Wat denk jezelf gewonnen natuurlijk
Ja dat is waar, jij bent de allergoeiste! Snap ook niet waarom je niet in de dames 1 van arsenal voetbalt. Iedereen kan het toch zien, het talent straalt er gewoon van af bij jou.
Dat zal wel meevallen hoor, ik kan best 2 glazen bier drinken zonder onzin uit te kramen en dan ben jij al helemaal van het padje volgens mij
Alweer een wedstrijd die je gaat verliezen
Kijk naar jouw lengte en postuur en dan naar die van mij
Nu wordt je wel heel erg overmoedig hoor jonge dame
Wanneer gaat het duel plaats vinden?
Hoe kan het dat jij over msn wat hebt gezegd dan? Of heb je dat ook gewoon op je werk op je computertje zitten?
Er moet toch ook iemand de bob zijn
Hier dames voor de een een biertje en voor de ander een glaasje prik.
Zelf neem ik twee bier
hoe ken k nou bob zijn als ik geen vrienden heb
Gezellig hier?
Het is dat je er dik van wordt, anders deed ik mee wedstrijdje bier drinken Niet dat ik zou winnen, maar bier is lekker en dronken zijn is best geinig op z'n tijd
en daantie de pot aan het onder kotsen is
beregezellig moet toch wat he.. aangezien ik verbannen ben
Nou zover gaat het niet komen hoor dat ik dronken wordt. Verwacht dat het met een uurtje is afgelopen en daantie de pot aan het onder kotsen is
een uitzondering op z'n tijd kan toch geen kwaad?
Ja en je moest ons meenemen, dus hier zijn we
Jawel..slecht..foei..
Doe ik ook niet ik ga van mijn eigen lever uit
Of een eiwitshake van the body and fit shop.
*he barman.. doe mij is een eikeltjespap*
van jou kunnen we nog wat leren dus
he harry.. buk is...*pets* voor de billetjes
Dames als het zover komt, mag ik dan in de hoek staan en een homevideo maken? Ah toe, alstjeblieft, ah toe.
tamara.. heb je al die foto's gezien van bkjn?
ze zijn niet zo heel denderend
*edit: stel je niet aan, hartstikke leuke foto's!! en die deesje die ken ik ergens van, maar ik weet dus mooi niet waarvan
Nee het gaat me niet om de video, het gaat me erom dat ik mag kijken, wil ook wel alleen het handdoekje vasthouden hoor
Heeft ze wel netjes € 5 neergelegd zodat je nieuwe kan halen of dat ook nog niet eens?
misschien sta ik er ook wel
zit er wel over te denken
maar echt groot is de kans niet denk ik
dat is een vast gegeven
ghehe.. ik deed net of ik heel snel 2 kaartjes via ticketbox had besteld en dat dat geintje van haar me nu € 90,00 gaat kosten... net doen of ik pissig was
ik ga hard van de limonade
en jij dacht dat ik jou geloofde, kom op he daan, je kent me toch, anders had je me wel verrot gescholden door de telefoon, ik bedoel jij scheld gelukkig niet zo veel
limonda
in abn ben ik niet zo'n ster dat weet je mevrouw de jong
*bianc.. zeg de tafel van 1 is op*
Bianc: *ja uhhh dat weet ik niet en dat boeit me ook niet*
ik ben toch wel degene met de meeste intelligentie bij ons thuis
( ff afkijken hoe je het schrijft )
btw hebben jullie niets te doen op het werk en school dat jullie heel de dag aan het pf`en zijn?
voor bianca de vertaling: dit zegt voldoende
ik ben gewoon heel snel..
ik zie er dan wel zo uit, maar wil niet zeggen dat ik dat gelijk ben
je gaat me toch niet zeggen dat dat altijd maar positief is he
anders ga je elkaar ff lekker afzijken hier op pf
Ik pak er vast een stoel, een krat bier en een vol pakje shag bij. Catfight
Hahaha gezusters de jong anders ga je elkaar ff lekker afzijken hier op pf
nee hoor ze moet gewoon luisteren
Maar nog verder groeien zul je niet doen verwacht ik
maar we houden wel van elkaar hoor
naar wie moet ik luisteren, toch zeker niet naar jou he, wnat daar wordt ik niet wijzer van hoor
zoek ik nog steeds een heel moie plaatje met de naam princess die tekst voor een mooie foto voor me meissie
en met wie zou ik dan dikke verkering moeten hebben
![[img width=640 height=480]http://wallpapers.duble.com/1/Celebrity%20Male/Vin%20Diesel/2.jpg[/img]](http://wallpapers.duble.com/1/Celebrity%20Male/Vin%20Diesel/2.jpg)
Dus het sterke komt met je 21ste verjaardag?
