Partyflock

Forumonderwerp · 827274
Waarschuw beheerder
donateur
De stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij wil dat Koekfabrikant Van der Breggen uit Tilburg de naam 'negerzoen' schrapt. Het bedrijf maakt de de negerzoenen van Buys en gaat nu onderzoeken hoe gevoelig het woord ligt.

In Frankrijk en Duitsland is de naam inmiddels veranderd. Volgens Van der Breggen wordt het wel moeilijk om de naam te veranderen omdat de negerzoen zo bekend is. "We krijgen ieder jaar wel een brief binnen over de negerzoen, maar de commotie rondom de naam wordt steeds groter", aldus J. van der Hoeven van Van der Breggen.

De stichting vindt 'negerzoen' discriminerend. "Volgens de Dikke Van Dale is een negerzoen een klein rond koekje met een bol van schuim, omhult met een laagje krakende chocolade", zegt Van der Hoeven die het jammer vindt dat er alleen gekeken wordt naar de negatieve kant van het woord neger.

Het wordt ook steeds gekker.

Waarschuw beheerder
donateur
Zeikerds!
Waarschuw beheerder
let op

angelkisses word het

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Ik ken zoveel negers die zichzelf ook gewoon neger noemen, dus het is maar waar je over valt....

Ik vind dat broodje kaas geschrapt moet worden (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Teeering, net als dat een of andere blanke idioot bedacht dat zwarte Pieten ook weleens beledigend en discriminerend zouden zijn terwijl sommige Surinaamse mensen ook Sinterklaas vieren.
Waarschuw beheerder
donateur
Jodenkoeken mogen dalijk ook niet meer

Blanke vla was ook al een issue
Waarschuw beheerder
donateur
pfff en bruine bonen dan? of is dat objectief?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 14:16:
kaas

Kaas is inderdaad een discriminerend woord van buitenlanders waarmee ze Nederlanders bedoelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kots op dit soort dingen. Wat een onzin allemaal. Straks moeten we allemaal met een 1 kleurig gewaad lopen om elkaar niet meer te kunnen onderscheiden van kleur.

Jezus ff'in christ.

Waarschuw beheerder
Wat een nerds :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
moorkoppen
evelientjes

wat nog meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 15 november 2005 om 14:16:
Blanke vla was ook al een issue

Uitspraak van DopeyXXL op dinsdag 15 november 2005 om 14:17:
mijn klasgenoot zegt dat blanke vla dan ook veranderd zou moeten worden!!!

Potverdomme, hetzelfde idee!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op dinsdag 15 november 2005 om 14:13:
De stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij wil dat Koekfabrikant Van der Breggen uit Tilburg de naam 'negerzoen' schrapt.

OMG :|
Ze moeten toch ergens over zeiken lijkt wel :S
Is het niet om zwarte Piet (want dat kan toch niet :| ) dan gaan ze wel zanikken over Negerzoenen. :/
Ik denk niet eens na bij die naam ofzo :no:
Lekker belangrijk ook, denk dat maar weinig negers echt moeite hebben met die naam, ten eerste is het niet negatief (in mijn ogen) en ten tweede, negers onder elkaar noemen elkaar ook niggas en van die andere benamingen.
Maar ja. :S

Als Negerzoenen een andere naam krijgen ga ik op de bres voor Blanke Vla, want dat moet dan ook niet kunnen :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
wat een onzin weer,als ze de naam gaan veranderen koopt niemand t spul meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Straks gaan ze het spelletje zap-de-neger ook nog verbieden :|
Waarschuw beheerder
donateur
De verandering van de naam van negerzoenen lost echt de problemen in de huidige maatschappij niet op :no:

Laat ze eens wat nuttigs gaan doen met hun tijd...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 15 november 2005 om 14:18:
wat een onzin weer,als ze de naam gaan veranderen koopt niemand t spul meer.

Zo ver zal het niet gaan denk ik, maar er moet een voorbeeld gesteld worden dat niet alles discriminerend is.

Waarschuw beheerder
donateur
Als deze stichting subsidie krijgt van de Nederlandse Staat: direct intrekken! We zien nu waar ze het belastinggeld aan besteden...dit soort onzin dus :vaag:

Uitspraak van partyhuman op dinsdag 15 november 2005 om 14:21:
Laat ze eens wat nuttigs gaan doen met hun tijd...

Dat bedoel ik!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een onzin weer zo kan je wel bij alles gaan zeiken net als de dikke van dalen dan voor dikke mensen beledigend is :S

Waarschuw beheerder
donateur
De stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij

Hoeveel levende Surinamers zullen nu nog te lijden hebben onder de slavernij?
Het zal me niets verbazen als die stichting nog overheidssubsidie krijgt ook...
Waarschuw beheerder
ik ga morgen een doos "zwarte zoenen" kopen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op dinsdag 15 november 2005 om 14:21:
Straks gaan ze het spelletje zap-de-neger ook nog verbieden

dat was bij ons het in studenten huis echt verboden, omdat we dan onderscheid maakte en dat mocht niet van het bestuur

sinds dien speelde we zapf die auslander, dat mocht want dan maakte we geen onderscheid meer

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
dom gelul
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een dom gedoe zeg..!!!
Jodenkoeken mogen straks ook niet meer..
dan krijg je weer mensen die Blanke vla weer beledigend vinden..
straks mogen we drop ook niet meer zwart maken omdat we er op kwauwen.. het gaat zijn doel een beetje voorbij allemaal.. een negerzoen is en BLIJFT een negerzoen in de volksmond.. of ze het nou Angelkisses of wat dan ook gaan noemen....

offff... we maken negerzoenen met WITTE Chocolade.. en dan hebben we dus een Negerzoen, en een Blankenzoen.. iedereen weer blij toch?!!!!!!!
Waarschuw beheerder

Ik had altijd de pech dat ik de AB kreeg bij de muziekzenders...

Waarschuw beheerder

superspel mag niet verboden worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hepta op dinsdag 15 november 2005 om 14:28:
we maken negerzoenen met WITTE Chocolade

Die zijn er al :yes: (van Dickmans :9 )
Maar dan heten het nog steeds negerzoenen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjørno de Pørno op dinsdag 15 november 2005 om 14:17:
En blanke vla dan??

:jaja: idd.. dan kunnen ze wel voor over alles gaan zeiken nie dan
Waarschuw beheerder
Oh,
moorkop mag ook niet meer van ze :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op dinsdag 15 november 2005 om 14:29:
Die zijn er al (van Dickmans )
Maar dan heten het nog steeds negerzoenen

Die mini's heb je daar toch ook van? Met witte, pure, en melkchocolade?

Waarschuw beheerder

dat zullen ze toch niet doen :o
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Dan mag "zap de neger" zeker ook niet meer gespeelt worden zaterdags!! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjørno de Pørno op dinsdag 15 november 2005 om 14:31:
Die mini's heb je daar toch ook van? Met witte, pure, en melkchocolade?

:yes:
Die zijn goed B) :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjørno de Pørno op dinsdag 15 november 2005 om 14:28:
Uitspraak van OldStyler-83 B) op dinsdag 15 november 2005 om 14:21:

kut :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, lees dat gastenboek eens, die voorzitter Roy Groenberg is echt een idioot.
Hij noemde Sinterklaas in de Volkskrant een racist.
we hebben op zich niets tegen Sinterklaas. We zijn alleen tegen de racistische toevoeging van Zwarte Piet, een moedwillige persiflage van de zeer respectvolle zwarte Nederlandse burger.

