Partyflock

Forumonderwerp · 822281
104 volgers · 2065437x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
*edit*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Damn wat is Catscan toch achteruit gegaan sinds die bij TTM weg is!

Waarschuw beheerder
Jezus wat een kutplaat zeg die nieuwe catscan!
Artiest {SHOWLIST artist 88298, 33705}
Waarschuw beheerder
HAHAHAHAH jezus christus die catscan..

Wat is die vent toch een ontzettend slechte producer geworden zeg. Respect voor zijn oude werk maar die nieuwe plaat gaat wederom weer helemaal nerges over. Ik vind het echt zeer jammer want hij ken vele malen beter. Maarja hij bewijst maar weer dat het hele Pro artist management label gewoon BOUT is :D
Waarschuw beheerder
Ik vind Not Revolutionized niet echt slecht. Vind het wel raar dat de remix van Atmosfear hier niet ook op staat...
Waarschuw beheerder
Toch leuk dat Catscan van zichzelf zegt dat hij nog niet zo ver is als Promo

Vind het wel raar dat de remix van Atmosfear hier niet ook op staat...

remix vinyltje denk met catscan remix en face hoover en nog een artiest en misschien orgineel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
p.s.

Die andere white labels zuigen ook ontzettende tepels :no:

Waarschuw beheerder
Niet eens de moeite genomen om die anderen te luisteren;) 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIM TWSTD op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:45:
Vind het wel raar dat de remix van Atmosfear hier niet ook op staat...

ik niet, origineel is van Duitse bodem ( Cold Rush records ), dus neem ik aan dat het op een remix EP komt ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:49:
ik niet, origineel is van Duitse bodem ( Cold Rush records ), dus neem ik niet aan dat het op een remix EP komt ofzo

Had ik juist wel gedacht, omdat deze remix dus ook op de nieuwe Sensation CD staat. Het is wel waar dat niet veel platen van Cold Rush ooit op andere verzamelaars terecht zijn gekomen.
Uitspraak van Farouane op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:46:
remix vinyltje denk met catscan remix en face hoover en nog een artiest en misschien orgineel

Zou best kunnen ja.

Waarschuw beheerder
ow foutje van mij, ik bedoelde dat ik aan neem dat hij wel op een remix Ep komt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:00:
ow foutje van mij,

:bloos: :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:13:

voorspelbaar, ouderwets, inspiratieloos, makkelijk, saai, belachelijk... zijn btje mijn gedachten als k zoiets hoor...

hoe heeft t toch zo ver kunnen komen... ooit was zijn geluid zo lkkr los en fris :S
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Z'n mixkwaliteiten zijn ook niet bepaald vooruitgegaan
Artiest P-ter
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 18 augustus 2006 om 15:13:

Amen
Waarschuw beheerder
Dat Tokyonogietsnummer had best iets leuks kunnen worden, maar t klinkt net of ie der geen zin in had ofzo..
Voor de rest weinig boeiends idd

Waarschuw beheerder
vet interview met Promo op www.q-dance.nl ( met dank aan Mr Shizzle voor de research )
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 19 augustus 2006 om 12:53:
vet interview met Promo op www.q-dance.nl ( met dank aan Mr Shizzle voor de research )

Stoer intervieuw ja
Waarschuw beheerder
Leuk interview ja
Waarschuw beheerder
Beter dan een geschreven interview zo zie je toch weer eens iets anders van een artiest. Wie had ooit gedacht dat hij van vissen houd :D.

(het blijft een held :))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:39:
[CSR006] The Plague - Terrorists never miss

A1: The Plague - Terrorists never miss
A2: DJ Mutante - Ragga jungle medley (Remix)
B1: Sonic Overkill - Raise ya fist 2005
B2: Stinger - Rottercastle
B3: Interrupt Vector - Zombie suicide bomber

dis muziek cker alleen voor liefhebber je moet het wel snappen:P en tegen een beetje spierpijn kunne als je er een n8 op los gaat :P ma vraag me toch af of speedcoretracks langer duuren om te maken dan gwoon mainstream of langzamere soorten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychiatric Ass op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:44:
Beter dan een geschreven interview zo zie je toch weer eens iets anders van een artiest. Wie had ooit gedacht dat hij van vissen houd

ja wist ik al :O
Waarschuw beheerder
wow dit is yohanstylow
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moleculez Interview

Waarschuw beheerder
Ik lees trouwens net dat (misschien handig om te weten) de Bloody Fists wellicht gerepressed worden (muv FIST01, 02, 03 en 35P).
En er komt een 'Old Rope' label met oude tracks van de ex-Bloody Fist artiesten, Geoff en Rage Reset!

:\
Waarschuw beheerder
je kan tegenwoordig white labels kopen van ouwe cardiac releases op cardiac.nl (of kon dit altijd al?)

voor 15 euro per stuk :D :D

hoe ist nou
Waarschuw beheerder
Volges mij kon dat niet eerder idd. Sinds dat die site is vernieuwd staan die white labels erop.
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
gister op decibel tijdens de set van charly lownoise en mental theo gepraat met de broer van mental theo, ad, die vertelde me dat er volgend jaar wellicht nieuwe platen en/of ongereleased oud werk van de heren op plaat uit gaat komen.
ook vertelde die dat de speedcity tour shirts 90% zeker verkocht gaan worden

relax:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **paskwal** op zaterdag 19 augustus 2006 om 14:59:
dis muziek cker alleen voor liefhebber je moet het wel snappen en tegen een beetje spierpijn kunne als je er een n8 op los gaat ma vraag me toch af of speedcoretracks langer duuren om te maken dan gwoon mainstream of langzamere soorten

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind aan dat csr spul over het algemeen toch weinig te snappen. Zie je ook al wel aan het publiek wat daar op af komt.

