Partyflock

Forumonderwerp · 823323
Waarschuw beheerder
donateur
VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft in een interview met de Belgische krant De Morgen keihard uitgehaald naar Arabische leiders. Deze zijn volgens de politica fascistisch. ''Fascisme is universeel. Het is niet alleen iets van de witte mens. Er bestaat geen enkel Arabisch land dat echt democratisch is en waar het individu vrij kan leven'', aldus Hirsi Ai in het interview. ''De machthebbers passen er geweld en manipulatie toe op dezelfde manier als Mussolini en Hitler. Kijk bijvoorbeeld naar de gifgasaanval van Sadam Hoessein tegen de Koerden in Irak en het uit de weg ruimen van politieke tegenstanders zoals door het Assad-regime in Syrië.''

Volgens Hirsi Ali stelt in de meeste Arabische landen vrijheid van godsdienst niets voor; het bestaat gewoonweg niet. Vrouwen worden in de Arabische wereld slechter behandeld dan dieren, zo liet ze ook nog weten.

bron: fok.nl

Volgens mij wil die vrouw neergeknald worden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 1 november 2005 om 12:05:
Volgens mij wil die vrouw neergeknald worden

Ik ben blij dat een vrouw zoals zij haar klus open trekt en (nog) niet de mond laat snoeren (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mah volgens mij heeft ze wel gelijk...en toch al permanente bewaking, dus niets te vrezen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 1 november 2005 om 12:07:
Ik ben blij dat een vrouw zoals zij haar klus open trekt en (nog) niet de mond laat snoeren (y)

Daar heb je zeker gelijk in, maar ze maakt het zichzelf nou niet bepaald makkelijker 8)
Waarschuw beheerder
Gelukkig is het met de democratie in haar eigenland van afkomst, Somalie, allemaal perfect voor elkaar (y)

Ze maakt zich ook totaal niet druk om de regimes in afrikaanse/aziatische/zuid-amerikaanse landen.

Ze kiest haar 'doelen' heel zorgvuldig uit (lees: enkel landen in het midden-oosten)

Ze klopt idd wel steeds bij dezelfde deur aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 1 november 2005 om 12:10:
maar ze maakt het zichzelf nou niet bepaald makkelijke

Zeker niet maar in dit kleine landje durft niemand dit hardop te zeggen terwijl we het allemaal denken... of bijna allemaal.

Maar zij durft het wel en respect voor haar (Y)

Waarschuw beheerder
Ze heeft groot gelijk, heel veel bewondering voor deze vrouw.

:respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 1 november 2005 om 12:10:
Daar heb je zeker gelijk in, maar ze maakt het zichzelf nou niet bepaald makkelijker

Zo zou iedereen moeten zijn (y)
Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat een vrouw zoals zij haar klus open trekt en (nog) niet de mond laat snoeren

Ja op zich wel, maar aan de andere kant vind ik het toch ook een verschrikkelijk zeikwijf :|
Waarschuw beheerder
donateur
Als Ayaan Hirsi Ali op partyflock zou zitten zou ze vaker verbannen zijn dan onze U.™. hahahahahaha (y)

Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat een vrouw zoals zij haar klus open trekt en (nog) niet de mond laat snoeren laatste aanpassing 1 november 2005 12:07

idd! zeker weten! (y)

en ze heeft nog gelijk ook!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 1 november 2005 om 12:18:
Als Ayaan Hirsi Ali op partyflock zou zitten

Zit ze dat niet dan? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:20:
Zit ze dat niet dan?

misschien onder een fake profiel o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 1 november 2005 om 12:14:
Ze heeft groot gelijk, heel veel bewondering voor deze vrouw.

ik ook :respect:

Ze zegt het allemaal toch maar! Wou dat meer mensen dat deden uit de politiek..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van afwazig!!! op dinsdag 1 november 2005 om 12:21:
misschien onder een fake profiel

Zal ik het dan nu maar toegeven?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pfff laat iemand ff een stuke tape over haar mond trekken want er komt niks zinnigs uit :gaap:
Ze wilde ook nooit in debat gaan en nu weet ik waarom.
Paar dagen geleden werd ze gewoon helemaal uitgeluld door Job Cohen en in vergelijking met diezelfde Job Cohen leek zij wel een Robot.
Het duurde bijna een uur voordat zij met een zinnetje klaar was.

Ik ben blij dat een vrouw zoals zij haar klus open trekt en (nog) niet de mond laat snoeren

Ik heb meer het gevoel dat ze punten wil scoren want zodra je ff niks meer van hoort en zij ff in de vergetelheid raakt...Ja hoor boem bek open en het liefst zo ver mogelijk gaan zodat iedereen weet dat ze iets gezegd heeft.