Volgens mij werden mensen vroeger gewoon nog ouderwets opgesloten met dwangverpleging als ze zulke onzin gingen uitkramen

Waarschuw beheerder
Jodekoeken :x
Waarschuw beheerder
Las ergens ook iets over panties, het mocht geen "huidskleur" meer genoemd worden :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 14:37:
We zijn alleen tegen de racistische toevoeging van Zwarte Piet, een moedwillige persiflage van de zeer respectvolle zwarte Nederlandse burger

Slaat dus ook nergens op, hij heeft nooit de betekenis achter Sinterklaas gezocht. Zwarte pieten zijn gewoon mensen met lichte of donkere huidskleur die door de roet in de schoorsteen zwart zijn geworden. Het is dus geen huidskleur maar roet.
Waarschuw beheerder
idd...t heeft geen hol te maken met zwarte mensen/kleurlingen

Waarschuw beheerder
donateur
Steun van der Breggen BV voor het behoud van de naam negerzoen.

www.vanderbreggen.com

mailto@vanderbreggen.com
Waarschuw beheerder
jah elk jaar ook weer dat gezeik over blauwe of groene pieten. dat zijn dan pieten die de schoorsteen van kerncentrale borssele hebben schoongemaakt ofzo..

waar men zich druk om maakt :/
Waarschuw beheerder
[img width=255 height=170 cacheid=00139547001f35dfd7e9cf091a01143c9a]http://www.vanderbreggen.com/CMS/Media/art_big/IMG_9547.jpg[/img]

Mmm lekker :9

Waarschuw beheerder
Vind het wel ver gaan hoor. er zijn zoveel produkten met een naam er in. straks komt jan smit ook zeiken dat zijn naam wordt gebruikt in JAN HAGEL!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 14:47:
Vind het wel ver gaan hoor.

idd, kan de maatschapij zich niet bezig houden met de echt discriminerende dingen???? kom op zeg

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van der Breggen een email gestuurd :D

Red de negerzoen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ach jezus

ze moeten ook echt altijd over iets zeiken he

vroeger werd je in een witte jas met je armen op je rug opgesloten in een kamer waarde muren van kussens waren
als je je zo ging gedragen :s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie dat het gasten boek ineens wat aanvulling heeft gekregen :D
Zal dat wat met dit forum te maken hebben? hahaha

Nog 1 keer: Spammen die handel!!!

http://www.stichtingeerenherstel.nl/index.php?id=9

Waarschuw beheerder
Er zijn zoveel dingen die 'niet kunnen'. Het zwarte schaap van de familie, zwart rijden, zwartwerken, iemand zwart maken..

Waarschuw beheerder
donateur
wat te denken van NEGERen,
ne·ge·ren1 (ov.ww.)
1 pesten

ne·ge·ren2 (ov.ww.)
1 doen alsof (iem. of iets) er niet is => geen boodschap hebben aan iem./iets, ignoreren [inf.]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fuck de eer en herstel, lang leven de NEGERZOENEN!!! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 14:59:
Er zijn zoveel dingen die 'niet kunnen'. Het zwarte schaap van de familie, zwart rijden, zwartwerken, iemand zwart maken..

Ja of "anaalrijden"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roflcopter op dinsdag 15 november 2005 om 15:18:
Ja of "anaalrijden"

Heb je daar 14 minuten over na moeten denken :bah:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 14:37:
We zijn alleen tegen de racistische toevoeging van Zwarte Piet, een moedwillige persiflage van de zeer respectvolle zwarte Nederlandse burger.

:o ik dacht dat ze uit spanje kwamen

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een bullshit.. :S
Waarschuw beheerder

hahahaha:respect:
Waarschuw beheerder
Ik irriteer me ook al jaren aan zwarte en witte peper. Vind het niet kunnen :no:

Om maar niet te spreken van de zwarte weduwe! Alsof alle weduwen zwart zijn! Discriminatie!!!! :[

Maar ook mensen die ipv GODverdomme potverdomme zeggen om god niet te beledigen. Maar wat is er mis met een pot? :[ Zijn toch ook mensen? Discriminatie !!! :[

En wat dacht je van Blacklight??? Hebbe zwarte mensen speciaal licht nodig zodat we ze wel kunnen zien in het donker? :[ Discriminatie !!! :[

Afschieten dat tuig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 15 november 2005 om 15:32:
GODverdomme potverdomme zeggen om god niet te beledigen. Maar wat is er mis met een pot?

hahaha
Waarschuw beheerder
GRRR...Kan me hier echt pissed om maken. Waarom luistert iedereen in dit land nu wel naar die kleine @#$@# stichtingen die 1 ding gillen en meteen wordt het veranderd. Wat moet er nog meer weg?

-JodeKoeken?
-Blanke Vla?
-Het woord: Negeren? (Omdat het teveel op neger lijkt?)

HOU TOCH EENS OP MET ZEIKEN OM DIT SOORT DINGEN. Ik maak toch ook geen probleem van een Miss BLACK verkiezing of al die TMF-clips waarin 40 keer het woord NIGGER voorbij komt. Dat mag allemaal wel. Waarom kijkt dit land VEELS te veel naar de minderheidsgroepen die iets roepen? Die stichting bestaat uit FREAKING 4 mensen die het voor elkaar krijgen dat een tientallen jaren oud product hun naam moet veranderen, omdat hun dat doet denken aan de slavernij....ZUCHT...Volgend jaar Sinterklaas afschaffen jongens?? Want ja: "OOkal ben IK zo zwart als roet, ik meen het toch goed!"

Sinds de komst van Balkenende moet ik steeds denken aan het beroemde zinnetje uit EEK! the cat:

WHEN DOES THE HURTING STOP!

[edit] ps. Sorry voor de [Caps] maar ik kan hier echt pissig om worden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook even hun gastenboek aangevuld.

Ik vind toch dat die mensen wat meer waardering voor hun werk moeten krijgen.....
NOT :no:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=150 height=170 cacheid=00079594001f3621f2d2e61a1a01144563]http://images.fok.nl/upload/051115_47501_negerzoen.gif[/img]

jum jum
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl: maak me maar lekker
Waarschuw beheerder
Ik zeg dan gewoon : doe mij maar zo een ding met chocola erop en aan de binnenkant van dat witte schuim en onderop zit een koekje die ik niet te haggelen vind en meestal weggooi, alsjeblieft O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van isios op dinsdag 15 november 2005 om 15:38:
GRRR...Kan me hier echt pissed om maken. Waarom luistert iedereen in dit land nu wel naar die kleine @#$@# stichtingen die 1 ding gillen en meteen wordt het veranderd. Wat moet er nog meer weg?

-JodeKoeken?
-Blanke Vla?

HOU TOCH EENS OP MET ZEIKEN OM DIT SOORT DINGEN. Ik maak toch ook geen probleem van een Miss BLACK verkiezing of al die TMF-clips waarin 40 keer het woord NIGGER voorbij komt. Dat mag allemaal wel. Waarom kijkt dit land VEELS te veel naar de minderheidsgroepen die iets roepen? Die stichting bestaat uit FREAKING 4 mensen die het voor elkaar krijgen dat een tientallen jaren oud product hun naam moet veranderen, omdat hun dat doet denken aan de slavernij....ZUCHT...Volgend jaar Sinterklaas afschaffen jongens?? Want ja: "OOkal ben IK zo zwart als roet, ik meen het toch goed!"

Sinds de komst van Balkenende moet ik steeds denken aan het beroemde zinnetje uit EEK! the cat:

[edit] ps. Sorry voor de [Caps] maar ik kan hier echt pissig om worden

:respect: helemaal niets op aan te vullen :P

Waarschuw beheerder
donateur

-JodeKoeken?
-Blanke Vla?

[edit] ps. Sorry voor de [Caps] maar ik kan hier echt pissig om worden :P

Ik ben het (ook hier) volledig met je eens !
Negerzoenen, een dode mus.. Alsof er niets anders is om ons druk om te maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Plaats wat in hun gastenboek:

Waarschuw beheerder
GRRR...

Ben het met je eens.

En over die liedjes dat ze erin verkondigen dat ze jong, zwart en rijk zijn. Geen probleem, maar als wij dat doen zijn we verkeerd bezig.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 15:49:

Inmiddels is daar heel politiek Den Haag en de users van Partyflock neergestreken.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Wat n onzin weer... Laat de negerzoen lekker negerzoen blijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 16:08:
Inmiddels is daar heel politiek Den Haag en de users van Partyflock neergestreken.

"THE ADVISOR ;) -

Al die politieken partyflock kneuzen
moeten dood"

het is alleen sneu dat ze dat niet onder hun eigen naam durven doen maar de namen maar mensen gebruiken die daar absoluut niets mee te maken willen hebben,

gewoon weg laf,

The advisor ;-)

ps: als je een echte kerel ben zeg je waarom je mijn naam gebruikt hebt en wie je bent...

Waarschuw beheerder
''have a break, have a NEGERZOEN !!''
die dingen moete blijve hor!!
Waarschuw beheerder
JodeKoeken?
-Blanke Vla?

“Neger” is 400 jaar lang een negatief woord geweest en is niet te vergelijken met “zwart” of “blank” of “Jood” of “Afrikaan” of wat dan ook

ik vind het ook bullshit, maar er heeft gewoon veel achter gezeten en is niet te vergelijken met “zwart” of “blank”

Waarschuw beheerder
donateur
Triest trouwens, dat leden daar de naam Partyflock noemen, en vervolgens allerlei beledigende teksten erbij zetten.

