Partyflock

Forumonderwerp · 823143

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
daar ben ik wel noeuwschierig naar waarom jongens liever een slanke meid willen dan een stevige meid terwijl het kwa karater niks uit maakt of je nu slank of dik bent je bent zo als je bent
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Das echt wel ff iedereen over 1 kam scheren zeg..

Maar even serieus, ik val zelf ook op slanke meiden. Geen idee waarom, das net zoiets als dat ik op 'dunne' jongens val. Ieder z'n eigen smaak toch?!
Overigens scheelt 't ook als een meisje zich goed voelt over zichzelf, dat kan ervoor zorgen dat een stevige meid toch heel mooi is in mijn ogen.

Waarschuw beheerder
de ene valt op dikkere meiden de andere op slanken ! Maar goed wij vrouwen vallen toch ook niet op alleen maar slanken mannen het is maar net wat je zelf aantrekkelijk vind !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 18:50:
Omdat dikke wijven vieze wijven zijn!!!! BAH

ze zullen zich vast vaker wassen als jij doet hoor :/
kansloos figuur :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah je moet er ook tegen aan kijken en er geil van kunnen worden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het klinkt misschien als een cliché maar als je tevreden bent met jezelf straal je dat ook uit, en zie je het ook wanneer je aandacht krijgt.
Meisjes die stevig zijn en daarvan balen willen misschien niet zien dat er genoeg mannen zijn die ze bekijken?

Ik heb onlangs een prednison kuur gehad en was toen ff wat steviger maar heb geen verschil gemerkt hoor qua aandacht.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 22:14:
Het klinkt misschien als een cliché maar als je tevreden bent met jezelf straal je dat ook uit, en zie je het ook wanneer je aandacht krijgt.
Meisjes die stevig zijn en daarvan balen willen misschien niet zien dat er genoeg mannen zijn die ze bekijken?

Ik heb onlangs een prednison kuur gehad en was toen ff wat steviger maar heb geen verschil gemerkt hoor qua aandacht.

Klopt helemaal! :yes:

Mooi verwoord! (Y)
Waarschuw beheerder

Hmmzz Oordelen kan je goed..

wees eerst is kritisch naar jezelf toe :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 18:16:
daar ben ik wel noeuwschierig naar waarom jongens liever een slanke meid willen dan een stevige meid terwijl het kwa karater niks uit maakt of je nu slank of dik bent je bent zo als je bent

Draai die stelling is om en vraag is of vrouwen met een normaal figuur op dikke mannen vallen? Ik in iedere geval niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 18:47:
stevig vinden jongens niet zo erg,maar dik willen ze meestal niet...ja waarom ?? omdat ze slank mooier vinden
eerlijk is eerlijk

ik hoef ook niet met een tientonner

Helemaal mee eens :) ik zou ook niet op een 10 tonner vallen :no: een klein beetje stevig kan wel lief zijn. Zolang ze niet te dik is en vaak zeurt over haar uiterlijk :D

Waarschuw beheerder
Hoi mensen

Mijn Lieve schatje is ook iets steviger dan het gemiddelde meisje.Maar ik ben toch helemaal gek op haar UITERLIJK en karakter.

Het gaat om de persoon en niet om het gewicht.

Kus aan me schatje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 22:14:

prednison :|

dan was je wel erg ziek ofzo?
Waarschuw beheerder
Vind ik dus echt onzin!!

Heb zelf helemaal geen moeite met stevige meisjes, zie ik eerlijk gezegd toch liever dan een "sparerib"....
Heb liever een beetje houvast :yes:
Als de verhoudingen maar een beetje kloppen :respect:

Dikke (K) voor alle stevige vrouwen ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TLN op maandag 31 oktober 2005 om 21:49:
Overigens scheelt 't ook als een meisje zich goed voelt over zichzelf, dat kan ervoor zorgen dat een stevige meid toch heel mooi is in mijn ogen.

(Y) Helemaal gelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 31 oktober 2005 om 18:42:
ten eerste zitten veel meisjes met een maatje meer erg in de knoop met hun zelf.
als je denk dat je een maatje 36 hebt terwijl het eigenlijk maat 40 is dan ben je er nog niet!

bedoel als je jezelf niet eens kan accepteren zoals je bent, laat staan dat iemand anders jou kan accepteren.

ten tweede, je uiterlijk is een redelijke reflectie van je innerlijk, als je ongezond eet en niet aan lichaamsbeweging doet dan heeft dat gevolgen op je uiterlijk, maar eigenlijk is het innerlijk er meer verantwoordelijk voor.

bedoel ik zorg dat ik zoveel mogelijk in vorm blijft door te sporten,omdat uiteindelijk jezelf ermee helpt en dus beter voor de dag komt...en dan wil ik wel op zn minst dat mijn vriendin op zijn minst ook aan sport doet, en ook bewust bezig is met haar gezondheid.

en dan zijn er altijd nog de mensen die er niks aan kunnen doen. maar ook dat is voor zeker 50% meer iets dat in je koppie zit.

het is niet zo dat slank per definitie mooi is een chick met een maatje meer kan nog steeds erg mooi zijn, maar het belangrijkste is dat je jezelf kan accepteren wie je bent.

en dan vallen de mannen wel op je

:respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
Ik heb liever een meisje, die een paar kilo te zwaar weegt, dan een paar kilo te weinig. Zo vind ik al die meiden in al die modebladen helemaal niet zo aantrekkelijk. Ze hebben een leuk koppie, maar ze mogen van mij echt wel minstens 5 a 10 kilo aankomen. Wil natuurlijk niet zeggen, dat ik vrouwen van tegen de 100 kilo aantrekkelijk vind.

