Partyflock

Forumonderwerp · 823996

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit is wel heel heftig

Zie agenda 29 april 2006.

Herinnerd u zich deze nog nog nog?

[img width=640 height=480]http://www.youareonpicture.nl/memberfotos/6194/kh06wwvgs5ydvbcv2ntfnkdk87ypdv.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 17:40:
Onzin!!!
Ik hoef niets mooier te maken als het was want ook toen was er genoeg ellende op feesten.
Maar er zijn genoeg oldschoolfeestjes voor de liefhebber, tenminste als je over liefhebber kan spreken want een aantal gunnen ons een REUNION blijkbaar niet

nee, die gun ik mensen ook niet die zo perse iets moeten. Zo'n uniek feest als dit (mocht het in shz, van de nodige organisatie die het zo houd, zo als het werd gehouden) moet iedereen kunnen mee maken, jong of oud.

als het ergens anders word gehouden als shz, mag je vanmij je gang gaan. vanmij part word het dan 30+ :S have fun dan zou ik zeggen..

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 17:52:
wat een discussie over een houseparty he

ik dacht dat juist de feestmentaliteit hoort te zegevieren ipv dit gemekker

hehe :P heb nooit iets te zeuren, behalve wat met leeftijd en ouwegarde en housefeesjes & respect te maken heeft. daar moet ik woorden aan vuil maken :X leef je in zo'n geweldig land als dit, met deze feesten; word er nog één pot nat van gemaakt. dat gaat toch helemaal nergens over!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram1985 op maandag 21 november 2005 om 17:48:
Ja ok - en waar zijn die jonkies dan gebleven in 1999 en 2000? Toen alleen in de Fun feesten werden gegeven?

Flauwekul, werden genoeg feesten georganiseerd in die tijd :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram1985 op maandag 21 november 2005 om 18:02:
Check de verschillende leeftijdmedianen - ligt even hoog als he gemiddelde feest van deze tijd

Daar kun je niets van opmaken, kan me ook echt geen 13 en 14 jarige herinneren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:21:
Flauwekul, werden genoeg feesten georganiseerd in die tijd

klopt :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:23:
Daar kun je niets van opmaken, kan me ook echt geen 13 en 14 jarige herinneren

dat zijn de mensen die hun leeftijd hebben aangegeven, en toch dat feest zijn "geweest" wat niet kon omdat zij daarvoor zelf te jong toen waren...

+ ik heb de afgelope 5/6jaar tijd op elk feest 13 en 14 jarigen gezien. een paar hele jonge luitjes, en een paar hele oude (40+:P hier ga ik reacties op krijgen) luitjes :D! overgrote deel is 18 tot 25... en ga ervanuit dat dit vroeger (lees 1990 van mij part) ook zo was. dat is toch gewoon de stap leeftijd dat papie en mamie je loslieten en laten bekeren tot "de verloren Jeugd" :P!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor zover ik de verhalen ken, werd er vroeger lang niet zo streng op leeftijd gecontroleerd..

Mijn ex en dr broer waren bijv naar Global Hardcore Nation pt 2 geweest, toen ze 14 waren! Zal me dus niet verbazen als er vaker jong(er) grut op de feesten rondliep..

Maar waar maken we ons toch druk om.. leeftijd is maar een nummer.. als je de goede feest/gabber-mentaliteit toch hebt, wat maakt de rest dan uit?

Waarschuw beheerder
donateur
Als het in SHZ word gehouden gaan we er met zijn allen een feest van maken! En anders moeten we dit feest met zijn alle boycotten!
En niet dat gelul van leeftijd enzo, Nu kan misschien de jongere garde ook eens zien waar en hoe die feesten werden gehouden!
Waarschuw beheerder
donateur
Die leeftijdmedianen geven, als je alle feesten die daar zijn gehouden een gemiddelde leeftijd weer van....

17,7

Tuurlijk was er ook een Shockers en die valt een beetje uit de boot. Ook qua gemiddelde want dat is 19,9.

Haal je die eraf komt de gemiddelde leeftijd van hardcorefeesten die georganiseerd zijn door I.S.P op

17,5
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op maandag 21 november 2005 om 18:35:
Voor zover ik de verhalen ken, werd er vroeger lang niet zo streng op leeftijd gecontroleerd..

had ook het eerste feesje meegemaakt toen ik 14 was, en ben tot nu toe nog nooit gecontroleerd of uberhaubt een leeftijdscontrole gezien op feesten :S

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:38:
Als het in SHZ word gehouden gaan we er met zijn allen een feest van maken! En anders moeten we dit feest met zijn alle boycotten!
En niet dat gelul van leeftijd enzo, Nu kan misschien de jongere garde ook eens zien waar en hoe die feesten werden gehouden!