Dat zal men hier vast leuk vinden (n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 16:08:

15-11-05
16:18:20 OUWEHOER -

Gezellig hier

Zet PF maar in een slecht daglicht!

Yor hoe bedoel je dit? Hopelijk positief!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:19:
Triest trouwens, dat leden daar de naam Partyflock noemen, en vervolgens allerlei beledigende teksten erbij zetten.

Dat zal men hier vast leuk vinden

trieste figuren zijn het, ze willen zo graag ergens voor staan maar durfen dat niet met naam en toenaam te doen,

als het echte kerels waren geweest wil ik graag weten hoe en wat...

the advisor :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 16:19:

Inderdaad, zet liever gewoon iets serieus neer anders is het vooroordeel van de 'domme racist' alweeer snel gemaakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The advisor op dinsdag 15 november 2005 om 16:12:
ps: als je een echte kerel ben zeg je waarom je mijn naam gebruikt hebt en wie je bent...

Moet ik me nou aangesproken voelen omdat jij me citeerd?

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 16:22:
hoe bedoel je dit? Hopelijk positief!

Ik bedoel het idd niet hatelijk, het is niet leuk dat sommige hier PF een slechte naam geven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 16:30:
Moet ik me nou aangesproken voelen omdat jij me citeerd?

Uitspraak van The advisor op dinsdag 15 november 2005 om 16:12:
"THE ADVISOR -

Al die politieken partyflock kneuzen
moeten dood"

als jij de gene bent die zo orgineel is om de naam van een ander te gebruiken voor je eigen standpunt,

ja zeker dan zou ik me niet alleen aangesproken voelen maar ook nog heeeeel nietig

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
[img width=249 height=191 cacheid=000ac29d001f36cd72ff71461a011452e4]http://img273.imageshack.us/img273/9463/foodvla7qs.jpg[/img]

Ik stem voor een verbod op blanke vla.
De enige ethisch correcte oplossing is verplichte dubbelvla.
Waarschuw beheerder
[img width=318 height=239 cacheid=00139548001f35f6c0ff95001a0114535a]http://www.vanderbreggen.com/CMS/Media/art_alg/meid_negerzoen.jpg[/img]

Het had nog beter geweest met een geruit hemd en een stropdas

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The advisor op dinsdag 15 november 2005 om 16:35:
als jij de gene bent die zo orgineel is om de naam van een ander te gebruiken voor je eigen standpunt,

ja zeker dan zou ik me niet alleen aangesproken voelen maar ook nog heeeeel nietig

the advisor

:bier:
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
jankerds...
Waarschuw beheerder
donateur
dit gaat toch helemaal nergens over? ik ben zelf ook half-surinaams en ik voel me toch echt niet aangesproken als het over negerzoenen gaat... net als hans teeuwen met z'n liedje over surinamers met een ingeklapte long... daar kan je toch alleen maar om lachen?

Mensen: stel je niet aan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 14:23:
net als de dikke van dalen dan voor dikke mensen beledigend is

het zou eigelijk de vol slanke van dale moeten heten :woop:
Waarschuw beheerder
dikke vandalen zullen ook wel beledigd zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slaat weer helemaal nergens op vind ik

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha, wat een koekenbakker is die gozer
Madurodam

T.a.v. het bestuur

George Maduroplein 1

2584 RZ Den haag

Amsterdam, 10 augustus 2003

Betreft: verzoek tot reservering van een plaats voor het Nationaal Monument

Nederlands Slavernijverleden in Madurodam

Geachte dames/heren,

Hierbij doet het bestuur van stichting Eer en Herstel Betalingen Slachtoffers van Slavernij in Suriname u het verzoek om een plaatsje in Madurodam te reserveren voor het Nationaal Monument Nederlands Slavernijverleden dat zich momenteel in het Oosterpark te Amsterdam bevindt.

Zij is van oordeel dat deze plaatsing een bijdrage zal leveren aan het bewust worden van alle Nederlanders van het slavernijverleden van Nederland.

In de hoop op een positieve reactie, verblijft zij,

met vriendelijke groet,

het bestuur,

Roy Groenberg (Kaikusi), voorzitter

Al die open brieven zijn erg lachwekkend!

http://www.stichtingeerenherstel.nl/index.php?id=7
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook hoor die negerzoenen allemaal het land uit.
Waarschuw beheerder
idd wel lachwekkend jah!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op dinsdag 15 november 2005 om 18:03:
Ik vind het ook hoor die negerzoenen allemaal het land uit.

Mischien iets voor in het gastenboek 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr_M op dinsdag 15 november 2005 om 17:38:
dit gaat toch helemaal nergens over? ik ben zelf ook half-surinaams en ik voel me toch echt niet aangesproken als het over negerzoenen gaat... net als hans teeuwen met z'n liedje over surinamers met een ingeklapte long... daar kan je toch alleen maar om lachen?

Mensen: stel je niet aan...

Helemaal mee eens.
Als iedereen eens wat meer gevoel voor humor had, zou de wereld een stuk mooier zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 18:06:
Mischien iets voor in het gastenboek

Tja het blijven gasten he.
Waarschuw beheerder
negerzoenen
jodekoeken
blanke vla
engelse drop
weespermoppen
bossche bollen
turks fruit
zal het allemaal gaan missen :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
8) maar ook :frusty:
Waarschuw beheerder
Gaan we zwarte piet nu ook veranderen. Wat een gigantische idioten. Gvd zeg wat een onzin.

Waarschuw beheerder
donateur
Zwarte piet is zogenaamd het negerslaafje van Sinterklaas :S
Ik heb altijd geleerd dat het zijn knecht was en dat ie zwart was omdat ie altijd in de schoorsteen zat te klimmen

Waarschuw beheerder
Zo hebben ze het mij ook voorgespiegeld :jaja: 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 november 2005 om 15:09:
Fuck de eer en herstel, lang leven de NEGERZOENEN!!!

heb er niks aan toe te voegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 november 2005 om 16:19:
“Neger” is 400 jaar lang een negatief woord geweest en is niet te vergelijken met “zwart” of “blank” of “Jood” of “Afrikaan” of wat dan ook

Jood wordt ook al jaren negatief gebruikt ;)

Komaan, het woord neger is nu toch wel al door iedereen geaccepteerd lijkt mij? Hoe moet je ze dan noemen? Doet me denken aan vroeger. Als je een Turk, Turk noemde kreeg je gelijk over je heen dat je discrimineerde. En ja, ik had toen gewoon Turken als vrienden, nooit problemen mee gehad en het woord Turk was toen niet verkeerd bedoeld. Als je het negatief bedoelde plaatste je er nog een woord voor :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wordt hier zo moe van

Waarschuw beheerder
T gaat echt helemaal nergens over:
1. Negerzoene staan los van verband met buitenlandse mensen
2. Bestaat slavernij nu nog dan?? Uhm neej dus wat nuilen ze nou met dat eerherstel??
3. In de tijd van slavernij, hadden ze toen al negerzoenen???

Kom op tis eigenlijk al te belachelijk dat er door n paar mensen onderzoek naar gedaan wordt, en dat dit 'probleem' serieus wordt genomen door die lui....
Waarschuw beheerder
Dickmans veranderd ook binnenkort van naam heb ik gehoord ;-)

Zo niet begin ik de SEVUN: Stichting Eerherstel Vettig Uitgezakte Nederlanders :yes: :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een stel ongelofelijke kansloze organisatie! :gaap:
Waarschuw beheerder
Tja beetje overdreven allemaal :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hiemen op dinsdag 15 november 2005 om 18:18:
negerzoenen
jodekoeken
blanke vla
engelse drop
weespermoppen
bossche bollen
turks fruit
zal het allemaal gaan missen

ja idd nu gaan de buitenlanders ook ONZE taal al aanpassen moet niet gekker gaan worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 19:12:
Zwarte piet is zogenaamd het negerslaafje van Sinterklaas
Ik heb altijd geleerd dat het zijn knecht was en dat ie zwart was omdat ie altijd in de schoorsteen zat te klimmen

Moriaantje is ook zo zwart als roet.
Kinderliedjes gaan verbieden.
123 rotmof.
Die kleuters aanklagen voor discriminatie.
Multiculturele samenleving me reet.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
http://www.stichtingeerenherstel.nl/

Ik heb zin omdat gastenboek eens lekker te verzieken

Shit hee....heb ff zitten kijken...:o ze zijn al eerder "aangevallen"...;) sommige reacties kunnen echt nie...:nee:
Mja....dit gaat wel heel erg de verkeerde kant op....:/ dan kan je over álles wel gaan liggen huilen.....moorkoppen, blanke vla,jodekoeke,kaas...:( triest hee.....:yes:
Waarschuw beheerder
Discrimineren ze zichzelf niet door een zoen van een neger als iets beledigend, slecht, vies ofzo te zien? :vaag:
Hoezo herinnerd zoiets aan de slavernij? Een lekker koekje dat een negerzoen word genoemd...zie het als een compliment mens... :/
Waarschuw beheerder
He wtf??
Leuk die reactie's hoor maar sommige gaan echt te ver en zo onstaat het beeld van Partyflock als racisten site.

