Uitslag bij nader inziens 13-19
Is goed
Voor mij maken ze toch wel een uitzondering doen ze altijd
bij 1-3 ook ok ?
1-8
Zei je vorige keer ook, maar heb nog steeds geen fuck ervan gehad
eet nooit geen appeltaart. in de buurt van galgenwaard
ik GOK toch wel op een overwinning van
de venlonaren
ik gok toch wel op een overwinning van
de venlonaren
ik gok toch wel op een overwinning van
de venlonaren
Voor welke club bende gij dan nifje ???
gewoon met auto komen genoeg kaarten te koop..
gewoon met auto komen genoeg kaarten te koop..
Wordt eitje voor FCU
ANTI VVV? ![[img width=32 height=32]http://www.heerenvanh7.nl/smilies/hiha.gif[/img]](http://www.heerenvanh7.nl/smilies/hiha.gif)
zal in iig gezellig sfeertje worden
1-2
ouwe....
Ex houtenaren moeten elke woensdagmiddag als zij een geboren en getogen utrechter tegen komen hem een biertje aanbieden bij cafe meesters. Dat je het weet
Nog een Grandelletje erbij?
doe is niet zo sago man
Wel... Kan 't gewoon niet uitstaan... Hoogtepunten van de wedstrijd (tevens de diepte punten)
1 ) Grandel staat in de basis !
2 ) Wissel met Nelisse (enige spits, haalt 'ie er uit)
3 ) Di Tomasso eruit (speelde goed, doet 'ie kruys erin )
4 ) De 2 blunders wederom van die kut keeper
5 ) Blijf tot an hardbass sjago
1 ) Grandel staat in de basis !
2 ) Wissel met Nelisse (enige spits, haalt 'ie er uit)
3 ) Di Tomasso eruit (speelde goed, doet 'ie kruys erin )
4 ) De 2 blunders wederom van die kut keeper
5 ) Blijf tot an hardbass sjago
Enige spectakel van de avond was een aardig auto ongeluk nabij 't stadion
Voorlopig hoeven de Utrecht-sups niet over Ajax te beginnen!
Die kut Booy mot ook lekker optyfen richting Brugge met zn 2e kansen blijven geven an die keeper
Nog een Grandelletje erbij?
Hoeso dat die helpt juist bijna elke ploeg ?
Man man man, wat was dit sleeeeeeeeecht! VVV gewoon terecht gewonnen, speelden stukken agressiever en combineerden veel beter!
Wat een drama, dacht effe dat ik 10 jaar terug in de tijd ging...
Grandel weer opzichtig in de fout, maar pakte ook weer onmogelijke ballen! Toch kan je het niet alleen op hem afschuiven, want aanvallend bracht de FC veeeeeels te weinig!
ik vond het knap hoe vvv speelde. heel slim en uitgekookt. en zeer goede ploeg. verbaasd me niet dat ze bovenaan staan in de 1e divisie.
toch blijft dit een regelrechte afgang voor ons.
de andere wedstrijden was ie buiten de wekelijkse blunder best goed. gisteren was het echt een zwaar drama met hem. maar het middenveld heeft ook grote problemen.
Als het 1-8 word dan rij ik met de bus mee naar Venlo en dan ga ik lopend terug naar Utreg
bij 1-3 ook ok ?
oeffff wat zat ik er dichtbij
Grandel had er in de 2e helft een paar geniale ballen uit anders had je niet eens een verlenging gespeeld en had je op je broek gehad met 1-3 1-4
Dat kleine mannetje Garcia geloof ik zie ik volgend jaar niet meer bij VVV voetballen pfff wat is die gast snel zeg
Zonder Grandel was het 1-5 geworden, zat je te vaak in het home tijdens de wedstrijd ?
Collectieve wanprestatie was het, niet 1 speler is de hoofdschuldige, ook onze keeper niet.
utreg heeft vvv duidelijk onderschat...grandel; soms geniaal, maar hou m'n hart vast als hij een bal krijgt aangespeeld....die gast is fucking verantwoordelijk voor zoveel puntverlies...utreg speelde nie best, maar doelpunten waren niet nodig!
Hopen dat hoerenveen, grandel eventjes huurt
wat me opvalt is dat er om de haverklap twee
ballen in het spel zijn daar in utrecht
nee, ik sta altijd aan de linker kant van dat trapje als je 04 binnenkomt
kom ik nooit
is het daar goed vertoeven dan?
nog steeds aan het feestvieren ?
de bal is rond??