Partyflock

Forumonderwerp · 823143

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
daar ben ik wel noeuwschierig naar waarom jongens liever een slanke meid willen dan een stevige meid terwijl het kwa karater niks uit maakt of je nu slank of dik bent je bent zo als je bent
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Draak* op donderdag 10 november 2005 om 10:29:
Uitspraak van :bounce: stamp-trutje #1:bounce: op woensdag 9 november 2005 om 20:39:
je hebt volgens mij wel veel jongens die echt puur op het uiterlijk afgaan, maarja zo'n jongen is je dan ook niet waard...
die loopt zun lul 8erna en stelt verder niks voor.
maar er zijn ook genoeg jongens die je nemen zoals je bent, en dat zijn de toppertjes

Yeah right..
Jij kijkt zeker niet naar het uiterlijk.. iedereen gaat als eerste op het uiterlijk af.. De eerste 3 seconden dat je iemand ziet heb je al een beeld gevormd

moet je wel goed lezen, ik zeg dat de meeste puur op het uiterlijk afgaan....
je eerste indruk is het uiterlijk, maar persoonlijk heb ik liever iemand met inhoud die b.v. wat stevig is dan een enorme hunk zonder inhoud...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 22:56:
Draai die stelling is om en vraag is of vrouwen met een normaal figuur op dikke mannen vallen? Ik in iedere geval niet.

zo lijkt het net of je er wel op kan vallen als je zelf stevig bent.
dan hebben kale mannen pas echt een probleem.

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... ze zullen tegenwoordig wel moeten...
Jammer genoeg heb je tegenwoordig altijd het ene of het andere uiterste.
Of het is zo'n vies dun mager ding of de rollen hangen over de broek.

Kan het er nou nooit eens beetje tussenin zitten? Toch een beetje vlees maar op de goede plekken en niet teveel zeg maar.. lol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 20:03:
je eerste indruk is het uiterlijk, maar persoonlijk heb ik liever iemand met inhoud die b.v. wat stevig is dan een enorme hunk zonder inhoud...

Waarom is het het één of het ander?
Je zoekt toch een enorme hunk met inhoud?! Ik zou persoonlijk ook geen genoegen nemen met minder :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 11 november 2005 om 10:40:
Waarom is het het één of het ander?
Je zoekt toch een enorme hunk met inhoud?! Ik zou persoonlijk ook geen genoegen nemen met minder

haha ok;) een hunk mét inhoud;)

Waarschuw beheerder
Dat d8 ik eerst 0ok altijd, maar heb nu al bijna 2 jaar een hele lieve vriend waar ik heel veel van h0u, en ja het is 0ok wederzijds hoor ;)
Waarschuw beheerder
Jeetje ik ben zelf flink/dik hoe je het noemen wil.Ik zit goed in mijn vel en heb een lieve kerel.Op ieder potje past een dekseltje.En hoe vaak ik niet hoor van mannen dat ze graag een flikke vrouw willen...............

Waarschuw beheerder
donateur
Bigmom: Tof haar heb je (Y)
Waarschuw beheerder
denk dat mannen liever een gevulde vrouw hebben als een vrouw die zo dun is dat je niet weet wat voor/achterkant is..
maar het mode beeld is dun.. maar als we nou wat steverige moddellen zouden krijgen zou dat weer in worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 22:34:
Bigmom: Tof haar heb je

Dank!!!

Waarschuw beheerder
Nou tsja het is toch een soort van ideaal laten we eerlijk zijn.

ikzelf ben ook een bolle en krijg echt vaak complimenten over m'n kleding of hoe ik eruit zie ofzo.

het is gewoon iets wat je uitstraalt, iets wat je om je heen hebt.

het is misschien best wel erg van me maar ik als stevig zijnde heb soms wel iets van gatver wat een lelijk dik wijf is dat.

het is gewoon wat je aan jezelf doet. omdat je stevig bent hoef je geen miss etam kleding te dragen of jezelf alleen maar lelijk te maken.

koop wat je leuk vind. laat hangen wat je niet kan hebben. (best wel jammer dat sommige mensen dat niet van zichzelf kunnen inschatten) je met maat 46 in maat 40 proppen bijv.

maarre big mom.. jij bent zeker een mooie stevige meid, gewoon lekker verzorgd! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Fat chicks....... (y) (f)
Waarschuw beheerder
Mevr0uwJ je hebt helemaal gelijk !!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:24:
Nou tsja het is toch een soort van ideaal laten we eerlijk zijn.
ikzelf ben ook een bolle en krijg echt vaak complimenten over m'n kleding of hoe ik eruit zie ofzo.
het is gewoon iets wat je uitstraalt, iets wat je om je heen hebt.
het is misschien best wel erg van me maar ik als stevig zijnde heb soms wel iets van gatver wat een lelijk dik wijf is dat.
het is gewoon wat je aan jezelf doet. omdat je stevig bent hoef je geen miss etam kleding te dragen of jezelf alleen maar lelijk te maken.

