Partyflock

Forumonderwerp · 827754
36 volgers · 177482x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P

Waarschuw beheerder
-1
Iemand ervaring met Keta korrel variant? 80/85% S.
Waarschuw beheerder
Net gehoord dat ik 100% lidocaine heb gekocht, mooi genaaid dus. Wat kan ik hiermee? niks denk ik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitch1234 op maandag 26 januari 2015 om 18:41:
Net gehoord dat ik 100% lidocaine heb gekocht, mooi genaaid dus. Wat kan ik hiermee? niks denk ik?

ahah slechte meuk, vervelend
Waarschuw beheerder
Wat kan ik hiermee?

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/lidocaine_op_de_huid.aspx?mId=10698&rId=290
Waarschuw beheerder
Gebeurd dit vaker of wordt ketamine hier wel eens meer versneden? erg vervelend inderdaad
Waarschuw beheerder
Er zal heus wel zo hier en daar genept worden.. Altijd lullig! Iemand die ik kan had een keer levomisole (of in ieder geval een groot deel levo), dusja, goed zoeken?!
Als je goeie staafjes of bolletjes hebt dan herken je het gelijk wel ^^
Waarschuw beheerder
donateur

je kunt je coke ermee versnijden :lol: nee eigenlijk 0,0 recreatieve waarde.. erg zuur
Uitspraak van Mitch1234 op maandag 26 januari 2015 om 21:13:
Gebeurd dit vaker of wordt ketamine hier wel eens meer versneden? erg vervelend inderdaad

versneden wellicht wel ja. maar 100% procent lidocaine verkopen als ketamine heb ik nog niet gehoord :/
echt heel zuur
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Mitch1234 op maandag 26 januari 2015 om 21:13:
Gebeurd dit vaker of wordt ketamine hier wel eens meer versneden?

Helaas gebeurt dit (erg) veel! Echt specifiek met keta, test het áltijd!
donateur
100% lidocaine heb gekocht, mooi genaaid dus. Wat kan ik hiermee? niks denk ik?

Op je piemel smeren na verdunning met iets.. verdooft, dan de daad doen ;)

lidocaine

is een lokaal verdovingsmiddel, wordt gebruikt bij kleine ingreepjes bijvoorbeeld verwijderen teennagel of bij het plaatsen van meerdere(!) hechtingen op een spoedeisende hulp bijv.

Uitspraak van Festival_feest op maandag 26 januari 2015 om 21:34:
Iemand die ik kan had een keer levomisole (of in ieder geval een groot deel levo), dusja, goed zoeken?!

Had laatst ook een sample (gelukkig maar gehad, niet gekocht) wat alleen meer levamisole was.

Waarschuw beheerder
Gisteren Ketta Korrel s uitgeprobeerd met wat maten. Poehh wat een ervaring... Wel heel anders dan verwacht maar zeker nog wel een x de moeite waard. Van te voren wel getest(84%). Prima spul dan toch?
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 26 januari 2015 om 22:29:
Op je piemel smeren na verdunning met iets.. verdooft, dan de daad doen

:lol:

Extra tip mocht je dit overwegen: zorg dat je sex partner je niet gelijk gaat pijpen na het opsmeren aangezien die dan met een half lamme, verdoofde mond erbij ligt/zit/whatever (vriend van mij overkomen met zijn ex :lol: )
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 30 januari 2015 om 16:02:
:roflol: 8) :D (Y)

Het mooiste was hoe hij zijn ex nadeed, probeer je iemand voor te stellen die dus met een half lamme mond ineens gaat vragen "Ik voel mijn mond niet meer, wat is er aan de hand?". Klinkt dan ongeveer als:
"Ikh foe mah moh nie me, wa is eu a duh hang?"

8) :lol: 8)
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 30 januari 2015 om 16:16:
robeer je iemand voor te stellen die dus met een half lamme mond ineens gaat vragen "Ik voel mijn mond niet meer, wat is er aan de hand?". Klinkt dan ongeveer als:
"Ikh foe mah moh nie me, wa is eu a duh hang?"

En dan net nadat ze aan z'n stok had gezeten 8) Ja dit soort verhalen doet het goed op bep. avondjes :D
en zelfs in geschrift zo hier :yes:
Waarschuw beheerder
Hier weer schaarser en duurder geworden, meer mensen last van? Maarja laat ik me blij zijn dat het überhaupt voor handen is:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 4-FMPim op vrijdag 30 januari 2015 om 18:14:
Hier weer schaarser en duurder geworden, meer mensen last van? Maarja laat ik me blij zijn dat het überhaupt voor handen is:)

voel ik daar de eerste crisis van 2015 opkomen?