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op maandag 21 november 2005 om 19:02:
had ook het eerste feesje meegemaakt toen ik 14 was, en ben tot nu toe nog nooit gecontroleerd of uberhaubt een leeftijdscontrole gezien op feesten

Tot nog toe heb ik volgens mij alleen bij Outblast in Concert mensen de rij uitgestuurd zien worden (te jong / geen ID bij?) naja, was volgens mij toen dus ook net dat die legitimatie-wet pas was ingevoerd..

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
Ik vind het allemaal een beetje bullshit over dat leeftijd gezeik!!
Dit niet meegemaakt dat niet meegemaakt!

Sommige mensen hebben dan wel niet digital overdose meegemaakt maar sommige kunnen weer praten over ik noem maar een paar legendes.........

The Beatclub.
Bluetik-in.
The Roxy.
Elementenstraat(multigroove begintijd)
Das boot(subtopia van Jeroen Flamman)

Het leven bestaat niet aleen maar uit de digital overdose!
Toen jullie zeg maar in 1995 naar feesten gingen als broekies!!
Toen dachten die gasten weer die al feesten sinds 1991 wat moeten die kleintjes hierzo!!

Begrijpen jullie wat ik bedoel!

Housemuziek in het algemeen of het nou techno oldschool hardcore of wat dan ook is house was altijd muziek die iedereen bij elkaar bracht nieuwe vrienden lieten maken!
Etc Etc........

Geef de nieuwe generatie ook een kans???????
Om de sfeer van vroeger te voelen!!

altijd dat gezeik over leeftijd.
laatste aanpassing

Artiest Garong
Waarschuw beheerder
HELL YEAH!!!!!!!
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:29:

Sommige mensen hebben dan wel niet digital overdose meegemaakt maar sommige kunnen weer praten over ik noem maar een paar legendes.........

The Beatclub.
Bluetik-in.
The Roxy.

Toen dachten die gasten weer die al feesten sinds 1991 wat moeten die kleintjes hierzo!!

Housemuziek in het algemeen of het nou techno oldschool hardcore of wat dan ook is house was altijd muziek die iedereen bij elkaar bracht nieuwe vrienden lieten maken!
Etc Etc........

altijd dat gezeik over leeftijd.laatste aanpassing 21 november 2005 19:30

:respect: amen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Achja, Nederlanders moeten altijd wat te zeuren hebben he ;)

Waarschuw beheerder
Het lijkt er wel op ja!!!

Pffff

Lat mekaar in hun waarde
Waarschuw beheerder
Het is helemaal niet 'erg' als er 'jonkies' komen. Kijk iedereen heeft wel een grote broer of zus gehad die toendertijd naar gabberfeesten ging maar er zelf te jong voor was. Die zijn er dus wel mee opgegroeid. En wie heeft er op z'n twaalfde geen Thunderdome CD's gekocht? Velen... :)

Wat je echter niet wilt is mensen die 'gehoord' hebben van vroeger en besluiten hier heen te gaan omdat het 'cool' is daar bij te zijn. Dan krijg je van die taferelen op HouseQlassics van mensen die naar Miss Monica kijken en geen reet van de muziek snappen.

Ben je echter helemaal into 'the harder stuff' en loopt het water in de broek bij de gedachte van de oude sfeer en mzuiek te proefen dan moet je natuurlijk langskomen.
Het gabbergevoel is namelijk niet aan leeftijd of uiterlijk gebinden. Een goede mix tussen jong en oud is belangrijk zodat men nog wat van elkaar kan leren ;)

Ik neem aan dat de diehards van vroeger -met vrouw, kind en hond of niet- van dit feest gaan horen en besluiten een bezoekje te brengen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en de woorden 'Sporthallen' en 'Digital Overdose' doen nog altijd wat oogjes twinkelen.

Maar goed, een Digidose is niet compleet zonder vage ambient chill-out en vaag Ruigoord volk. Die moeten absoluut allemaal uit hun hippietent en ook komen langstrippen. Zoals al eens gezegd, met alleen een naam en de oude garde kom je er niet. Digital Overdose is een combi van muziek, locatie, aankleding en partypeople. So.. they better don't screw this up ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het publiek dat op Pandemonium rondliep zal vast toch wel deels weerspiegelen, wat er ook op feesten als DO rondliep, of heb ik het dan mis?

Maar als dat zo is.. ik, en velen met mij, kwijlen / kwijlden ook heel wat af, bij de afgelopen 3 edities van Pandemonium, en we kijken alweer smachtend uit naar de volgende editie.. dat feest hoort definitief tot het beste feest in mn leventje tot nu toe :D :jaja: alledrie de keren waren ze uniek, ieder op een andere manier (voor mij persoonlijk dan)..

