Partyflock

Forumonderwerp · 826188
4455x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoi Allemaal,
Al vast voor de duidelijkheid, dit onderwerp is niet bedoeld om te gebruiken voor discriminatie!

Waarom hoor ik alleen maar negatieve berichten over moslims m.b.t. crimineel gedrag? Heb echt een hekel aan vooroordelen en discriminatie, maar ik begin steeds overtuigender te geloven in de kwaardaardigheid van moslims.
Ligt het aan opvoeding, intergratie..of is het gewoon zo dat ze gehersenspoeld zijn door hun geloof?

Wat vinden jullie hiervan people?

"ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft vrijdag de 22-jarige J.K. veroordeeld tot een gevangenisstraf van twaalf jaar wegens moord op zijn 18-jarige zus. De moord werd gepleegd in opdracht van familie in Irak. De naam van de familie moest worden gezuiverd, omdat de 18-jarige zus een baby had gekregen van een niet-moslim. Tegen K. was ook twaalf jaar cel geëist.
bron: www.nu.nl"

Waarschuw beheerder
Familie eer he!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Robbbin op vrijdag 11 november 2005 om 12:31:
ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft vrijdag de 22-jarige J.K. veroordeeld tot een gevangenisstraf van twaalf jaar wegens moord op zijn 18-jarige zus. De moord werd gepleegd in opdracht van familie in Irak. De naam van de familie moest worden gezuiverd, omdat de 18-jarige zus een baby had gekregen van een niet-moslim. Tegen K. was ook twaalf jaar cel geëist.

tjonge jonge ziek :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry "hij"

Waarschuw beheerder
Al vast voor de duidelijkheid, dit onderwerp is niet bedoeld om te gebruiken voor discriminatie!

goed voornemen, alleen jammer dat je het nog geen 3 zinnen volhoudt :(

ik begin steeds overtuigender te geloven in de kwaardaardigheid van moslims.
Ligt het aan opvoeding, intergratie..of is het gewoon zo dat ze gehersenspoeld zijn door hun geloof?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eergister of de dag ervoor lieten ze op NGC een doc zien over 9/11 wat terugging tot 1995.
na het zien hiervan is bij mij veel argwaan gewekt over het moslim geloof (de extremisten)
Het probleem is dat deze extremisten niet herkenbaar te onderscheiden zijn van de niet kwaad willende moslim en dat zorgt voor vooroordelen

Discriminatie is nooit goed te praten.
Discriminatie komt voort uit vooroordelen
Vooroordelen komen voort uit belevingen of geschetste beelden en verhalen.

nou moet ik zeggen dat ik zeer argwanend over moslims ben maar rasistisch niet ... voordeel v/d twijvel vind ik dan ook een goeie "buffer"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerwraak hoort ook niet in onze maatschappij/cultuur thuis. Vrij schokkend en terecht dat er hoog gestraft word.

Maar om op je onderwerp terug te komen: er zijn overal "kwaadaardigen" . Maar m.b.t. bovenstaande zullen er bij gemixte culturen zoals in Nederland altijd problemen ontstaan als bepaalde bevolkingsgroepen gebruiken (al dan niet voortkomend uit geloofsovertuiging)niet willen aanpassen aan het gastland.

Wat ook te betwijfelen valt omdat we veelal te maken hebben met moslims die hier geboren en getogen zijn.

Misschien dat de huidige moslim zich zo "onbegrepen" en niet geaccepteerd voelt dat men terugvalt op extreme uitingen in het geloof e.d. Ook jonge gasten, kijk maar naar Mohammed B. en Samir A.

Waarschuw beheerder
je zou derhalve kunnen stellen dat mensen die naar zulke extreme middelen grijpen het verstand missen om het wat genuanceerder aan te pakken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:39:
goed voornemen, alleen jammer dat je het nog geen 3 zinnen volhoudt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:43:
je zou derhalve kunnen stellen dat mensen die naar zulke extreme middelen grijpen het verstand missen om het wat genuanceerder aan te pakken

Of...zoals ik denk: het niet in hun cultuur past. Ik heb het idee dat onze vrienden uit het verre Oosten nogal extreem zijn in het uiten van emoties, al dan niet negatief. Kijk maar naar een Islamitische begrafenis. Daar stort men zich huilend en schreeuwend op de overledene. Terwijl hier in Nederland men netjes ingetogen verdriet heeft.

Waarschuw beheerder
en die burka's ?
die in het thuisland vaak niet eens gedragen worden maar hier voet bij stuk houden dat het moet

dat soort tegenstrijdigheden vind ik verdacht
en dat komt bij mij over als zeiken en op strepen WILLEN staan puur om het OP DE STREPEN staan of dwars liggen

maar dat kan aan mijn interpertatie liggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:39:
goed voornemen, alleen jammer dat je het nog geen 3 zinnen volhoudt

wat nou discriminatie! pipo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:47:
en die burka's ?