Hirsi Ali je bent triest (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 november 2005 om 12:28:
Pfff laat iemand ff een stuke tape over haar mond trekken want er komt niks zinnigs uit
Ze wilde ook nooit in debat gaan en nu weet ik waarom.
Paar dagen geleden werd ze gewoon helemaal uitgeluld door Job Cohen en in vergelijking met diezelfde Job Cohen leek zij wel een Robot.
Het duurde bijna een uur voordat zij met een zinnetje klaar was.

Ik heb meer het gevoel dat ze punten wil scoren want zodra je ff niks meer van hoort en zij ff in de vergetelheid raakt...Ja hoor boem bek open en het liefst zo ver mogelijk gaan zodat iedereen weet dat ze iets gezegd heeft.

Hirsi Ali je bent triest

aaaach voel je je aangesproken??? :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:31:
aaaach voel je je aangesproken???

:/

Leg is ff uit want ik volg je niet?

Waarschuw beheerder
Ze klopt idd wel steeds bij dezelfde deur aan.

Ja dus. De Arabische/Islam-wereld is nou eenmaal haar speerpunt. Dus dat moet ze lekker zelf weten.

En laten we eerlijk zijn. Ze heeft gewoon gelijk over die landen.

Binnen de NL-politiek komt ze nogal dom over (en mij ook veel te rechts).
Waarschuw beheerder
:respect: :respect: :respect: :respect en nog véél meer :respect: voor Hirschi Ali !!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hirsi heeft het bij het rechte eind. Alleen zal er niet veel aan veranderen zolang we olie nodig hebben

Vrouwen worden in de Arabische wereld slechter behandeld dan dieren, zo liet ze ook nog weten.

met uitzondering van geiten :p
Waarschuw beheerder
Ze is populair geworden door Arabieren af te zeiken dus ze gaat ermee verder. Ze heeft een groot punt wel, maar het is inderdaad nogal beperkt geen andere dictaturen aan te klagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabber_Oreste op dinsdag 1 november 2005 om 14:19:
maar het is inderdaad nogal beperkt geen andere dictaturen aan te klagen.

Dat bedoel ik idd.

Zeg nou zelf: kritiek op de arabische/islamitische wereld zorgt voor sympathie vanuit rechtsdenkend nederland. Als je in de peilingen wil scoren, dan hoef je daar maar iets over te zeggen. Wilders scoort ook beter in de peilingen als ie iets roept over terrorisme, dat lukt m niet als ie zn kijk op de economie weergeeft ;)

Waarschuw beheerder
donateur
...of zijn kijk op Buitenlandse Zaken :P

ik denk nl niet dat erg veel Nederlanders het zouden zien zitten om onszelf tot "prime target" te maken door het kiezen van een harde pro-VS/pro-Israel-koers (waar Wilders een zeer groot voorstander van is, ook al zegt hij dat niet zo vaak hardop ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 1 november 2005 om 17:19:
Zeg nou zelf: kritiek op de arabische/islamitische wereld zorgt voor sympathie vanuit rechtsdenkend nederland. Als je in de peilingen wil scoren, dan hoef je daar maar iets over te zeggen. Wilders scoort ook beter in de peilingen als ie iets roept over terrorisme, dat lukt m niet als ie zn kijk op de economie weergeeft

Dat is inderdaad waar, gewoon kortzichtig, roep over iets waar mensen positief op reageren en je wint stemmen.
Waarschuw beheerder
Volgens Hirsi Ali stelt in de meeste Arabische landen vrijheid van godsdienst niets voor;

liep zij niet op schoolpleinen rond om kinderen te vertellen dat hun godsdienst fout is en god niet bestaat?

ze hadden haar mond dicht moeten naaien ipv dat andere
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 1 november 2005 om 17:42:
ze hadden haar mond dicht moeten naaien ipv dat andere

Dat dichtnaaien van dat 'andere' keurt de Islam heel erg af.

Dat het in de Somalische cultuur een gebruik is......is voor haar een drijfveer om de Islam te haten :x
Waarschuw beheerder
idd

hebben wij Chistenen even geluk dat niemand in de regering als kind misbruikt is door een Christen :)

moet er niet aan denken iedere dag dat geziek te horen van een getraumatiseerd politicus.. lekker objectief en betrouwbaar (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ga jij effe gauw met een burqa lopen dan
Waarschuw beheerder
wanneer houdt ayaan nou eens ff op met die anti moslim geluiden te produceren. je doos wordt toch nooit meer hetzelfde meid, stop er dan ook mee!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Food op dinsdag 1 november 2005 om 18:08:
wanneer houdt ayaan nou eens ff op met die anti moslim geluiden te produceren. je doos wordt toch nooit meer hetzelfde meid, stop er dan ook mee!!

