Partyflock

Forumonderwerp · 821566
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 49164, 60172}
Electric Lab is een jam- en ontmoetingsavond voor jonge producers van elektronische muziek. De avonden zijn bedoelt om producers met elkaar in kontakt te brengen, om samen muziek te maken en om van elkaar te leren. De apparatuur van alle deelnemers wordt aan elkaar gekoppeld waardoor er als ware een elektronisch laboratorium ontstaat waaruit misschien wel hele mooie dingen ontwikkeld worden. Bovendien gaat het om het gezamelijk plezier van muziek maken en jezelf ontwikkelen. De organisatie tracht ook ervaren producers deel te laten nemen aan deze avonden. Zodra hier meer nieuws over is wordt deze bekend gemaakt.
De eerste editie staat gepland op vrijdag 4 november.

deze editie werken mee:
Cursed P 303
Static B Korg electribe MX-1, Korg Kaoss pad
Valium Heretic Groovebox 505, Yamaha AN1x, sampler
DDM 909, sh 32 synthesizer
Paul drumpads
Ruud elektrische gitaar

Heb je interesse om aan de volgende editie deel te nemen, meldt je dan aan via info@ramblaz.nl

jc Ramblaz
Barcelona 4
Oirschot
open: 20:00 - 24:00 uur
leeftijd: min. 16 jaar
entrée gratis
www.ramblaz.nl
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Aanstaande vrijdag, 3 februari is de volgende editie.
Nog producers met interesse?
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt met zoveel mensen. Als iedereen gewoon in zijn eigen stijl loos gaat dan word het echt een grote chaos...

En tja als je met 10 man tegelijk staat te jammen....eentje doet melodie, ander breaks misschien nog iemand wat meer percussie de ander wat background strings enzo maarja dan heb je nog maar 5 man ofzo dus met 10 man word het toch heel snel een ongecontroleerde warboel....

Hoe is dit de vorige keer gegaan dan????
laatste aanpassing
Vorige keer waren er 5 man met d'r 'spulletjes', waarvan 2 vooral met zun tweeën aan het freaken zijn geslagen richting de hardere kant (Tekno/Hardcore) en 3 man wat 'rustiger'.
Ging lekker. Het hoeft ook niet ineens met iedereen tegelijk, gewoon lekker wat afwisseling, zowel qua mensen op het podium als qua muziekstijl.

Artiest Red Square
gaat het 3 februari nog door? oeps.....eroverheen gelezen....ik zal kijken of ik kom, ligt eraan wie, welke stylen enz....kun je me anders even een pb sturen of hier plaatsen wie er allemaal komen met style erbij?
laatste aanpassing
leuk initiatief!! zijn peeps met hun softwarebased studio ook welkom?
Uitspraak van Da Lunacy op maandag 30 januari 2006 om 18:59:
Vorige keer waren er 5 man met d'r 'spulletjes', waarvan 2 vooral met zun tweeën aan het freaken zijn geslagen richting de hardere kant (Tekno/Hardcore) en 3 man wat 'rustiger'.

Oh dus het is niet zo dat er een hele zaal volstaat met mensen hahaha :) Het is dus maar een kleine bedoeling om het zo maar even te zeggen. Ja is alleenmaar beter en leuker lijkt mij zo.

Misschien tog maar eens komen :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 19:29:
gaat het 3 februari nog door? oeps.....eroverheen gelezen....ik zal kijken of ik kom, ligt eraan wie, welke stylen enz....kun je me anders even een pb sturen of hier plaatsen wie er allemaal komen met style erbij?

Cursed P en Static B en nog twee 'freaks' zullen aanwezigzijn met hun apparatuur. De stijl zal dus vooral de tech-house/techo-kant op gaan.
Zou top zijn als je komt natuurlijk!

Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 30 januari 2006 om 19:50:
leuk initiatief!! zijn peeps met hun softwarebased studio ook welkom?

Ben zelf niet degene met verstand over het aansluiten e.d., maar bij mijn weten moet dat ook gewoon kunnen.
Uitspraak van Da Lunacy op dinsdag 31 januari 2006 om 18:19:
leuk initiatief!! zijn peeps met hun softwarebased studio ook welkom

Uitspraak van Da Lunacy op dinsdag 31 januari 2006 om 18:19:
Ben zelf niet degene met verstand over het aansluiten e.d., maar bij mijn weten moet dat ook gewoon kunnen.

Moet geen probleem zijn alleen kan er latencey ontstaan tussen hardware en software dat licht er een beetje aan hoeveel mensen alles aan elkaar gaan hangen (en kwaliteit midi interface etc...) :)

helaas, het is erg kortdag en qua organisatie er rot (ongustige tijd, had al andere dingen gepland) misschien dat ik nog even kort kom kijken, maar meejammen zit er helaas niet in

leuk initiatief!

leuke foto's vann de vorige bijeenkomst
helaas door makementen aan de MIDI interface is het vanavond niet mogelijk om te jammen, onze excuses hiervoor.

in plaats daarvan zullen de deelnemende producers hun eigen werk ten gehore brengen.

In de aanloop naar de volgende Electric Lab hopen wij deze problemen te tackelen.

Met vriendelijke groet,

jc Ramblaz crew
Het was toch wel vet vrijdag! :yes:

zijn er nog pics / audio?
jazekers....

www.ramblaz.nl

fotoos bij fotogallerij

filmpje bij features en dan multimedia
jawel 28 april is het weer zover :bounce: