Partyflock

Forumonderwerp · 823323
Waarschuw beheerder
donateur
VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft in een interview met de Belgische krant De Morgen keihard uitgehaald naar Arabische leiders. Deze zijn volgens de politica fascistisch. ''Fascisme is universeel. Het is niet alleen iets van de witte mens. Er bestaat geen enkel Arabisch land dat echt democratisch is en waar het individu vrij kan leven'', aldus Hirsi Ai in het interview. ''De machthebbers passen er geweld en manipulatie toe op dezelfde manier als Mussolini en Hitler. Kijk bijvoorbeeld naar de gifgasaanval van Sadam Hoessein tegen de Koerden in Irak en het uit de weg ruimen van politieke tegenstanders zoals door het Assad-regime in Syrië.''

Volgens Hirsi Ali stelt in de meeste Arabische landen vrijheid van godsdienst niets voor; het bestaat gewoonweg niet. Vrouwen worden in de Arabische wereld slechter behandeld dan dieren, zo liet ze ook nog weten.

bron: fok.nl

Volgens mij wil die vrouw neergeknald worden 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 november 2005 om 20:51:
Ik heb geen enkele fiducie in het zelfreinigende vermogen van de islam, of de emanciperende invloed van de gematigde moslims. Schisma’s binnen een religie komen meestal juist voort uit de drang terug te keren naar de wortels van die religie, en levert dus uiteindelijk weer fundamentalisme op.

nooit last van gehad.. en met mij miljoenen anderen

waarom noem je jezelf kruisvaarder? ben je de christelijke Mohammed B?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 21:18:
Dank nog maar drie doodsbedreigingen valt wel mee toch!

serieus? :O

kan me niet voorstellen dat iemand jou zou willen bedreigen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 2 november 2005 om 21:44:
ben je de christelijke Mohammed B

*proest*
Uitspraak van Knoalster op woensdag 2 november 2005 om 21:45:
serieus?

:yes:

er was iemand gisteren die zelfs had gewild dat ik in Schiphol in de cel had gezeten tijdens de brand,errug he?
:cry: kom je me nu troosten :cheer:???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 1 november 2005 om 12:05:
Volgens mij wil die vrouw neergeknald worden

mja wordt tijd zou je zeggen... hoe meer domme shit dat mens zegt ... hoe meer wij met zijn allen die mensen moeten betalen om haar te laten beveiligen ! :/

Waarschuw beheerder
Volgens mij wil die vrouw neergeknald worden

Het is al triest dat de maatschappij zo erg naar de vergetelheid is geraakt dat zulke ideeen bij mensen opkomen na dergelijke uitspraken als de voorgaande van Hirsi Ali, wat helemaal van den gekke is, is dat het een niet-arabier betreft waar deze uitspraak vandaan komt.

Door de angst die resulteren in deze ideeen worden de wannabe-terroristen als mohamed b, samir a en dergelijke juist gevoed.

Het is wijselijk je niet te laten manipuleren door de angsthazen der regering, die na aanslagen op levens en gebouwen vanuit de moslimhoek gelijk iedere plek waar moslims bijeenkomen gaan bezoeken.
Die na de moord op Theo van Gogh een SNACHTS in de hens gestoken islamitische school de leerkrachten en leerlingen hun medeleven komen betuigen vanwege deze daad, alsof er mensen in die school zaten of konden zitten!

En even voor de goede orde; dit is geen negatieve post betreft moslims, want dezen kunnen niets doen aan het feit dat ze in de "allochtonen"hoek worden gedrukt door de regering, het enige wat zei wel kunnen doen is zich niet zoveel aantrekken van uitspraken door regeringleiders en berichten in de media.
Ik trok me in mijn lonsdale-jongere-tijd ook weinig aan van wat de regering over mijn "soort" te vertellen had.
Jammer dat de moslims in deze opgave maar niet kunnen slagen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 22:25:
Het is al triest dat de maatschappij zo erg naar de vergetelheid is geraakt dat zulke ideeen bij mensen opkomen na dergelijke uitspraken als de voorgaande van Hirsi Ali, wat helemaal van den gekke is, is dat het een niet-arabier betreft waar deze uitspraak vandaan komt.