Waarschuw beheerder
donateur
en het karakter is ook belangrijk
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja das waar ook ;P
Waarschuw beheerder
ik heb van die leuke lovehandle'tjes en ik geloof dat de manne daar wel van houwe..ik hoor niet anders laten we het daar op houden..
nja wat ik eigenlijk wil zeggen hier mee is dat de meeste mannen wel iets willen hebben wat ze vast kunne pakken dus.. e beke vet zal wel ni erreg zijn zulle!

Waarschuw beheerder
Ik ben 't wel met treasure eens, als vrouwen zich slank voelen, stralen ze dat ook uit. Maar als je in de media kijkt (Paris Hilton, Geri Halliwel) dat soort figuren, ga je je daar onbewust toch mee vergelijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 12:58:
Ik ben 't wel met treasure eens, als vrouwen zich slank voelen, stralen ze dat ook uit. Maar als je in de media kijkt (Paris Hilton, Geri Halliwel) dat soort figuren, ga je je daar onbewust toch mee vergelijken.

ja ok maar het gaat fout als je in de spiegel kijkt en je ziet jezelf niet meer maar een van je idolen, en dat is nou het punt wat ik al eerder zei...meiden die denken dat ze paris hilton zijn maar juist een maatje meer hebben maar ze wel zichzelf persen in een paris hilton maatje.

accepteer wie je ben en en dat zal alleen maar positiever op de medemens overkomen...

en niemand hoeft dik te zijn als tie dat niet wil..dus als er meiden zijn die denken dat als ze slank zijn dat ze dan aantrekkelijker worden, dan zal je uit die geloof het ook waarmaken maar niet omdat het zo is maar omdat jij denkt dat het zo is.

als je telkens tegen jezelf zegt dat je ziek bent dan ga je toch op een gegeven moment toch echt ziek voelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op dinsdag 1 november 2005 om 13:35:
ja ok maar het gaat fout als je in de spiegel kijkt en je ziet jezelf niet meer maar een van je idolen, en dat is nou het punt wat ik al eerder zei...meiden die denken dat ze paris hilton zijn maar juist een maatje meer hebben maar ze wel zichzelf persen in een paris hilton maatje.

accepteer wie je ben en en dat zal alleen maar positiever op de medemens overkomen...

en niemand hoeft dik te zijn als tie dat niet wil..dus als er meiden zijn die denken dat als ze slank zijn dat ze dan aantrekkelijker worden, dan zal je uit die geloof het ook waarmaken maar niet omdat het zo is maar omdat jij denkt dat het zo is.

als je telkens tegen jezelf zegt dat je ziek bent dan ga je toch op een gegeven moment toch echt ziek voelen.

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken toch genoeg jongens die op flinkere meisjes vallen.. :yes:
Artiest Joof
Waarschuw beheerder
ik heb ook liever een beetje houvast hoor!! 8)

n figuurtje a la paris hilton is écht nix voor mij...zit daar wel vlees onder dat velletje of wat? :s
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is het wel aardig verdeeld hoor, iedereen z'n voorkeur :jaja:

Waarschuw beheerder
ik stel voor www.relatieplanet.nl daar zitten genoeg deksels zonder potjes ;)

Waarschuw beheerder
hahaha :respect:

inderdaad je bent zoals je bent..

maar zoals ik ben word mede beinvloed door hoe ik eruit zie..

ik zou me echt ongelukkig voelen met een maatje meer..

in sommige oren klinkt dat misschien wat vreemd..

maar voel me zekerder en beter als ik in een goed modelletje ben..

Dan ben ik zoals ik ben!

En onthoud:
uiterlijk brengt je bij elkaar
innerlijk houd je bij elkaar

Dus wat echte liefde betreft dat heeft niks met een maatje meer of minder te maken..
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook raar...

Ik zie heel veel meiden die eigenlijk een broek horen te dragen met bijv. breedte 34 en die hebben ze bij replay en diesel niet.. Maar tog doen ze dan eenm aatje 30 aan.. Meiden dat staat niet..

Ik heb zelf ook geen maatje 36 maar krijg genoeg aandacht..ik neem mezelf zoals ik ben en straal dat uit..kleed me naar mn lichaam en lijk dus niet nog steviger... Er zjin genoeg mannen die het niet erg vinden !!

