Partyflock

Forumonderwerp · 822281
104 volgers · 2065593x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zaterdag 13 december 2008 om 01:23:
Heb op nightmare ook wat cd'tjes uitgedeeld hoor

ja maar jij bent een ekte ;)
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 13 december 2008 om 01:27:
ja maar jij bent een ekte

JWZ b):P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Luchèl :bier: op zaterdag 13 december 2008 om 02:11:
Beter doe je dat ook ff in regio h'berg

dan moet ik daar eerst geboekt worden he :)
En anders loop je ff naar Peter/Emphasis... die woont in H'berg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zaterdag 13 december 2008 om 02:16:
dan moet ik daar eerst geboekt worden he
En anders loop je ff naar Peter/Emphasis... die woont in H'berg

Jonathan komt weleens bij een maat van me draaien in Beerze.. hoor het vanzelf wel (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 december 2008 om 19:08:
iig is het best grappig om al die vooroordelen over hardcore te horen
paar gasten uit me klas, eerst dachten ze echt dat alleen voor ''nazi's'' was.
nu zijn ze daar eindelijk overheen omdat ze erachter zijn gekomen na een poos dat normale hardcore-liefhebbers normaal tegenbuitenlanders zijn.
en nu denken ze dat hardcore alleen dit is xD : boem boem boem aaaaahh boem boem boem
en dan een heel nummer

Oh, schei uit... Breek me de bek niet open.
Toen ik stage liep in 1999, moest ik mezelf ook constant lopen verantwoorden, omdat die lui daar ook allemaal dachten dat ik een nazi was, puur omdat ik naar hardcore luisterde.
:roflol:

Schijtziek werd ik ervan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Luchèl :bier: op zaterdag 13 december 2008 om 02:26:
Jonathan komt weleens bij een maat van me draaien in Beerze.. hoor het vanzelf wel

de tracks liggen nu bij de grootmeesters om gekeurd te worden:D ik ben benieuwd wat zij er van vinden!
Waarschuw beheerder
die nieuwe vinyl misschien?

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Beuker op vrijdag 12 december 2008 om 21:47:
Unreleased Mashups: ( hebbedingen , mocht iemand ze hebben lemme know )
VA - Atmos-Fear/Psychriatich Ass/Slaves To The Rave Mashup
Wasting Program vs Dune - Bring That Hardcore Vibes Back (The Viper Mashup Mix)
VA - A Way Of Life Will Survive, 2 The Bone (Nightmare DJ Mashup)
VA - Always Hardcore/Be Quiet Mashup
Tommyknocker & DJ Mad Dog - Loose Control / Chronic Disorder / French Connection Minimix
Tommyknocker & DJ Mad Dog - Let's Get Them All / Domination / Trigga Finga / The Hustle Minimix
Tommyknocker - Hardcore Junky / Raveworld / King Of Pain minimix

:x

Waarschuw beheerder
Al Miki1i's favoriete mashups op een rijtje :respect:

Waarschuw beheerder
Weet iemand trouwens nog wat er met Choose Or Lose gaat gebeuren? Kwamen altijd toffe tracks op uit :) En nu al 2 jaar geen release meer :/
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze niet kunnen kiezen tussen kiezen of verliezen :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 13 december 2008 om 12:34:
Weet iemand trouwens nog wat er met Choose Or Lose gaat gebeuren? Kwamen altijd toffe tracks op uit En nu al 2 jaar geen release meer

Tsja, jammer is dat. Heb al die COL dingen bijna. En met name de oudere releases waren vaak cool ja. :) Denk dat er niet meer echt iets gaat gebeuren, aangezien laatste Placid K release ook op MOH was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 december 2008 om 11:59:
Al Miki1i's favoriete mashups op een rijtje

JWT ik ben die nummer 1 Mash-up fan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 december 2008 om 13:00:
ik ben die nummer 1

:resphaked!:
Waarschuw beheerder
Planet Rocker van Weapon X heeft dezelfde melodie als Energy 52 - Cafe Del Mar 8)
Waarschuw beheerder
haha :D

wat een geweld die nieuwe X trouwens :kwijl:
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Lijkt er wel een beetje op maar hij's niet precies hetzelfde hoor :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op zaterdag 13 december 2008 om 13:59:
Lijkt er wel een beetje op maar hij's niet precies hetzelfde hoor

Wou het net zeggen hehe. Is iets anders gespeeld. :) Prima melodie overigens. :yes:
Waarschuw beheerder
:yes: Vind 'm erg vet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op zaterdag 13 december 2008 om 13:59:
Lijkt er wel een beetje op maar hij's niet precies hetzelfde hoor

niet helemaal maar als ie goed luistert is die melodielijn wel t zelfde, maakt mij nie uit verder want vind t een vette plaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zaterdag 13 december 2008 om 14:06:
niet helemaal maar als ie goed luistert is die melodielijn wel t zelfde, maakt mij nie uit verder want vind t een vette plaat

zeker :yes: heerlijke opbouw heeft die nummer ook
Waarschuw beheerder
Moest gister werken bij een Happy Hardcore feestje in Arnhem, georganiseerd door The Beat Controller.
Divato, Bass-D, Paul Elstak, Critical Mass live, best leuk om weer terug te gaan naar die tijd :P

