Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 635501x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 2 september 2010 om 18:37:
Zelf niet laten testen, maar 114-135 zijn die zo ongeveer..

ikzelf heb een uitslag van 105 gehad. Weet ook dat LadyLoco twee van 115 en 117 had (als ik het nog goed heb).
verder geen hogere waarderingen dacht ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienke_* op vrijdag 3 september 2010 om 12:33:
Iemand ervaring met ronde blauwe pilletjes met AP erin gedrukt? (Niet heel duidelijk)

zitten rond de 110-120mg dacht ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 3 september 2010 om 14:52:
ikzelf heb een uitslag van 105 gehad. Weet ook dat LadyLoco twee van 115 en 117 had (als ik het nog goed heb).
verder geen hogere waarderingen dacht ik

Ok, dan misschien nog ietsje lager dan ik dacht, maar goed 9mg als ondergrens afwijking is niet iets om over naar huis te schrijven. Maar goeie update (Y)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 september 2010 om 17:54:
Mail me:

Ga dood!
Waarschuw beheerder
haha waus

Waarschuw beheerder
ben benieuwd naar uitslagen van de groene olifantjes, heb ze zelf pas volgende week op de plank.
Als er dan weinig/geen uitslagen meer bekend gemaakt worden, breng ik er wel eentje weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 september 2010 om 14:44:
ben benieuwd naar uitslagen van de groene olifantjes,

Er zijn al een 154 en 169 langs gekomen als uitslag ervan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 4 september 2010 om 19:59:

Yes, maar mijn contact beweerd dat ze 180 zijn ;)
dus vandaar
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft ie het mooier gemaakt dan het is, of hij heeft een uitslag die wij nog niet hebben gezien, maar goed, dat zegt niet dat al die units in het zakje 180 zouden zijn, dus hoe dan ook, hij heeft het zeker wat mooier gemaakt dan het is, of er nou evt. een uitslag van 180 zou zijn, of niet.

Waarschuw beheerder
Olifanten kunnen de bossen in.
Slurf begint nu een beetje te hangen.
Kijken wat een 2e doet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van langeheld op maandag 23 augustus 2010 om 16:46:
Ik heb echt heel vaak dat ik patronen ga zien als ik redelijk wat mdma op heb

Ik ook ,overal honingraten en van alles en nog wat .Op het plafond ,op mn lichaam. weirdo.
Waarschuw beheerder
heb laatste keer dingetjes met duplo ecointje erop :P

rooie duifjes zijn nog steeds de beste die ik heb gehad..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 september 2010 om 17:59:
Hi,

Ik heb hele goede xtc met 140mg mdma

Ook Speed en coke van hoog kwaliteit.

Mail me:

Bron228@yahoo.com

Groetjes,

Ik word moeilijk leip van deze gast, kan iemand hem neersteken?

Waarschuw beheerder
ik irriteer me er ook mateloos aan.
Waarschuw beheerder
Ik heb hier een snoepke voor me liggen zonder iets er op geen breuklijn niks wel groot.. en paars iemand enig idee wat het kan zijn?
Waarschuw beheerder
De moderator van dit forum die zal hier toch ook hoofdpijn van krijgen. Misschien moeten ze iets maken dat niet meteen je account werkt of zoiets

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gogem op woensdag 15 september 2010 om 16:04:
rooie duifjes

Daar moet ik er nog 2 van hebben liggen volgens mij. En ik doe niet eens aan verzamelen. Verzamelen is onzin. Consumeren die handel en waus doen!

Ik vind het altijd maar moeilijk om een favoriete pil aan te wijzen. De ene keer ga je geweldig van iets met 60mg (zit in een luxe positie dat ik geen pillen ken die zo licht zijn, maar wellicht een halfje van 1 of ander soort dan), de andere keer voel je niets van eentje van 140mg... en dan 2 maandjes later na 2 maandjes die pil van 140mg vervloekt te hebben ga je toch maar weer nemen en heb je voor je gevoel nooit betere gehad.
Geef toe dat er verschil zit in werking bij verschillende snoepjes (wat al dan niet te verklaren valt), maar het is elke keer zo verschillend qua werking dat ik geen favoriete pil meer durf aan te wijzen.

Iemand tegen mij gister: ik zal eerlijk zijn, ik heb nooit meer betaald dan 60 cent per snoepje. Dus ik vragen wat ie dan had. Zei die: roze playboy bunny's en licht groene klavertjes. En dat van niet al te lang geleden, zei hij.
Zojuist opgezocht op pill reports... beide bevatten mccp. Nou is pill reports lang niet te vertrouwen, maar als het om een slechte uitkomst gaat geloof ik ze wel. En dan snap ik die prijs ook wel :P.

Hup hup... an die Arbeit!

Waarschuw beheerder
:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Indieshow op woensdag 15 september 2010 om 21:27:
Uitspraak van charlie28 op woensdag 15 september 2010 om 17:59:
Hi,

Ik heb hele goede xtc met 140mg mdma

Ook Speed en coke van hoog kwaliteit.

Mail me:

Bron228@yahoo.com

Groetjes,

:frusty:
Waarschuw beheerder
a
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van denise1993 op donderdag 16 september 2010 om 17:08:
voel em echt goed man maar volgens mij kan dat toch niet zon kwaad want in 1 pil zit toch maar 10 mg speed ofzo.