Zelfs met me handen op mijn rug win ik nog van jou
Laat daan maar schuiven, die regelt het zo voor je hoor.
Maar misschien is het toch beter dat jij er zelf eentje uitzoekt of weten jullie voor elkaar altijd een juiste eruit te pikken?
alleen bianc heeft er soms een handje van om met kneusjes thuis te komen en dus heeft zij mijn hulp nodig..
Soort zoekt soort zeggen ze
Soort zoekt soort zeggen ze
zacht aardige jongens,
bad people krijgen slechte mensen
lulletjes rozenwater dus
en danielle krijgt alleen het beste, amen
soort zoekt soort
ps je krijgt wat je verdient
ik treft t het meest van jullie beiden.. ik krijg namelijk het allerbeste
Wat zal ik dan een lief meisje krijgen
en net of jij een jongen wil
Dat kan ik wel, maar wat ik leuk vind hoeft een ander weer niet leuk te vinden en andersom
neee oke ik was al bang dat ik een bril met grote jampot glazen voor je moest kopen
en waar zijn jullie beland int leeuwtje of bon ami?
al zin in thunderdome daan..?
ik niet echt, heb nog een week de tijd om zin te makenlaatste aanpassing 27 november 2005 16:27
hahah maarre iedereen maakt wel eens een foutje daantje..
.. ja jezus zingend werd je wakker,
Ik vond t ook super meissie
donder op BON AMI? hahahhahahhahahhahahha
heeft e weer het sletje uitgehangen tussen de koters van 12 tot en met 14?
zijn 16t/m72
haha die ene kleine gozer, dat zoentje ging even fout he
, iedereen maakt wel eens een foutje
EEN foutje daan?!
je schaamt je he, hahaha
hell yeah bon ami hahahahahha zo was het toch daan
ga je druk maken om je dikke kont
ach bianca, je bent echt een lieve meid. maar doe niet zo alsjeblieft. laat ons lol hebbe
nou dikke kont vind ik niet erg maar als ik love handless krijg ga ik me meer zorgen maken
maar lol met kids van 12t/m14 vind ik geen lol hebben
jij miss niet maar wij wel als wij t maar naar ons zin hebben wij moeten daar tenslotte lopen
jij hebt ook altijd lol met mij en eliza heeft ook lol met mij.. tis overal gezellig met mij.. zelfs in de hogeburch
mijn niveau ken hoger aan dus ik kom weer terug als het over normale dingen gaat
lijkt nu net of je eliza aan t afvallen bent..omdat zij naar de bon ami gaat en niet naar feesten en dus zij minder is
(en die hebben dus wel echt een klap van de molen gehad)
dat is helemaal niet zo, maar ik ben daar 1 keer geweest en nooit meer, dat is niets voor mij, als jij dat als afvallen ziet is dat niet mijn probleem.
kraakik jou vrienden af, ach daan nu snap ik dat jij altijd met iedereen ruzie heb pffff
wat ik leuk vind hoef jij helemaal nix te vinden..
als mij iets niet bevalt spreek ik diegene daar idd op aan
en je wilt maar al te graag met die mensen van mij omgaan
soort zoekt soort he
doe nou niet alsof jij bon ami leuk vind want daan jij zei altijd al bon ami blabalbla en nu zo, dusssssssss
mijn vrienden spreek je daar voor aan? heb je nooit gedaan hoor, en als jij denkt dat ik elies afval is dat jou probleem jij moet niet denken voor een ander, scheelt een hoop ellendelaatste aanpassing 27 november 2005 18:06
ik mag die mensen graag idd.. maar dat betekend niet dat ik alleen met dat hardcorevolk om wil gaan
nou bianc vind de bon helemaal niks.. daan vind t af en toe leuk. ik vind t helemaal geweldig!!!
