Partyflock

Forumonderwerp · 821050

Aanstaande woensdag, hoeveel?

Ik zeg 2-1

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:17:
en nu snap ik ook dat je maar 2 vrienden heb die geen foto erbij zetten sukkel

oja stoere bink met maar liefs 49 vrienden wow 49 echt stoer man.Kerel dat hele gedoe boeit me gewoon geen kut.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:31:
Jij scheld ook via internet hoor, alleen dan zonder foto, dus wie is er nu zielig

Ik scheld niet ik kom met feiten

Ja achter jou aan botje.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 17:28:
O mag dat niet is dat een zelf bedachte regel.schelden via internet dat is pas zielig.als je dat nou zei als je voor me stond dan was je oke

hoe ken die dat nou zeggen als die voor je stond jullie zijn nooit nergens te bekennen en als jullie een groepje bij elkaar gesprokkeld hebben zorgen jullie wel dat de wouten jullie pakken.

Uitspraak van Rattekop op vrijdag 28 oktober 2005 om 19:43:
hoe ken die dat nou zeggen als die voor je stond jullie zijn nooit nergens te bekennen en als jullie een groepje bij elkaar gesprokkeld hebben zorgen jullie wel dat de wouten jullie pakken

kijk er nie raar van op dat ze zelf al de wouten inlichten
eindelijk een goede live wedstrijd op RTL5 :)

Uitspraak van SEB@Z op vrijdag 28 oktober 2005 om 20:02:
eindelijk een goede live wedstrijd op RTL5

en dat uit de mond van een wijchenaar?

La vida Loca !!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 20:16:
en dat uit de mond van een wijchenaar?

La vida Loca !!!

huh...?! verklaart u zich nader... :/

en noem me aub geen Wijchenaar want als ik ergens een hekel aan heb dan is t Wijchen wel... O:)

Best gezellig durpke heur
ieder zo zn eigen ding he... :x

Maar je woont dr wel :yes:
laatste aanpassing
ja zo af en toe ga ik dr nog wel eens heen om te eten en slapen bij mn ouderlijk huis :[

Doe ze de groeten :flower:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 16:04:
O zo erg gefrustreerd niet normaal meer.Kan er echt niet mee leven.Kan iemand me helpen. wat boeit mij dat dan we hadden hem toch niet gewonnen en jullie ook echt niet

nee en je wordt ook echt geen kampioen, dus de competitie boeit je ook niet zeker??? nerd