En sja, als DO de overtreffende trap zou zijn van Pandemonium.. :O :| :D Beter dat ze me dan na het feest gelijk doorsturen naar een massage-salon, om al die spierpijn van t vele hakkuh weer weg te werken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 17:52:
ik dacht dat juist de feestmentaliteit hoort te zegevieren ipv dit gemekker

Welcome 2 partyflock, geweldige partysite,
maar wat kunnen er veel zeiken zeg :frusty:
Van de feestsfeer op meeste feesten is hier vaak maar weinig van te merken :'(
Hebben ze dope of drank nodig om gezellig te zijn ofzo? :vaag:

Waarschuw beheerder
[img]storage.msn.com/x1pgliP38XxBL28fv2ar4D55HKAwxcTYOU_NW-ST5OFn5T4AO99n0v47FPxYQUEo00cfFQ9FPoqLlQ9da9p5kk1YxKILi8IdklAJEpxVXjuI_cIjdLpRYAsGQGnyNSfaWKoXpoQnRyMl1MLlfeuPrcMZg[/img]

en kennen we die ook?

En is A3 de houser ook weer van de partij????

Voor de gene die Adrie niet van naam kennen, das die ouwe kale in die rolstoel die altijd en bijna overal was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is dat plaatje van 1 van de 'nieuwere' Hellraisers..(toch? :$) zijn de meesten niet zo heel erg over te spreken volgens mij 8) (in vergelijking met de oude Hellraisers dan)

En heb wel eens paar keer over die Adrie gelezen ja, de House-paus ofzo.. ;) en je ziet m ook wel eens op video verschijnen ja, meen dat ik m ook wel paar keer op TMF Hakkeeeh-video's voorbij heb zien komen :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=318 height=480 cacheid=001289bb001ad43a060c39bd1a0117ad8b]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WLLQANXD[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:15:

Die gaat dat echt niet missen, dat is echt een tijd geleden dat ik hem nog heb gezien, relaxte gozer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op maandag 21 november 2005 om 22:18:
Volgens mij is dat plaatje van 1 van de 'nieuwere' Hellraisers..(toch? :$) zijn de meesten niet zo heel erg over te spreken volgens mij 8) (in vergelijking met de oude Hellraisers dan)

dat kan, ik had hem nog niet eerder gezien.

mochten de mensen zijn die er nog flyers zijn die ik niet in mijn eigen tekst heb staan, zouden die hem dan of willen mailen(PB) ov ook in t forum willen plaatsen.

Ja die a3 toffe peer, ken hem gelukig persoonlijk, alleen jammer dat somige contacten verwateren!

en nog over ISP, die bestaan naar mijn weten niet meer, uitgekocht hoorde ik, heb echter ook geen contact meer(helaas) met Raymond die daar de boel runde.

Dus of hun mee zullen werken aan the reunion .....das nog maar de vraag???

Mocht mn gappie Raymond dit lezen, Big up ISP!!!!!
steek je handen hierin en dan komt t feest ZEKER GOED, dan is t een echte digiod!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja die kwam je echt overal tegen :) zit die niet op PF eigenlijk?
Waarschuw beheerder
heb nog wel wat ouwe flyers liggen zal ze wel voor je inscannen vd week

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chr_.s op maandag 21 november 2005 om 22:28:
a die kwam je echt overal tegen :) zit die niet op PF eigenlijk?

Geen idee????

ik heb hem nog niet getroffen in ieder geval.

mocht je meer ervan weten laat t mij ff weten,

THKS

laters
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaaaaaaah, mega haha. Nooit gedacht dat dit er nog van mocht komen. Super.
'
Enne, een reunie is een reunie. SHZ roeleren!!!!!!!

Zijn die gangetjes echt weg? Zou jammer zijn, die maakte de locatie toch echt wel uniek.
Waarschuw beheerder
heb ook wel een stel flyers, maar geen scanner :S heb ook een kleine 10 ouwe hellraiser posters ingelijst :P kan een fototje maken maar hoe moet je die dan op partyflock zetten :S?

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:28:
en nog over ISP, die bestaan naar mijn weten niet meer, uitgekocht hoorde ik

ook gehoord, maar of het zo is. zou wel jammer zijn, ik denk dat alleen zij weten hoe het feest uit moet zien :P
Waarschuw beheerder
Dus laat ONS gewoon ons eige feesie houwe! zij weten hier niets van, wat hier gebeurt weten wij nie! (citaat Neophyte Mysteryland Maasvlakkte)

neophyte leeft en jezus beeft!!!:)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=318 height=480 cacheid=001289bb001ad43a060c39bd1a0117bdbc]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WLLQANXD[/img]

Vet..!

