21:24:
maar er is wel

idd! Waar vraag is zal altijd wel iemand inspringen!

alleen de prijzen zijn onderhavig aan de exclusiviteit ervan nu.

hier niet echt hoger dan normaal..
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 27 maart 2015 om 19:16:
Ligt er natuurlijk ook aan wat je gewend bent. ^^

Uiteraard.. Als het niet zo is zit ik tenminste in de waan en voel ik me gelukkig:lol: