42525x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben van mening dat je je daar sterk in vergist...de meeste beginnen eerst met trainen elke avond!!op een gegeven moment schiet het gewoon niet op en of je nou wel of nie aan wedstrijden mee doet het is erg frustrerend om steeds op het zelfde gewicht en omvang te blijven hangen daarom beginnen de meeste met een kuur niet om snel breed te worden want zo werkt het gewoon simpelweg niet
Denk het hij wel gelijk heeft.
Als je in een sportschool kijkt en 90% van de jongens die anabolen gebruikt zaten niet op hun max, of doen geen wedstrijden. Dat is dus ook wat je vaak ziet op feesten ed zulke jongens, die 1/2 jaartjes trainen en dan gaan ze maar kuren. Achja ik kan best begrijpen dat je wat sneller wilt groeien, maarja moet iedereen voor zich weten.
Tegenwoordig beginnen heel veel jonge mensen die geen wedstrijdambities hebben en amper een sportschool van binnen hebben gezien, al met AS. Ze moeten doen waar ze zin in hebben, alleen is het weggegooid geld omdat het belangrijkste VOEDING, TRAINING en RUST vergeten wordt. Het wordt steeds populairder..
het belangrijkste VOEDING, TRAINING en RUST vergeten wordt
donateur
hehehe..nahja..om breder te worden zou ik het niet doen..maar om droger te worden zonder massa in te leveren echter wel...voor wedstrijden de normaalste zaak..spiermassa verliezen gaat harder dan het drbij komt
ga je eens beter in taining en voeding verdiepen,droog trainen( het vet persentage naar beneden halen) doe je door : meer op je voeding te letten( geen overzadigde vetten ), meer setje met lager gewicht en veel herhalingen.
daar verlies je geen spier massa mee, je bouwt het ook meer op, definitie training!!!!! je spier ( spiergroepen ) intensiever trainen om meer lijnen van de spieren te zien = meer setje met lager gewicht en veel herhalingen en oefeningen doen die je vaak of anders nooit doet, je spieren op andere wijze belasten.......
Droog trainen....... ik ben nu in 2 maanden tijd van 75,6 Kg en vet percentage van 15,9 % = 12 Kg vet, naar 73,3 Kg en vet persentage van 5,6 % = 4,1 Kg vet. gegaan met 6 dagen 1 uur per dag trainen.
met anabole groeit je spier massa en kracht maar je spieren en de rest van je lichaam houden meet vocht vast, waar door je ook bollere spieren krijgt en minder definitie is je figuur gaat krijgen....
veel succes en nog mee............
donateur
ga je eens beter in taining en voeding verdiepen,droog trainen( het vet persentage naar beneden halen) doe je door : meer op je voeding te letten( geen overzadigde vetten ), meer setje met lager gewicht en veel herhalingen.
daar verlies je geen spier massa mee, je bouwt het ook meer op, definitie training!!!!! je spier ( spiergroepen ) intensiever trainen om meer lijnen van de spieren te zien = meer setje met lager gewicht en veel herhalingen en oefeningen doen die je vaak of anders nooit doet, je spieren op andere wijze belasten.......
Droog trainen....... ik ben nu in 2 maanden tijd van 75,6 Kg en vet percentage van 15,9 % = 12 Kg vet, naar 73,3 Kg en vet persentage van 5,6 % = 4,1 Kg vet. gegaan met 6 dagen 1 uur per dag trainen.
met anabole groeit je spier massa en kracht maar je spieren en de rest van je lichaam houden meet vocht vast, waar door je ook bollere spieren krijgt en minder definitie is je figuur gaat krijgen....
mensen denk gewoon aan je toekomst train gewoon lekekr eet goed rust goed dan komt het van zelf wel
geef dan goeie tips
laatste aanpassing
Tegenwoordig beginnen heel veel jonge mensen die geen wedstrijdambities hebben en amper een sportschool van binnen hebben gezien, al met AS. Ze moeten doen waar ze zin in hebben, alleen is het weggegooid geld omdat het belangrijkste VOEDING, TRAINING en RUST vergeten wordt. Het wordt steeds populairder..
you tell 'm Aimee!!!
ga je eens beter in taining en voeding verdiepen,droog trainen
eeeeeh...wat denk je dat ik de afgelopen 9jaar gedaan heb?
meer setje met lager gewicht en veel herhalingen.
die methode is gewoon achterhaald uit de jaren 70/ de gedachte dat je met 60% series van 20 moet maken om de spier te isoleren!...waarom met halve kracht trainen als je spierglycogeen je in staat stelt om met 85-905 te trainen? verlaag dan je gewicht iets maar train met maximale belasting kort en zwaar zoals je altijd doet. Mike Mentzer was hier ook een voorstander van
misschien jij wel..als je een RASECHTE mesomorph bent met supergenen...maar de gemiddelde Jan zal ALTIJD iets van zn spierweefsel inleveren met elke kilo vet als gevolg van een tekort in de energiebalans. 100gram spierweefsel minimaal per kilo vet is daarbij een goede richtlijn voor de meesten.