Mijn eerste Sporthallen Zuid ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
A3 de houser

A3 de rolstoelgabber of housepaus waren ook bijnamen van hem, dacht ik ;) Toffe vent was dat (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja Adrie kennen we nog wel! :D

Waarschuw beheerder
haha, en of we A3 nog kennen.:cheer: :cheer: :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Ik vond persoonlijk wel dat hij, juist door al die aandacht (ook in thundermag's enzo), minder relaxed begon te worden. Toen begon zijn normale persoonlijkheid toch even wat plaats te maken voor heel wat "air". Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening hè.
Daarvoor vond ik het zeker een relaxte gast.
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Air max? b)
Waarschuw beheerder
Jeeeeeeeeeeeee...laatste keer was in '99??? Ik word gewoon oud. Stokoud. Ik had het feesten afgezworen (zal wel moeten als je zwanger bent haha :D) Maar mijn beeb heeft het goed gepland: Mama kan weer eens gaan stampen op het door haar zo zwaar gekoesterde Digital Overdose... Geweldig.

En wat jonkies betreft...tja, eerlijk gezegd zal het me een worst wezen. Lang geleden (ja heel lang) was ik het eeuwig zeurende rot kind dat altijd met de ouwe garde mee wilde....of die ouwe rotten daar blij mee waren??? Neh..denk 't niej...maar ik moest dan ook regelmatig opzouten als ik vervelend werd. ...dus jonkies...jullie weten 't...een gewaarschuwd mens telt voor 2.... :[

Is het nog geen april???

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:15:

En als fotograaf weer fokking Mirko! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
En die liliputter die altijd op feesten liep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 13:03:
En die liliputter die altijd op feesten liep.

Juistem......!!!!!:respect:

Kweet niet meer hoe die heet, kheb hem een paar keer wel gesproken.....tof manneke!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jazibelle op dinsdag 22 november 2005 om 12:33:
En wat jonkies betreft...tja, eerlijk gezegd zal het me een worst wezen. Lang geleden (ja heel lang) was ik het eeuwig zeurende rot kind dat altijd met de ouwe garde mee wilde....of die ouwe rotten daar blij mee waren??? Neh..denk 't niej...maar ik moest dan ook regelmatig opzouten als ik vervelend werd. ...dus jonkies...jullie weten 't...een gewaarschuwd mens telt voor 2....

kinderen die vragen, worden over geslagen o:)

ik keek ook al 4maanden vooruit op Pandemonium, heb het zelfde gevoel voor dit feest :X
Waarschuw beheerder
kinderen die vragen, worden over geslagen
Nou...kinderen die vragen worden op 't smoeltje geslagen...dat zei mijn geliefde broertje vroeger altijd...haha! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:29:

The Beatclub.
Bluetik-in.
The Roxy.

Etc Etc........

altijd dat gezeik over leeftijd.laatste aanpassing 21 november 2005 19:30

:respect:

Dat is ongeveer wat ik ook al zei honderd bladzijden geleden :D

Maar de discussie leeft nog steeds zie ik.

Jammer.

Zullen we het gewoon weer lekker over leuke feestjes gaan hebben die nog moeten komen? Wat geweest is, is geweest. We gaan gewoon zorgen dat er nog een hoop vette feesten bijkomen! Back to the roots of housemusic!

Peace, Love, Freedom, Tolerance, Unity, Harmony, Expression, Responsibility and Respect!

That's how it was and how it should be!

(l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jazibelle op dinsdag 22 november 2005 om 15:52:
Nou...kinderen die vragen worden op 't smoeltje geslagen...dat zei mijn geliefde broertje vroeger altijd...haha!

in Landgraaf misschien, in Beek +- 5KM. verderop viel de straf gelukkig mee :P

heb eigenlijk nog nooit last gehad van het volk wat jonger was dan mij. eerder van een enkele ouwere die dacht dat ik in de wegstond midden op een dansvloer :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 22 november 2005 om 16:53:
Peace, Love, Freedom, Tolerance, Unity, Harmony, Expression, Responsibility and Respect!

That's how it was and how it should be!

Je vergeet hakkûh ;)
Waarschuw beheerder
agh ja ga ook al wat jaartjes mee maar ben nog nooit naar sport hallen zuid geweest :(

krijg ik ook nog een keer de kans om daar te kijken :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op dinsdag 22 november 2005 om 16:58:
Je vergeet hakkûh

Ja precies!

Laat al het andere maar weg!

We gaan hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh hakkuh!!!!!

Woeiiii!

(l)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn volgens mij maar weinig (geen?) 'dansen' die intensiever zijn dan hakkûh, of hoe heb ik het? ;)