Kom op LaDy'S:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FunKiiJunKii op dinsdag 1 november 2005 om 16:34:
Ik zie heel veel meiden die eigenlijk een broek horen te dragen met bijv. breedte 34 en die hebben ze bij replay en diesel niet.. Maar tog doen ze dan eenm aatje 30 aan..

Die maten zijn er wel, ze willen vaak alleen niet dat je op hun kont ziet wat voor maat ze hebben. En dat lukt prima als je een te kleine maat aantrekt, dan valt 't vet er vanzelf overheen :X

Nee ff serieus.. Ik vind ook dat dames zich erop moeten kleden. Maar daar gaat 't in dit topic niet om.

Overigens bedacht ik me net dat iedereen 'stevig' anders ziet. Ken jongens die meisjes met maatje 38 al stevig vinden.. Dus tja..
Waarschuw beheerder
Je moet er toch mee over straat :x

Waarschuw beheerder
Aangemeld op: 28 oktober 2005 23:08

moest je daarvoor een profiel maken?
volgens mij vind jij jezelf te dik en ben je net afgewezen door de jongen die je leuk vond...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 01:25:
Het gaat om de persoon en niet om het gewicht.

helemaal mee eens.!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Vrouw zonder buik is als een huis zonder ramen. Maar alleen van ramen kan je geen huis bouwen
Waarschuw beheerder
Mwa beetje stevig vind ik juist beter.
Beetje houvast en n kont in plaats van n kontje(Y)

Genoeg dunne meisjes gehad,maar in doggy steeds tegen het bot aanstoten is ook niet alles hehe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 1 november 2005 om 21:02:
Genoeg dunne meisjes gehad,maar in doggy steeds tegen het bot aanstoten is ook niet alles hehe.

hehe...dat hoort te kletsen als een gek idd!! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ShortyV op dinsdag 1 november 2005 om 17:34:
Je moet er toch mee over straat

dus ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 1 november 2005 om 21:02:
Beetje houvast en n kont in plaats van n kontje

Een kontje is mooier :kwijl: lekker onschuldig zon kontje
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ken je ook wel vragen, waarom vallen slanke vrouwen niet op dikke mannen? :\
Waarschuw beheerder
donateur
vind het geen probleem hoor, als ze maar liev is... maar ze moet niet modder vet zijn...

Waarschuw beheerder
Ik ben stevig en dat intreseert me weinig (Y)
Neukteugels zijn in deze winter B)
Ik ben zoals ik ben en heb dus schijt aan andere (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 18:50:

Nog een zonnebankje en misschien vinden ze jou ook leuk 8)

Maar goed iedereen hoort respect voor elkaar te hebben voel je niet te goed voor iemand die een maatje meer heb want dan ben je pas zielig (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 2 november 2005 om 08:41:
Maar goed iedereen hoort respect voor elkaar te hebben voel je niet te goed voor iemand die een maatje meer heb want dan ben je pas zielig laatste aanpassing 2 november 2005 08:45

sluit ik me helemaal bij aan

Waarschuw beheerder
Stevig = prima :) Dik is weer wat anders, maar waar het een ophoud en het ander begint is ook voor iedereen anders.
Maar ieder zijn ding he'.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 09:44:
Maar ieder zijn ding he'.

precies als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben word het ook zo saai
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 18:12:
volgens mij vind jij jezelf te dik en ben je net afgewezen door de jongen die je leuk vond

dan heb jij niet goed gekeken want gekkie heeft een vriend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 18:16:
terwijl het kwa karater niks uit maakt of je nu slank of dik bent je bent zo als je bent

jammer alleen dat de 1e indruk tog van het uiterlyk gaat!
Waarschuw beheerder
Ik ben het er niet mee eens..Ben zelf ook niet 'modeldun' maar heb nog nooit commentaar gehad van gozers..ts maar net hoe je innerlijk, uitstralig etc. is!
Waarschuw beheerder
nou heb je dus een redelijk beeld van hoe de mensen denken over dit onderwerp...

maar wat is eigenlijk je schaamte gekkie?

bedoel je heb een vriendje, zeg je...en in het meeste geval heb je schijt aan de wereld omdat het enige wat telt is je vriendje.

en waarom zou je volgens mij.. een nieuw profiel aanmaken om in zekere zin anoniem te blijven.
je bent als je beweerd 26 en de meeste die ik ken die 26 zijn hebben sowieso zichzelf geaccepteerd wie ze zijn, dik of dun en had je zeker geen mening hoeven vragen van een stelltje zweterige pubers en een hoopje kansloze jongeren (uitzonderingen daargelaten :kots: )
Waarschuw beheerder
Ben ook niet de allerdunste maar heb geen last van te weinig aandacht en krijg als opmerking vaak dat men op mijn ogen als eerste afkwam

Waarschuw beheerder
komt omdat het perfect beeld nou eenmaal platte buik dikke tieten en een strakke reet is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:50:
komt omdat het perfect beeld nou eenmaal platte buik dikke tieten en een strakke reet is...

nou jij heb helemaal gelijk