daar verlies je geen spier massa mee, je bouwt het ook meer op
dan mag jij me uitleggen hoe de gemiddelde Jan zonder supergenen in een staat van negatieve calorie balans spierweefsel kan opbouwen zonder een calorie overschot van minstens 500 kcal zonder het gebruik vana anbolica. om vet te verbranden is een kcal tekort van 500-1000kcal per dag nodig aangezien 1 kilo vet 7700 kcal bevat...wil je massa oppbouwen dan zal je 500-1000 boven je onderhoud moeten zitten...no way dat jij tijdens de cut naturel massa kan pakken zonder meso-genen
met anabole groeit je spier massa en kracht maar je spieren en de rest van je lichaam houden meet vocht vast,
dat is wel correct...je Kalium-Natrium balans is dan verstoord waardoor je meer vocht vasthoudt om het evenwicht te herstellen...dit is echetr maar tijdelijk. simpel tegen te gaan om paar weken voor de wedstrijd diuretica en zoutloos te gaan en de laatste 3 dagen vochtloos
toch sympathiek van je gab
Gr ro
Ga jij je er zelf eens in verdiepen kerel.
- Droogtrainen (cutten) doe je door dieten (onder je verbruik gaan zitten) en/of door cardio (waardoor je dus ook een tekort mee creeerd). In de cut bouw je geen spiermassa op, alleen in uitzonderlijke gevallen (je bent net begonnen met trainen, AAS, genetische wonderen)
- Geen onverzadigde vetten? Vetten zijn een van de belangrijkste marconutrienten die er zijn. Ze zorgen oa voor een verhoogd testosteron gehalte, smering van gewrichten, positief voor de stofwisseling en nog een shitload aan voordelen. Je moet wel oppassen verzadigde vetten, ook al worden deze te snel in het kwade daglicht gezet. Verzadigde vetten heb je ook nodig. Je moet eerder uitkijken voor koolhydraten tijdens het cutten.
- Altijd zwaar en intensief blijven trainen, ook tijdens je cut. Lagere gewichten en hogere herhalingen werken juist averechts, spierverlies dus. Achterhaalde lulkoek.
- Defenitie krijg je niet door de manier van trainen, maar door lager in je vet% te gaan.
laatste aanpassing
Ga jij je er zelf eens in verdiepen kerel.
- Droogtrainen (cutten) doe je door dieten (onder je verbruik gaan zitten) en/of door cardio (waardoor je dus ook een tekort mee creeerd).
- Geen onverzadigde vetten? Vetten zijn een van de belangrijkste marconutrienten die er zijn. Ze zorgen oa voor een verhoogd testosteron gehalte, smering van gewrichten, positief voor de stofwisseling en nog een shitload aan voordelen. Je moet oppassen verzadigde vetten. Je moet eerder uitkijken voor koolhydraten tijdens het cutten.
- Altijd zwaar en intensief blijven trainen, ook tijdens je cut. Lagere gewichten en hogere herhalingen werken juist averechts, spierverlies dus. Achterhaalde lulkoek.
- Defenitie krijg je niet door de manier van trainen, maar door lager in je vet% te gaan
aaaaaah!!!daar komt de cavelerie van KaLe al aan
zo breed ben je niet op je foto's...
zit nu in de cut
laatste aanpassing
Heb je ooit de gym gezien van Dorian Yates of Ronnie Coleman? Meer hardcore dan deze keten kan het echt niet! Kale muren, oude toestellen en roestige platen. Je vind er geen technologische snufjes, magazines of een gloednieuwe stereo installatie waaruit de allernieuwste deuntjes komen. Dit zijn echte kerkers! Geen bullshit, alleen zwaar en hard trainen is hier aan de orde van de dag. Elke dag!
Op je profiel, wist nie dat er in kerkers een handeltje in middeltjes zat
donateur
toch sympathiek van je gab je hebt er wel degelijk enige kennis van, maar hier en daar klopt er wat niet
Gr ro
ik ben een beetje eigenwijs, maar ik ben ook geen supermens.
ik presteer het op een of andere manier toch weer voor de tweede keer sinds dat ik begon met trainen om zonder poes pas aan dieeten en andere middelen tot mijn resultaat te komen.
ik denk dat ons eind doel ook anders is, jouw doel is om groot te worden terwijl mijn doel is om fit te blijven met een adonis achtig figuur.
niet groot maar geproportioneerd.
betreft de trainings frequentie, ik train 6 dagen, ongeveer 1 a 1,5 uur met maximale pauze tussen sets en oefening van 1 minuut.
daarom ook maar relatief kort per keer, ik gooi alles achter elkaar door.
bij alles wat ik doe ga ik tot het uiterste, het liefst 150 %
ik wissel ook veel af, zodat geen een dag qua training het zelfde is.
maar toch veel vet weg getraind en redelijk wat spier massa erbij gekregen.
dat merk ik ook veel in mijn kleding, broeken zakken af en t-shirts gaan strakker zitten.
het scheel veel dat ik vanaf maart tot nu ruim 12 Kg ben kwijt geraakt, terwijl ik niet veel dikker was dan nu.
het is er allemaal overal geleidelijk af gegaan.
vraag niet hoe, ik doe ook maar wat.
grtzzz and good luck training......
laatste aanpassing
Nou laat dat maar hoor...zo is het ook goed...
hehehe..zit nu op de 98kilo
dat merk ik ook veel in mijn kleding, broeken zakken af en t-shirts gaan strakker zitten.
