Partyflock

Forumonderwerp · 827585
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder

Zaik...
Was het toevallig een knap gele?
Laatst ook zo'n knal gele gehad...maar wat voor logo er nou op stond???? Geen idee eigenlijk...
Was op Thunderdome...

Twee liquid caps en de vlam was in de pan!
Uitspraak van Mike..- op zaterdag 10 december 2005 om 14:31:
woooeeej!!

chinese tonnetjes getest, vond ze heerlijk! je was niet super spacey ofzo maar heerlijk waus en de lulkicken vliegen om je oren! ik had er ook 4 met "dubbele dosis" we noemde ze: overdosis die waren echt goed te doen nam je er 1 spacete je hem echt de pan uit!!!

al met al: tonnetjes 7
overdosis: 8+

Jaaahh ik ben ook fan van de chinese tonnetjes! (witte)
ze zijn vrij klein maar wel dik. Ze slaan wel vet laat in, maar dan ga je ook hard ;)
Alleen minder dat ze bij ons een heuze razzia aan het houden zijn en roze mistu's moeilijk meer te krijgen zijn!! :s

Kent iemand tulpjes????
Wat zit er ongeveer in?

allemal teringzooi:D
Heb straks weer genoeg blauwe mitshu's, Goed te doen .. alleen gebruik zelf meer speed omdat ik na een paar pillen egt ernstig para word :/
Heb nu witte klavertjes... Slaan die lekker in? Vind het heerlijk om lekker te kunnen dansen, :bounce: maar ook chillen met een lulkick.
Uitspraak van Pampal op zondag 25 december 2005 om 10:52:
Heb nu witte klavertjes... Slaan die lekker in? Vind het heerlijk om lekker te kunnen dansen, :bounce: maar ook chillen met een lulkick.

hebk laatst gehad..maar kweenie meer of die goed waren:O

Uitspraak van [PPT] Arjen de Banaan :lijn: op donderdag 8 december 2005 om 19:38:
roze mitsu's zijn ook lekker

vond ik ook wel
:respect:witte molentjes:respect: MDA :kwijl: gwoon geen woorden voor 8)

Heb ze een herkansing gegeven maar blijf erbij dat ik die roze M's maar zozo vind.
(zal wel aan mij liggen dan ;-) )

ronde witte kersjes hoeveel miligram weet ik niet maar ze zijn op zekers wel goed
Heb nu witte klavertjes... Slaan die lekker in? Vind het heerlijk om lekker te kunnen dansen, maar ook chillen met een lulkick.

Na 2 was ik compleet van de wereld... spaceeeeeeeeeeeh!!! :D

Verders ronde witte mitsu's, vreselijk vaag... kan het niet anders omschrijven. (Dus niet lijp)
laatste aanpassing

had pas ook witte klavertjes..
sloegen rustig in ( wel lekker) maar na een tijdje werd ik er wel echt supervaag waus van..

iemand ervaring met witte kersjes ??
staan ook hierboven ,.op die ene foto
mijnes zijn wit met wat enkele grijze stipjes erdoorheen
breeklijn ,, redelijk goed gedrukt
en komen uit omgeving denhaag

hoeveel mg mdma zijn ze ??
hoelang werken ze ??

Grtzz
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 januari 2006 om 21:48:
iemand ervaring met witte kersjes ??
staan ook hierboven ,.op die ene foto
mijnes zijn wit met wat enkele grijze stipjes erdoorheen
breeklijn ,, redelijk goed gedrukt
en komen uit omgeving denhaag

hoeveel mg mdma zijn ze ??
hoelang werken ze ??

Grtzz

Heb vandaag ook 1 gekregen en laten testen, volgende week uitslag
Ik hoorde laatst 69 mg. Kan wel kloppen, want veel mensen voelde er niet superveel van.

69 mg :/
valt me egt op dat er de laatste tijd zoveel kutpillen in de omloop zijn ,.in omgeving denhaag :S

had laats groene ferrari,s /
Kutdingen die smaakten gewoon zoettig :S

zal eens een lijsje maken met welke pillen je niet moet kopen in omgeving denhaag :)

gele bacardi,s
witte dollars
witte armani,s
roze dolfijntjes
gele zonnetjes
blauwe duimpjes /speedpillen/
oranje sonicjes /speedpillen/
witte ruitjes /speedpillen ,,
en der komt een enorme speedgeur vanaf :S
roze pillen met een chinees tekentje /
smaakten ook gewoon zoet :S
roze,paarse smiley,s / rare ptjes hoor :/ lijk wel of er heel weinig mdma inzit , met een bonk speed :(

als ik der nog een aantal vergeten ben
laat ,t me weten :p

Grtzz
Blauwe ronde met een opdruk van Lacoste is ook niet echt een aanrader :P

ken iemand harley davidsons...??
paar jaar geleden was er nog goed spul. laatste tijd alleen maar bagger. zijn er nog goeie te krijgen of worden tegenwoordig alle goeie producenten opgerold ofzo?

