Net gehoord dat ik 100% lidocaine heb gekocht, mooi genaaid dus. Wat kan ik hiermee? niks denk ik?
Gebeurd dit vaker of wordt ketamine hier wel eens meer versneden? erg vervelend inderdaad
100% lidocaine heb gekocht, mooi genaaid dus. Wat kan ik hiermee? niks denk ik?
lidocaine
Iemand die ik kan had een keer levomisole (of in ieder geval een groot deel levo), dusja, goed zoeken?!
Op je piemel smeren na verdunning met iets.. verdooft, dan de daad doen
(vriend van mij overkomen met zijn ex)
sex partner je niet gelijk gaat pijpen na het opsmeren aangezien die dan met een half lamme, verdoofde
robeer je iemand voor te stellen die dus met een half lamme mond ineens gaat vragen "Ik voel mijn mond niet meer, wat is er aan de hand?". Klinkt dan ongeveer als:
"Ikh foe mah moh nie me, wa is eu a duh hang?"
Als het poeder is dan is dat gelijk al een "red flag", moet de kristallen met eigen ogen zien en verpulveren, en dan natuurlijk het liefste die mooie bolletjes
Hoe werkt dat om een foto te plaatsen? Kun je mooi die bolletjes zien.
Hoe werkt dat om een foto te plaatsen?
Hoe is het met de haalbaarheid van dit goedje? Regio hier is super bagger sinds december. Daarvoor best wel haalbaar. Meer mensen die het hebben of heb ik slechte mensen in mn kring
kristalletjes
Redelijk..doorgaans moet het zo goed als puur binnen komen, dus waarschijnlijk heeft iemand er toch wat bij gedaan..
Zowel op die van 80%
maar als je het hebt laten testen weet je waarmee
Niet perse
op zich is 80% geen slechte score.
Redelijk..doorgaans moet het zo goed als puur binnen komen, dus waarschijnlijk heeft iemand er toch wat bij gedaan..
Zowel op die van 80% als op die van 65% is het hoogstwaarschijnlijk zo dat één van de tussenpersonen heeft zitten versnijden, maar als je het hebt laten testen weet je waarmee. Dus als het middel waarmee versneden is niet schadelijk is kan dat helemaal geen kwaad. Je hoeft alleen maar even uit te rekenen hoeveel je nu daadwerkelijk betaald per hoeveelheid keta.
er schadelijke bijproducten in zitten dat je er wel van uit kan gaan dat je veilig bent.
Met een score van 80% is zeker niks mis maar gelet op het feit dat de meeste ketamine die in Nederland in de handel is uit de farmaceutische industrie ko
puurste die kan zijn is tog 87%
88,2% heb ik hier op een formuliertje van het lab staan
Als er bijvoorbeeld mannitol bij zit zeggen ze geloof ik ook dat er geen andere middelen bij zitten
Er zijn ook stoffen die niet bekend zijn voor het testcentrum
Op zich wel onzin om maar 10% te verdunnen
Voor de winstmarge zal dit niet gedaan worden nee, maar het komt natuurlijk wel eens voor dat mensen nét niet genoeg meer hebben liggen voor een order die ze toch graag snel willen regelen.
Is dat zo vanwege het budget?
Heb je toevallig informatie over wat voor analysemethoden er dan in het testcentrum gebruikt worden?
maar het komt natuurlijk wel eens voor dat mensen nét niet genoeg meer hebben liggen voor een order die ze toch graag snel willen regelen.
GC/MS en andere
Met alleen een GC/MS al zullen ze toch wel alle aanwezige stoffen in het monster kwantitatief kunnen waarnemen, zeker als je bedenkt dat ze weten welke halffabrikaten er mogelijk nog aanwezig kunnen zijn en alle gangbare medicijnen in databases staan.
Of ze vertellen wat er in zit is natuurlijk een ander verhaal omdat ze producenten niet willen helpen met het testen van hun batches.
300€
In anyway, hoe het ook zij, je krijgt gewoon niet alles op een briefje cadeau als "consument" dat is waar het om draait toch? De eindinformatie die je krijgt, die is niet compleet, neem dat maar van me aan
Het zal zelfs nog wel een stukje meer zijn.
Ik weet vrij zeker dat ze gewoon alle bestanddelen achterhalen als ze een GCMS gebruiken
maar inderdaad als je aan de telefoon vraagt of ze daar meer info over willen geven doen ze dat toch niet.
at je het wel te horen zult krijgen als er eventueel gevaarlijke stoffen aan zijn getroffen.
AKA als je getest hebt zul je geen andere risico's meer lopen dan die van de drug zelf.
Van een onbekende stof kunnen echter geen gevaren gemeld worden, en dergelijke stoffen zijn er heus nog