Partyflock

Forumonderwerp · 823105

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
voor DEGENE die op krank im kopf waren in de achterhoek arena vrijdag..(en voor stommy;))niet voor lui die niet tegen kritiek kunne over cup-a-core en die vrijdag niet eens in de arena waren :[ vertel maar is wat jullie van cup-a-core vonden..ik vond er namelijk geen drol aan..echt vond het bagger..het draaien zelf ging wel..maar zn set:/ nee niet mijn smaak..maarja dat is mijn mening..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krankheimer op woensdag 2 november 2005 om 16:47:
Kijk, een samenzwering whoe

nee k was niet eens op dat forum..
haha jammer voor je heb je toch niet gelijk

Waarschuw beheerder
op jullie poeperts.......:/ ieeeeej kusje van jou nee dank je met je kontvruchte :P:P

Waarschuw beheerder
Wat doe je eigelijk met die kontvruchte eet je die op mybe wel weet ik veel ken jou nie ma ziej je der wel voor aan Wat betreft die fotow van jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 2 november 2005 om 16:44:
als je me niet eens kent weet je niet wat ik meen..

is idd geen hoogte te krijgen van je :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 16:51:
Wat doe je eigelijk met die kontvruchte eet je die op mybe wel weet ik veel ken jou nie ma ziej je der wel voor aan Wat betreft die fotow van jou

.,?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 2 november 2005 om 16:44:
majah ook weer zo`n slimme kontkameraad;

Die conclusie heb je snel getrokken. Meng me niet eens in de discussie of Cup-A-Core vet is ja of nee, geef alleen aan dat het niet consistent is met elkaar wat je zegt. Maar goed zoals jij wil.

Blijf jij nou maar gewoon de Tiësto'tjes onder de Terror dj's aanbidden dan loop ik iig nooit het risico je tegen te komen.

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemaal sneu hoe het steeds duidelijker wordt dat de topicopener Cup-a-core eigenlijk nieteens slecht vind qua muziek, maar t gewoon een stronthomo vind!

Whehehe

Waarschuw beheerder
Wat doe je eigelijk met die kontvruchte eet je die op mybe wel weet ik veel ken jou nie ma ziej je der wel voor aan Wat betreft die fotow van jou...:/
Dit is trouwens bedoelt voor die Krankheimer Aus Floradorp naturlich
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 2 november 2005 om 16:58:
Helemaal sneu hoe het steeds duidelijker wordt dat de topicopener Cup-a-core eigenlijk nieteens slecht vind qua muziek, maar t gewoon een stronthomo vind!

hahaha kom ik ook net pas achter dat tie een flikker is;)

Waarschuw beheerder
Wat doe je eigelijk met die kontvruchte eet je die op mybe wel weet ik veel ken jou nie ma ziej je der wel voor aan Wat betreft die fotow van jou...
Dit is trouwens bedoelt voor die Krankheimer Aus Floradorp naturlich

ik zeg: leestekens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op woensdag 2 november 2005 om 16:54:
Blijf jij nou maar gewoon de Tiësto'tjes onder de Terror dj's aanbidden dan loop ik iig nooit het risico je tegen te komen.

gebeurt ook niet..we hebben gelukkig niet dezelfde muzieksmaak:P

Waarschuw beheerder
hahaha kom ik ook net pas achter dat tie een flikker is :yes: :yes: heb net ff ze pf gezien nou nou met ze kontvruchte :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
hehe gezellig hiero;)
moet ik vaker doen een topic openen:P

Waarschuw beheerder
GIO jij hebt veek vrienden op pf....:P:P Nou wee´t ik dus wrm haha :D:D

Waarschuw beheerder
Nou jongens ik ga der vandoor bye bye (K)Doei sabjuh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:02:
ik zeg: leestekens

Dat zei ik ook al ja ;)

Hehe, wel grappig dat jullie denken hem ermee te pakken om hem "flikker" te noemen! Dat terwijl hij dat zelf als hardste schreeuwt het te zijn!

