Partyflock

Forumonderwerp · 822656

Waarschuw beheerder
Hey Hey het is weer bijna zo ver...

Nieuwe jaar komt er weer aan, eerst sint en de pietjes en dan de kerstman met zijn rendiertjes aan..

Dan gaan de vuurpijlen weer de lucht in en het is weer nieuwjaar :D

Begin van dit jaar was er in de Hemkade een nieuwjaar afterparty in de Hemkade en het was super gezellig daar.
Nu wordt er dit jaar weer een afterparty gehouden en willen ze weer een super feest ervan gaan maken dat iedereen weer flink uit hun dak kan gaan...
Wie gaat hier nu ook heen en wat moet er gebeuren volgens jullie moet er een dresscode komen of iets anders.?
Geef je op merkingen hierdoor en er zal rekening ermee gehouden worden..

[img cacheid=000a9726001eaf04ca195c461a010bf4ca]https://vip.partyflock.nl/images/upload/36727_regular.jpeg[/img]

[img cacheid=000a9727001eaf059c8de8b01a010bf4ca]https://vip.partyflock.nl/images/upload/36728_regular.jpeg[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ben het aan de ene kant wel met PartyQueen eens. Je weet hoeveel kaartje je verkoopt dus moet je er ook voor zorgen dat er genoeg ruimte is in de garderobe.

Aan de andere kant; Als je een feest geeft van 07:00 's ochtends tot 00:00 weet je dat je verloop hebt en dat de gene die vroeg komen halverwege al weer weg zullen gaan.
Waarschijnlijk zijn er meer mensen pas later gekomen dan verwacht, dus kan gebeuren.

Het is niet tof dat zeker niet, zat zelf ook met dit probleem...

Maar verder was het een lekker feestje. Binnen was het gewoon lekker druk. Niet zo overvol als de afgelopen keren dat ik op Crazyland ben geweest.

Je hoefde bij wc's niet zo heel lang te wachten en bij de bar al helemaal niet.

Vond er wel weer een hoop vervelende ventjes rondlopen die je met hun ogen uitkleden en denken dat ze aan je mogen zitten omdat je weinig aan hebt of zo :@
Waarschuw beheerder
En d'r was weer knokken, maar dat was gelukkig maar even.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 3=morefun op vrijdag 13 januari 2006 om 13:36:
En d'r was weer knokken, maar dat was gelukkig maar even.

Sorry, zal me de volgende keer inhouden :[

;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 14:01:
Sorry, zal me de volgende keer inhouden

Waarom geloof ik dat nou niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 13 januari 2006 om 11:47:
Maar al haal je je kaarten 3 jaar eerder, vol=vol.

Sorry, maar dát vind ik dus gelul!!

Als je entreebewijzen verkoopt, bied je dus een zekerheid van entree. Bij een beetje respectabele organisatie, hoort daar ook de garderobe bij en de plee's.
Als je binnen bent zeggen ze ook niet, de plee is vol, dus pis maar in je broek.
Mag verwachten dat je rekening houdt met de capaciteit van je locatie, bij de verkoop van je kaarten. Vol=vol moet je dan roepen, wanneer iemand een kaartje wil kopen, niet achteraf.

Desalnietemin vind ik je nog steeds lief hoor ;-) en heb ik 't super naar mn zin gehad.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hejjjj maxs....broutjuh ossuhwost?? :P ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Sweetvanilla(6) op vrijdag 13 januari 2006 om 15:37:
hejjjj maxs....broutjuh ossuhwost??

Jaaaaaaaaa!!!!!!! Lekkâh!!! :9

Bieàhtjûh??? :bier:

;-) Was leuk, hè, CL. Heb echt een topfeessie gehad! :bounce: Als het niet aan 't feest zelf lag, lag het wel aan ons zelf, ha! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maxs op vrijdag 13 januari 2006 om 16:23:
Heb echt een topfeessie gehad! Als het niet aan 't feest zelf lag, lag het wel aan ons zelf, ha!

o:)

Was lekkah ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maxs op vrijdag 13 januari 2006 om 16:23:
Als het niet aan 't feest zelf lag, lag het wel aan ons zelf, ha!

:yes: echhhh wel!!!!

dat broodje blijft erin :P
weer gelachen!!!

en about je sms col, komt goed, we zijn nog 2 weekjes bezig en dan wonen we en kunnen we plannen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maxs op vrijdag 13 januari 2006 om 14:49:
Als je binnen bent zeggen ze ook niet, de plee is vol, dus pis maar in je broek.

Ze zeggen het niet, maar in de praktijk....O:)

Maar je hebt gelijk dat ze het beter hadden kunnen organiseren, maar kom op...brand is erger, tis kut, rot, whatever....maar om je feestje erdoor te laten verknallen? :-|

Ik vond het (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partyqueen op vrijdag 13 januari 2006 om 11:25:
Natuurlijk als je de organisatie mailt over dit stom gedoe reageren ze niet. Nog niet eens een sorry laatstaan een mailtje terug om alles tegen te spreken

Zolang ze er maar rekening mee houden met de volgende keer ;)
En betreft het parkeren, ja je hebt nooit zekerheid dat je t beste plekje krijgt...dat zul je overal wel hebben waar je wat later aankomt... :jaja:

Uitspraak van Maxs op vrijdag 13 januari 2006 om 14:49:
Als je entreebewijzen verkoopt, bied je dus een zekerheid van entree. Bij een beetje respectabele organisatie, hoort daar ook de garderobe bij en de plee's.
Mag verwachten dat je rekening houdt met de capaciteit van je locatie, bij de verkoop van je kaarten. Vol=vol moet je dan roepen, wanneer iemand een kaartje wil kopen, niet achteraf.

Tuurlijk als je kaartje heb moet je gewoon naar binnen kunnen :jaja: Bij hemkade was dat (Y) maar bij Culemborg zijn zeker mensen weggestuurd die een kaartje hadden omdat t vol was :s (ben je daar even blij mee :X)

Met jassen, ja ik zie dat wel bij meerdere organisaties als t gewoon druk is en iedereen heeft prompt zijn jas mee dat je of langer in de rij staat of dat er inderdaad word gezegt: jas niet mee naar binnen ;) *dat kan overal gebeuren al willen we dat anders zien :jaja:*
En wie weet word hier volgende keer rekening meegehouden of wordt t wat anders gedaan..

Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 13 januari 2006 om 17:03:
Maar je hebt gelijk dat ze het beter hadden kunnen organiseren, maar kom op...brand is erger, tis kut, rot, whatever....maar om je feestje erdoor te laten verknallen

preciesssss... :woop: :bounce:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Crazyland
Artiest Mike S
Waarschuw beheerder
ik als org. heb echt niks met de garderobe te maken! allemaal voor de lokatie!! kan alleen weer voor de 100 ste x een belletje plegen naar de lokatie dat ze dat eens beter moeten doen....sorry

Waarschuw beheerder
Vind het echt een geslaagt feestje op 1 van mn favoriten locties en de sfeer op crazyland feesten zind ik helemaal perfect volgend jaar weer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike S en Tanya S op vrijdag 13 januari 2006 om 23:39:
ik als org. heb echt niks met de garderobe te maken! allemaal voor de lokatie!! kan alleen weer voor de 100 ste x een belletje plegen naar de lokatie dat ze dat eens beter moeten doen....sorry

dan weet bijdeze de rest t voortaan dus ook :p Lekker klagen bij de lokatie ;d :X