Partyflock

Forumonderwerp · 823886

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Anabole mooi of lelijk??
ik vind het jammer ..maarja als j ontevreden bent okeej ..net als sillicone-tieten..

Waarschuw beheerder
haha gaat er lekker aan toe hierzo :D
maar ik dahct altijd dat je trainen met fitness of trainen in een vechtsport niet kon vergelijken in kracht.. ach ik zal wel weer DOM zijn :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 13:55:
En wat voor geluk brengt het in jouw leven dat je vechtsport doet? (neem ik aan, je bent nogal trots op het feit dat je mij aan kan )

Over dat trotse dat ik je aankan daar gaat het niet om. Jij zei dat ik in geen conditie was en dat ik mager en iel was. Wilde alleen maar even aangeven dat je je daar op kunt verkijken...
Jij probeert mij te overklassen op het feit dat je mij op jouw "vakgebied" aankan..dus geef ik een voorbeeld van mijn "vakgebied" Dus ga nu niet slim lopen doen dat men daar nix aan heeft als je er zelf over begint.

Simpel. Bankdrukken voegt niets toe aan je leven behalve dat je meer spiertjes kweekt. Je hebt er verder niks aan. Als je een zware verhuisdoos moet tillen kan je al een spier verrekken omdat je dan misschien tilt in een positie die je niet getraind hebt en dus een "onnatuurlijke" beweging maakt. En zeg niet dat het gelul is, want in mij marinetijd, als we een brug of iets anders moesten bouwen, waren het de opgeblazen kikkers die de eerste dag allemaal al met pijntjes in het hospitaal zaten.

Als jij traint voor het gevoel, voor het thuis op de bank zitten na een fikse training en je heerlijk voelen. Om het uiterste uit jezelf te halen, dan zou je wel andere sporten gaan doen. Neem bijvoorbeeld een vechtsport, even makkelijk omdat ik dat zelf doe. Dat geeft een gevoel na een training, en ook tijdens een training natuurlijk, dat je compleet tot het gaatje bent gegaan, vele malen meer dan simpele krachttraining. Met krachttraining probeer je niets ander dan aan je figuur te bouwen, voor echte fysieke voldoening is een andere sport veel geschikter, weet je zelf ook wel!
En heel mss (als je gebrekkige intellectuele vermogen) het toelaat had je al gezien dat ik je al eerder erop had gewezen dat ik niet train voor het uiterlijk.

Waar train je dan voor?
Owhjah en zou je de volgende keer gewoon je shirt aan kunnen houden als je op de foto gaat, want mijn collegaatje hier is gillend weggerend en nu moet ik al het werk in me eentje doen

Doe jij je shirt toch even uit, komt ze vast wel terug (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 14:05:
Jij zei dat ik in geen conditie was en dat ik mager en iel was. Wilde alleen maar even aangeven dat je je daar op kunt verkijken...

Ik zei dat je lichaam niet in vorm was.. over je conditie heb ik het niet gehad.
Als jij traint voor het gevoel, voor het thuis op de bank zitten na een fikse training en je heerlijk voelen. Om het uiterste uit jezelf te halen, dan zou je wel andere sporten gaan doen. Neem bijvoorbeeld een vechtsport, even makkelijk omdat ik dat zelf doe. Dat geeft een gevoel na een training, en ook tijdens een training natuurlijk, dat je compleet tot het gaatje bent gegaan, vele malen meer dan simpele krachttraining.

Hahahah sorry hoor maar je haalt meer fysieke voldoening uit krachttraining dan uit vechtsport. Ik heb ook gekickboxed maar dat gaf veel minder voldoening dan lifting heavy ass weights hoor. Na 180 kg squatten kan ik niet eens de trap op lopen en sochtens rol ik uit bed. Waar haal je vandaan dat er geen lichamelijke voldoening is. Krachttraining is gericht op fysieke voldoening.. Wat jij lult is kant en klare onzin. Je zou bijv eens een benentraining mee moeten doen, nog voor het einde lig je kotsend op de plee omdat je lichaam protesteert. WAt bedoel je fysieke lichaamsbelasting.
Waar train je dan voor?

