Partyflock

Forumonderwerp · 826704
10 volgers · 113032x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
het leek wendi wel een leuk idee om een topic te openen voor alle G.I.T. leden zodat we ook zo met elkaar konden praten
dus jongens lul er maar op los:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 21 mei 2012 om 08:12:
Haha ja en toch om het halfuur ff je smartphone pakken om FB te checken?

Heb niet eens zon kutding :)
Nieuw Zeeland godverdomme!

Paar collega's zijn er geweest, moet idd ook prachtig zijn. Links rijden hoeft niet zozeer probleem te zijn, al 2 keer naar Engeland geweest met de auto. Het went op zich wel snel, ondanks dat je uit automatisme toch nog vaak de verkeerde kant op kijkt.
Ik ga dit jaar (misschien de opvolgende jaren ook niet) niet op vakantie!

Dit is ook pas weer mn eerste vakantie sinds 5 jaar ofzo (die paar weekendjes Bangface / Prodigy in Engeland even niet meegeteld)

Net Doodslag gekeken samen met mn broer, zeer sterke film. Verwacht je niet zo snel van Nederlandse films anno nu. Ook wel leuk als je Eindhoven een beetje kent, herken je de nodige locaties meteen.
Waarschuw beheerder
donateur
Pa, ik wil een mat

zeker op bovenstaande gebaseerd?
Waarschuw beheerder

Heb ik weleens eerder gepost hier? Zo ja, pech :P Zo nee, dan bij deze 14.gif
Waarschuw beheerder
donateur

Lijkt btw wel of cover van de cd gebaseerd is op bovenstaand nummertje 8) Toen was t op zich wel lekker ding eigenlijk :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Aardig doods hier wederom..

Waarschuw beheerder
Nog naar festivals deze zomer??

Waarschuw beheerder
Ik niet, alleen Decibel!
Vorige week wel naar Pearl Jam geweest in het Ziggodome!! (L)
Geweldige locatie, geluid is super en daarbij wat hou ik verdomme van die band! (L)!!

Waarschuw beheerder
Pearl jam hoef je mij niet voor wakker te maken haha maar beter dat je t naar je zin hebt gehad! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Enige wat zeker is, is dus Bangface, maar dan is de zomer alweer voorbij :9

Grote kans dat ik eind van de maand ook naar Storm ga, u ook oompje?

Waarschuw beheerder
Haha ieder zijn ding Sticks, ik zweer bij Pearl Jam! 8)
Zou eigenlijk ook vorige week naar Radiohead gaan in Berlijn maar aangezien er een podium is ingestort in Toronto waarbij een roadie is overleden is dit concert verplaatst :(

Verder dus alleen Decibel voor mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Komend weekend is er ook weer TACnival in Eindhoven, kwam ik ook pas eergisteren achter :X Vorig jaar geweest, me zeer goed vermaakt! Leuke locatie, ook leuk aangekleed.. en veelzijdige line-up. Was ook zaaltje met 2 winkelwagens vol met oude en foute platen, en een gare draaitafel.. kon je zelf je eigen muziek opleggen :D Paar oude houseplaatjes, maar t gros was oude Hollandse hits, Heino, of Duitse kinderkoren die kerstliedjes zongen. Geniaal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2012 om 13:58:
Nog naar festivals deze zomer??

Geen idee. :')
Geen geld enzulks.

Uitspraak van VR!DZ op dinsdag 10 juli 2012 om 20:54:
Komend weekend is er ook weer TACnival in Eindhoven, kwam ik ook pas eergisteren achter :X Vorig jaar geweest, me zeer goed vermaakt! Leuke locatie, ook leuk aangekleed.. en veelzijdige line-up. Was ook zaaltje met 2 winkelwagens vol met oude en foute platen, en een gare draaitafel.. kon je zelf je eigen muziek opleggen :D Paar oude houseplaatjes, maar t gros was oude Hollandse hits, Heino, of Duitse kinderkoren die kerstliedjes zongen. Geniaal!

Dus, wat ga je doen? Ik heb al een paar keer gesmst met wat je nou gaat doen maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juli 2012 om 08:09:
Radiohead

ook zoiets waar ik dus helemaal niks mee heb haha

ik ga woensdag naar engeland voor Boomtown Fair.. gaaruuuwelijk festival. en dan idd nog bangface. en daarna is t afgelopen met mn sociale leven want dan moet ik weer naar school hiep hoi!