Goed gedaan en voortaan NIET ONDER MIJN NAAM REAGEREN AUB!!

Jullie maken je meer druk om dan de stichting zelf dus wie is er nou zielig bezig ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik zeg

het heet toch "negerzoen" en niet "negerklapvoorjesmoel" ofzo

da's toch alleen maar een compliment..soort van..

..euw ..dat was al gepost..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 november 2005 om 19:35:
Komaan, het woord neger is nu toch wel al door iedereen geaccepteerd lijkt mij? Hoe moet je ze dan noemen? Doet me denken aan vroeger. Als je een Turk, Turk noemde kreeg je gelijk over je heen dat je discrimineerde. En ja, ik had toen gewoon Turken als vrienden, nooit problemen mee gehad en het woord Turk was toen niet verkeerd bedoeld. Als je het negatief bedoelde plaatste je er nog een woord voor

Lieve? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
huilebalken

Waarschuw beheerder
nou dan worden de jodenkoeken binnekort ook wel uit de schappen gehaald

Waarschuw beheerder
donateur
waar een mens zich wel nie druk om kan maken :Vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op woensdag 16 november 2005 om 03:27:
Discrimineren ze zichzelf niet door een zoen van een neger als iets beledigend, slecht, vies ofzo te zien?
Hoezo herinnerd zoiets aan de slavernij? Een lekker koekje dat een negerzoen word genoemd...zie het als een compliment mens...

Zet dat in het gastenboek :D

Waarschuw beheerder
kan het trouwens wel begrijpen als gebaar naar de mensen die de slavernij nog mee gemaakt hebben.
Net als de jaarlijkse excuses van de regering voor de slavernij.......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hiemen op woensdag 16 november 2005 om 10:12:
kan het trouwens wel begrijpen als gebaar naar de mensen die de slavernij nog mee gemaakt hebben.
Net als de jaarlijkse excuses van de regering voor de slavernij.......

Whahahaahahahahahahahaha
De slavernij is in 1863 afgeschaft :D

http://www.kb.nl/dossiers/slavernij/slavernij.html

Waarschuw beheerder
wat een onzin
Waarschuw beheerder
jezus...

wat is dit nou weer voor aanstellerij dan

zoek een leven ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=184 height=293 cacheid=000ac44e001f3c089e78c2c91a0114b916]https://partyflock.nl/images/upload/38482_regular.jpeg[/img]

Negerzoen onder vuur

Waarschuw beheerder
2 negerzoenen moeten hun naam veranderen
zeg de een tegen de ander:
-ach we gaan toch wel over de tong
**
dalijk zullen de jodenkoeken wel aan de beurt zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 16 november 2005 om 12:59:
dalijk zullen de jodenkoeken wel aan de beurt zijn

Christelijk toch, let op je woorden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 13:00:
Christelijk toch, let op je woorden.

iedereen weet toch wel dat dat een geintje is !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga ook klagen,

Je hebt puur chocolade, melk chocolade, en WITTE chocolade, wat klopt hier niet :P

Waarschuw beheerder
Dan vind ik ook dat ze die reclame van "pinda's van Duyvis" moeten verbieden

:O uberhaupt het woord "pinda" vind ik ook niet meer kunnen

T zou verboden moeten worden :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 10:17:
Whahahaahahahahahahahaha
De slavernij is in 1863 afgeschaft

goh meen je dat nou?

Waarschuw beheerder
donateur
en zwarte pieten moeten ook worden afgeschaft.

verdomme, wat een onzin zeg. :S
als je zo begint..

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je nagaan hoe gezond het is, die slavernij...
Dat die mensen die het bewust hebben meegemaakt nog zo oud kunnen worden...

Waarschuw beheerder
donateur
Het schijnt dat ook "zwartrijden" binnenkort strafbaar gaat worden gesteld.

:9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 14:19:
Het schijnt dat ook "zwartrijden" binnenkort strafbaar gaat worden gesteld.

[img width=29 height=15]http://groups.msn.com/_Secure/0WgA0A20e46yJZwsTdR4G6t7iAmYIloIOKJLiJy1i5utAXTI5DzsEala4FldV1r9Xf*sykTUWjQvtEOuSmTNmLNYrYTczRI1VLzlUqT9YAzVeiaexUj1dDd8di7NKqH9VVON0c2oVxmg/schater_x.gif?dc=4675483903763241626[/img]

*kleine noot*

naar mijn weten is dat al strafbaar 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Namens de Vereniging Eerherstel Boerderijdieren eis ik dat de woorden lui varken, paardelul en lelijke koe uit de Dikke van Dale gehaald worden.
Deze woorden zijn zeer discriminerend voor de desbetreffende dieren en deze zijn ook niet blij met de vooroordelen die aan de woorden kleven
*niet elk varken is lui
*de lul van een paard vergelijken met die van welke 2-voeter dan ook is een regelrechte belediging voor het geslachtsdeel van het paard als het op formaat aankomt
*een lelijke koe is een relatief begrip, mensen zullen een koe niet altijd aantrekkelijk vinden (een enkele uitzondering nagelaten) maar het gros van de stieren zijn toch erg gecharmeerd van de weelderige rondingen van een Friese bonte...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 14:54:
Namens de Vereniging Eerherstel Boederijdieren eis ik dat de woorden lui varken, paardelul en lelijke koe uit de Dikke van Dale gehaald worden.
Deze woorden zijn zeer discriminerend voor de desbetreffende dieren en deze zijn ook niet blij met de vooroordelen die aan de woorden kleven
*niet elk varken is lui
*de lul van een paard vergelijken met die van welke 2-voeter dan ook is een regelrechte belediging voor het geslachtsdeel van het paard als het op formaat aankomt
*een lelijke koe is een relatief begrip, mensen zullen een koe niet altijd aantrekkelijk vinden (een enkele uitzondering nagelaten) maar het gros van de stieren zijn toch erg gecharmeerd van de weelderige rondingen van een Friese bonte...

Ik zie sterke vergelijkingen met de Vereniging Eerherstel Huisdieren. Die maken zich al jaren sterk tegen termen als hondelul enz. Maar ook de vergelijking van een poes met het vrouwelijk geslacht vinden zij onacceptabel. Misschien kun je eens contact met hun opnemen...hoop dat je er wat aan hebt :)

Mogelijk dat jullie samen een actie op touw kunnen zetten die wat meer invloed kan uitoefenen op de overheid. Anders zit je straks voor de katsekut actie te voeren :)

Maar 1 tip nog ff...zorg dat je je naam van de vereniging wel ff goed spelt...staat zo amateuristisch ;) Je moet wel serieus genomen worden natuurlijk :)

MvG

Waarschuw beheerder
En de Jodenkoeken dan??? Stel dat de Joden zich daar tegen gaan verzetten :S:S:S

Zo kun je dus overal wel weer wat achter gaan zoeken.

[img width=393 height=400]http://www.fransbauerfans.nl/myrnainspanje/negerzoen6.jpg[/img]

Ga denk ik maar een een actie op touw zetten: RED DE NEGERZOEN :jaja::jaja::jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Onzin dat u tis:/ Dat ze zelfs moeilijk gaan doen over een negerzoen:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ook de term "vrouwenblad" (Margriet, Libelle, Viva, etc) dient per 1 januari te worden gewijzigd in "Personenblad {m/v)"

Ach ja, zo hou je een taal tenminste levend ;)

Waarschuw beheerder
Mannentoilet en Vrouwentoilet wordt dus ook verboden!

Waarschuw beheerder
Het mag buiten ook niet meer licht of donker worden, want dan discrimineer je ook!
Waarschuw beheerder
erg vermakelijk de inbrengen van N&N

Waarschuw beheerder
En hoe zit het me witte, melk en pure chocolade?