Het is een uitlaatklep, stress van je afschudden, helemaal tot het uiterste gaan..en vooral grenzen verleggen. Denk je nou echt dat ik het voor het uiterlijk doe? kom op zeg... meiden vallen tegenwoordig allemaal op iele mannetjes die hun buikspiertjes hebben doordat ze mager zijn niet doordat ze getraind hebben.
Doe jij je shirt toch even uit, komt ze vast wel terug

en denk je dan dat er nog wat van werken terecht komt?;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij traint voor het gevoel, voor het thuis op de bank zitten na een fikse training

Ik ga niet op de bank zitten na de training maar duik vaak gelijk me bed in omdat alles pijn doet. ga jij maar lekker op de bank zitten.. neem er nog maar een pilsje bij want dat buikje moet je toch in stand houden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik dahct altijd dat je trainen met fitness of trainen in een vechtsport niet kon vergelijken in kracht.. ach ik zal wel weer DOM zijn

Integendeel, je lijkt 1 van de weinigen hier te zijn die m snapt! (y)

Hahahah sorry hoor maar je haalt meer fysieke voldoening uit krachttraining dan uit vechtsport

Smaken verschillen; ik voel me n stuk beter als ik mn trainer n rake wasabi heb kunnen verkopen dan wanneer ik 10 kilo op mn quadrisceps erbij heb kunnen gooien....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 4 november 2005 om 14:15:
Smaken verschillen; ik voel me n stuk beter als ik mn trainer n rake wasabi heb kunnen verkopen dan wanneer ik 10 kilo op mn quadrisceps erbij heb kunnen gooien....

We hebben het over fysieke voldoening. Ik haal ook zeer veel mentale voldoening aan het slaan van bijv mijn baas dan een kgtje meer kunnen pakken.

Maar fysiek gezien doet die klap geven (of krijgen) mij minder dan dat ik 180 kg squat en ik een week lang krom loop van de pijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 4 november 2005 om 14:15:
Integendeel, je lijkt 1 van de weinigen hier te zijn die m snapt!

niet te vaak zeggen hoor trax ga ik nog denken dat ik slim ben :P
er is me net verteld dat ik dom ben hierzo :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 14:12:
Na 180 kg squatten kan ik niet eens de trap op lopen en sochtens rol ik uit bed.

Je zou bijv eens een benentraining mee moeten doen, nog voor het einde lig je kotsend op de plee omdat je lichaam protesteert.

Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 14:13:
Ik ga niet op de bank zitten na de training maar duik vaak gelijk me bed in omdat alles pijn doet.

:gaap:

Laat maar, je probeert nu met sterk overdrijven nog enigszins je punt te redden. Dit heeft niet zoveel zin meer :no:
Denk je nou echt dat ik het voor het uiterlijk doe?

Voor de spiegel gaan staan in een bepaalde spannende pose en er een fotootje van maken....vertel me niet dat je dat niet deed om even te kijken hoe goed het er allemaal wel uitzag. :gaap:

Meer ga ik er niet over zeggen ;) Je punt dat training van specifieke spieren beter zou zijn dan traing van je algehele lichaam kun je toch nooit maken. En ga nou niet roepen dat je je hele lichaam traint, want met krachttraing train je bepaalde spieren nou eenmaal meer dan andere (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me juist sterker dan, ook fysiek, die kilootjes extra zijn een logisch gevolg van het trainen...

Daarnaast voel ik me over t algemeen niet fysiek beter als ik n week krom loop van de spierpijn ;)

Je punt dat training van specifieke spieren beter zou zijn dan traing van je algehele lichaam kun je toch nooit maken

Dát is idd niet waar, je spieren werken in samenwerking met elkaar, dus om t één goed te kunnen trainen, moetje het andere ook meenemen...

En ga nou niet roepen dat je je hele lichaam traint, want met krachttraining train je bepaalde spieren nou eenmaal meer dan andere

Jij hebt nog nooit een goed trainingsschema gehad concludeer ik hieruit? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 4 november 2005 om 14:22:
Ik voel me juist sterker dan, ook fysiek, die kilootjes extra zijn een logisch gevolg van het trainen...