Door de angst die resulteren in deze ideeen worden de wannabe-terroristen als mohamed b, samir a en dergelijke juist gevoed.

Het is wijselijk je niet te laten manipuleren door de angsthazen der regering, die na aanslagen op levens en gebouwen vanuit de moslimhoek gelijk iedere plek waar moslims bijeenkomen gaan bezoeken.
Die na de moord op Theo van Gogh een SNACHTS in de hens gestoken islamitische school de leerkrachten en leerlingen hun medeleven komen betuigen vanwege deze daad, alsof er mensen in die school zaten of konden zitten!

En even voor de goede orde; dit is geen negatieve post betreft moslims, want dezen kunnen niets doen aan het feit dat ze in de "allochtonen"hoek worden gedrukt door de regering, het enige wat zei wel kunnen doen is zich niet zoveel aantrekken van uitspraken door regeringleiders en berichten in de media.
Ik trok me in mijn lonsdale-jongere-tijd ook weinig aan van wat de regering over mijn "soort" te vertellen had.
Jammer dat de moslims in deze opgave maar niet kunnen slagen.

:/

Dus jij vond het kut en niet kunnen dat de regering jou soort over een kam scheerde?

Maar zelf ga je wel generaliseren?

Voor de rest getuigt jou reply van bekrompenheid en frustratie en dat je zegt dat '' En even voor de goede orde; dit is geen negatieve post betreft moslims'' verandert er natuurlijk niks aan ;)

Het ga je goed (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 22:25:
Het is al triest dat de maatschappij zo erg naar de vergetelheid is geraakt

Mag hij deze zin niet nog ff uitleggen eerst?

:no: okay: Het ga je goed :flower:

Waarschuw beheerder
ach het js maar politiek;) Hier in Nederland wordt elke uitspraak van alle kanten door het slijk gehaald, maar echte maatregelen om de bronnen van veel ellende aan te pakken zie ik niet....
Die mensen daar kunnen beter hun tijd aan andere belangrijkere zaken gaan nuttigen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ken je die ene liedje van Den haag connection van hirsi ali diss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 november 2005 om 08:56:

:D

Waarschuw beheerder

neej ik ken die ene lietje niet
Waarschuw beheerder
die ene liedje

Ken alleen DAT ene liedje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whah die is vers je moet hem horen Ayan hirsi Ali Somali
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 november 2005 om 10:01:
die is vers

Gelukkig maar, anders heb je nog kans op schimmel ook :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op donderdag 3 november 2005 om 10:13:
Gelukkig maar, anders heb je nog kans op schimmel ook

Je komt uit Rotterdam en kent dus duidelijk bepaalde woorden niet die hier in Utrecht gebruikt worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 3 november 2005 om 10:19:
Je komt uit Rotterdam en kent dus duidelijk bepaalde woorden niet die hier in Utrecht gebruikt worden

Of ik wil ze niet kennen, dat is weer wat anders ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op donderdag 3 november 2005 om 10:21:
Of ik wil ze niet kennen, dat is weer wat anders

Dan hoef je ook niet te reageren alsof hij de letterlijke betekenis van het woord bedoelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 3 november 2005 om 10:22:
Dan hoef je ook niet te reageren alsof hij de letterlijke betekenis van het woord bedoelt.

Beetje sarcasme ken geen kwaad toch ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 november 2005 om 20:36:
Moet ik iemand die als beroep heeft staan:

Dwaas/Cokesmokkellaar/datacom router aapje

moet ik iemand die alleen neerzet dat ie van techno houdt serieus nemen ? ;) en te lui is om zijn profiel niet verder ( al dan niet met een tikkeltje humor) in te vullen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 november 2005 om 01:52:
Dus jij vond het kut en niet kunnen dat de regering jou soort over een kam scheerde?