Dit vind ik raar..
Je valt 12kg af, broeken gaan losser zitten en je shirtjes strakker?
Droog trainen....... ik ben nu in 2 maanden tijd van 75,6 Kg en vet percentage van 15,9 % = 12 Kg vet, naar 73,3 Kg en vet persentage van 5,6 % = 4,1 Kg vet.
Hier geloof ik ook niets van, (als dit naturel is gedaan tenminste).
Normale wedstrijd jongens hebben gemiddeld een voorbereiding nodig van 12 weken, en hebben daarbij zeer strikte dieten en trucs om op het einde op die 4-5% vet uit te komen.
En jij traint lekker ff 6x! in de week 1-1,5uur met 150%!! En ook zeg je dit nog:
het is er allemaal overal geleidelijk af gegaan.
vraag niet hoe, ik doe ook maar wat.
Tell me, hoe doe je dat..
laatste aanpassing
van het vele zitten
*grapje?*
kom jij maar s een keertje meebenen trainen..dan ken je nie meer zitten!dat garandeer ik je
beginneling misschien?
das ook nog lachen..beginners die zichzelf als een kampioen gaan zien omdat ze vet verbranden EN massa winnen! voelen zich een hele pief!"ik groei prima en val af!kheb geen rommel zoals eiwitshakes en voeding nodig hoor!" maar als er na een jaar de rek uit is...gaan ze zich wel gefrustreerd opvreten waarom het niet meer vooruitgaat
Dat snap ik maar hoe kan dan je shirt strakker gaan zitten?
Ja! Hij bouwt spiermassa op toch?--> shirt strakker. Vet verdwijnt rond het middel en glutes --> je riem strakker aantrekken. Al zou het wel zo moeten zijn dat het rondom de quads wel strakker moet zitten, anders traint hij z'n benen gewoon niet
das ook nog lachen..beginners die zichzelf als een kampioen gaan zien omdat ze vet verbranden EN massa winnen! voelen zich een hele pief!"ik groei prima en val af!kheb geen rommel zoals eiwitshakes en voeding nodig hoor!" maar als er na een jaar de rek uit is...gaan ze zich wel gefrustreerd opvreten waarom het niet meer vooruitgaat![]()
suggestief..
Maybe issie nu al tevreden?
Maybe issie nu al tevreden?
geen idee..maar zo hoor je veel beginners drover praten..puur natuur gaat het gewoon goed terwijl ze alles fout doen om massa te winnen maar toch een beetje groeien omdat het lichaam het niet gewend is. na een jaar is de rek druit en kijken ze raar op hun snufferd...en dan wordt een kuurtje heel stiekem pakken toch wel erg verleidelijk
donateur
Tell me, hoe doe je dat..
i dont know!!!!!
ik weet het echt niet,ik wil zelf graag weten hoe het kan....
ik weet alleen dat het echt zonder uit me nek te lullen, zo nu is gegaan.
wat betreft "beginneling" ik ben begonnen met trainen z'n jaar of 12 geleden, en ben door een ernsitge spier ontsteking na 6 jaar ongv. 14 uur/week trainen 3 jaar er uit geweest.
nu sinds 3 jaar rustig gaan trainen max 3 uur in de week en sinds mei weer intensiever.
wat mischien ook mee speelt is dat ik in een erg stres volle periode weer intensiever ben gaan trainen,vandaar mischien ook die enorm grote verschillen in 2 maanden...
dit zijn de laatste 2 van mijn lichaams analyze, de vorige 3 kan ik zo snel niet vinden, ik doe elke maand even kijken hoe ik er voor sta omdat ik het zelf ook niet snap hoe het allemaal kan....
![[img width=500 height=375]https://partyflock.nl/images/album/1124537.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/1124537.jpg)
laatste aanpassing
donateur
dit zijn de laatste 2 van mijn lichaams analyze, de vorige 3 kan ik zo snel niet vinden, ik doe elke maand even kijken hoe ik er voor sta omdat ik het zelf ook niet snap hoe het allemaal kan....
Je meet het op zo'n soort weegschaal?
laatste aanpassing
Voor mannen...NOT..gewoon dieet aanpassen en work-out...
Zonder Steroids gaat alles weer hangen...dus..
Voor vrouwen..silliconen..tjaa..moeilijk..ik vind een kleine correctie ,wanneer 't echt verbetering schept zowel fysiek als mentaal, niet verkeerd.
Als 't maar niet richting Extreme Makeover The Swan gaat..
Zonder Steroids gaat alles weer hangen...dus..
Voor vrouwen..silliconen..tjaa..moeilijk..ik vind een kleine correctie ,wanneer 't echt verbetering schept zowel fysiek als mentaal, niet verkeerd.
Als 't maar niet richting Extreme Makeover The Swan gaat..