Partyflock

Forumonderwerp · 826188
6053x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoi Allemaal,
Al vast voor de duidelijkheid, dit onderwerp is niet bedoeld om te gebruiken voor discriminatie!

Waarom hoor ik alleen maar negatieve berichten over moslims m.b.t. crimineel gedrag? Heb echt een hekel aan vooroordelen en discriminatie, maar ik begin steeds overtuigender te geloven in de kwaardaardigheid van moslims.
Ligt het aan opvoeding, intergratie..of is het gewoon zo dat ze gehersenspoeld zijn door hun geloof?

Wat vinden jullie hiervan people?

"ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft vrijdag de 22-jarige J.K. veroordeeld tot een gevangenisstraf van twaalf jaar wegens moord op zijn 18-jarige zus. De moord werd gepleegd in opdracht van familie in Irak. De naam van de familie moest worden gezuiverd, omdat de 18-jarige zus een baby had gekregen van een niet-moslim. Tegen K. was ook twaalf jaar cel geëist.
bron: www.nu.nl"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van duss op zaterdag 22 april 2006 om 10:15:
das gewoon voor ieder persoonlijk..snap dat dan..er word hier maar over door gemekkert..maar ik zie het eind van deze discussie nog niet in zicht..of word gesloten door discriminatie..je kan hier uuuren, daaaaaaagen, jaaaaaren over door zeiken, maar er gebeurt niks, het enige wat je heb zijn een paarduizend boze moslims, die denken dat ze minder gewaardeert worden, en idd DAT GEBEURT..
dus ik stel voor, als ze ELKAAR nou eens lekker aan hun oor gaan trekken, en de goed gedragende moslims, de minder goed gedragende moslims nou eens duidelijk gaan maken wat wel en wat niet mag, en er gelijk even bij melden dat wij nederlanders, zich ook moeten aanpassen aan dingen die we niet leuk vinden!! maar ook wij moeten!! dus waarom kan een moslim ongestraft wegkomen met al die bullshit over hun geloof...denk nou eens na...maar eigenlijk wil ik me helemaal niet mengen in deze doelloze discussie aangezien dit al het 10.0000e topic is dat over moslims gaat

Beter kun je dan vanaf nu lekker in een hoekje gaan huilen met een duim in je mond. :flower:
Want wat je verteld slaat werkelijk nergens op. Waar baseer jij je je eigenlijk op?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 22 april 2006 om 00:02:
Uitspraak van OJ BOSS op vrijdag 21 april 2006 om 21:23:
Mensen worden uit elkaar gespeeld door de terroristen en dat is precies hun kracht

Ik lees, zie, hoor, spreek iedere dag mensen die hun best doen om groepen tegen elkaar uit te spelen. (ben vaak op pf)
Maar van die zogenaamde terroristen (welke eigenlijk?) heb ik nou echt nooit last van gehad. En met mij 16.000.000 andere Nederlanders.

Of heb ik iets gemist?

De amateur terroristen van de hofstad groep ken je neem ik aan wel? Mohammed B zegt je dat iets? Of heb je de laatste twee jaar geen krant gelezen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van duss op zaterdag 22 april 2006 om 10:15:
das gewoon voor ieder persoonlijk..snap dat dan..er word hier maar over door gemekkert..maar ik zie het eind van deze discussie nog niet in zicht..of word gesloten door discriminatie..je kan hier uuuren, daaaaaaagen, jaaaaaren over door zeiken, maar er gebeurt niks, het enige wat je heb zijn een paarduizend boze moslims, die denken dat ze minder gewaardeert worden, en idd DAT GEBEURT..
dus ik stel voor, als ze ELKAAR nou eens lekker aan hun oor gaan trekken, en de goed gedragende moslims, de minder goed gedragende moslims nou eens duidelijk gaan maken wat wel en wat niet mag, en er gelijk even bij melden dat wij nederlanders, zich ook moeten aanpassen aan dingen die we niet leuk vinden!! maar ook wij moeten!! dus waarom kan een moslim ongestraft wegkomen met al die bullshit over hun geloof...denk nou eens na...maar eigenlijk wil ik me helemaal niet mengen in deze doelloze discussie aangezien dit al het 10.0000e topic is dat over moslims gaat laatste aanpassing 22 april 2006 10:21

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Ik kan niet beoordeeld worden op het gedrag van mijn buurman simpelweg omdat hij bijvoorbeeld naar hetzelfde feest als mij gaat. Je kan proberen invloed uit te oefenen, maar that's it.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We are not enemies but friends, we must not be enemies.
Though passions may have strained, we must not break our bonds of effection.
The mystic chords of memory will swell and again touch, and surely they will be , by the better angels of our nature.