Alleen Bass-D is de ekte Baco knaap.
Die man kon amper meer overeind staan achter de draaitafels, om de 10 minuten ging die met zn zatte praat door de mic heen bleren :P, nummers die niet gelijk lagen :P , kortom, meneer was zat :lol:
maja, wat wil je dan na 2 flessen bacardi :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zaterdag 13 december 2008 om 15:11:
Die man kon amper meer overeind staan achter de draaitafels, om de 10 minuten ging die met zn zatte praat door de mic heen bleren :P, nummers die niet gelijk lagen :P , kortom, meneer was zat :lol:

Ik zou me d'r juist dood aan ergeren als een DJ z'n hele set naar de klote helpt omdat hij teveel gedronken heeft.

Waarschuw beheerder
Die man kon amper meer overeind staan achter de draaitafels, om de 10 minuten ging die met zn zatte praat door de mic heen bleren , nummers die niet gelijk lagen , kortom, meneer was zat
maja, wat wil je dan na 2 flessen bacardi

ik vind het nou niet zo bijzonder eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zaterdag 13 december 2008 om 15:14:
Ik zou me d'r juist dood aan ergeren als een DJ z'n hele set naar de klote helpt omdat hij teveel gedronken heeft.

Op een gegeven moment, tegen het eind had ik ook wel zoiets van, op naar de volgende, maarja, toch humor om te zien, Paul Elstak draaide wel weer goed :D, Divato ook :D , lekker snelle early rave :D

Waarschuw beheerder

er zijn maar 2 ekte (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Beuker op vrijdag 12 december 2008 om 21:47:
vandaag effe alle vette hardcore uitgezocht :) gegarandeerd beuken 8) :cheer:

Nieuwe Klappers:

dude je hebt Imperial er niet tussen gezet.

de klapper van de eeuw;)
voor de rest mooi lijstje (Y)
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt niet kunnen om als DJ dronken achter de draaitafels te gaan staan :/ Je krijgt zeer goed betaald en vervolgens ga je met je zatte kop een kutset neerzetten (n) DJ's mogen best drinken hoor, zowel voor als tijdens hun sets, zolang ze maar een knap setje neerzetten :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reload op zaterdag 13 december 2008 om 16:24:
Ik vind het echt niet kunnen om als DJ dronken achter de draaitafels te gaan staan Je krijgt zeer goed betaald en vervolgens ga je met je zatte kop een kutset neerzetten DJ's mogen best drinken hoor, zowel voor als tijdens hun sets, zolang ze maar een knap setje neerzetten

Ik heb Darkraver anders strontzat nog dingen zien uithalen die 9 van de 10 dj's broodnuchter nog niet kunnen :lol:

Artiest Saigon
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt niet kunnen om als DJ dronken achter de draaitafels te gaan staan :/ Je krijgt zeer goed betaald en vervolgens ga je met je zatte kop een kutset neerzetten (n) DJ's mogen best drinken hoor, zowel voor als tijdens hun sets, zolang ze maar een knap setje neerzetten :)

zullen ze ook wel voelen aan hun volgende boekeningen die dus niet zullen komen vanuit die organisatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krauser op zaterdag 13 december 2008 om 15:14:

en alsnog teringveel geld krijgt ervoor. doodschieten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op zaterdag 13 december 2008 om 16:28:
Ik heb Darkraver anders strontzat nog dingen zien uithalen die 9 van de 10 dj's broodnuchter nog niet kunnen

DJ's mogen best drinken hoor, zowel voor als tijdens hun sets, zolang ze maar een knap setje neerzetten

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zaterdag 13 december 2008 om 01:23:
haha een dj die je promo's gaat geven, dat zou toch wel het toppunt van lekken zijn

Heb op nightmare ook wat cd'tjes uitgedeeld hoor

ik heb van Jonathan ook wel es via Msn Trax van jullie gehad (die Tietjes mix in de eerste Fase 8), en wat traxx die nooit uitzullen komen :) ) Jammer want der zat vet Spul tussen:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die man kon amper meer overeind staan achter de draaitafels, om de 10 minuten ging die met zn zatte praat door de mic heen bleren

:lol:

Ben benieuwd hoe ie het er vanavond vanaf brengt ;) Gezien hij als laatste draait, en Ap's feestje bekend staat als 1 groot zuipfestijn...

Ben trouwens ook wel benieuwd hoe ik het er zelf vanaf breng... :P

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt niet kunnen om als DJ dronken achter de draaitafels te gaan staan Je krijgt zeer goed betaald en vervolgens ga je met je zatte kop een kutset neerzetten DJ's mogen best drinken hoor, zowel voor als tijdens hun sets, zolang ze maar een knap setje neerzetten

Helemaal mee eens :)

Waarschuw beheerder
Ik ken je niet anders.
Waarschuw beheerder
wat staat er voor vanavond in de planning dan