shit man, hoezo niet?
had me er nog wel zo op verheugt ff gruwelijk los te gaan met je.
ja anders ikzelf ook wel
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 juni 2006 om 13:49:
Meen je TOch geen geldproblemen he? anders leggen we gewoon allemaal wat bij..(ikke tenminste wel
thnx vind k echt lief van je maar dat kan k gewoon niet aannemen
ja ben met n (ex)maatje van me naar defqon gegaan, zoals gewoonlijk op n feest ben je 35 keer iedereen kwijt dus wat doe je dan tegen t einde? ga je naar de kluisjes toe!
maar omdat (volgens hem iig dan) een paar anderen om 10 uur naar huis wilden ipv 11 uur vond meneer t maar nodig om ze weg te brengen, hij kreeg mij niet te pakken op mn tel omdat mn batterij bijna op was en k m dus maar af en toe aanzette, ipv van dan even een sms te sturen zijn ze gewoon maar in de auto gestapt en weggegaan

t was zeker wel 15 minuutjes rijden om hun af te zetten en dan nog s 15 terug maar tergkomen om mij om 11 uur op te halen???

hoor

heb daar gvd tot half 12 staan te wachten toen k dacht van k loop alvast naar de auto, kom k dr aan auto weg

met de trein dan maar zo ver mogelijk gereisd, die ging vanwege t tijdstip niet verder dan amersfoort, daar nog s voor 60€ aan taxikosten gehad
toen maar weer terug uit ellende naar t station gegaan om maar ff van half 3 snachts tot kwart voor 9 op de trein te wachten

kon ook niemand meer bellen omdat mn tel inmiddels helemaal leeg was
gelukkig kwam er nog n gozer die de laatste trein naar utrecht gemist had, daar nog ff mee zitten lullen waarna die zij dat ie terug naar huis ging en k maar mee moest

daar tot vanmorgen nog aan t bier gezeten en paar bakkies koffie

om vervolgens maar om n uur of 1 vanmiddag thuis te komen (zonder mn sleutels want die liggen nog bij die stakker in de auto) dus heb hier nu heerlijk in staan te breken..
dat was mijn feesje
oh ja Defqon was echt goed te doen

de oldschool en de hardcore area waren echt kk vet

voor tha Playah aan wie k nu weer een shirt heb te danken

ennehhh daantje ook weer