Ja nou ik voel me niet op mijn gemak als ik iemand met zon ding zie lopen .!

Waarschuw beheerder
wat nou discriminatie! pipo

voor jou een stukje uit de dikke van dale
Dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))
1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling
2 onderscheiding

Dus discriminatie op basis van geloof lijkt me zo :yes:

Waarschuw beheerder
Of...zoals ik denk: het niet in hun cultuur past. Ik heb het idee dat onze vrienden uit het verre Oosten nogal extreem zijn in het uiten van emoties, al dan niet negatief. Kijk maar naar een Islamitische begrafenis. Daar stort men zich huilend en schreeuwend op de overledene. Terwijl hier in Nederland men netjes ingetogen verdriet heeft.

als je nog gaat emigreren naar Belgie kan je meteen op het vlaams blok stemmen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:51:
ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken

Uitspraak van Robbbin op vrijdag 11 november 2005 om 12:31:
kwaardaardigheid van moslims.

Is dit onderscheid maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:47:
en die burka's ?
die in het thuisland vaak niet eens gedragen worden maar hier voet bij stuk houden dat het moet

dat soort tegenstrijdigheden vind ik verdacht
en dat komt bij mij over als zeiken en op strepen WILLEN staan puur om het OP DE STREPEN staan of dwars liggen

maar dat kan aan mijn interpertatie liggen

ook een extreme uitdraging van het geloof. Waar de oorzaak ligt weet ik ook niet precies. Misschien voelt men zich toch nog niet genoeg geaccepteerd in Nederland. Misschien een schreeuw om aandacht?

De rellen in en om Parijs en de rest van Frankrijk zijn ook een schreeuw om aandacht, doorgetrokken in het extreme.

De "aanleiding" was ook totaal niet relevant aan het probleem waar men nu op hamert.

Wat hebben 2 geëlektrocuteerde knaapjes (van buitenlandse afkomst) nu te maken met het 2e-rangs-Fransen-gevoel waar de rellen nu om draaien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is dit onderscheid maken?

ja tussen moslims en niet moslims
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
daar gaan we weer :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:53:
ja tussen moslims en niet moslims

Jeetje nooit gedacht aan een zelfdodingsbom aan je lijf te plakken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:52:
als je nog gaat emigreren naar Belgie kan je meteen op het vlaams blok stemmen

Jeeeeeeuh! Jij snapt ook het verschil tussen een stukje filosofie of een mening?

Ik denk alleen na over de oorzaak en gevolg, ventileer hier geen mening ofzow.

Waarschuw beheerder
Ik word een beetje moe van al dat moslim gezeik :gaap:

Ik heb er indirect geen last van!
En hun niet van mij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 11 november 2005 om 12:33:
maar ik begin steeds overtuigender te geloven in de kwaardaardigheid van moslims.

Kansloze uitspraak

idd kansloze uitspraak
ben van mening dat een moslim die op de juiste wijze naar zijn geloof leeft tot een van de vriendelijkere, betere mensen op aarde behoort
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 11 november 2005 om 12:53:
Wat hebben 2 geëlektrocuteerde knaapjes (van buitenlandse afkomst)

als het blanke knapies waren geweest hadden wij (alle blanken) dan de "zwarte wijken" aan gevallen? :no:

Ze gebruiken de dood van dat tuig gewoon als excuus om zich eens goed uit te leven.

Waarschuw beheerder
[img width=96 height=130]http://re2.mm-a1.yimg.com/image/56189257[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op vrijdag 11 november 2005 om 12:57:
als het blanke knapies waren geweest hadden wij (alle blanken) dan de "zwarte wijken" aan gevallen?

lees wat beter het nieuws. Dit was heuz niet alleen de aanleiding tot de rellen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:59:
lees wat beter het nieuws. Dit was heuz niet alleen de aanleiding tot de rellen

Dit was wel de aanleiding tot de eerste rel....

Waarschuw beheerder
Jeeeeeeuh! Jij snapt ook het verschil tussen een stukje filosofie of een mening? Ik denk alleen na over de oorzaak en gevolg, ventileer hier geen mening ofzow.

ik ben een individualist. Mijn mening is dat mensen moeten worden beoordeeld op hun daden en niet op hun geloof, afkomst o.i.d. Ik zie dus geen causaal verband tussen een aktie van één moslim en de gehele moslim gemeenschap.

Waarschuw beheerder
rellen?? :devil:
Of zullen we mensen opblazen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op vrijdag 11 november 2005 om 12:59:
Dit was wel de aanleiding tot de eerste rel....

maar er kwam wel wat meer bij kieken dan alleen die te twee knapen. meer van 'de druppel die de emmer deed overlopen'

Waarschuw beheerder
ik ben een individualist. Mijn mening is dat mensen moeten worden beoordeeld op hun daden en niet op hun geloof, afkomst o.i.d. Ik zie dus geen causaal verband tussen een aktie van één moslim en de gehele moslim gemeenschap.

