Partyflock

Forumonderwerp · 820744

Waarschuw beheerder
er was eens een lief grammetje pep

het liefe pepje zal al zn hele leven in het zelfde zakje en hij wou wel is wat meer zien van de wereld

dus toen hij de kans kreeg stuiterde hij er vandoor na een paar uurtjes stuiteren kwam hij nog een grammetje tegen die cocaintje genaamt was dus het grammetje pep zij vrolijk en nieuwschierig hallo ik ben peppie flikker op zij cocaintje met zn arogante bek en peppie was terleurgestelt en stuiterde nog even door na een tijdje zag hij in de verte iets heel groots hij wist niet wat het was dus zo nieuwschierig als hij was stuiterde hij erheen toen hij het grote ding naderde zag hij een groot zwart gat hee dacht hij daar ga ik is ff inkijken dus hij stuiterde naar binnen en probeerde ff rustig te gaan zitten maar dat lukte niet echt dus hij wou weer weg gaan maar toen gebeurde het er was in 1 x een enorme windt help riep peppie en hij probeerde zich vast te houden maar het ding waar hij in zat bleek een snuifbuis te zijn dus die was zo glad als de tering en pepie gleed hup zo naar binnen en eenmaal binnen ging hij voledig uit zn plaat naar een uurtje of 6 bogon peppie moe te worden zn leven was ten einde dus hij ging harstikke dood en dat was het verhaalte over peppie dus kindertjes snuif er maar op los

:P

:lijn::lijn::lijn:

groeten de N.V.B

Waarschuw beheerder
:lijn:

Waarschuw beheerder
:\

Waarschuw beheerder
:\

Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
donateur
of: :\

Waarschuw beheerder
donateur

ach wat maakt het ook uit, ik ga tukken!
Waarschuw beheerder
hoe kom je erbij????

volgens mij kan ik beter vragen hoe kom
je er vanaf

dat verhaaltje is net zo vaag
als ik nu ben
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben vandaag fel tegen de pep!
Dus kom maar niet met van die schattige verhaaltjes over die bitch!:[
Waarschuw beheerder
hahaha!!!

hijs leuk!!!

(K)(K)(K)
Linda

Waarschuw beheerder
:lijn:

Waarschuw beheerder
jaja wat een verhaal

Waarschuw beheerder
kan je nie ff punten en kommas gebruiken.. begrijp dr geen kanker van ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 15:28:
begrijp dr geen kanker van

nou nou nou...

Waarschuw beheerder
LoL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 00:55:
groeten de N.V.B

haha DE NATIONALE VAAGHEIDS BOND

alleen jammer dat ons logo steeds weggehaald word
in verband met rood wit blauw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het er was in 1 x een enorme windt

Die stonk zeker best wel??!! ;p;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brainless op zaterdag 29 oktober 2005 om 04:21:
Die stonk zeker best wel??!!

nou misschien als je je helemaal gaat verdiepen
in het verhaal en je denk echt dat jij het bent
die de snuif neemt
kan het best stinken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van the devil's wife op zaterdag 29 oktober 2005 om 04:35:
nou misschien als je je helemaal gaat verdiepen
in het verhaal

Ik vond het al heel wat om het helemaal te lezen :yes:
Maar om me er in te verdiepen :no:

Uitspraak van the devil's wife op zaterdag 29 oktober 2005 om 04:35:
jij het bent
die de snuif neemt

Neem wel ff wat anders ;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
nou gooi het liever niet in de groep :no:

Ben ik alles kwijt ;p;p

Waarschuw beheerder
donateur
ja en ?

Waarschuw beheerder
hahahahaha
hoe vaag was je toen je dit verzonnen hadik denk wel heel erg vaag

Waarschuw beheerder
ik kon nog tiepen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 11:32:
ik kon nog tiepen

maar wel met spel FOUTEN

Waarschuw beheerder
wel grappig verhaaltje;)

Waarschuw beheerder
Peppie vond zijn weg door een lange tunnel. Het bleek de neus van Braincracker te zijn waarin hij was beland. Inmiddels had Peppie wel erg veel honger gekregen en ging moedig opzoek naar iets te eten.
Helaas was alle energie al op. Dat had zijn vriendje Piet Pillenmans allemaal al opgegeten. Het enige dat hij nog kon vinden was het verstand. Normaal was dat niet zijn favoriete kostje maar er was nou eenmaal niks anders meer. Hongerig viel hij aan en at zo al het verstand van Braincracker op!!
Toen het echt allemaal op was begon braincracker een verhaaltje te schrijven. Normaal had het verstand dat tegengehouden, maar ja, al het verstand zal al in het buikje van Peppie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 16:05:
Peppie vond zijn weg door een lange tunnel. Het bleek de neus van Braincracker te zijn waarin hij was beland. Inmiddels had Peppie wel erg veel honger gekregen en ging moedig opzoek naar iets te eten.
Helaas was alle energie al op. Dat had zijn vriendje Piet Pillenmans allemaal al opgegeten. Het enige dat hij nog kon vinden was het verstand. Normaal was dat niet zijn favoriete kostje maar er was nou eenmaal niks anders meer. Hongerig viel hij aan en at zo al het verstand van Braincracker op!!
Toen het echt allemaal op was begon braincracker een verhaaltje te schrijven. Normaal had het verstand dat tegengehouden, maar ja, al het verstand zal al in het buikje van Peppie.

