Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En wat voor geluk brengt het in jouw leven dat je vechtsport doet? (neem ik aan, je bent nogal trots op het feit dat je mij aan kan )
Jij probeert mij te overklassen op het feit dat je mij op jouw "vakgebied" aankan..dus geef ik een voorbeeld van mijn "vakgebied" Dus ga nu niet slim lopen doen dat men daar nix aan heeft als je er zelf over begint.
En heel mss (als je gebrekkige intellectuele vermogen) het toelaat had je al gezien dat ik je al eerder erop had gewezen dat ik niet train voor het uiterlijk.
Owhjah en zou je de volgende keer gewoon je shirt aan kunnen houden als je op de foto gaat, want mijn collegaatje hier is gillend weggerend en nu moet ik al het werk in me eentje doen
Jij zei dat ik in geen conditie was en dat ik mager en iel was. Wilde alleen maar even aangeven dat je je daar op kunt verkijken...
Als jij traint voor het gevoel, voor het thuis op de bank zitten na een fikse training en je heerlijk voelen. Om het uiterste uit jezelf te halen, dan zou je wel andere sporten gaan doen. Neem bijvoorbeeld een vechtsport, even makkelijk omdat ik dat zelf doe. Dat geeft een gevoel na een training, en ook tijdens een training natuurlijk, dat je compleet tot het gaatje bent gegaan, vele malen meer dan simpele krachttraining.
Waar train je dan voor?
Doe jij je shirt toch even uit, komt ze vast wel terug
Als jij traint voor het gevoel, voor het thuis op de bank zitten na een fikse training
Smaken verschillen; ik voel me n stuk beter als ik mn trainer n rake wasabi heb kunnen verkopen dan wanneer ik 10 kilo op mn quadrisceps erbij heb kunnen gooien....
Integendeel, je lijkt 1 van de weinigen hier te zijn die m snapt!
Na 180 kg squatten kan ik niet eens de trap op lopen en sochtens rol ik uit bed.
Je zou bijv eens een benentraining mee moeten doen, nog voor het einde lig je kotsend op de plee omdat je lichaam protesteert.
Ik ga niet op de bank zitten na de training maar duik vaak gelijk me bed in omdat alles pijn doet.
Denk je nou echt dat ik het voor het uiterlijk doe?
Ik voel me juist sterker dan, ook fysiek, die kilootjes extra zijn een logisch gevolg van het trainen...
Daarnaast voel ik me over t algemeen niet fysiek beter als ik n week krom loop van de spierpijn
Laat maar, je probeert nu met sterk overdrijven nog enigszins je punt te redden. Dit heeft niet zoveel zin meer
Voor de spiegel gaan staan in een bepaalde spannende pose en er een fotootje van maken....vertel me niet dat je dat niet deed om even te kijken hoe goed het er allemaal wel uitzag
Meer ga ik er niet over zeggen Je punt dat training van specifieke spieren beter zou zijn dan traing van je algehele lichaam kun je toch nooit maken. En ga nou niet roepen dat je je hele lichaam traint, want met krachttraing train je bepaalde spieren nou eenmaal meer dan andere
Daarnaast voel ik me over t algemeen niet fysiek beter als ik n week krom loop van de spierpijn
Je weet toch wat ze over 'jocks' zeggen hehehe
Sja, van gewoon trainen krijg ik geen adrenaline rush meer, bij n lekker potje sparren we
Simpel. Bankdrukken voegt niets toe aan je leven behalve dat je meer spiertjes kweekt. Je hebt er verder niks aan. Als je een zware verhuisdoos moet tillen kan je al een spier verrekken omdat je dan misschien tilt in een positie die je niet getraind hebt en dus een "onnatuurlijke" beweging maakt. En zeg niet dat het gelul is, want in mij marinetijd, als we een brug of iets anders moesten bouwen, waren het de opgeblazen kikkers die de eerste dag allemaal al met pijntjes in het hospitaal zaten.
héb jij wel s een vechtsport gedaan??
Of ben je gewoon enorm narrow-minded?
Ik heb geen moeite met een wasmachientje omhoog sjouwen Tijdje terug een boete gekregen omdat ik met mijn dronken harses een bouwkeet aan een kant optilde zonder al te veel moeite. Of die keer dat ik een opaatje zijn auto'tje van een paaltje getilt had (hoe die opa dat voor mekaar kreeg, is me nog steeds een raadsel
Ik fitness en kickbox,combinatie werkt voor mij het beste, merkte dat ik erg langzaam werd van alleen fitness.
Ik snap niet dat mensen anabolen doen.. Ik boek genoeg vooruitgang zonder en ik ken ook een aantal body builders die het ook zonder doen.
Juiste voeding erbij is ongeveer 40% van het resultaat. veel mensen vergeten dat en eten gewoon hun standaard prakkie op.
Ik train 3 keer in de week 1 uur en groei sneller dan veel mensen die 5 keer per week er zitten, simpelweg omdat ik enorm veel koolhydraden + eiwitten eet
Ik train 3 keer in de week 1 uur en groei sneller dan veel mensen die 5 keer per week er zitten
ik weet dat in wat jullie zeggen ook iets van waarheid zit maar ik heb met mijn eigen ogen anders zien gebeuren en als ik dat is gewoon mijn mening, mijn ervaring
ik dacht dat dit een discussieforum was maar blijkbaar gaat het erom wie het laatste woord heeft!....
nou hierbij geef ik jullie de kans:......
ok voor de laatste keer; ik wil niet oordelen ik geef alleen MIJN mening... en laat ik het dan zo zeggen er zullen vast heel veel gasten zijn die gebruiken waar je het niet aan ziet... maar die gasten waar het van af straalt VIND IK PERSOONLIJK niet mooi... en ook al zie je het niet, VIND IK er een erg groot risico aan zitten wat betrefd je gezondheid.. en dan praat ik puur uit eigen ervaring van wat ik van dicht bij heb meegemaakt en gezien... zo goed geformuleerd zonder vooroordelen en al dat andere zielige geouwehoer?
WAAR scheer ik iedereen over een kam?