Aye...I agree.
Ik ben zelf ook dik (niet stevig...dik) en ik heb nooit problemen gehad op het vriendjes vlak.
Je moet gewoon tevreden zijn met jezelf...de vriendjes komen vanzelf.
Als je zelf al uitstraalt dat je jezelf maar nix vind dan vind de rest je ook nix.

Waarschuw beheerder
Ieder zijn smaak toch?!ik ken wel een paar jongens die op stevige/dikke/volle meiden vallen.
Maar dan vallen die vrouwen weer niet op hun..gedoe :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Tasja ! op donderdag 17 november 2005 om 22:27:
ben zelf ook dik (niet stevig...dik)

hier nog 1, maar stevig klinkt wat beter HAHAHAHAH:p
Waarschuw beheerder
donateur
tja, er zullen vast wel gasten zijn die "stevig" mooi vinden
maar dat past niet bij mij
te mager is trouwens ook niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:29:
hier nog 1, maar stevig klinkt wat beter HAHAHAHAH:p

*grin* je hebt gelijk :P
Het kan nog erger...van die dames van 180 kilo die zeggen dat ze "gezet" zijn :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 17 november 2005 om 22:33:
te mager is trouwens ook niks

een vrouw moet rondingen hebben :ja:
vind ik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Tasja ! op donderdag 17 november 2005 om 22:33:
*grin* je hebt gelijk
Het kan nog erger...van die dames van 180 kilo die zeggen dat ze "gezet" zijn

nee die zijn volslank:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:34:
een vrouw moet rondingen hebben :ja:
vind ik..

jij ziet er goed uit, maar veel dunner is niet mooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:35:
nee die zijn volslank:P

Hahaha...gatverdamme man
Ik heb ooit (ja echt) 145 kilo gewogen...trust me...volslank is niet het goede woord...vetvlek lijkt er meer op.
Volslank...dom woord.
Gezet...nog dommer.

We zijn stevig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 17 november 2005 om 23:18:
ik ben dan echt gammel, weeg 60 kilo,

Ohw...maar mannen moeten wel mooi slank zijn (mijn mening).
60 kilo valt mee tog?
Waarschuw beheerder
donateur
er mag nog 5 kilo bij
woog eerst 65 en na een ongeluk 46 kilo
komt er moeilijk bij
Waarschuw beheerder
stevig en dik kan niet he damez!damez horen lekker slank te zijn ! dat is het gezondst!!
Waarschuw beheerder
Dank Mevr0uwj.................Ik ben erg onder de indruk van je ogen.............:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 17 november 2005 om 23:24:
komt er moeilijk bij

'k Heb je fotos gezien...ernstig.
Maareuh...aankomen is inderdaad moeilijker dan afvallen.
Ik ben nu 52 kilo kwijt en ik kap er mee.
Succes met aankomen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 17 november 2005 om 23:24:
er mag nog 5 kilo bij
komt er moeilijk bij

ik weet niet hoe lang je bent maar volgens mij is dat echt te licht...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu 52 kilo kwijt en ik kap er mee.

Jéétje..knap hoor (y)

Maar heb je nu niet onwijs last van hangend vel enzo?
Waarschuw beheerder
Nope...ben nog niet zo heel oud dus het meeste is weer op de juiste plek beland...de rest (heb ook 3 zwangerschappen gehad tussendoor) wordt met wat geluk binnen een jaar weggemoffeld (gesneden dus)
En zo niet...ook goed, vind mezelf niet lelijk ofzo...'k ben wat voller als een ander :)
Waarschuw beheerder
waarom kunnen sommige flinke vrouwen zichzelf gewoon accepteren en zijn er VEEL meiden zoals ik (of dunner) die overal wt over te mouwen hebben??
Tuurlijk niemand is tevreden en ik kan zelf ook geen korte topjes aan.. met hotpants...(jaja CELLULITUS heeft elke meid, zo niet .--> prijs je gelukkig,) maar waarom hebben mijn vriendinnen altijd wat te zeuren en zie ik flinkere meiden die gewoon tevreden zijn???ach jah...wereld draait door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 16:00:
zie ik flinkere meiden die gewoon tevreden zijn

dikke of stevige meiden zien er vaal gelukkig uit ja,maar ze huilen van binnen omdat ze niet slank zijn..die meiden wouden dat ze slank zijn!maar zeggen dat ze tevreden met hun zelf zijn.bullshit denk ik..dik hoort niet en is niet gezond~!wie wil er nou niet een mooi figuurtje!!??en als je stevig gebouwd bent..jah vette pech!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oveqezes op vrijdag 18 november 2005 om 17:03:
dikke of stevige meiden zien er vaal gelukkig uit ja,maar ze huilen van binnen omdat ze niet slank zijn..die meiden wouden dat ze slank zijn!maar zeggen dat ze tevreden met hun zelf zijn.bullshit denk ik..dik hoort niet en is niet gezond~!wie wil er nou niet een mooi figuurtje!!??en als je stevig gebouwd bent..jah vette pech!