Chocolademelk mag dus ook niet meer.
Waarschuw beheerder
Wat een onzin zeg:S Die mensen hebben kennelijk niks beters te doen?!

Waarschuw beheerder
donateur
het gastenboek wordt druk bezocht :D
Helaas ook wat minder prettige posts :[
Mensen, hou het netjes anders is het vooroordeel alweer bevestigd.

Waarschuw beheerder
En hoe zit het me witte, melk en pure chocolade?

dat vroeg ik ook al :/ ???
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die maar al te graag zich als slachtoffer zien en het drama van de blanke vla.....

*NEWSFLASH*

Jullie zijn niet blank maar ROZE en volgens mij is er geen roze vla? jaa frambozen vla maar dat telt nie he :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:16:
het gastenboek wordt druk bezocht
Helaas ook wat minder prettige posts
Mensen, hou het netjes anders is het vooroordeel alweer bevestigd.

Idd en zoals ik al eerder, ga niet namens Partyflock je berichtjes deponeren maar wees ene echte vent en zet je eigen emailadres en eigen naam erbij (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:29:
Jullie zijn niet blank maar ROZE

Roze? :vaag:

Je loopt te vaak naar je moeders poes te kijken (Y)

Waarschuw beheerder
chocolaaaaaaaa :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 16:31:
Roze?

Je loopt te vaak naar je moeders poes te kijken

:/

Ik weet niet wat voor fantasien jij hebt over je eigen mama maar kom mij er vooral niet mee lastigvallen ;)

En ja je bent meer roze dan wit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:34:
Ik weet niet wat voor fantasien jij hebt over je eigen mama maar kom mij er vooral niet mee lastigvallen

:gaap:
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:34:
En ja je bent meer roze dan wit

Ik ben net zo min roze als wit (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op woensdag 16 november 2005 om 08:01:
Lieve?

haha bijna goed..
Nee maar je snapt me wel he, tis gewoon allemaal zo opgeblazen.
Stel je verhuist naar Turkije, dan denk ik dat de mensen die jouw naam niet kennen maar wel weten dat je uit Nederland komt, jou die Nederlander noemen..
Dat is toch normaal?

En het woord negerzoenen bestaat ookal zolang,kan me niet voorstellen dat iemand kwade bedoelingen heeft bij dat woord :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 16:35:
Ik ben net zo min roze als wit

Welke kleur hou je dan over als ik vragen mag?

Je bent ROZE n00b!!

Waarschuw beheerder
Hebben jullie nou een discussie over welke kleur wie is :|???
Ik wil groen zijn! Ah toeee :(!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:36:
Welke kleur hou je dan over als ik vragen mag?

Moet er een naam aan gegeven worden dan? Vind je dat belangrijk? Nou goed, dan hebben we het over huidskleur. En dat lijkt echt niet op roze, net zo min als het op wit lijkt. Het neigt zelfs nog meer naar lichtbruin. En in de zomer zelfs helemaal (Y) Maar WTF is dit belangrijk??? Lopen de donkere mensen altijd te roepen dat we niet in kleurtjes moeten denken en nu is het noodzakelijk het een naam te geven? De algemeen angenomen naam daarvoor is gewoon blank. Face it, accepteer het...er wordt verder helemaal niks mee bedoelt (Y)

Of leef jij nog in de kinderwereld dat je poppetjes tekent en ze roze kleurt?
Waarschuw beheerder
ik ga gelijk een doosie van die dingen halen,was helemaal vergeten dat ze bestonden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 16:39:

Mijn poppetjes zijn ook altijd roze :( met groene streepjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 16:39:
Moet er een naam aan gegeven worden dan? Vind je dat belangrijk? Nou goed, dan hebben we het over huidskleur. En dat lijkt echt niet op roze, net zo min als het op wit lijkt. Het neigt zelfs nog meer naar lichtbruin. En in de zomer zelfs helemaal Maar WTF is dit belangrijk??? Lopen de donkere mensen altijd te roepen dat we niet in kleurtjes moeten denken en nu is het noodzakelijk het een naam te geven? De algemeen angenomen naam daarvoor is gewoon blank. Face it, accepteer het...er wordt verder helemaal niks mee bedoelt

Ik ben niet degene die negers is gaan vergelijken met chocola :vaag:

Het is algemeen bekend dat Blank een verkeerde benaming is en Roze beter op zijn plaats zou zijn ;)

Just face it dat je roze bent en ga niet janken aub B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 16:40:
Mijn poppetjes zijn ook altijd roze met groene streepjes

Jij mag dat :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:29:
Jullie zijn niet blank maar ROZE en volgens mij is er geen roze vla? jaa frambozen vla maar dat telt nie he

Je moet mij eens op zondag ochtend zien, kan je het al bijna niet meer blank noemen maar wit :D

Wat btw een verschil is tussen het woord joden, blanken en neger is dat neger van oudsher een negatieve ondertoon heeft van negeren. Maar aangezien neger ook door zwarten zelf wordt gebruikt denk ik dat alleen taal puristen zich druk maken over dit soort bullshit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:41:
Ik ben niet degene die negers is gaan vergelijken met chocola

Zeg ik dat dan? Jij bent degene die blanke mensen is gaan vergelijken met roze (Y) En ook dat is zinloos (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 16:41:
Jij mag dat

(L) je bent zo lief!

Ik ben niet degene die negers is gaan vergelijken met chocola

Chocola :kwijl: ben er verslaafd aan, dus kan ook als compliment opgevat worden. Niemand vergelijkt mij met chocola :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 16:43:
je bent zo lief!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Het is algemeen bekend dat Blank een verkeerde benaming is en Roze beter op zijn plaats zou zijn

Just face it dat je roze bent en ga niet janken aub

Dan moet er ook niet gejankt worden dat als blanke mensen een kleurstempel krijgen dat donkere mensen dat ook krijgen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 16:42:
Zeg ik dat dan? Jij bent degene die blanke mensen is gaan vergelijken met roze En ook dat is zinloos

Ok laten we chocolade maar ff veranderen in onderstaande.

Uitspraak van NilesBanks op dinsdag 15 november 2005 om 15:32:
Ik irriteer me ook al jaren aan zwarte en witte peper. Vind het niet kunnen

Om maar niet te spreken van de zwarte weduwe! Alsof alle weduwen zwart zijn! Discriminatie!!!!

Maar ook mensen die ipv GODverdomme potverdomme zeggen om god niet te beledigen. Maar wat is er mis met een pot? Zijn toch ook mensen? Discriminatie !!!

En wat dacht je van Blacklight??? Hebbe zwarte mensen speciaal licht nodig zodat we ze wel kunnen zien in het donker? Discriminatie !!!

Afschieten dat tuig

Sorry wat zei je ook alweer o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:47:
Sorry wat zei je ook alweer

Ga je dat nou werkelijk serieus nemen? :gaap:
Waarschuw beheerder
Chocola ben er verslaafd aan, dus kan ook als compliment opgevat worden. Niemand vergelijkt mij met chocola

Nou ok dan :bloos:

jij bent een lekkere chocolaatje en ik denk dat Niles Banks - APB ongetwijfeld hier hier mee eens is B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 16:38:
Ik wil groen zijn! Ah toeee !

daar is een liedje over... "It's not easy being green" :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:49:
Nou ok dan

jij bent een lekkere chocolaatje en ik denk dat Niles Banks - APB ongetwijfeld hier hier mee eens is

Hip B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:55:
daar is een liedje over... "It's not easy being green"

I love to be green :(!

Waarschuw beheerder
donateur
speciaal voor ScorpionGirly...

It's not that easy bein' green
Having to spend each day the color of the leaves.
When I think it could be nicer being red, or yellow or gold
or something much more colorful like that

It's not easy bein' green
It seems you blend in with so many other ordinary things
And people tend to pass you over 'cause you're not standing out
like flashy sparkles in the water- or stars in the sky

But green's the color of Spring
And green can be cool and friendly-like
And green can be big like an ocean, or important like a mountain,
or tall like a tree

When green is all there is to be
It could make you wonder why, but why wonder why? Wonder,
I am green and it'll do fine, it's beautiful!
And I think it's what I want to be

http://www.disgalaxy.addr.com/Muppets/kermit.htm

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 16:56:
I love to be green !

Groene Chocola?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:58:
speciaal voor ScorpionGirly...