Daarnaast voel ik me over t algemeen niet fysiek beter als ik n week krom loop van de spierpijn

Laat maar, hij gaat je echt geen gelijk geven hoor :D

Hij moet toch een excuus hebben om zijn figuur helemaal perfect te hebben en nog wel kunnen roepen dat ie het niet voor het uiterlijk doet :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
niet te vaak zeggen hoor trax ga ik nog denken dat ik slim ben
er is me net verteld dat ik dom ben hierzo

Je weet toch wat ze over 'jocks' zeggen ;) hehehe

Hij moet toch een excuus hebben om zijn figuur helemaal perfect te hebben en nog wel kunnen roepen dat ie het niet voor het uiterlijk doet

vooralsnog doe ik dit keer niet mee om af te zeiken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 14:21:
Laat maar, je probeert nu met sterk overdrijven nog enigszins je punt te redden. Dit heeft niet zoveel zin meer

hahaha als je eens in de sportschool zou overkomen zou je weten dat dit geen overdrijven is.
Voor de spiegel gaan staan in een bepaalde spannende pose en er een fotootje van maken....vertel me niet dat je dat niet deed om even te kijken hoe goed het er allemaal wel uitzag

vind jij het spannend dan :s en die foto is op verzoek van iemand gemaakt. (reeds eerder vermeld)
Meer ga ik er niet over zeggen Je punt dat training van specifieke spieren beter zou zijn dan traing van je algehele lichaam kun je toch nooit maken. En ga nou niet roepen dat je je hele lichaam traint, want met krachttraing train je bepaalde spieren nou eenmaal meer dan andere

Dat komt omdat een lichaam grotere en kleinere spiergroepen hebben. De grotere hebben dus extra aandacht nodig maar in verhouding van het lichaam word alles even goed getraind. Net alsof je met vechtsport alle spieren even goed belast :no:
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 4 november 2005 om 14:22:
Daarnaast voel ik me over t algemeen niet fysiek beter als ik n week krom loop van de spierpijn

Ik voel me fysiek niet beter nee.. maar de fysieke voldoening is wel beter!

Waarschuw beheerder
Heel erg lelijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 14:24:
Hij moet toch een excuus hebben om zijn figuur helemaal perfect te hebben en nog wel kunnen roepen dat ie het niet voor het uiterlijk doet

Jammer dat jij zon chronische plaat voor je kop hebt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 4 november 2005 om 14:26:
Je weet toch wat ze over 'jocks' zeggen hehehe

:P nee O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me fysiek niet beter nee.. maar de fysieke voldoening is wel beter!

Dat werkt bij ons dan anders ;)
Sja, van gewoon trainen krijg ik geen adrenaline rush meer, bij n lekker potje sparren wel ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 14:29:
Jammer dat jij zon chronische plaat voor je kop hebt...

Uhuh :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 4 november 2005 om 14:30:
Sja, van gewoon trainen krijg ik geen adrenaline rush meer, bij n lekker potje sparren we

Bij vechtsport draait het mss om adrenaline, bij krachtsport is de uitdaging het jezelf overtreffen.

geheel verschillend dus.
Waarschuw beheerder
donateur
héb jij wel s een vechtsport gedaan??
Of ben je gewoon enorm narrow-minded?

Waarschuw beheerder
Simpel. Bankdrukken voegt niets toe aan je leven behalve dat je meer spiertjes kweekt. Je hebt er verder niks aan. Als je een zware verhuisdoos moet tillen kan je al een spier verrekken omdat je dan misschien tilt in een positie die je niet getraind hebt en dus een "onnatuurlijke" beweging maakt. En zeg niet dat het gelul is, want in mij marinetijd, als we een brug of iets anders moesten bouwen, waren het de opgeblazen kikkers die de eerste dag allemaal al met pijntjes in het hospitaal zaten.

daarom is het belangrijk dat je ook functioneel traint. noem bij.v farmerwalks, zerchers, etc.. etc. En onnatuurlijke bewegingen maak je in aparaten, niet met losse gewichten.
Ik heb geen moeite met een wasmachientje omhoog sjouwen ;) Tijdje terug een boete gekregen omdat ik met mijn dronken harses een bouwkeet aan een kant optilde zonder al te veel moeite. Of die keer dat ik een opaatje zijn auto'tje van een paaltje getilt had (hoe die opa dat voor mekaar kreeg, is me nog steeds een raadsel). Dus kom niet aan dat het niet functioneel is ;) Maar dat heeft allemaal te maken met de manier van trainen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 4 november 2005 om 14:38:
héb jij wel s een vechtsport gedaan??
Of ben je gewoon enorm narrow-minded?

