een ijkmonster gebruiken omdat alle GCMS-apparaten verschillen qua reactiviteit.
alle aanwezige stoffen in het monster kwantitatief kunnen waarnemen, zeker als je bedenkt
aar de kans dat die in je drugs zitten is niet groter dan de kans dat die in je eten zitten.
Wat betreft kwalitatieve analyse bestaan er inderdaad nog wel stoffen die nog niet zijn opgenomen in de databases
wil je geen risico's lopen, gebruik dan niet
Dus dat klopte niet echt..
88,2% heb ik hier op een formuliertje van het lab staan
vaag, ik had laatst een uitslag van 87% en toen zeiden ze dat dat de max was. Achja
86.702
88,2% heb ik hier op een formuliertje van het lab staan
http://drugsforum.info/dissociatieven/de-3-soorten-ketamine-uitgelegd-r-s-r-s-t2934.html
Dit linkje moet even in de OP komen te staan
Merci! Ik denk dat meneer de loor even niet zo helder was
misschien verschilt het nog van type K die je hebt?
Wat is uberhaupt het verschil in die types?
Zitten wel veel verschillen in, heb ze alleen niet allemaal opgeschreven staan..en lastig te vinden op het net.
Was een keer bij een psychedelica presentatie toen werden ze wel uiteen gezet...waren best veel verschillen.
Kort door de bocht is de S-ketamine iig meer verdovend (betere pijnstiller, wordt daarom medisch ook gebruikt) vooral gezien R-ketamine juist de eigenschap heeft dat de patiënt er in een vagere toestand van kan raken (delier) en S-ketamine dit minder heeft. Maar ze hebben meer verschillende effecten nog.
k had een keer aardig wat gesnoven en toen lag ik op de grond aan de ijssel weet ik nog, toen leek het net of de wereld insideout keerde. focking vet maar werd er wel misselijk van was dit dan het r-type?
Paar hardcore kerels hier
enk dat t meer persoonsafhankelijk is dan dat t met de muziekstijl te maken heeft eigenlijk.
Paar hardcore kerels hier die dr helemaal gek op zijn, denk dat t meer persoonsafhankelijk is dan dat t met de muziekstijl te maken heeft eigenlijk. Maar zou best kunnen
denk dat t meer persoonsafhankelijk is dan dat t met de muziekstijl te maken heeft eigenlijk. Maar zou best kunnen
meestal ligt de muziekstijl ook weer van t karakter van de persoon af e.d
Hehe, vannacht beweerde iemand dat staafjes beter zijn als kristalletjes...
Moet je net bij mij zijn haha, die beste man sleutel en zakje met de beste ket die ik tot nu toe heb gehad gegeven.
Nog een aanwezige voorzien van een beetje ket, en ja hoor, S-Keta is weer 2 fans rijker
Klopt, maar ik denk dus dat iemand zn voorkeur voor n bepaalde muziekstijl en iemands voorkeur voor n bepaalde drug verder niet gelinkt zijn
Wie heeft een zelfde ervaring
denk niet dat ze het halen.. vorige keer ook niet
Is het weer keta crisis ofzo?
Nog steeds
maar er is wel
alleen de prijzen zijn onderhavig aan de exclusiviteit ervan nu.
hier niet echt hoger dan normaal..
hier niet echt hoger dan normaal..
Ligt er natuurlijk ook aan wat je gewend bent. ^^
Ligt er natuurlijk ook aan wat je gewend bent. ^^
n voel ik me gelukkig