Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wie vind dit nog meer
dat was in de tijd dat je kat nog met een u schreef!
dat was in de tijd dat je kat nog met een u schreef!
wie vind dit nog meer
heb ook een hekel aan katten ze zitten je altijd dom aan te kijken vage beesten
Vind katten echt vieze mormels. Arrogante beesten, zijn net duitsers Alleen ben ik voor Duiters niet bang
Honden, die zijn pas ranzig!
Ja idd, aan elkaars konten likken en dan lekker over je heen kwijlen en in jouw gezicht likken Bah! En je kan niet eens normaal iets eten of je hoort alweer dat gehijg van zo'n hond.
De meeste mensen die niet van katten houden kunnen er niet tegen dat ze een eigen willetje hebben en dat je ze niet kan commanderen.
iik haat katten ze slopn me scooter
irritant niet maar ze kunnen aardig lawaai maken
hou je mond ik sloop jou
katten zijn zo schattig dat ze altijd lief zijn!
deze zijn mooi
me moeder fokt deze
we hebben er een paar gekregen die er op leken.
ff een paar fotowtjes
wie vind dit nog meer
Aaaaaaaaah, katten zijn lief man.. ik heb er 3, maar ik kan niet zonder ze hoor. soms twijfel ik er wel aan of ze iets van duivels in zich hebben als ze weer wat hebben gesloopt, maar het is zo gezellig om lekker met ze op de bank te liggen enzo...
ik haat katten vooral die buiten lopen want ze gaan altijd op auto's zitten en slopen de boel van andere
Vind t ook echt schurftbeesten bah! Pissen en schijten overal, behalve in hun eigen tuin Vind t gewoon ranzige beesten! Heb veeeeeel liever een hondje
mijn held
Wat een kutforum...of was het nou kAtforum...what ever..it sucks anyway...
Uitspraak van Milala op vrijdag 24 februari 2006 om 11:43:
Geloof dat we maar beginnen met jou dood te knuppelen dan en vervolgens de fik d'r in.
Geloof dat JIJ er dan ook niet levend van af komt... (of je kat)
wie vind dit nog meer
word echt zo shaggerijnig als ik dan aan het dweilen ben, en die katten lopen dan steeds weer door het natte gedeelte
wie vind dit nog meer
of dan lopen ze over je auto heen en gaan lekker op de warme motorkap liggen
en jij weer wassen de volgende dag
en dan heb je in plaats van een mooie strakke schone vloer, een vloer met allemaal pootafdrukjes!!!
psstt.. : fluisterd: ze doen het ook expres volgens mij!
Wahahahahaha
Trauma´s zeker?
die moet je iedere WEEK schoonmaken hoor... niet ieder JAAR
vind het egt rotbeeste..zette hun nagels in je trui..ze wille altijd bij je zitte...
ik moet ze niet
dan zullen die van mij wel raar zijn want die luisteren heel goed. Als ik iets zeg wat niet mag dan weten ze dat!!!