It's not that easy bein' green
Having to spend each day the color of the leaves.
When I think it could be nicer being red, or yellow or gold
or something much more colorful like that

It's not easy bein' green
It seems you blend in with so many other ordinary things
And people tend to pass you over 'cause you're not standing out
like flashy sparkles in the water- or stars in the sky

But green's the color of Spring
And green can be cool and friendly-like
And green can be big like an ocean, or important like a mountain,
or tall like a tree

When green is all there is to be
It could make you wonder why, but why wonder why? Wonder,
I am green and it'll do fine, it's beautiful!
And I think it's what I want to be

http://www.disgalaxy.addr.com/Muppets/kermit.htm

Ahw wat lief van je! (L) ik ga het meteen op mijn pf zetten :D! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:58:
Groene Chocola?

Roze chocolade bestaat ook niet :(!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 17:01:
Ahw wat lief van je! :lief:

glad to be of service! (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 17:01:
Roze chocolade bestaat ook niet !

Wellus!!

Raspberrylate!! (ofzoiets)

Volgens mij is het Engels maar toen ik in Spanje woonde was er een collega die het elke ochtend als ontbijt had.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 17:04:
glad to be of service!

Hij staat erop ;)

Waarschuw beheerder
donateur
met mijn naam erbij ook nog! :O

:bloos:

:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 16:49:
Nou ok dan

jij bent een lekkere chocolaatje en ik denk dat Niles Banks - APB ongetwijfeld hier hier mee eens is

Ik bedoel maar :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het is algemeen bekend dat Blank een verkeerde benaming is en Roze beter op zijn plaats zou zijn

Dat heb je uit Cry Freedom :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 17:57:
Dat heb je uit Cry Freedom

Ik weet het niet meer :x

Waarschuw beheerder
je bent zo lief!

als je weet hoe ze het uitmaakt met haar viendje dan denk je er wel anders over ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 18:11:
als je weet hoe ze het uitmaakt met haar viendje dan denk je er wel anders over

Vertel!!!
8)

*pakt ff popcorn en schenkt ff een glaasje cola in*

Ik ben er klaar voor!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pfffff hoe triest... mierenneukers!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 18:14:

Ik ben er klaar voor!!

Daar heb je onze provocerende Partyflockmoderator ook weer :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 18:14:

Ik ben er klaar voor!!

Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 14:51:
Van groep 1 tot groep 4..het was vooral handje vasthouden en zoentjes op de wang geven. En ik heb het heel gemeen uitgemaakt. Ik dwong hem een ander meisje op dr wang te zoenen, en toen hij dat deed gilde ik: Oh nu ben je vreemdgegaan, het is uit !

Heb niet echt contact met hem, maar als ik hem zie begroeten we elkaar wel

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik stel voor het woord "zwart" te schrappen uit de nederlandse taal, het zou wel eens kunnen doen denken aan de slavernij :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 15 november 2005 om 16:19:

ik vind het ook bullshit, maar er heeft gewoon veel achter gezeten en is niet te vergelijken met “zwart” of “blank”

:yes:

ik heb er zelfs ook geen moeite mee.. maar die vergelijkingen van jullie slaan nergens op.. blanke vla.. blank wordt officieel niet gezien als een scheldwoord.. neger wel. Idd er zijn wel belangrijke dingen om zorgen over te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Snap niet waar ze zich druk over maken maar t kan me eerlijk gezegd niet zo veel schelen hoe ze ze noemen, zolang die maar hetzelfde blijft smaken:9

Waarschuw beheerder
amsterdam is ook provocerend, dus moet van de landkaart geveecht worden.
Waarschuw beheerder
Wat een bullshit. je hebt tog ook jodekoeken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 18:28:
Daar heb je onze provocerende Partyflockmoderator ook weer

Wil je soms weer een ban?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 18:31:
neger wel.

ik zie neger niet als een scheldwoord.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 18:33:
Wil je soms weer een ban?laatste aanpassing 16 november 2005 18:34

Kun je het anders weer niet aan zielepoot? :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Van der Hoeven die het jammer vindt dat er alleen gekeken wordt naar de negatieve kant van het woord neger.

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 18:36:
Kun je het anders weer niet aan zielepoot?

Ik geef je met alle plezier een ban dus Ja of Nee?

Kies maar.

Elk andere antwoord is toestemming voor een ban, dus als je geen ban wil typ dan alleen NEE.

Alvast bedankt.

Waarschuw beheerder
@Hennep

Ja ok.. ik begrijp je, ligt er maar aan wie t zegt en wat de siuatie is.. maar ik zag op journaal dat het in de Dikke Van Dale ook is opgenomen als scheldwoord ofzo iets..
Enne ik zie t ook niet als scheldwoord.. mocht er gereageerd worden door PFers die mijn vorige bericht niet hebben gelezen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 18:39:
Ik geef je met alle plezier een ban dus Ja of Nee?

Kies maar.

Elk andere antwoord is toestemming voor een ban, dus als je geen ban wil typ dan alleen NEE.

Alvast bedankt.

Jij hebt het recht niet om mij te bannen, want ik maak geen overtreding! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 16 november 2005 om 18:48:
Uitspraak van isios op woensdag 16 november 2005 om 18:46:
Geil je op macht?

Heerlijk!!

Zie ik hier de eerste overeenkomst tussen Rafa en Bush? :P;)
Waarschuw beheerder
maakt mij niks uit, ik eet die dingen toch niet
Waarschuw beheerder
@ dark angel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 18:40:
Ja ok.. ik begrijp je, ligt er maar aan wie t zegt en wat de siuatie is..

ik denk dat in dat geval niet alleen het woord neger gehanteerd wordt maar dat het iets wordt in de trant van @%#*neger. ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat een neger liver donkergekleurd persoon genoemd wenstte te worden.ik ben totaal niet racistisch dus vindt de woorden donkergekleurd persoon zo raar klinken.

Waarschuw beheerder
De stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij wil dat Koekfabrikant Van der Breggen uit Tilburg de naam 'negerzoen' schrapt.

Whahahaha...wat een lacher (y) de slavernij is altijd nog rond 1860 afgeschaft door Nederland, als een van de eerste westerse landen. En een negerzoen discriminerend :-s Hou toch op, die schitterende stichting kan beter iets nuttigs doen zoals strijden tegen de islam die de slavernij nog steeds niet heeft afgeschaft.
Waarschuw beheerder
Kan je net zo goed de naam tijgerbrood schrappen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gizzle! op woensdag 16 november 2005 om 20:16:

ja idd, of jodenkoeken.

of engels drop.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 18:11:
als je weet hoe ze het uitmaakt met haar viendje dan denk je er wel anders over

does lief jij :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 21:57:
does lief jij

Maakt niet uit schat. Dat wist ik al en ik vind je nog steeds lief :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 22:18:
Maakt niet uit schat. Dat wist ik al en ik vind je nog steeds lief

Gelukkig, ik vind jou ook nog steeds lief (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 22:20:
Gelukkig, ik vind jou ook nog steeds lief

Jeeeejjjj :cheer:

Wat heb jij trouwens weer een UBER***** nieuwe foto erop gezet op je profiel :kwijl:

Waarschuw beheerder
Pfff wat weer een onzin! Zo heet het nou eenmaal, laat het dan ook zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 16 november 2005 om 22:31:
Wat heb jij trouwens weer een UBER***** nieuwe foto erop gezet op je profiel

Staan meerdere nieuwe op hoor :o!

Waarschuw beheerder
Wat moet er op die sterretjes staan btw :[ UBER***** foto
Waarschuw beheerder
Vindt het echt triest geen zwarte pieten, geen negerzoenen. Hier in België worden die verkocht onder de merknaam Melo-Cakes maar iedereen noemt ze negerinnentetten.:d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 22:36:
UBER***** foto

hoere?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de desbetreffende fabrikant van negerzoenen een dreigmail gestuurd dat ik de kat van de directeur kaalscheer als ze de naam veranderen in iets anders...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gizzle! op woensdag 16 november 2005 om 20:16:

Ja alle tijgers het land uit!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen de witte tijgers mogen blijven dan
Waarschuw beheerder
donateur
jezus, het wordt echt steeds gekker in dit land :vaag:
die dingen heten al 100 jaar zo!

echt alles is tegenwoordig discriminatie...wat een onwijze onzin zeg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:01:
Ik heb de desbetreffende fabrikant van negerzoenen een dreigmail gestuurd dat ik de kat van de directeur kaalscheer als ze de naam veranderen in iets anders...

De poes van ze vrouw ook het land uit!!!!