Waarschuw beheerder
Hier betalen We nou ook voort 30 euro p gram.
Waarschuw beheerder
Ik betaal al 35 :'(
Waarschuw beheerder
+2
Vannacht amfetamine met ketamine gecombineerd, erg goed bevallen. (:
Waarschuw beheerder
-1
In almere 12 euro
Maar dan weet je al wat je heb
En raad de test uitslag was mxe 40%
Ik ben hier ontzettend slecht op gegaan.
Ben bijna bang om keta ooit nog is te gebruiken
Zo zat dat met alles geromeld wordt .
ik vind dit een van de leukste drugs die er is
Samen met sos
Het zijn gelijk de middelen waar het meest med gekloot wordt
Waarschuw beheerder
+1
Als het poeder is dan is dat gelijk al een "red flag", moet de kristallen met eigen ogen zien en verpulveren, en dan natuurlijk het liefste die mooie bolletjes :D

Hoe werkt dat om een foto te plaatsen? Kun je mooi die bolletjes zien.

Heb 'm nu als profielfoto, het is al deels verpulverd, maar het waren echt mooie bollekes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Festival_feest op zondag 8 februari 2015 om 12:43:
Als het poeder is dan is dat gelijk al een "red flag", moet de kristallen met eigen ogen zien en verpulveren, en dan natuurlijk het liefste die mooie bolletjes :D

Hoe werkt dat om een foto te plaatsen? Kun je mooi die bolletjes zien.

Thnx ,
Ze verkopen hier allemaal poeder ,
Ik denk dat ik maar is naar zon hippie feest moet.
Ooit een goeie bron gehad maar die is gestopt
Doordat de kwaliteit zo slecht is
Begin ik keta bijna te haten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Festival_feest op zondag 8 februari 2015 om 12:43:
Hoe werkt dat om een foto te plaatsen?

[lMG]http://blbalablablink.jpg[/lMG]
Je moet van de l ( L ) ff een I maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hiero voor €25,- R/S Keta (bolletjes en staafjes door elkaar, geen poeder)
En daarvoor van dezelfde dealer alleen S Keta (y)
Waarschuw beheerder
Hoe is het met de haalbaarheid van dit goedje? Regio hier is super bagger sinds december. Daarvoor best wel haalbaar. Meer mensen die het hebben of heb ik slechte mensen in mn kring :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op woensdag 11 februari 2015 om 22:31:
Hoe is het met de haalbaarheid van dit goedje? Regio hier is super bagger sinds december. Daarvoor best wel haalbaar. Meer mensen die het hebben of heb ik slechte mensen in mn kring :rot:

Overal kut :) zuinig zijn op de kristalletjes dus (h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op woensdag 11 februari 2015 om 22:31:

mijn keta s poeder was getest op 80% en keta s korrels op 65% (is dat ook een goeie uitslag ?)
Waarschuw beheerder

Je kan het altijd nog in je thee gooien, werkt goed bij keelpijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 12 februari 2015 om 00:37:
kristalletjes

K breng mijn mooie korrels morgen naar t testcentrum:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bermuda op donderdag 12 februari 2015 om 09:40:
keta s korrels op 65% (is dat ook een goeie uitslag ?)

Redelijk..doorgaans moet het zo goed als puur binnen komen, dus waarschijnlijk heeft iemand er toch wat bij gedaan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 13:21:
Redelijk..doorgaans moet het zo goed als puur binnen komen, dus waarschijnlijk heeft iemand er toch wat bij gedaan..

Zowel op die van 80% als op die van 65% is het hoogstwaarschijnlijk zo dat één van de tussenpersonen heeft zitten versnijden, maar als je het hebt laten testen weet je waarmee. Dus als het middel waarmee versneden is niet schadelijk is kan dat helemaal geen kwaad. Je hoeft alleen maar even uit te rekenen hoeveel je nu daadwerkelijk betaald per hoeveelheid keta.
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 13:28:
Zowel op die van 80%

Dat zou kunnen maar op zich is het niet superwaarschijnlijk dat iemand iets met minder dan 10% gaat lopen verdunnen. Het kan ook ietsje onzuiver zijn binnen gekomen, op zich is 80% geen slechte score.

Met 65% is dat al echt een heel stuk waarschijnlijker, als iemand tot een dergelijke mate verdund wordt er al best wat bespaard (danwel meer gecreëerd ligt er aan hoe je het wilt zien)

maar als je het hebt laten testen weet je waarmee

Niet perse, niet psycho-actieve stoffen, anders dan levamisole en lidocaïne bijv (let er op dat cafeïne als actieve stof wordt gezien en derhalve dus ook wordt vermeld) , worden verder niet bij naam en toenaam gemeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 13:33:
Niet perse

Misschien niet helemaal correct geformuleerd. Ik bedoel te zeggen dat als het personeel van het testcentrum niet heeft gezegd dat er schadelijke bijproducten in zitten dat je er wel van uit kan gaan dat je veilig bent.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 13:33:
op zich is 80% geen slechte score.