Ik heb gekickboxed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 14:38:
Ik heb geen moeite met een wasmachientje omhoog sjouwen Tijdje terug een boete gekregen omdat ik met mijn dronken harses een bouwkeet aan een kant optilde zonder al te veel moeite. Of die keer dat ik een opaatje zijn auto'tje van een paaltje getilt had (hoe die opa dat voor mekaar kreeg, is me nog steeds een raadsel

pas maar op...strax word je beschuldigt van opscheppen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 14:40:
Ik heb gekickboxed.

hehe ik doe nu aan kickboxen maar vind t alleen leuk om als sport te doen verder ben ik een sukkel eerste klas hou niet zo van vechten :D

Waarschuw beheerder
[img width=320 height=260 cacheid=0013922c001ede432351b6301a010ed921]http://www.hotel-elisabeth-tirol.at/asp_service/upload/content/Wasser_glas.jpg[/img]
Een anabool.
Ik vind er weinig aan eigenlijk, kleurloos en saai, maar wel een goede dostlesser dat water :)

Voor je over iets begint, moet je wel weten waar je het over hebt.
Anabole Steroïden dan, vind het resultaat niet lelijk.
Maar het is een korte termijns oplossing met lange termijnsgevolgen. Zou het zelf nooit doen maar iedereen moet dat voor zich weten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 14:43:
hehe ik doe nu aan kickboxen maar vind t alleen leuk om als sport te doen verder ben ik een sukkel eerste klas hou niet zo van vechten

Ik vond het niet leuk.. kreeg teveel klappen O:)

Waarschuw beheerder
Ik fitness en kickbox,combinatie werkt voor mij het beste, merkte dat ik erg langzaam werd van alleen fitness. Maar om even terug on-topic te komen..

Ik snap niet dat mensen anabolen doen.. Ik boek genoeg vooruitgang zonder en ik ken ook een aantal body builders die het ook zonder doen.

Veel van die knaapjes die hier tof doen zijn magere sukkeltjes vergeleken met hun..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 14:48:
Ik vond het niet leuk.. kreeg teveel klappen

hehe ach ja ik ben ook nog beginnend hoor maar vind t wel erg leuk
al me agressie kwijt tijdens de training kan ik de rest van de tijd weer vrolijk lachen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 14:48:
Ik fitness en kickbox,combinatie werkt voor mij het beste, merkte dat ik erg langzaam werd van alleen fitness.

klopt! en je wordt ook wat beperkter in de bewegingen die je maakt. Ik train 4 dagen krachttraining en had daarom geen tijd meer voor kickboxen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 14:48:
Ik snap niet dat mensen anabolen doen.. Ik boek genoeg vooruitgang zonder en ik ken ook een aantal body builders die het ook zonder doen.

Veel zeggen dat ze het niet gebruiken maar stiekum... maar je hebt aan de andere kant wel gelijk ook hoor. Als ik kijk naar het NK Naturel van afgelopen weekend dan heb ik genoeg fysieken gezien die ik ambieer.

EN nou niet gelijk gaan reoepen allemaal van kijk hij doet het toch voor uiterlijk..want die fysieken die ik bedoel zijn nou niet die waar de vrouwen meestal voor in katzwijm vallen ;)

Waarschuw beheerder
Juiste voeding erbij is ongeveer 40% van het resultaat. veel mensen vergeten dat en eten gewoon hun standaard prakkie op.

Ik train 3 keer in de week 1 uur en groei sneller dan veel mensen die 5 keer per week er zitten, simpelweg omdat ik enorm veel koolhydraden + eiwitten eet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 14:58:
Juiste voeding erbij is ongeveer 40% van het resultaat. veel mensen vergeten dat en eten gewoon hun standaard prakkie op.

Ik leef al geruime tijd volgens een strak voedingsschema.
Ik train 3 keer in de week 1 uur en groei sneller dan veel mensen die 5 keer per week er zitten, simpelweg omdat ik enorm veel koolhydraden + eiwitten eet

Koolhydraten wordt je vet van.
Eiwitten zorgen voor spiertoename.
Ik train 3 keer in de week 1 uur en groei sneller dan veel mensen die 5 keer per week er zitten

vaker is niet altijd beter :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt wel bouwstenen nodig. Zonder koolhydraden train je alleen maar spieren eraf,

En ik ben op dit moment nog niet bezig met droogtrainen, ben in 9 maanden 17 kilo aangekomen en vetpercentage is daarbij 1,5 % gestegen. (was idd een mager mannetje voordat ik begon)

In maart begin ik met droogtrainen voor de zomer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:03:
Je hebt wel bouwstenen nodig. Zonder koolhydraden train je alleen maar spieren eraf

Koolhydraten leveren je energie jah, eiwitten zijn de bouwstenen.