Alle poezen het land uit en de katten ook.
Ben namelijk allergies voor die beesten. Of jij moet alle poezen hier in nederland scheren.

Is dat niet cilly Porn billy!!!!

Of wasdat Sport Billy.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 16 november 2005 om 23:04:
die dingen heten al 100 jaar zo!

Ken je nagaan hoe wat een succes het is geworden.
Tja je ging 100 jaar geleden niet voor niets een populaire naam aan je produkt geven. Wie wilde er toendertijd niet een zoen van een negerin dan wel te verstaan. Ach ja misschien hadden de vrouwen toen in die tijd ondekt dat een negerlul minstens gemiddeld 2 x zo groot was als die van een blanka. Dus logischerwijs was de doelgroep van de uitvinder van de negerzoen een vrouw die van dikke lullen houd.

Niet Dan.

Waarschuw beheerder
moie belachelijk,het duurt niet lang meer of zwarte piet komt ook rascistisch over...:S
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 16 november 2005 om 23:04:
echt alles is tegenwoordig discriminatie...wat een onwijze onzin zeg

Waarschuw beheerder
ik wil een negerinnen zoen

en als het ff kan ook een blowjob...

maarre ontopic:

heel simpel vraag in elke provincie 100 negers of ze gediscrimineerd "VOELEN" ....

12 x 100 = 1200, zeggen er meer dan 600 wel... change the name... zoniet... fuck it.

Ietswat aan de simpele kant maar...let them deside.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:10:
moie belachelijk,het duurt niet lang meer of zwarte piet komt ook rascistisch over...

Jij bent zeker nieuw hier in dit topic.
Waarschuw beheerder
ik wil een negerinnen zoen

Dat zei ik dooie

Waarschuw beheerder
ik wil best met je delen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op woensdag 16 november 2005 om 23:08:
Ach ja misschien hadden de vrouwen toen in die tijd ondekt dat een negerlul minstens gemiddeld 2 x zo groot was als die van een blanka. Dus logischerwijs was de doelgroep van de uitvinder van de negerzoen een vrouw die van dikke lullen houd.

wehehehe
Waarschuw beheerder
Ik ga uitbare blanka gleuven maken met veel cholesterol en als doelgroep negers met grote lullen die 100 jaar geleden hadden ontdekt dat blanka wijven strakker waren. dan zeggen die negerinnen ook over 100 jaar alle blanka`s het land uit.

Waarschuw beheerder
Ietswat aan de simpele kant maar...let them deside.

Waarom?! Een negerzoen is een prachtig woord voor een niet al te lekkere lekkernij en voor een zoen van of aan een neger. Ik kan me er dus alleen maar positieve associatie bij bedenken ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 22:35:
Staan meerdere nieuwe op hoor !

Ja dat weet ik, maar die ene is UBER****
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 22:36:
Wat moet er op die sterretjes staan btw UBER***** foto

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op woensdag 16 november 2005 om 23:16:
Ik ga uitbare blanka gleuven maken met veel cholesterol en als doelgroep negers met grote lullen die 100 jaar geleden hadden ontdekt dat blanka wijven strakker waren. dan zeggen die negerinnen ook over 100 jaar alle blanka`s het land uit.

:vaag:
nu volg ik je echt ff niet meer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op woensdag 16 november 2005 om 23:16:

Ow mijn god :S heb jij wel onderwijs gehad stumper ?

Waarschuw beheerder
Negerzoen verboden, DAN OOK GEEN BLANKE VLA MEER!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:27:
Negerzoen verboden, DAN OOK GEEN BLANKE VLA MEER!!

en wat dacht je van de witte bonen in tomatensaus? het moest verboden worden!
Waarschuw beheerder
donateur
eerst klagen over een dooie mus en nu weer zeiken om een negerzoen
:/

Waarschuw beheerder
Inderdaad, ik klaag toch ook niet bij het horen van het woord witwassen terwijl het een vrij negatieve klank heeft ;-)

Waarschuw beheerder
en Jodenkoeken dan?? Daar hoor je ook niemand over, aanstellers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 16 november 2005 om 23:18:
nu volg ik je echt ff niet meer

Oja sorrie er moet eetbare staan ipv uitbare.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:34:
en Jodenkoeken dan?? Daar hoor je ook niemand over, aanstellers.

Zeeuws Meisje, Boerenjongens, Botermeisjes, Jodenkoeken, Zeeuwse babbelaars, Weesper moppen, blinde vink, Zwolse balletjes, Haagse Hopjes bla, bla, bla...

En wat te denken van lekkernijen uit Vlaanderen? Deze worden soms als negerinnentetten bestempeld. Nou dan stel ik voor om ze als nieuwe naam te geven: Naomi-tits ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:39:
Haagse Hopjes

Hey wat heb jij tegen Haagse Hopjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:27:
Ow mijn god heb jij wel onderwijs gehad stumper ?

Zullen we een potje "wie is de slimste" doen dan
Waarschuw beheerder
overdreven gedoe weer in dit land

Waarschuw beheerder
Zullen we een potje "wie is de slimste" doen dan

whaahaa altijd hetzelfde

straks heet onze dagelijkse hap stamppot "voedsel 241"
en gaan we allemaal naar de kroeg voor een "523'tje"

Waarschuw beheerder
donateur
Nl word echt zo hypocriet als de pest zeg jezus..
dat ding heeft al tientallen jaren die naam en nu zullen we ons er ff druk over gaan maken
ze moeten niet zo zeuren en het als compliment zien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 07:47:
Nl word echt zo hypocriet als de pest zeg jezus..
dat ding heeft al tientallen jaren die naam en nu zullen we ons er ff druk over gaan maken
ze moeten niet zo zeuren en het als compliment zien

Nederland is zeikland nummer 1.

Een mus die wereldnieuws wordt maar een ophanging van een hondje voor de ogen van een net mishandelde gehandicapte vrouw in rolstoel weer niet.

Dalijk op CNN en BBC "Negerzoen met identiteitscrisis"

Waarschuw beheerder
donateur
nou idd
1 rotmusje :[
als ze dat hadden stilgehouden was er geen probleem geweest

Waarschuw beheerder
neger met identiteitscrisis

ik raad exposuretherapie aan :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 07:56:
als ze dat hadden stilgehouden was er geen probleem geweest

Maar als het dan naar buiten was gekomen was het nóg erger geweest. Ze hebben de juiste beslissing genomen.

Maar je weet, Nederlanders zeiken graag. Behalve als het er écht toe doet.

Waarschuw beheerder
Ik wil maar 1 ding zeggen en dat is dat het bullshit is... eigenlijk zouden ze vereerd moeten zijn, omdat die dingen zo lekker zijn.... Als ze poep nu benoemde als negerzoen dan kan ik er nog inkomen....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsYcO ParAsiTe op woensdag 16 november 2005 om 23:05:
Is dat niet cilly Porn billy!!!!

Jij bent al helemaal in de Sinterklaasstemming...

Het toppunt van racisme: Sinterklaas die een negerzoen eet...

Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt steeds gezelliger in dat gastenboek: http://www.stichtingeerenherstel.nl/index.php?id=9 :D

Lees voor de gein eens dit artikel in het Eindhovens Dagblad, waarin die mafketel negerzoenen vergelijkt met het Jodentransport in de 2e wereldoorlog...

http://www.eindhovensdagblad.nl/regioportal/ED/1,1478,1505-Zoeken-Zoeken!!__2958410_,00.html?ArchiefID=2958410
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:53:
Lees voor de gein eens dit artikel in het Eindhovens Dagblad, waarin die mafketel negerzoenen vergelijkt met het Jodentransport in de 2e wereldoorlog...

Hahahahahahahahahahaha

Sommige mensen zijn zo grappig en triest tegelijk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Die kerel heeft gewoon geen flauw benul van hoe hij zich voor lul zet door die vergelijking te maken...
Dan nemen mensen die andere doelstellingen ook niet meer serieus :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stiekem zijn het gelovige koorknaapjes die stiekem dromen van piemeltjes

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook een koorknaap, maar ik droom van kutjes :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:33:
Inderdaad, ik klaag toch ook niet bij het horen van het woord witwassen terwijl het een vrij negatieve klank heeft

Witwassen is juist goed als je nagaat dat dat het eerst zwart was wat gewassen moet worden.

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een gezeik over die naam. een negerzoen is toch lekker.Dus mogen die negers wel blij zijn met een koekje wat na hun is vernoemd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:27:
wat een gezeik over die naam. een negerzoen is toch lekker.Dus mogen die negers wel blij zijn met een koekje wat na hun is vernoemd.