Weet niet hoe het met deze release zit, maar ik heb mezelf nog niet echt de moeite genomen hem te luisteren, en ben ik om eerlijk te zijn ook niet echt van plan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 19 augustus 2006 om 12:53:

:D (Y)

en zodemieterz.... wat ging het er op decibel smerig aan toe zeg in die technotent... :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op donderdag 17 augustus 2006 om 21:49:
[CPC07] Cardiac Platinum Collection 7

Coming Out: 29-08-06

A1: Wedlock - Evolution theory
A2: Predator - Just real-x

B1: D'Spyre - Mainframe
B2: The Bazeman - Bazeman

EINDELIJK :respect:

Mainframe trouwens ook een sublieme track, alleen had ik alles behalve de A2 al op plaat, maar maakt niet uit :)

Nu nog Da Grimreaper - Muthafuckaz op vinyl en ik ben ook weer blij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hangt in de lucht:

Rebelscum 17 - Dolphin & The Teknoist

A1) Cave of Skulls
B1) Power without Form

b)

zeer benieuwd hierna

Waarschuw beheerder
Scum 17 heb ik al een paar keer bij Hardcore Regime horen langskomen, beide tracks raggen lekker door B)

Kort nieuwtje: The DJ Producer gaat een plaat bij TTM uitbrengen.
Waarschuw beheerder
Hopelijk in die doomsday mechaniks stijl B) Spacey drum N bass, en een beetje "downtempo" spul. Heb het maar tussen aanhalingtekens gezet, omdat het ook niet allemaal even langzaam is, maar alleen naar zijn doen vrij langzaam is:)

Vraag me sowieso af, op die cd staan toch ook een hoop tracks wat nooit op vinyl zijn uitgebracht, of zit ik er dan naast? Zou mooi zijn als die mischien onder ttm uitkwamen dan.

Waarschuw beheerder
Als van dat album nog meer op plaat uitkomt, zou dat eerder bij 46 Records gebeuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 18:38:
Scum 17 heb ik al een paar keer bij Hardcore Regime horen langskomen, beide tracks raggen lekker door

Kort nieuwtje: The DJ Producer gaat een plaat bij TTM uitbrengen.

Hmm klinkt goed allemaal

op myspace van Ninja Columbo staat een nr van Teknoist met Intergalictic samples, ook erg vet, beide mannen timmeren flink aan de weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 19:00:
Als van dat album nog meer op plaat uitkomt, zou dat eerder bij 46 Records gebeuren.

Hoeft natuurlijk niet persé he. Die cd zelf is ook onder ttm uitgekomen. In tegenstelling tot die witte en zwarte vinyl natuurlijk, die wel onder 46 zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Deathchant LP 7 (3 dubbelaar met 6 liedjes) komt uit in October b)

Daft Cunt staat er bij op, en ik meen allemaal vage rmx-en van hellfish...
b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op woensdag 23 augustus 2006 om 01:49:
Hoeft natuurlijk niet persé he. Die cd zelf is ook onder ttm uitgekomen.

Die CD is óók eerst bij 46 Records uitgekomen, vervolgens hebben ze aan TTM gevraagd of ze voor de distributie voor Nederland willen doen :)

Uitspraak van P-ter op woensdag 23 augustus 2006 om 09:35:
Deathchant LP 7 (3 dubbelaar met 6 liedjes) komt uit in October

Cool B)

Artiest Basztard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-ter op woensdag 23 augustus 2006 om 09:35:
Deathchant LP 7 (3 dubbelaar met 6 liedjes uit in October

Daft Cunt staat er bij op, en ik meen allemaal vage rmx-en van hellfish...

TRACKS, geen liedjes !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 12:59:
geen liedjes !

b)

liedjes rocken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 11:00:
Die CD is óók eerst bij 46 Records uitgekomen, vervolgens hebben ze aan TTM gevraagd of ze voor de distributie voor Nederland willen doen

Aha, van die bananen:)

maar annywayz, die overige nummers zijn nog niet op vinyl uitgekomen he? Want naar mijn weten zijn alleen: Doomsday mechaniks, that guitar track, the devil made me do it, history lesson, the biggest rave on earth, en suffering op plaat uitgekomen, en dat terwijl op die cd nog veel meer dikke nummers staan:jaja:
Waarschuw beheerder
[Provoke 03]Razor Edge vs Matt Green - Damaged Data

A1: Bleeding Tears
A2: Hard Drive Damaged
B1: God - Drilla
B2: Ment 2 B
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op woensdag 23 augustus 2006 om 13:53:
[provoke!=03]Razor Edge vs Matt Green - Damaged Data

A1: Bleeding Tears
A2: Hard Drive Damaged
B1: God - Drilla