8)

Misschien terugnaaien?
Dat het nog ergens in Somalie in potje ligt te borrelen..

;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 november 2005 om 18:26:
Dat het nog ergens in Somalie in potje ligt te borrelen..

dat zal me een goddelijk stoofpotje zijn dan. ik houd snel me bordje bij voor de tweede ronde

Waarschuw beheerder
hopaaa weer 3 bodyguards erbij voor deze dame

gooi maar weer olie op het vuur dame

en bush is zeker geen facist en geert wilders ?????
Waarschuw beheerder
:respect: voor haar.

Je kan het al amper gewoon op straat zeggen, maar zij doet het toch maar ff.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markje8) op dinsdag 1 november 2005 om 20:27:
Je kan het al amper gewoon op straat zeggen, maar zij doet het toch maar ff.

En straks moet ze het bekopen met haar dood :s dat zou echt weer z'n fucking kutzweer in NL brengen.

Sommigen mensen kunnen heel er makkelijk lullen over dat ze het zelf uitlokt. Maar ze durft ergens wat van te zeggen.

wie is hier nou begonnen??? Wie worden hiero gediscrimineerd???

zijn wij het of de Arabische leiders ???
zijn wij het of is het de hofstad groep??
zijn wij het of zijn het sommige moslim mannen die hun vrouwen martelen omdat dat zogenaamd moet?
zijn wij het die er wat van durfen zeggen en dat met mischien de dood moeten bekopen ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:51:
Maar ze durft ergens wat van te zeggen.

daar gaat het niet om.. ik durf onrecht ook wel aan te kaarten

zij moet gewoon weten wanneer ze haar bek moet houden, niet omdat ze niks mag zeggen maar omdat het in bep. situaties beter is en bevorderlijker voor de sfeer... en juist zij als Politica zou het moeten weten
Waarschuw beheerder
in dit geval kan ze wel gelijk hebben hoor ;)

maar als ze haar mede-vrouw echt wil helpen moet ze een einde maken aan het eeuwige gezeik op hun geloof

want tot nu toe is dat het enige wat ze doet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 1 november 2005 om 21:12:
daar gaat het niet om.. ik durf onrecht ook wel aan te kaarten

zij moet gewoon weten wanneer ze haar bek moet houden, niet omdat ze niks mag zeggen maar omdat het in bep. situaties beter is en bevorderlijker voor de sfeer... en juist zij als Politica zou het moeten weten

maar dat is iets wat bij een democratie hoort..
waar wij in leven..wat soms ook wel us te betwijfelen valt als je ziet wat hier gebeurd als je je mening geeft :{

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:41:
hopaaa weer 3 bodyguards erbij voor deze dame

gooi maar weer olie op het vuur dame

en bush is zeker geen facist en geert wilders ?????

Misschien zou het handiger zijn als iedereen, met name in de politiek, wat cursussen zou volgen om bepaalde onderwerpen zodanig te bespreken dat het niet als olie op het vuur wordt opgevat.
Maar je moet er wel voor uitkijken dat je onderwerpen gaat vermijden om maar rust in de tent te houden. Als er iets aan de hand is, moet je dat bespreken en niet onder de tafel schuiven en doen alsof er niets aan de hand is.

En ik heb het idee dat we geen enkele kritiek mogen geven op welke andere landen, leiders of culturen dan ook, omdat dat dan meteen discriminatie is! In mijn ogen zijn Bush en Wilders niet best, en baseren zij hun uitspraken op onjuiste en zeer gekleurde informatie. Maar dat maakt een Arabisch leider waarover in dit topic gesproken wordt niet minder fascistisch. Op de een of andere manier mogen we Bush uitmaken voor al het slechts in de wereld, terecht of niet terecht. Maar als hetzelfde over een Arabisch leider, of moslimleider zo je wilt, wordt gezegd... is meteen het hek van de dam.

Kan me daar vreselijk aan ergeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op dinsdag 1 november 2005 om 21:16:
maar dat is iets wat bij een democratie hoort..

verkeerde dingen op het verkeerde moment zeggen heeft te maken met wat er tussen je oren zit en niet met de bestuursvorm ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 21:17:
Op de een of andere manier mogen we Bush uitmaken voor al het slechts in de wereld, terecht of niet terecht. Maar als hetzelfde over een Arabisch leider, of moslimleider zo je wilt, wordt gezegd... is meteen het hek van de dam.

omdat jij op de "negatieve" reacties let... andersom gebeurt het precies zo
Waarschuw beheerder
ja maar dan moet niet alleen die hirsi ali dr mond houden maar veel meer mensen denk ik..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 1 november 2005 om 21:18:
verkeerde dingen op het verkeerde moment zeggen heeft te maken met wat er tussen je oren zit en niet met de bestuursvorm

