Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 november 2005 om 01:52:
Dus jij vond het kut en niet kunnen dat de regering jou soort over een kam scheerde?
Maar zelf ga je wel generaliseren?
Voor de rest getuigt jou reply van bekrompenheid en frustratie en dat je zegt dat '' En even voor de goede orde; dit is geen negatieve post betreft moslims'' verandert er natuurlijk niks aan
Het ga je goed
Oja, en op welke manier generaliseer ik in mijn post dan volgens jou?
En vanuit welk opzicht vind je mijn post getuigen van bekrompenheid en frustratie?
Komt het misschien vanwege het feit dat je bij voorbaat lonsdale-jongeren al hekelt en, zoals vele partyflockers met jou, om die reden deze mensen al wilt afkraken?
Lonsdale-jongerne zijn dan misschien trieste meelopers, maar het feit dat ze bestaan is niet uit het niets ontstaan.
Het is een signaal dat er ergens iets fout zit in mijn ziens.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 07:20:
Uitspraak van % op woensdag 2 november 2005 om 22:25:
Het is al triest dat de maatschappij zo erg naar de vergetelheid is geraakt
Mag hij deze zin niet nog ff uitleggen eerst?
Nou, het is toch overduidelijk wat er mis is met Nederland en haar politieke "medestanders"??
De politie kan haar werk niet normaal doen vanwege slappe k*tregels, zoals het feit dat onze agenten een minimum boetes hebben die ze moeten uitdelen, de politie is er dacht ik voor ongelukken en misdaden-preventie, maar het lijkt wel een winstgevend bedrijf ingesteld door de regering.
Dan hebben we bezuinigingen, velen, in ons land, en enorme uitgaven om andere landen te helpen.
Dan is daar, om maar een voorbeeld te noemen -op vrijwel elke minister is wel iets aan te merken-, is daar een nieuwe minister Pechtold aangenomen die het alleen maar te doen lijkt om de regering te pesten, hij "wilt zeggen waar het op staat", alleen is het jammer genoeg niet wat het volk wilt.
Etc etc etc etc.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 08:27:
ach het js maar politiek
Dat je dit vind zegt veel over jouw toekomstbeeld, niet alleen die van Nederland, maar ook die van jezelf.
Om maar een voorbeeld te noemen;
Door het lakse optreden van justitie tegen drugs, en vooral harddrugs, zal er over 50 jaar vrijwel alleen nog maar gebruikers en ex-gebruikers in de kamer zitten.
Hoe moet de toekomst van ons land als bovendien de regeringleiders alleen maar elkaar de schuld geven, voor iedere fout die ze maken een heel nieuw systeem maken, die, na een fout, weer word vewrvangen door een andere die op den duur weer fout afloopt?