ik denk zelf dat alles naar het buitenland gaat ofzo :/

daar kan je voor een pil soms wel 10a40euro vragen
dan zou ik ook eieren voor me geld kiezen hahaa :D 8)
kan me niet voorstellen dat alle goeie shit naar buitenland gaat en de rotzooi hier blijft
rommel gaat naar het buiteland natuurlijk ;)

Paarse Harley's, mmmmmmmmmmmm lekker
Uitspraak van Busty. op maandag 12 december 2005 om 19:34:
roze mitsuh was super precies genoeg om n hele te nemen in 1 x.

idd, op thunderdome 3 gehad en de hele avond gestuiterd:D

mooi nog een paar bewaard voor masters:bounce:

Uitspraak van Zaik op donderdag 12 januari 2006 om 08:37:
Verders ronde witte mitsu's, vreselijk vaag... kan het niet anders omschrijven. (Dus niet lijp)

ik denk nu direct aan ketamine ;)

ieder zn mening maar ik vond blauwe mitsu's gewoon kut..
na een uur echt bomvaag heb de hele avond staan kauwe en nee hoor geen energie dik spacen en zitten :S dancepillen zijn anders.
de volgende dag alleen maar vloeibare **zooi gegeten, voor mij nooit meer..
ik had vroeger altijd witte mitsu's (ook driehoek) totaal niet vaag... veel energie en de kater viel ook wel mee.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 14:16:
ik denk nu direct aan ketamine

Nee, zo erg was't nou ook weer niet. Heb ze gehad op de laatste awake, zat me achteraf te verzinnen dat ik toch wel een aantal uurtjes bijna non-stop uit me dakkie ben gegaan :D Had er geeneens erg in eigenlijk!
Uitspraak van Spaceng op woensdag 16 november 2005 om 13:06:
Naam: roze mitsubishi

Vorm: driehoekig

Grootte: -

Gemiddelde aantal mg getest: 112mg MDMA

Recensie: opzich goed te doen dit pilletje, alleen slaat wel redelijk langzaam in! voor de rest een goede zuivere MDMA pil.

Cijfer: 6,5

image

bullshit ik ken de drukker van deze pil, is de zelfe geweest van de lichtblauwe!
er zat 25 milligram mda tussen + 120 milligram mdma hcl deze mdma is maar voor 50% mdma en 50% hcl, dus in werkelijk zit er 25mg mda + 60mg mdma in

de meeste pillen worden gedrukt met mdma hcl, deze worden veel hoger getstes omdat het testbureau de molecuul mdmahcl test en niet de mdma base!! dus je wordt altijd bedrogen ;)
laatste aanpassing
wat een onzin allemaal om dit zo op tes chrijven ... test bureaus zijn niet te vertouwen gezien ze de gehele molecuul testen, en iedereen reageert anders op pillen :P:P

kindjes van 14 die hun eerste pil vreten of ouwe lullen van 50 die pillen vreten, nog al een aardig verschil hahahahahahaha klote topic!!!

zal eens een lijsje maken met welke pillen je niet moet kopen in omgeving denhaag :)

groene ferrari,s hard gedrukt met breeklijk , smaken gewoon zoet :S

gele bacardi,s

witte dollars,, heel bros , als je ,m breekt valt ie uitmekaar

witte armani,s
roze dolfijntjes , best kleine pillen

gele zonnetjes

blauwe duimpjes /speedpillen/
oranje sonicjes /speedpillen/
witte ruitjes /speedpillen ,,
en der komt een enorme speedgeur vanaf

roze pillen met een chinees tekentje /
smaakten ook gewoon zoet

roze,paarse smiley,s / rare ptjes hoor lijk wel of er heel weinig mdma inzit , met een bonk speed

witte euro,s zelfde formaat als die groene ferrari,s en smaken ook gewoon zoet :S
Uitspraak van Boy op zaterdag 10 december 2005 om 15:37:
Uitspraak van p8 op zaterdag 10 december 2005 om 15:27:
die witte smiley's kan je gewoon door de plee spoelen.

