2931x bekeken
hahahahahahaha bianca: he pap dit is mijn nieuwe liefde..ramona
Toch he. Ik dacht al er klopt iets niet aan Bianca, maar nu weet ik het. Je bent lesbisch.
hahahah eerst smeken : danielle hou van mij!
Smeken??? Jij bent hier degene die moet smeken of ik je nog wel wil blijven kennen
laatste aanpassing
Toch he. Ik dacht al er klopt iets niet aan Bianca, maar nu weet ik het. Je bent lesbisch.
ze is nog niet uit de kast gekomen
Smeken??? Jij bent hier degene die moet smeken of ik je nog wel wil blijven kennen
hahahaha dream on gerbie
ik vind dommel veel leuker 
ja precies en lief en trouw en een hart van goud he vergeet dat niet 
maaru waar ben jij op msn?
maaru waar ben jij op msn?
laatste aanpassing
ja precies eindelijk iemand die het door heeft hehe 
Dik en rond past zeker beter bij jou?
hahahaha ger..
ik lees hem nu pas..
kijk je wel uit.. tis wel me zus...
ja precies eindelijk iemand die het door heeft hehe
ahhh
laatste aanpassing
nou of het gezellig wordt dat is nog afwachten als we elkaar spreken
bitchfight
nee ik heb er echt geen fuck zin in
stomme kut muziek
precies urban
en had het druk zei ze
ik had t ook echt druk jah!
gerben.. ben je overleden ofzo?
Ik ben echt goed met computers... Beide pc's thuis doen het nu niet meer, vandaar dat ik ff niet online ben geweest. Ik hoop dat er vanavond ten minste weer 1 het doet.
nou ik was ook niet op msn hoor, want zusje lief zat achter de pc, en had het druk zei ze
Ik heb er al wat van gezegd, maar ze begon meteen met dreigen en zodoende heb ik haar niet weg kunnen sturen.
Ik ben echt goed met computers... Beide pc's thuis doen het nu niet meer, vandaar dat ik ff niet online ben geweest. Ik hoop dat er vanavond ten minste weer 1 het doet.
ik hoop t ook
Ik heb er al wat van gezegd, maar ze begon meteen met dreigen en zodoende heb ik haar niet weg kunnen sturen.
je vind me zooooo lief
Ik weet natuurlijk wel dat ik geweldig ben en dat het met mij gezellig is, maar dacht dat je nog wel meer van zulke mensen in je lijst had staan.
ow ik heb genoeg leuke mensen in me lijst staan.. maar had t de afgelopen dagen te druk om met ze te praten
Heeft je zuster mij ook een beetje gemist dan?
vast wel..
bbbiiaaaannccc *schreeuw*
ow ik heb genoeg leuke mensen in me lijst staan.. maar had t de afgelopen dagen te druk om met ze te praten
Dus ook al was ik wel online geweest, had je toch nog niet met mij gepraat. Of had je daar dan tijd voorgemaakt?
vast wel..
Hoort ze vast niet, ten minste nog 1 die hard aan het werk is
Ik ga zo eerst maar weer eens roken.
Of had je daar dan tijd voorgemaakt?
misschien dat ik trager had gereageerd maar had heus wel tijd gemaakt
maar de mensen die me aanspraken kregen allemaal netjes een reactie hoor.. kan alleen ff duren
Hoort ze vast niet, ten minste nog 1 die hard aan het werk is
mijn zus is een kanjer
Ik ga zo eerst maar weer eens roken.
ik moet wachten tot half 2
Nou als alles een beetje mee zit dan doet vanavond ten minste 1 computer het weer en ben ik dus weer online
geweldig want toevallig had ik gister mijn werk afgekregen dus vanaaf alle tijd om te lullen
Verschil moet er zijn he
ben jij vrij ofzo? of is t gewoon rustig?
geweldig want toevallig had ik gister mijn werk afgekregen dus vanaaf alle tijd om te lullen
Ik moet ook nog even sinterklaas spelen en dus alle winkels in wezep leeg kopen, maar ik zal me best doen
ben jij vrij ofzo? of is t gewoon rustig?
Ik ben gewoon aan het werk, anders had ik toch ook niet achter de computer gekund
Het is hier inderdaad rustig, kan wel druk bezig zijn, maar maak nu tijd voor jou
Ik moet ook nog even sinterklaas spelen en dus alle winkels in wezep leeg kopen, maar ik zal me best doen
goed zo
en als je nou heel lief bent laat ik bianca ook nog wel ff vanavond
Het is hier inderdaad rustig, kan wel druk bezig zijn, maar maak nu tijd voor jou
relaxed!