8)
Waarschuw beheerder
er was eens een lief grammetje pep

het liefe pepje zal al zn hele leven in het zelfde zakje en hij wou wel is wat meer zien van de wereld

dus toen hij de kans kreeg stuiterde hij er vandoor na een paar uurtjes stuiteren kwam hij nog een grammetje tegen die cocaintje genaamt was dus het grammetje pep zij vrolijk en nieuwschierig hallo ik ben peppie flikker op zij cocaintje met zn arogante bek en peppie was terleurgestelt en stuiterde nog even door na een tijdje zag hij in de verte iets heel groots hij wist niet wat het was dus zo nieuwschierig als hij was stuiterde hij erheen toen hij het grote ding naderde zag hij een groot zwart gat hee dacht hij daar ga ik is ff inkijken dus hij stuiterde naar binnen en probeerde ff rustig te gaan zitten maar dat lukte niet echt dus hij wou weer weg gaan maar toen gebeurde het er was in 1 x een enorme windt help riep peppie en hij probeerde zich vast te houden maar het ding waar hij in zat bleek een snuifbuis te zijn dus die was zo glad als de tering en pepie gleed hup zo naar binnen en eenmaal binnen ging hij voledig uit zn plaat naar een uurtje of 6 bogon peppie moe te worden zn leven was ten einde dus hij ging harstikke dood en dat was het verhaalte over peppie dus kindertjes snuif er maar op los

whahahaha 8)8) :9

:speed:

Waarschuw beheerder
snie sna snatsie, snatsie snatsie snats

:coke:

eej ramon, mooi gezegd kerel!

Waarschuw beheerder
sniffel snaffel snuifje, wie snuift er aan me huisje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 23:04:
sniffel snaffel snuifje, wie snuift er aan me huisje...

dat doe ik
ik snuif alles weg
Waarschuw beheerder
donateur
De Nederlands-verkrachters Bond?

Waarschuw beheerder
Whehehe, Hoe bedenk je Het :)
Waarschuw beheerder
whahahahaha da zijn vast allemaal woorden on invloed van speed :P:D:D:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speed_snatsur op woensdag 2 november 2005 om 18:00:
whahahahaha da zijn vast allemaal woorden on invloed van speed

ja klopt helemaal

groeten de N.V.B

Nationale Vaagheids Bond
Waarschuw beheerder
peppie op avontuur dus en met braincracing zijn geheugen kan hij nog heel vaak op avontuur gaan welke tunnel is de volgende afslag die peppie neemt??

VAAGHEID ROELEERT!!!!

Waarschuw beheerder
ongetwijfeld zal braincracker vast wel weer een vervolg verzinnen..

Waarschuw beheerder
hoop het wel :D want is toch cker een leuk verhaal...

Waarschuw beheerder
:coke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 19:21:
ongetwijfeld zal braincracker vast wel weer een vervolg verzinnen

nou dat hopen we dan maar
ik kijk er na uit
Waarschuw beheerder
dus toen hij de kans kreeg stuiterde hij er vandoor na een paar uurtjes stuiteren kwam hij nog een grammetje tegen die cocaintje genaamt was dus het grammetje pep zij vrolijk en nieuwschierig hallo ik ben peppie flikker op zij cocaintje met zn arogante bek en peppie was terleurgestelt en stuiterde nog

........ als je met je kaak een kaakkraker kraakt dan heb je een kraak kaak en geen kaak kraak want als je kaak kraakt dan is ie gekraakt en niet gekaakt toen ik deze bedacht was 24 uur na outblast mega leip dus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe knetter was jij wel niet toen je dit verzon? alle jesus

Waarschuw beheerder
donateur
kansloos.....volgende keer komma's, punten en hoofdletters a.u.b. gebruiken, leest wat prettiger(F):D

Waarschuw beheerder
nee, want hij heeft dyslexie...
is echt zo hoor, vandaar de fouten.

maar okee:

hey neeffie van me!!! doe es wat aan je punten en komma's!!
:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:49:
kansloos.....volgende keer komma's, punten en hoofdletters a.u.b. gebruiken, leest wat prettiger

idd hij heeft dyslexie
en het maakt verder ook niet uit
als je vaag bent denk je daar ook niet eens aan