Als iemand tevreden is met zichzelf waarom zou jij dat in twijfel trekken?.Omdat die gene niet aan jouw plaatje voldoet?.
Tuurlijk wil iedereen een "mooi" figuurtje maar wat voor de ene mooi is,is het voor de ander niet.
En als je dan het mooie figuurtje niet hebt wat je zou willen hebben kun je zekers wel tevreden zijn met jezelf!!!.
Stukje acceptatie en zelfvertrouwen maken dat zekers mogenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oveqezes op vrijdag 18 november 2005 om 17:03:
dikke of stevige meiden zien er vaal gelukkig uit ja,maar ze huilen van binnen omdat ze niet slank zijn..die meiden wouden dat ze slank zijn!

Dit is pas bullshit! Er zullen heus wel meiden bij zitten die er zo over nadenken, maar ook zeker wel meiden die zoiets hebben van: Dit ben ik, take it or leave it!

Slank zijn hoeft niet altijd te betekenen dat je er mooi uitziet!
Waarschuw beheerder
superslank is toch ook niet mooi, dan liever wat voller, lekker gezond om te zien!! beetje ronde billen en wat borstvet kan geen kwaad. We zijn toch vrouwen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 17:36:
Dit ben ik, take it or leave it!

ja die meiden zijn het ergst...denken zo van het maakt mij allemaal niet uit!maar ondertussen janken ze van binnen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oveqezes op vrijdag 18 november 2005 om 17:52:
maar ondertussen janken ze van binnen!

Ach man, das helemaal niet zo..
Je houdt wel van generaliseren toch?

Je moet zelfvertrouwen hebben, je uitstraling is ook belangrijk.. En ik weet zeker dat er ook magere meiden zijn die van binnen keihard janken omdat ze wat voller willen zijn. Maar daar horen we jou niet over praten :/
Waarschuw beheerder
hou wel van een beetje houvast , maar ook van super slanke meiden..ben niet zo moeilijk :p

Waarschuw beheerder
donateur
Mevr0uwJ ik vind je mooi :yes:
Je bent niet bang om jezelf te zijn :) :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oveqezes op vrijdag 18 november 2005 om 17:52:
ja die meiden zijn het ergst...denken zo van het maakt mij allemaal niet uit!maar ondertussen janken ze van binnen!

Hoe weet jij nou wat wij denken?

Dik is niet per definitie ongezond trouwens.

Waarschuw beheerder
omdat IK niet opgewonden kan worden van een vrouw die niet slank is,de heupjes das t mooiste aan een vrouw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Tasja ! op vrijdag 18 november 2005 om 18:19:
Dik is niet per definitie ongezond trouwens

dik zijn is ongezond!en dat is een Feit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 18 november 2005 om 11:08:
ik weet niet hoe lang je bent maar volgens mij is dat echt te licht...

1.74 maar mn benen vooral links zijn echt te dun

Waarschuw beheerder
Gelukkig dat smaken verschillen! :jaja:

Voor iedereen loopt er wel iemand rond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oveqezes op vrijdag 18 november 2005 om 18:56:
dik zijn is ongezond!en dat is een Feit!

*edited* laat ook maar...verspilde moeite.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k zeg ook niet dat vrouwen van 180 kg ZOOOW blij zijn met zichzelf maar een meid van 80-90 kg kan zich zeker wel goed voelen...en MOOI!! kzie genoeg stevige vrouwen die erg mooi zijn!! en die supermodellen a la cameron diaz,jennifer lopez en weet ik niet wat...met alles perfect..lopen er maar weinig...
vaak hebben ze dan personal trainer, kok, en het geld om van alles weg te laten zuigen..en meiden die hier echt slank zijn hebben verdomme veel discipline, of zijn lekker slank gebouwd...ik houd teveel van lekker eten en lekker wijntje op zijn tijd om dat te laten om (super)slank te zijn...dan maar iets voller(neej niet DIK..)maar dan wel gelukkig onder het genot van een frietje op zijn tijd..en een lekker glas wijn!!