Inderdaad!!

er is maar 1 goed pilletje en dat zijn de goeie ouwe gabbertonnetjes van eerder :respect: :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 10:11:
er is maar 1 goed pilletje en dat zijn de goeie ouwe gabbertonnetjes van eerder

Van wie heb je dat gehoord dan?8)
laatste aanpassing

Uitspraak van HARDCORETEKNO op vrijdag 13 januari 2006 om 14:36:
Naam: roze mitsubishi

Vorm: driehoekig

Grootte: -

Gemiddelde aantal mg getest: 112mg MDMA

Recensie: opzich goed te doen dit pilletje, alleen slaat wel redelijk langzaam in! voor de rest een goede zuivere MDMA pil.

Cijfer: 6,5

image

bullshit ik ken de drukker van deze pil, is de zelfe geweest van de lichtblauwe!
er zat 25 milligram mda tussen + 120 milligram mdma hcl deze mdma is maar voor 50% mdma en 50% hcl, dus in werkelijk zit er 25mg mda + 60mg mdma in

de meeste pillen worden gedrukt met mdma hcl, deze worden veel hoger getstes omdat het testbureau de molecuul mdmahcl test en niet de mdma base!! dus je wordt altijd bedrogen laatste aanpassing 13 januari 2006 14:37

waarschijnlijk dus weer een nieuwe druk die er nu is?
ze zijn weer volop te krijgen hier, en knallen best hard;)

de meeste pillen worden gedrukt met mdma hcl, deze worden veel hoger getstes omdat het testbureau de molecuul mdmahcl test en niet de mdma base!! dus je wordt altijd bedrogen laatste aanpassing 13 januari 2006 14:37

MDMA-HCL is respectievelijk 84% en 16% als ik het me goed herinner. Je hebt wel gelijk wat betreft de testcentra, maar dat maakt niet zoveel uit. De doseringen worden bijvoorbeeld ook aangegeven in MDMA-HCL.

bullshit ik ken de drukker van deze pil

gast denk toch eens na voor zo'n uitspraken te doen op een medium waarop je zo traceerbaar bent....

ik hoop het , straks rollen ze dat lab met die blauwe peace'jes ook nog op en zijn er alleen shitpillen in omloop.
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 16:59:
gast denk toch eens na voor zo'n uitspraken te doen op een medium waarop je zo traceerbaar bent....

maakt dat wat uit dan, de varkens mogen van mij komen, heb toch niks thuis liggen ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:56:
waarschijnlijk dus weer een nieuwe druk die er nu is?
ze zijn weer volop te krijgen hier, en knallen best hard

dat zekers hehe
Uitspraak van Boy op zondag 15 januari 2006 om 16:43:
MDMA-HCL is respectievelijk 84% en 16% als ik het me goed herinner. Je hebt wel gelijk wat betreft de testcentra, maar dat maakt niet zoveel uit. De doseringen worden bijvoorbeeld ook aangegeven in MDMA-HCL.

je kan t zelf bepalen wat de verhouding is met de mdma en je zoutzuur weetje, daarom gebruiken ze alleen maar hcl, das veel goedkoper dan de basische versie (ook gezien het feit dat de pmk de helft is van safrole of sassefras olie)het maximale mdma met hcl is 78%
Uitspraak van Boy op zondag 15 januari 2006 om 16:43:
De doseringen worden bijvoorbeeld ook aangegeven in MDMA-HCL.

dosering? welke dosing als je het laat testen.. heb dat nog nooit meegemaakt, waar zit jij dan? dan laat ik ze daar voortaan ook testen... het bouman huis in rdam is iig bagger, laat t altijd doen bij august in amsterdam, of ik test ze zelf doormiddel van je pillen op te lossen en je kristallen opnieuw te laten vormen, het geheel basisch maken, daarna nog ff een half uurtje te laten pruttelen in aceteton bij een graadje of 45 :p
laatste aanpassing
he ken iemand rode of een beetje
roze ferrari's???
wat zit zijn het voor pillen

Uitspraak van HARDCORETEKNO op maandag 16 januari 2006 om 17:11:
maakt dat wat uit dan, de varkens mogen van mij komen, heb toch niks thuis liggen

de varkens kunnen natuurlijk ook je doen en laten gaan bestuderen en zo zelf uitzoeken wie je contacten zijn en wat ze doen...
Als ik die drukker was die jij zou kennen kreeg je een flink pak slaag een vd dagen.
ik d8 net tzelfde :O