En nogmaals: het is juist een compliment voor Cup-a-core als zieltjes zoals jullie zijn muziek afzeiken!

Ik zou het zelf ook vreselijk vinden als jullie mij een goede dj vonden :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:07:
GIO jij hebt veek vrienden op pf...

Bij hem zijn het hoogstwaarschijnlijk ECHTE vrienden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:08:
Nou jongens ik ga der vandoor bye bye (K)Doei sabjuh

toedeledoki (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 2 november 2005 om 17:08:
Hehe, wel grappig dat jullie denken hem ermee te pakken om hem "flikker" te noemen! Dat terwijl hij dat zelf als hardste schreeuwt het te zijn!

En nogmaals: het is juist een compliment voor Cup-a-core als zieltjes zoals jullie zijn muziek afzeiken!

das ut leukste eraan ja:D
ik kom hier ook voor de gezelligheid hoor:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 2 november 2005 om 17:02:
we hebben gelukkig niet dezelfde muzieksmaak

Zien we toch nog ergens allebei het positieve van in.

:bah:
Waarschuw beheerder
Ik heb nog wel een pondje tarrels in de aanbieding voor de liefhebber. Maar dan moet je wel eerst zeggen dat je Cup-a-Core leuk vindt, want mensen die daar niet van kunnen genieten, kunnen ook nooit oprecht van tarrels genieten.
Waarschuw beheerder
:D

Wie had dat nog mogen denken?

Waarschuw beheerder
Bij hem zijn het hoogstwaarschijnlijk ECHTE vrienden!

zelfs dat niet... heb geen pf nodig voor vrienden, dus doe er niet echt aan eigelijk :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik voel mij vereerd om deel uit te mogen maken van GIO's beperkte vriendenlijstje

Waarschuw beheerder
you should be ;)

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Hahahaha :D

Waarschuw beheerder
..Zijn jullie nou nog bezig over dit domme onderwerp :frusty: begin is ff lekker bij de Topic van Versus..Daar mot ook is leven in komen:9 ;)..
Waarschuw beheerder
ben nu even het mixje aan het luisteren van cup had neergezet hier en als hij ook ziets draaide op KIK was er cker nix mis mee hoor :nee: is lekker mixjes namelijk maar de meeste willen alleen maar dengdengdeng en kunnen de vage tragere shit niet waarderen

Waarschuw beheerder
Haha is zow saai dan op topic van versus :P:P

Nou sabjuh gaan we daar ff beginne nee geintje :P:P

Waarschuw beheerder
cup-a-core heeft naar mijn mening nog nooit een slechte set neergezet en z'n platenkeus blijft uberstrak.
Veel UK Hardcore, frenchcore en soms een terror plaatje.

Breaks, Hiphop en raggende bassen,

prachtig.

et zou de eerste keer zijn dat ie geen fatsoenlijke set neerzet.

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken alleen zijn duister mixxies en zijn UK-Hardcore mixxies... Verder paar keer op een feest duister horen draaien, helaas nog nooit uptempo

Maar deze man moet duidelijk meer Angerfist draaien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de Tiësto'tjes onder de Terror dj's

die draaien ook altijd teveel vette nrs hoor

terrorsabjuh, als je nu gewoon eens toegeeft dat je onzin praat, dan werd je iig nog een beetje gerespecteerd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel ! op woensdag 2 november 2005 om 23:22:
terrorsabjuh, als je nu gewoon eens toegeeft dat je onzin praat, dan werd je iig nog een beetje gerespecteerd

:gaap:
oh dus als je je eigen mening geeft word je niet gerespecteerd
dat zegt al wat over jou:/
ik wil niet eens door jou gerespecteerd worden:no:
zal mij wat verotten.als ik daar meezat open ik vast niet dit topic..ik wil graag gehaat worden:P
ik ga toch echt niet mijn mening veranderen voor jou..
dat jij al jou vriendjes achterna huppelt met je mening daarom doe ik dat nog niet..
jammer voor je:[ :gaap:

zo heb weer genoeg gehapt:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit gaat niet over een mening kind!

