Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:17:en nu snap ik ook dat je maar 2 vrienden heb die geen foto erbij zetten sukkel
oja stoere bink met maar liefs 49 vrienden wow 49 echt stoer man.Kerel dat hele gedoe boeit me gewoon geen kut.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:31:Jij scheld ook via internet hoor, alleen dan zonder foto, dus wie is er nu zielig
Ik scheld niet ik kom met feiten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:28:O mag dat niet is dat een zelf bedachte regel.schelden via internet dat is pas zielig.als je dat nou zei als je voor me stond dan was je oke
hoe ken die dat nou zeggen als die voor je stond jullie zijn nooit nergens te bekennen en als jullie een groepje bij elkaar gesprokkeld hebben zorgen jullie wel dat de wouten jullie pakken.
hoe ken die dat nou zeggen als die voor je stond jullie zijn nooit nergens te bekennen en als jullie een groepje bij elkaar gesprokkeld hebben zorgen jullie wel dat de wouten jullie pakken
kijk er nie raar van op dat ze zelf al de wouten inlichten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 16:04:O zo erg gefrustreerd niet normaal meer.Kan er echt niet mee leven.Kan iemand me helpen. wat boeit mij dat dan we hadden hem toch niet gewonnen en jullie ook echt niet
nee en je wordt ook echt geen kampioen, dus de competitie boeit je ook niet zeker??? nerd