daarom ga ik ook met mensen om die niet alleen over feesten kennen praten, ik dnek dat ik juist met normale mensen omga vand e feesten en jij met adner volk waar je niet int dagelijks leven mee om ken gaan
precies ieder zijn ding
en ik heb niet gevraagd om jouw mening over de bon ami dus hou die lekker voor je
ze hoeven voor mij niet loef te zijn tegen mij hoor, ik ben al lief tegen mezelf en dat is genoeg,
wellicht iemand van het andere geslacht dan
En waar kom ik terug in dit hele verhaal?
Toch he. Ik dacht al er klopt iets niet aan Bianca, maar nu weet ik het. Je bent lesbisch.
Smeken??? Jij bent hier degene die moet smeken of ik je nog wel wil blijven kennen
Dik en rond past zeker beter bij jou?
ja precies eindelijk iemand die het door heeft hehe
nou of het gezellig wordt dat is nog afwachten als we elkaar spreken
nee ik heb er echt geen fuck zin in
stomme kut muziek
en had het druk zei ze
Ik ben echt goed met computers... Beide pc's thuis doen het nu niet meer, vandaar dat ik ff niet online ben geweest. Ik hoop dat er vanavond ten minste weer 1 het doet.
Ik heb er al wat van gezegd, maar ze begon meteen met dreigen en zodoende heb ik haar niet weg kunnen sturen.
Ik weet natuurlijk wel dat ik geweldig ben en dat het met mij gezellig is, maar dacht dat je nog wel meer van zulke mensen in je lijst had staan.
Heeft je zuster mij ook een beetje gemist dan?
Of had je daar dan tijd voorgemaakt?
Hoort ze vast niet, ten minste nog 1 die hard aan het werk is
Ik ga zo eerst maar weer eens roken.
Nou als alles een beetje mee zit dan doet vanavond ten minste 1 computer het weer en ben ik dus weer online
Verschil moet er zijn he
Ik moet ook nog even sinterklaas spelen en dus alle winkels in wezep leeg kopen, maar ik zal me best doen
Het is hier inderdaad rustig, kan wel druk bezig zijn, maar maak nu tijd voor jou
2 Bianca > maak die zus van jou nou eens en voor altijd duidelijk wie de baas is in huis
inderdaad, alleen nu zit mevrouw met haar dikke biks op een verjaardag
ik heb een leuke foto gevonden zeg
moet je morgen werken dan? we zouden gaan winkelen jij zeuren en smsen.. daaaan reageer is blablabla..
en nou ga je werken nou dan ga ik veel slapen
tijd voor bier !
BIER?? wat is dat?
ja frank, aal en ik zijn leuk en daar houdt het bij op
bianc niet reageren op buitenstaanders.. misschien zijn ze dan zelf een keer zo slim om gewoon niet te reageren, aangezien er al heel lang niet meer over dat onderwerp gaat dus stomme mensen!
en dat dikke meisje helemaal rechts? of is t een jongen?
uiterst charmante kleding dames
alsof ik weet wie er hier buitenstaanders zijn, ben ik zelf ook
geen idee, ken ik niet..
die wil ik niet kennen ook
mensen die we niet kennen zijn buitestaanders..
ze lijkt mij echt zo'n dichter.. iemand die ontzettende mooie gedichten kan maken.. kan t fout hebben hoor
maja dat horen we vanzelf.. als je begrijpt wat ik bedoel
ja , daar zie ik het ook wel voor aan, van die mooie gedichten die over andere gaan,
we horen het niet, we lezen het vanzelf als je begrijpt wat ik bedoel
of op www.aangifte.nl hahahahaha
of moeders die water in hun hoofd hebben in plaats van hersens
van die dubbelzinnige gedichten..
de appel valt niet ver van de boom
Wattan, zit je hoofd vol goede ideëen?
p.s. niet neerzetten als je geen vrienden hebt!
sommige mensen hebben niet door dat ze onzin neerzetten over vrienden blablabla en dat als je GEEN vrienden heb..
de zooi zal der hersenpan wel aangetast hebben
k ken het niet zien hoor