Jij vind hem puur en alleen "slecht" vanwege het feit dat er een of andere "ruzie" is tussen een vriendje van jou en Cup-a-core! Een onderbouwde mening kun je niet vormen. Het hoe en waarom je hem een slechte dj vind kun je nergens beargumenteren!

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 3 november 2005 om 00:06:
dat jij al jou vriendjes achterna huppelt met je mening daarom doe ik dat nog niet..

Spreek voor jezelf 13 in een dozijn huppelkutje! Omdat je toevallig lonsdale enz draagt ipv de modetroep die ze op TMF vertonen, wilt niet zeggen dat je ineens "exclusief", "underground" of "outsider" bent!

10 jaar geleden misschien - toen jij nog in de zandbak speelde!

Waarschuw beheerder
idd.

Underground, dat ben je pas als je schijt hebt aan bijna alles wat ook maar ruikt naar TMF....

Ik houd sowieso niet van teringherrie (terwijl terror fans het als compliment ervaren) maar er zijn mensen die ook in gekraak en gepiep muziek horen en als je er goed in bent om op die manier je ideeën te uiten, respect....

en bij deze nog ff een dikke opgestoken middelvinger naar alle dj's/producers die wél rekening houden met dit niks gewend zijnde, geestelijk onzelfstandige, met de kudde meelopend KUTPUBLIEK net als de topicopenster....
Artiest Holmen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 03:33:
en bij deze nog ff een dikke opgestoken middelvinger naar alle dj's/producers die wél rekening houden met dit niks gewend zijnde, geestelijk onzelfstandige, met de kudde meelopend KUTPUBLIEK net als de topicopenster....

haha :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 31 oktober 2005 om 16:33:
ik vond er namelijk geen drol aan

Dan moet je voortaan maar niet meer naar feesten gaan waar cup-a-core draait, dan hebben de mensen die hem wel leuk vinden ook meer ruimte en hoeven ze zich minder te ergeren aan kansloze randfiguren als de topic startster!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 3 november 2005 om 00:31:
Spreek voor jezelf 13 in een dozijn huppelkutje! Omdat je toevallig lonsdale enz draagt ipv de modetroep die ze op TMF vertonen, wilt niet zeggen dat je ineens "exclusief", "underground" of "outsider" bent!

hahhahahaa ....(y) :D

www.cup-a-core.nl/tracks/demo.mp3

idd niks mis mee :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
100% Koffie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 11:02:
idd niks mis mee

idd erg vette demo :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 3 november 2005 om 09:10:
Dan moet je voortaan maar niet meer naar feesten gaan waar cup-a-core draait, dan hebben de mensen die hem wel leuk vinden ook meer ruimte en hoeven ze zich minder te ergeren aan kansloze randfiguren als de topic startster!

nee dat gun ik personen zoals jou niet:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 3 november 2005 om 00:31:

hm nu ben ik ineens een huppelkut?
dacht dak een terrorhelga was:P
ohh heb ik dat ergens gezegt dan dak een outsider was..
jullie zijn wel goed in dingen erbij verzinnen waar het nie eens over gaat:P
hahaha leuk forum(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 03:33:
met de kudde meelopend KUTPUBLIEK net als de topicopenster....

dank je loser(y)
beschouw ik als een compliment:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 3 november 2005 om 09:10:

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 3 november 2005 om 12:25:
nee dat gun ik personen zoals jou niet

weten we...
dat stralen jullie ook uit (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 12:52:
weten we...
dat stralen jullie ook uit (y)

jullie?
clubkutten bedoel je?:P
of wat anders?:P