Maar hun geloof laat hun die dingen doen.
Want wat maakt die mensen nou zo gek dat als ze zichzelf en 100 andere onschuldige mensen opblazen ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik vind dat die aapjes er niets aan kunnen doen, het zit gewoon in het aard van het beestje, ze zijn van het oerwoud en zo gemakkelijk krijg je ze niet tam..

Maar we moeten koste wat kost voorkomen dat dit in NL gaat gebeuren. Want hier bereik je alleen averechts effect mee en dar zitten hun niet op te wachten en wij al helemaal niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 12:56:
ben van mening dat een moslim die op de juiste wijze naar zijn geloof leeft tot een van de vriendelijkere, betere mensen op aarde behoort

Maar helaas zijn dat er maar zo weinig :(
Want die jongeren (de jongens) die blowen, drinken en neuken maar wat aan. En dat mag ook niet volgens de Koran/Allah, maar tijdens de Ramadan doen ze wel lekker schijnheilig mee aan het Moslim zijn :X
Dan gaan ze pas naar de Coffeeshop wanneer de zon onder is... :frusty:

Je bent Moslim of je bent't niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 13:00:
maar er kwam wel wat meer bij kieken dan alleen die te twee knapen. meer van 'de druppel die de emmer deed overlopen'

Ik ben het ook op heel veel punten niet eens met de overheid... moet ik nu ook gewoon afwachten tot er in de buurt een blanke omkomt door overheidsinstanties om dan mijn "woede" te uiten op autos van mensen die er nix mee te maken hebben? Verbaast me dat de mensen van wie de autos in de fik zijn gegaan niet het recht in eigen hand hebben genomen. Ik zou degene die mijn auto in de hens zet een nekschot geven.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Nou ik bepaal mijn mening over statistieken van het gemiddelde, en meer als gemiddelde van alle moslims gaat de fout in, dus mag alles best over 1 kam scheren....

Waarschuw beheerder
Je bent Moslim of je bent't niet.

geldt even hard voor christenen. Zijn er ook milioenen die buiten de deur neuken en met kerst vooraan in de kerk zitten.
Waarschuw beheerder

Dat is een mooie insteek, alleen lijkt het erop dat men vaak hun daden verdedigt met als excuus het geloof.

Kijk eens naar de problemen in het Midden Oosten, waar men met de hand op de Bijbel, Koran, Tora elkaar gezellig de hersens inslaat. Met als excuus: God, Allah, JWH, wilt dat wij op dit land wonen!

Waarschuw beheerder
Kijk eens naar de problemen in het Midden Oosten, waar men met de hand op de Bijbel, Koran, Tora elkaar gezellig de hersens inslaat. Met als excuus: God, Allah, JWH, wilt dat wij op dit land wonen

daarom ben ik een individualist. Het gehele geloof mogen ze van me afschaffen. Allen vind ik het moslim geloof niet erger dan een andere godsdienst. Oké, we weten minder van het moslim geloof waardoor er meer onbegrip is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 13:05:
geldt even hard voor christenen. Zijn er ook milioenen die buiten de deur neuken en met kerst vooraan in de kerk zitten.

Is ook zo.
Ik ben wel christelijk opgevoed en ben gedoopt, maar ik noem mezelf absoluut geen Christen :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 11 november 2005 om 13:06:
Kijk eens naar de problemen in het Midden Oosten, waar men met de hand op de Bijbel, Koran, Tora elkaar gezellig de hersens inslaat. Met als excuus: God, Allah, JWH, wilt dat wij op dit land wonen!

Ja het lijkt wel of we weer terug bij jaar nul zijn, vroeger ging da ook zo met de kruisvaarders en zo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 13:06:
dan ken jij alle cijfers niet

Ik ken de cijfers over de moslims die iets met geweld te maken hebben of gehad hebben,

enne ben je weleens in een stad???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 11 november 2005 om 13:06:

:yes:
Als er al zoiets als een god zou bestaan dan weet ik zeker dat ie deze shit niet goed zou keuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 11 november 2005 om 13:09:

in de stad?
Bij mij in het dorpje begint het al!
Eerst hadden we een hele mooie straat!
En sins hier een bepaalde famillie woont is het hier een ghetto!
Mensen durven de straat niet op, er wordt tegen auto's geschopt, En als je er iets van zegt heeft niemand iets gedaan en moet je oprotten!

Waarschuw beheerder

Nee, ik zit de hele dag binnen achter mijn computter te PF-en. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 13:11:
En als je er iets van zegt heeft niemand iets gedaan en moet je oprotten!

Ja dat is zo en als je er wat van zegt ben je gelijk een racist volgens hun