Met een score van 80% is zeker niks mis maar gelet op het feit dat de meeste ketamine die in Nederland in de handel is uit de farmaceutische industrie komt en nog belangrijker dat Bermuda aangeeft dat het om poeder gaat denk ik toch dat er ook hier versneden is. Maar je hoeft zeker niet ontevreden te zijn, aangezien in grote delen van Nederland poeder met minder dan 30% verkocht wordt, en er zelfs vaak helemaal geen ketamine in het gekochte product zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 13:21:

hmm ze vertelde de % en zei geen andere bij middelen, maja nog verder zoeken die korrels
Waarschuw beheerder
Zowel op die van 80% als op die van 65% is het hoogstwaarschijnlijk zo dat één van de tussenpersonen heeft zitten versnijden, maar als je het hebt laten testen weet je waarmee. Dus als het middel waarmee versneden is niet schadelijk is kan dat helemaal geen kwaad. Je hoeft alleen maar even uit te rekenen hoeveel je nu daadwerkelijk betaald per hoeveelheid keta.

puurste die kan zijn is tog 87%
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 13:44:
er schadelijke bijproducten in zitten dat je er wel van uit kan gaan dat je veilig bent.

Er zijn ook stoffen die niet bekend zijn voor het testcentrum, daarvan kan derhalve helaas ook niet gezegd worden of het dan veilig is. Maar goed, dat is verder ook niet heel aannemelijk dat het er bij zit, maar zou wel kunnen..

Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 13:44:
Met een score van 80% is zeker niks mis maar gelet op het feit dat de meeste ketamine die in Nederland in de handel is uit de farmaceutische industrie ko

Weet ik.

Ik zei ook het kan ook, niet dat het perse zo is ;)
Het kan idd dat er mee geknoeid is, toch kan het ook dat het zo is gekomen.
Op zich wel onzin om maar 10% te verdunnen, maar goed er gebeurd wel meer onzin in dit milieu, dat klopt ook wel weer..

Uitspraak van Bermuda op donderdag 12 februari 2015 om 13:50:
puurste die kan zijn is tog 87%

88,2% heb ik hier op een formuliertje van het lab staan :)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Bermuda op donderdag 12 februari 2015 om 13:47:
hmm ze vertelde de % en zei geen andere bij middelen, maja nog verder zoeken die korrels

Als er bijvoorbeeld mannitol bij zit zeggen ze geloof ik ook dat er geen andere middelen bij zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 13:54:
Er zijn ook stoffen die niet bekend zijn voor het testcentrum

Is dat zo vanwege het budget? Heb je toevallig informatie over wat voor analysemethoden er dan in het testcentrum gebruikt worden?

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 13:54:
Op zich wel onzin om maar 10% te verdunnen

Voor de winstmarge zal dit niet gedaan worden nee, maar het komt natuurlijk wel eens voor dat mensen nét niet genoeg meer hebben liggen voor een order die ze toch graag snel willen regelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 14:01:
Voor de winstmarge zal dit niet gedaan worden nee, maar het komt natuurlijk wel eens voor dat mensen nét niet genoeg meer hebben liggen voor een order die ze toch graag snel willen regelen.

Krijg je zo'n 1% cafeïne verhaal van pablo:lol:
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Is dat zo vanwege het budget?

O.a. wel denk ja.

Heb je toevallig informatie over wat voor analysemethoden er dan in het testcentrum gebruikt worden?

GC/MS en andere. Maar een onbekende stof komt niet met naam en toenaam uit het apparaat rollen ;)

maar het komt natuurlijk wel eens voor dat mensen nét niet genoeg meer hebben liggen voor een order die ze toch graag snel willen regelen.

bij de verkeerde mensen natuurlijk wel ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 15:07:
GC/MS en andere

Met alleen een GC/MS al zullen ze toch wel alle aanwezige stoffen in het monster kwalitatief kunnen waarnemen, zeker als je bedenkt dat ze weten welke halffabrikaten er mogelijk nog aanwezig kunnen zijn en alle gangbare medicijnen in databases staan. Of ze vertellen wat er in zit is natuurlijk een ander verhaal omdat ze producenten niet willen helpen met het testen van hun batches.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 15:15:
Met alleen een GC/MS al zullen ze toch wel alle aanwezige stoffen in het monster kwantitatief kunnen waarnemen, zeker als je bedenkt dat ze weten welke halffabrikaten er mogelijk nog aanwezig kunnen zijn en alle gangbare medicijnen in databases staan.

