Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Het klinkt misschien als een cliché maar als je tevreden bent met jezelf straal je dat ook uit, en zie je het ook wanneer je aandacht krijgt.
Meisjes die stevig zijn en daarvan balen willen misschien niet zien dat er genoeg mannen zijn die ze bekijken?
Ik heb onlangs een prednison kuur gehad en was toen ff wat steviger maar heb geen verschil gemerkt hoor qua aandacht.
daar ben ik wel noeuwschierig naar waarom jongens liever een slanke meid willen dan een stevige meid terwijl het kwa karater niks uit maakt of je nu slank of dik bent je bent zo als je bent
stevig vinden jongens niet zo erg,maar dik willen ze meestal niet...ja waarom ?? omdat ze slank mooier vinden
eerlijk is eerlijk
ik hoef ook niet met een tientonner
ten eerste zitten veel meisjes met een maatje meer erg in de knoop met hun zelf.
als je denk dat je een maatje 36 hebt terwijl het eigenlijk maat 40 is dan ben je er nog niet!
bedoel als je jezelf niet eens kan accepteren zoals je bent, laat staan dat iemand anders jou kan accepteren.
ten tweede, je uiterlijk is een redelijke reflectie van je innerlijk, als je ongezond eet en niet aan lichaamsbeweging doet dan heeft dat gevolgen op je uiterlijk, maar eigenlijk is het innerlijk er meer verantwoordelijk voor.
bedoel ik zorg dat ik zoveel mogelijk in vorm blijft door te sporten,omdat uiteindelijk jezelf ermee helpt en dus beter voor de dag komt...en dan wil ik wel op zn minst dat mijn vriendin op zijn minst ook aan sport doet, en ook bewust bezig is met haar gezondheid.
en dan zijn er altijd nog de mensen die er niks aan kunnen doen. maar ook dat is voor zeker 50% meer iets dat in je koppie zit.
het is niet zo dat slank per definitie mooi is een chick met een maatje meer kan nog steeds erg mooi zijn, maar het belangrijkste is dat je jezelf kan accepteren wie je bent.
en dan vallen de mannen wel op je
Ik ben 't wel met treasure eens, als vrouwen zich slank voelen, stralen ze dat ook uit. Maar als je in de media kijkt (Paris Hilton, Geri Halliwel) dat soort figuren, ga je je daar onbewust toch mee vergelijken.
ja ok maar het gaat fout als je in de spiegel kijkt en je ziet jezelf niet meer maar een van je idolen, en dat is nou het punt wat ik al eerder zei...meiden die denken dat ze paris hilton zijn maar juist een maatje meer hebben maar ze wel zichzelf persen in een paris hilton maatje.
accepteer wie je ben en en dat zal alleen maar positiever op de medemens overkomen...
en niemand hoeft dik te zijn als tie dat niet wil..dus als er meiden zijn die denken dat als ze slank zijn dat ze dan aantrekkelijker worden, dan zal je uit die geloof het ook waarmaken maar niet omdat het zo is maar omdat jij denkt dat het zo is.
als je telkens tegen jezelf zegt dat je ziek bent dan ga je toch op een gegeven moment toch echt ziek voelen.
Ik zie heel veel meiden die eigenlijk een broek horen te dragen met bijv. breedte 34 en die hebben ze bij replay en diesel niet.. Maar tog doen ze dan eenm aatje 30 aan..
Genoeg dunne meisjes gehad,maar in doggy steeds tegen het bot aanstoten is ook niet alles hehe.
Beetje houvast en n kont in plaats van n kontje
Omdat dikke wijven vieze wijven zijn!!!! BAH