Waarschuw beheerder
Juiste voeding erbij is ongeveer 40% van het resultaat

dat denk jij...
ik zeg jou dat dat 75% is..:D

Waarschuw beheerder
:P

Waarschuw beheerder
Juiste voeding erbij is ongeveer 40% van het resultaat

maak daan maar 70% van..

Waarschuw beheerder
ow, word al gezegd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:11:
maak daan maar 70% van..

och,hij moet er weer 5% onder zitten..:D Ghehehehee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 20:58:
kijk das bullshit...

kan je niet lezen??!!! er staat toch: IK VIND...
damned... nooit leren discussieren op school?... :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:53:
damned... nooit leren discussieren op school?...

Nou jij kwam ook niet al te slim over in deze discussie hoor :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:53:

dingen die jij vindt kunnen gewoon bullshit zijn..:D
of kan je niet lezen..? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 16:06:
Nou jij kwam ook niet al te slim over in deze discussie hoor

kwam toch omdat ik blond was?!
(over vooroordelen gesproken!)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:09:
dingen die jij vindt kunnen gewoon bullshit zijn..

en wie bepaalt dat dan?! JIJ??
hahahahahahahaha! zeker je grapjas aan vandaag?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:11:
en wie bepaalt dat dan?! JIJ??

dat bepalen de feiten...:D
en de feiten zeggen dat jouw uitspraak bullshit is/was.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:10:
kwam toch omdat ik blond was?!

Volgens mij was die opmerking niet van mij.

Maar je opmerkingen doen me wel twijfelen over het feit dat het verhaal over domme blondjes toch geen vooroordeel is maar toch een kern van waarheid heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op vrijdag 4 november 2005 om 16:17:
domme blondjes

"opstandige blondjes" zou op zich ook kunnen,want ze is o.a al snel op haar doos getrapt..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik weet dat in wat jullie zeggen ook iets van waarheid zit maar ik heb met mijn eigen ogen anders zien gebeuren en als ik dat hier kwijt wil kan dat toch?... dat is gewoon mijn mening, mijn ervaring....
ik dacht dat dit een discussieforum was maar blijkbaar gaat het erom wie het laatste woord heeft!....
nou hierbij geef ik jullie de kans:......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:22:

wist niet dat er achter dat "opstandige wijf" nog een lief vrouwtje schuilde..:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:22:
ik weet dat in wat jullie zeggen ook iets van waarheid zit maar ik heb met mijn eigen ogen anders zien gebeuren en als ik dat is gewoon mijn mening, mijn ervaring
ik dacht dat dit een discussieforum was maar blijkbaar gaat het erom wie het laatste woord heeft!....

Wat jij heb gezien is misbruik geweest. Bij gewoon gebruik komt dat niet voor. Jij scheert nu alle anabolen gebruikers over 1 kam met mensen die ondoordacht gaan kuren. Dat is gewoon niet fair tegenover de mensen die alles geven voor hun sport en eerst gedegen onderzoek hebben gedaan en de risico's tot het minimum hebben beperkt.

En ik hoef niet het laatste woord.. Ik wil gewoon graag discussie met mensen die eerst nadenken voordat ze reageren en niet hoog van de toren gaan blazen met vooroordelenm, onjuiste info of uitzonderingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 20:54:
ok voor de laatste keer; ik wil niet oordelen ik geef alleen MIJN mening... en laat ik het dan zo zeggen er zullen vast heel veel gasten zijn die gebruiken waar je het niet aan ziet... maar die gasten waar het van af straalt VIND IK PERSOONLIJK niet mooi... en ook al zie je het niet, VIND IK er een erg groot risico aan zitten wat betrefd je gezondheid.. en dan praat ik puur uit eigen ervaring van wat ik van dicht bij heb meegemaakt en gezien... zo goed geformuleerd zonder vooroordelen en al dat andere zielige geouwehoer?

WAAR scheer ik iedereen over een kam?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:31:
WAAR scheer ik iedereen over een kam?

MOet je een paar blz terugbladeren. Je benadrukt alleen een aantal gevallen waarin het verkeerd ging en je wil blijkbaar niet accepteren dat dat gevallen van misbruik zijn.

Het zijn altijd de negatieve verhalen die je hoort... want die zijn het leukst om te vertellen.