en meestal ligt t aan de gozer, die loopt dan maar te prutsen en het ligt aan de vrouw dat zij dan niet aangeeft wat ze lekker vindt.. dus beide schuld...(soms dan, want soms heb je van die gasten waarvan je denkt dat ze t voor t eerst doen en dan kun je beter je kleren weer gaan aandoen )
geen last van hoor
klaarkomen is t mooiste wat er is
maar ik durfde het eerst nooit te zeggen
nu heb ik er ook echt maling aan ik wou dat het anders was maar ja .
jij bent het mooiste wat er is
ohnee.. ik weet nog iets mooiers..
klaarkomen op jou
sommige mannen hebben dat blijkbaar nodig
waarom komt het vaak bij vrouwen voor dat ze moeilijk klaarkomen of soms wel helemaal niet....
waarom komt het vaak bij vrouwen voor dat ze moeilijk klaarkomen of soms wel helemaal niet....
waarom hebben jongens dat nou niet...
vrouwen komen nou eenmaa l moeilijker klaar als een man, maar oefening baart kunst....en proberen jezelf helemaal bloot te geven anders "kom" je ook niet....
bist er nog steeds jong
Meisjes zijn idd vaak te gespannen, en teveel gefixeerd op het klaarkomen.
Ik raad je aan eerst lekker de tijd voor jezelf te nemen, zorg dat je ergens bent waar je niet gestoord kan worden, en probeer gewoon de dingen die jij denkt die lekker zijn.
Dan kom je vanzelf wel een keer klaar.
hmm dacht dat slikken de dorst lest
maar goed als jij dat denkt, dan kom ik wel vort alleen klaar ipv dat ik slik..
jajajaja en nu terugkrabbelen he schat..
ahhhh speciaal voor mij??
of omdat je gezond wil blijven
ben jij ook zo leuk dan?
bij vrouwen ligt het stimulatiepunt (om het zomaar te noemen) dieper in de vagina...als je het hebt over vaginaal klaarkomen....met clitoraal klaarkomen (door vingeren of beffen) kan aan stress, zenuwen, de partner e.a. liggen....heb er zelf weinig last van, dat het niet lukt
ja heb ik ook gehoord een vriendin van me spuit gewoon als ze komt .vaag zou je slikken?
nee dat zal ook wel maar weet je wel niet hoe goed vrouwen kunnen facken.
dat er nu in een x niemand over meepraat nu in een x blijkt dat ieder meissie klaarkomt nee nee geloof ik niet ..
waarschijnlijk schaamte gevoel of zo ..
en ja spuiten zou ik graag kunnen hahaha
dat heb ik echt wel door
Dat komt door de jongen ofcourse.. Ze zitten er vaak naast, een schaamlip te aaien of kunnen t niet vinden
Ze zitten er vaak naast, een schaamlip te aaien of kunnen t niet vinden
meeste mannen weten niet eens hoe ze vrouw moeten bevredigen
Moeten ze zich er eens in gaan verdiepen want er is niets mooier dan een vrouw optimaal zien genieten. Op elk mogelijke manier
whehehe, ja maar de meeste mannen zijn egoistisch en willen toch alleen maar zelf klaar komen
ja maar de meeste mannen zijn egoistisch en willen toch alleen maar zelf klaar komen
ze zijn nooit op tijd. heb daar echt een hekel aan
Tuurlijk,zo zijn wij nou eenmaal.
je heb gelijk ook, die wijven zijn dom dat ze daar genoegen mee nemen
Idd,meeste snappen zelf niet dat ze ook wat hebben in te brengen.
Maar goed ben m'n kwakkie kwijt,tegen de tijd dat ze het door hebben
en dat is het belangrijkste
Ik heb n volle zak,zij niet
Sex is voor twee personen is mijn mening dus ook voor haar en niet alleen om je zak te legen dat kan je ook met je rechter hand.
Idd,meeste snappen zelf niet dat ze ook wat hebben in te brengen.
Maar goed ben m'n kwakkie kwijt,tegen de tijd dat ze het door hebben
maar de meeste meiden doen dat niet, dus moeten ze ook niet zeuren als jongens dit zeggen
ja oke, maar ik laat wel merken wat ik lekker vind
maar de meeste meiden doen dat niet, dus moeten ze ook niet zeuren als jongens dit zeggen
Wij willen geen Hints spelen tijdens de geslachtsgemeenschap om dr achter te komen wat de dame lekker vindt.
maar jouw meisje is een geluksvogel
nee daar gaat alleen maar tijd in zitten
nee daar gaat alleen maar tijd in zitten
Daarom,heb wel wat beters te doen
Ga jij maar lekker hints spelen,dan leeg k ondertussen m'n zak
hele dagen hints spelen lijkt me een beetje saai worden
Pcies,ben gek zeker om n vrouw op de eerste plaats zetten.