Theoretisch? Ja vast.
Maarrrr dat kost allemaal geld en aangezien wij als collectief niet (aantal testcentra is het gratis) of bijna niks (aantal testcentra betaal je kleine bijdrage) betalen, wordt dat dus niet allemaal gedaan..(analyse is om nabij de 300€ heb ik me laten vertellen, dit kan ook een batch samples van één stof betreffen, hoe het ook zij, we dragen slechts een schijntje bij als collectief) omdat niet alles even belangrijk is om te melden. Lijkt me dat die databases wel ingeladen moeten worden oid.. wat vast ook allemaal geld kost. Uiteindelijk strand het sowieso daar; geld..
Sowieso wat kwantitatief betreft moet ijkmateriaal aangekocht worden..je raadt het al..geld ;)
Kwalitatief is een ander verhaal, maar ook dat...wordt niet volledig naar je teruggekoppeld. En denk al van lab naar inleverpunt niet, want dat is gewoonweg niet relevant genoeg allemaal (al kan een individuele geïnteresseerde gebruiker vinden van wel..doen ze gewoon niet ;) )

In anyway, hoe het ook zij, je krijgt gewoon niet alles op een briefje cadeau als "consument" dat is waar het om draait toch? De eindinformatie die je krijgt, die is niet compleet, neem dat maar van me aan ;)

Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 15:15:
Of ze vertellen wat er in zit is natuurlijk een ander verhaal omdat ze producenten niet willen helpen met het testen van hun batches.

Zoiets kan ook meespelen, zeker. Maar daar valt dan ook gelijk dus een mooie besparing te maken ;)
Tijd, moeite, resources, geld ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 15:22:
300€

Het zal zelfs nog wel een stukje meer zijn.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 15:22:
In anyway, hoe het ook zij, je krijgt gewoon niet alles op een briefje cadeau als "consument" dat is waar het om draait toch? De eindinformatie die je krijgt, die is niet compleet, neem dat maar van me aan ;)

Ik weet vrij zeker dat ze gewoon alle bestanddelen achterhalen als ze een GCMS gebruiken maar inderdaad als je aan de telefoon vraagt of ze daar meer info over willen geven doen ze dat toch niet. Het punt was dat als je het laat testen dat je het wel te horen zult krijgen als er eventueel gevaarlijke stoffen aan zijn getroffen. AKA als je getest hebt zul je geen andere risico's meer lopen dan die van de drug zelf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van klopdokter op donderdag 12 februari 2015 om 15:34:
Het zal zelfs nog wel een stukje meer zijn.

Kun je nagaan ;)

Ik weet vrij zeker dat ze gewoon alle bestanddelen achterhalen als ze een GCMS gebruiken

Dat gebruiken ze ;)

maar inderdaad als je aan de telefoon vraagt of ze daar meer info over willen geven doen ze dat toch niet.

Je bent bekend met het feit dat de inlevercentra het doorsturen naar één (of twee) labs?
Ik denk namelijk al niet dat de testende laboratoria al die info (zit een hoop ruis in..) terugkoppelen naar het testcentrum (waar je vervolgens je uitslag 'ophaalt' (telefonisch doorgaans) ), dus...een hoop van de wel verkregen info blijft gewoon in het testende lab..

at je het wel te horen zult krijgen als er eventueel gevaarlijke stoffen aan zijn getroffen.

Dat wel, en die zullen ze je dan ook melden. Van een onbekende stof kunnen echter geen gevaren gemeld worden, en dergelijke stoffen zijn er heus nog, met alle nieuwe RC's in omloop en halffabrikaten daarvan.

AKA als je getest hebt zul je geen andere risico's meer lopen dan die van de drug zelf.

Kortom zoiets is waarschijnlijk, maar hierop zal geen 100% dekking zijn.

Mede een reden waarom men altijd zal zeggen, wil je geen risico's lopen, gebruik dan niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 12 februari 2015 om 15:42:
Van een onbekende stof kunnen echter geen gevaren gemeld worden, en dergelijke stoffen zijn er heus nog

Voor kwantitatieve analyse moet je van elke stof die je wilt analyseren een ijkmonster gebruiken omdat alle GCMS-apparaten verschillen qua reactiviteit. Wat betreft kwalitatieve analyse bestaan er inderdaad nog wel stoffen die nog niet zijn opgenomen in de databases maar de kans dat die in je drugs zitten is niet groter dan de kans dat die in je eten zitten.