tja, de arrafatsjaaltjes (zo noemden wij ze vroeger dan) ..
hoewel ik dit soort fratsen totaal niet loop te volgen etc, was af en toe de pix op n NL partysite bekijken al genoeg om 't idee te krijgen zoals wackiejacky al zei;
... hippe gedoe in die minimal/technoscene (want ergens anders zie je die sjaaltjes niet)...
buiten dat zou ik sowieso richting die hoek gaan lopen denken, want er is weer 'ns naar "minimal" Berlijn gekeken (schijnt/blijft hip te zijn he?!

) waar ze vorig jaar zo'n beetje rond de zomermaanden al met die dingen gingen wandelen.. LOL, weet 't nog goed omdat die duitse gasten van m'n forum ineens met hun partykiekjes kwamen, en ik dubbel lag van
"heb jullie 't altijd koud in Berlijn,zomers?!" .. in die geest.. Tja, nee koud hadden ze het niet, maar het was wel weer 'ns wat anders en ze hadden dat weekend 'n paar chicks ermee zien lopen ,en dat was einfach übergeil!!!
dus das zo'n beetje wat ik ervan weet.. tja,en wat ik ervan vind?? Tja, hou me ook altijd buiten het wijzen naar, maar wil wel kwijt dat 't een beetje jammer is dat het nodig
schijnt te zijn andere, voornl.buitenlandse "scenes" te moeten kopiëren om je hier in NL te onderscheiden v/d "rest", interessant met iets zgn nieuws komen.. alsof je hier als NL niet je eigen idee/smaak hebt?
(kom maar op beterweters nu, ghehe!
) Maw. voelt men zich kennelijk niet genoeg tov die dodo's in 't buitenland waar dan ook?
Want dat idee krijg ik er ieg van, en ben niet de enige want deze "nieuwe" trend in NL weer terug te melden richting die gasten daarzo wat maandjes terug, gaf een beetje dezelfde reacties eerlijk gezegd.. en dan beetje lachend als
"huch naja, die holländer stehen ja immer noch geil auf unsere berlin szene,net?!"
Denk dat dat toch wel 'n beetje veelzeggend is.....
(?)