Ik vind persoonlijk dat ze het naam Negerzoen moeten veranderen in Sandrabillen :jaja:

O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 17 november 2005 om 16:31:
Ik vind persoonlijk dat ze het naam Negerzoen moeten veranderen in Sandrabillen

mee eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:33:
mee eens

Nu moet ik elke keer aan jou billen denken als ik een Negerzoen wil veroberen :D

Toevallig staat er nu eentje op mij te wachten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op donderdag 17 november 2005 om 16:34:
Nu moet ik elke keer aan jou billen denken als ik een Negerzoen wil veroberen

Ga je die negerzoen rimmen dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 17 november 2005 om 16:34:
Nu moet ik elke keer aan jou billen denken als ik een Negerzoen wil veroberen

Toevallig staat er nu eentje op mij te wachten

hihi heb ook al een doos op. ben nu missuluk.

Waarschuw beheerder
Door die onzin van negerzoenen heb ik ze maar gekocht.. lekker hoor!!!
Als je er zovaak wat over hoort, krijg je er echt zin in.
Net als met die frikadellen bij Jensen :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:37:
Net als met die frikadellen

hmmmm heb ik nu ook wel zin in.
Waarschuw beheerder
Die mensen staan vast verbaasd over de hoeveelheid reacties in hun gastenboek... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:53:
dit artikel in het Eindhovens Dagblad

Waar mensen zich toch druk over maken. Echt kansloos 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Door die onzin van negerzoenen heb ik ze maar gekocht.. lekker hoor!!!

Ik denk dat Buys de omzet omhoog zag knallen...
Waarschuw beheerder
donateur
BUFFALO SOLDIER -

@ Carlo
Quote Carlo: "Moet je nagaan, de 'negers' hebben hun eigen broeders verraden en verkocht.
Verwacht dan ook van de Nederlandse regering geen excuus voor iets dat al anderhalve eeuw geleden mede door toedoen van 'broeders' is voorgevallen."

Die Joden hebben elkaar ook verraden voor diamanten en daarmee is de holocaust ook goedgepraat en vergeet de NSB'ers niet. Geen excuus dus voor Joden voor iets dat langer een halve eeuw en mede dankzij verraders binnen de eigen groep is voorgevallen.

:| wtf

Wat een onzin.

Er zit toch witte smurrie in die negerzoenen.

Ik noem ze voortaan gewoon "zwarte puisten".

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van saus op donderdag 17 november 2005 om 17:27:
"zwarte puisten".

Hahahahhaha geweldig :respect:

Waarschuw beheerder
prachtig, nu maken negerzoenfabrikanten alleen maar winst :D
Waarschuw beheerder
Ga je die negerzoen rimmen dan?

Wil wel maar kan moeilijk een spleetje vinden :(

Ik hou nu 2 negerzoenen tegenmekaar aan en zo lijken het 2 billen dus rimmen met de handel B)

Waarschuw beheerder
alle voedingsproducten die tot sexuele gedachten leiden uit de handel halen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Pfft waar kan je je druk om maken :frusty:
Mensen denk om je hart :O :O

Waarschuw beheerder
Iemand een Moorkop?

Waarschuw beheerder
doe maar een gros :P
hoeveel geeltjes is dat? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand een Moorkop?

:O :O :O discriminatie :| :O

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb liever een negerstamp ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Steun de fabrikant van de negerzoen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laten we dat maar niet doen

mailserver straks down en allemaal ellende

beter de mailserver van die stichting platgooien :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter die stichting een bezoekje brengen en ze heerlijk bekogelen met negerzoenen :k

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dan een neger de schuld geven :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:53:
beter de mailserver van die stichting platgooien

Dat lijkt mij ook een beter plan :yes:

Waarschuw beheerder
Dit is het 8 uur journaal van 11 november 2012, chocola mag niet bruin meer zijn omdat dat beledigend kan overkomen, aldus een woordvoerder van de stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij. De ministerpresident is het hier mee eens en bied zijn excuses aan en vind dat er naar een oplossing gezocht moet worden voor dit probleem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:06:
Dit is het 8 uur journaal van 11 november 2012, chocola mag niet bruin meer zijn omdat dat beledigend kan overkomen, aldus een woordvoerder van de stichting die ijvert voor eerherstel van Surinaamse slachtoffers van de slavernij. De ministerpresident is het hier mee eens en bied zijn excuses aan en vind dat er naar een oplossing gezocht moet worden voor dit probleem

Kleuterhumor :)
en alles behalve origineel

mensen die denken dat "neger" een doodnormaal woord is netzoals "zwart" of "afrikaan" dat is en is geweest zijn net zo triest als mensen die Negerzoenen discriminerend vinden

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de oplossing! :D

er hoeft maar amper iets te worden aangepast en mensen zullen er zó aan gewend zijn!

vanaf nu noemen we ze gewoon "negéérzoenen" :D

goed he? :yes:

Waarschuw beheerder
mensen die denken dat "neger" een doodnormaal woord is netzoals "zwart" of "afrikaan" dat is en is geweest zijn net zo triest als mensen die Negerzoenen discriminerend vinden

Dus het wel bekende boek 'de negerhut van oom Tom' moet ook een andere naam krijgen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:43:
"negéérzoenen"

Nee, kan niet :P

zoenen heeft niets met negééren ( ;) ) te maken, soms wel met negers :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:49:
Ik heb liever een negerstamp

Gestampte negers :O

Waarschuw beheerder
donateur
De belgen hebben het gastenboek ook ontdekt :D

http://www.stichtingeerenherstel.nl/index.php?id=9&no_cache=1

Waarschuw beheerder
en toen was de site down :D

Waarschuw beheerder
donateur
Warning: mysql_pconnect(): Can't connect to local ­MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.­sock' (111) in /usr/local/typo3/htdocs/typo3_src-3­.6.1/t3lib/class.t3lib_db.php on line 776

Da­tabase Error

The current username, password or ­host was not accepted when the connection to the d­atabase was attempted to be established!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:53:
beter de mailserver van die stichting platgooien

Heb jij toch niet gedaan he? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:22:
en toen was de site down

Hahaha geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
blanke vla.. negerzoenen.. jodekoeken.. spiNazi..

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat de site toch plat ligt heb ik nog een leuk plaatje:

[img width=467 height=467]http://groups.msn.com/_Secure/0bAChAlAkl0QQfMH9UBNZLYr05z7U9K3ZwHNElVp65ePPEgUoEvp*tMdeDNfyKxrPey1nxQl9jJQ!fvmwNyB58XOostnIPUBBzpBAuJX220Szx5Rhc1Cjx4ASoRQOYdTOpssboL9k2T81dAehHoiwKMp73ETCExWy/verdwijnende-stippen_lachvandedag-nl.gif?dc=4675548172655999673[/img]

Concentreer je op het kruisje, en laat dan langzaam je concentratie verslappen terwijl je naar het beeldscherm blijft staren....
Waarschuw beheerder
www.blaht.tk, omdat de site toch plat ligt

Waarschuw beheerder
joden gaan tog ook niet zeike omdat er jodekoeken zijn

Waarschuw beheerder
belachelijk :/ sinds wanneer is dat negatief dan?

mag je zeker ook geen blanke vla meer verkopen? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:46:
sinds wanneer is dat negatief dan?

15 november 2005 :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Negers schamen zich er nou eenmaal voor dat ze een neger zijn:S
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn antillianse collega zegt: Waarom de naam veranderen, iedereen wil toch een zoen van een Neger???:d

Waarschuw beheerder
snap niet waarom de naam ineens veranderd moet worden
de naam bestaat al zo lang en nu moet het ineens maar een
andere naam krijgen en dan wordt het zoen :S
laat het nou maar gewoon lekker negerzoen heten
de meeste buitenlanders vinden het niet eens rasistisch
overkomen dus :/
Waarschuw beheerder
donateur
Red de Negerzoen :cheer:

:d
Waarschuw beheerder
dan ben ik benieuwd...

hoe zit het dan met Blanke vla 8)

Waarschuw beheerder
negerzoen mag niet en jodenkoek wel...:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 13:55:
snap niet waarom de naam ineens veranderd moet worden
de naam bestaat al zo lang en nu moet het ineens maar een
andere naam krijgen

precies die buitenlanders hebben er nooit over geklaagt en nu ineens zou het discriminatie zijn :S