Okee, ben het met je eens dat het onhandig is en grote gevolgen kan hebben wanneer iemand als Hirschi Ali ongenuanceerde uitspraken doet.
Maar wat bedoel met je met het verkeerde moment? Moet je dan het gehele onderwerp maar compleet vermijden om de boel rustig te houden? Zachte heelmeesters maken net zo goed stinkende wonden. Want door het niet bespreekbaar te maken, neem je niet het probleem weg wat speelt in de wereld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op dinsdag 1 november 2005 om 21:20:
ja maar dan moet niet alleen die hirsi ali dr mond houden maar veel meer mensen denk ik..laatste aanpassing 1 november 2005 21:20

Moeten alle moslims die een probleem hebbe met bijvoorbeeld Ali dan ook hun mond houden? Of dat dan weer niet?!
Waarschuw beheerder
sja.. lijkt et bijna wel op.. maar je kunt moeilijk alle moslims uit gaan roeien die tegen ali zijn.. want als ali een opmerking over een onderwerp heeft kan dr weer gewacht worden op een waarschuwing over een aanslag op haar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op dinsdag 1 november 2005 om 21:25:
sja.. lijkt et bijna wel op.. maar je kunt moeilijk alle moslims uit gaan roeien die tegen ali zijn.. want als ali een opmerking over een onderwerp heeft kan dr weer gewacht worden op een waarschuwing over een aanslag op haar..

Uitroeien?
Van mij mag er juist wel wat meer gediscussieerd worden over die dreigingen met aanslagen, etc. Dreigt Hirschi Ali om moslims uit te roeien? Of Arabische leiders? Nee! Je mening verkondigen en het niet eens zijn met wat dan ook is nog altijd toegestaan, al is de manier waarop je iets zegt heel belangrijk. Maar mondelinge aanvallen worden op dit moment bestreden met moordaanslagen.
Zij heeft bodyguards nodig omdat zij dingen roept over moslims. Ondertussen hoeven moslims niet met kogelvrije vesten rond te lopen, want het is als het goed is nog steeds gebruikelijk in een land als Nederland dat je leeft en laat leven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:51:
zijn wij het of zijn het sommige moslim mannen die hun vrouwen martelen omdat dat zogenaamd moet?

besnijdenis van vrouwen heeft totaal niets met de islam te maken, het gebeurde al 2500 jaar voordat de islam bestond

toevallig is in veel van die streken later de islam gekomen en Hirsi Ali profiteert gewoon van de onwetendheid van mensen over dit soort zaken door te laten lijken of dit soort praktijken binnen de islam normaal zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 21:28:
Ondertussen hoeven moslims niet met kogelvrije vesten rond te lopen, want het is als het goed is nog steeds gebruikelijk in een land als Nederland dat je leeft en laat leven.

was da maar zo
dan hadden er nu 2 mensen sowieso nog geleefd als iedereen zo dacht.. 2 mensen die om hun mening zijn vermoord en een heleboel anderen omdat ze van bepaalde dingen wat gezegd hebben of gewoon slachtoffer waren van hersenloze stumpers..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 21:32:
besnijdenis van vrouwen heeft totaal niets met de islam te maken, het gebeurde al 2500 jaar voordat de islam bestond

toevallig is in veel van die streken later de islam gekomen en Hirsi Ali profiteert gewoon van de onwetendheid van mensen over dit soort zaken door te laten lijken of dit soort praktijken binnen de islam normaal zijn

Klopt als een bus. Verwar moslim, geloof en Islam niet met culturele zaken, want die hebben op zich niets met elkaar te maken.
Sterker nog: volgens de Islam zoals die ooit ontstaan is zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig. Probleem is alleen dat bepaalde moslim een andere gedragsleer aanhouden dan andere moslims. Beetje verwarrend, maar goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op dinsdag 1 november 2005 om 21:34:
was da maar zo
dan hadden er nu 2 mensen sowieso nog geleefd als iedereen zo dacht.. 2 mensen die om hun mening zijn vermoord en een heleboel anderen omdat ze van bepaalde dingen wat gezegd hebben of gewoon slachtoffer waren van hersenloze stumpers..

Dat is precies wat ik zeg.... Over het algemeen zijn het geen moslims waarop aanslagen worden gepleegd. Er wordt soms gediscrimineerd, mensen kunnen elkaar haten, maar over het algemeen hoeven moslims in Nederland niet te vrezen voor hun leven. En politici wel. En bekende Nederlanders die hun scheur iets te ver open trekken ook. Beats me... Belachelijk!