Triest, triest. Er zijn ook mensen die spiritus drinken. Zit ook alcohol in.
Waarschuw beheerder
a
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik gebruik normaal altijd pillen of speed

Ja gewoon blijven doen, kan geen kwaad.

maar vandaag zat ik er echt doorheen en heb ik ritalin gesnoven 7 pillen.

Toen dit idee in jou hoofd opkwam, wat dacht je toen?

a) Wat ben ik intelligent ik zou laborant kunnen worden

b ) HHHHMMM wat heb ik rare gedachten

c) Ach ik ben toch een mongool en geef niks om mijn leven "lets do it"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
a
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uitslag groene Jumbo's hier in Nijmegen 165mg!
Waarschuw beheerder
a
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
a
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van denise1993 op donderdag 16 september 2010 om 18:34:
en ja ik loop ook bij een psych al dus dit komt wel goed wilde alleen even advies.

Ok, ik zal normaal reageren. :) Maar om raad moet je vooral op het altijd betrouwbare partyflock zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van denise1993 op donderdag 16 september 2010 om 18:33:
ik kan op een andere manier mijn gedachten niet ordenen

goh, vind je dat echt heel erg gek?? denk dat jouw hersens al flink aangetast zijn..
moet je vooral ritalin fijn stampen en gaan snuiven :S

Waarschuw beheerder
of iedereen stopt met zeiken en gaat gewoon weer OT ?:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 september 2010 om 18:08:

173 from my side :)

Vandaag van mijn zijde ook een uitslag: 154, wederom zo lijkt het dus.
Spreiding was niet bekend, wel naar gevraagd.

Afijn, met de uitslagen die er zijn kunnen we hem denk ik globaal op 150-175 zetten zonder daar veel verkeerd aan te doen.
Waarschuw beheerder
Roze Sterren, contact zegt 120 tot 140 mg. Nog nooit zulke goede gehad! Voelde aan als een STUK meer dan 140 en sloeg overal dwars doorheen (Ook KEIHARD door de pep). Voor Q-base had ik ze voor oorspronkelijk 9 man geregeld, maar omdat ze zo ontzettend hard gingen kon er nog flink wat doorgeschoven worden naar o.a. vrienden van mijn broer. Uiteindelijk heeft 12 man de hele avond staan wauzen op 25 van die dingen. Maatje van me bleef 4 uur lang in een trip zo hard dat hij niet eens normaal kon lopen en de inname was verspreid over ongeveer 5 uur (per halve inwerpen)(Hij voelde zich overigens wel goed, al kon hij amper lopen).
Ikzelf heb er 3 op met Q-base, maar het gemiddelde was denk ik anderhalf tot 2 per persoon.

Heeft iemand misschien nog testresultaten hiervan? Ben namelijk zeer beniewd.

Me vaste dealer heeft ook belooft om volgende keer NOG zwaardere mee te geven, van vergelijkbare kwaliteit. Ben beniewd wat dat dan moet worden!
Waarschuw beheerder
Update:

Het waren volgens mij deze http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=9656
Misschien een wat zwaardere batch omdat ze al behoorlijk oud zijn, dealer zei dat ze op 140 mg getest waren.
Waarschuw beheerder
mg zegt niet altijd wat hoor, had bij extrema een 180mg maar die viel niet zozeer zwaarder dan een andere ging er niet harder op igg!

zit wel verschil in met sommige ivm symptonen heb wel es van bepaalde gehad dat ik best ging schuiven en met andere niet:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fast forwards mijn favoriet .... en voor de liefhebber nog een aantal om mee te delen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gogem op vrijdag 17 september 2010 om 13:22:
mg zegt niet altijd wat hoor,

dat komt omdat er bij een ervaring op drugs meer komt kijken dan dosis alleen, maar dat zegt niet dat alles wat anders is verder aan factoren in de tablet ligt. Veel mensen zoeken daarin de oorzaak, maar gaan voorbij aan het feit dat er bij het gebruiken van drugs nog allerlei andere factoren meespelen die buiten de drugs zelf liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 16 september 2010 om 18:29:
Goed bezig: 16 jaar

Ach het is maar hoe je er mee omgaat..
Zo lang je niet stoer gaat doen erover en je gezond verstand erbij houdt terwijl je het gebruikt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 17 september 2010 om 20:59:
dat komt omdat er bij een ervaring op drugs meer komt kijken dan dosis alleen, maar dat zegt niet dat alles wat anders is verder aan factoren in de tablet ligt. Veel mensen zoeken daarin de oorzaak, maar gaan voorbij aan het feit dat er bij het gebruiken van drugs nog allerlei andere factoren meespelen die buiten de drugs zelf liggen.

Goed omschreven!

Ben nu even deze aan het luisteren! Dikke techno:

http://soundcloud.com/search?q[fulltext]=rust+schranz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ghehe, jwz, die gele smilies jongen
die deden het hem! die pillen waren echt bijzonder! Zat zo'n andere stof in! Dikke rush..

:X..echt. Het enige waar mensen zich druk om moeten maken wat betreft gebruik is dat ze genieten en niet teveel gebruiken. Care welke pil je hebt. Als je maar weet wat erin zit, en welke setting je gebruikt :)