Maar zelf ga je wel generaliseren?

Voor de rest getuigt jou reply van bekrompenheid en frustratie en dat je zegt dat '' En even voor de goede orde; dit is geen negatieve post betreft moslims'' verandert er natuurlijk niks aan

Het ga je goed

Oja, en op welke manier generaliseer ik in mijn post dan volgens jou?

En vanuit welk opzicht vind je mijn post getuigen van bekrompenheid en frustratie?

Komt het misschien vanwege het feit dat je bij voorbaat lonsdale-jongeren al hekelt en, zoals vele partyflockers met jou, om die reden deze mensen al wilt afkraken?
Lonsdale-jongerne zijn dan misschien trieste meelopers, maar het feit dat ze bestaan is niet uit het niets ontstaan.
Het is een signaal dat er ergens iets fout zit in mijn ziens.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 07:20:
Uitspraak van % op woensdag 2 november 2005 om 22:25:
Het is al triest dat de maatschappij zo erg naar de vergetelheid is geraakt

Mag hij deze zin niet nog ff uitleggen eerst?

Nou, het is toch overduidelijk wat er mis is met Nederland en haar politieke "medestanders"??
De politie kan haar werk niet normaal doen vanwege slappe k*tregels, zoals het feit dat onze agenten een minimum boetes hebben die ze moeten uitdelen, de politie is er dacht ik voor ongelukken en misdaden-preventie, maar het lijkt wel een winstgevend bedrijf ingesteld door de regering.
Dan hebben we bezuinigingen, velen, in ons land, en enorme uitgaven om andere landen te helpen.
Dan is daar, om maar een voorbeeld te noemen -op vrijwel elke minister is wel iets aan te merken-, is daar een nieuwe minister Pechtold aangenomen die het alleen maar te doen lijkt om de regering te pesten, hij "wilt zeggen waar het op staat", alleen is het jammer genoeg niet wat het volk wilt.

Etc etc etc etc.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 08:27:
ach het js maar politiek

Dat je dit vind zegt veel over jouw toekomstbeeld, niet alleen die van Nederland, maar ook die van jezelf.
Om maar een voorbeeld te noemen;
Door het lakse optreden van justitie tegen drugs, en vooral harddrugs, zal er over 50 jaar vrijwel alleen nog maar gebruikers en ex-gebruikers in de kamer zitten.
Hoe moet de toekomst van ons land als bovendien de regeringleiders alleen maar elkaar de schuld geven, voor iedere fout die ze maken een heel nieuw systeem maken, die, na een fout, weer word vewrvangen door een andere die op den duur weer fout afloopt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 19:19:
maar het feit dat ze bestaan is niet uit het niets ontstaan.
Het is een signaal dat er ergens iets fout zit in mijn ziens.

mwa.. kun je ook wel over Mohammed B zeggen, maar ik ga ook niemand vermoorden of scholen in brand steken

vind het dus geen excuus, zolang mensen zich laten leiden door hun verstand ipv emotie is er niks aan de hand
Waarschuw beheerder
ze heeft gelijk (Y)
Waarschuw beheerder
Het is niet alleen iets van de witte mens

Discriminatie ook niet en/of neerbuigend naar andere rassen toe.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NONSENS!

Ik heb altijd mijn volk in vrijheid laten leven..
Durven jullie wel tegen oude gehanicapte man..

I mean look at me. You got everything man!
I mean come on..
Look what I got, I got fuckin' dypers man.. fuckin' dypers
I shit in my pands every day..
I can walk, I can Hump.. you know.
Just go ahead en kill me now your cocksucker!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tzzzz :[ wegwezen jij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
BoB! kom jou nog wel is een keer tegen een utrecht... doen we een gezellig bakkie koffie ;)