Partyflock
 
Forumonderwerp · 820107
Waarschuw beheerder
kent iemand mensen die in het jaar 2001 in lloret hebben gewerkt?????????????????????????(of heb jij in dat jaar daar gewerkt??)
Waarschuw beheerder
Nope, ben er alleen in 2000 geweest. Weet alleen nog wat namen van de Asterix.... de rest heb ik door omstandigheden niet weten te onthouden!
Waarschuw beheerder
jammer ik heb er zelf namelijk ook gewerkt en wou wel eens weten hoe het met iedereen is...
Waarschuw beheerder
Ben je wel een beetje laat... is het niet?? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -@billy@- op donderdag 20 oktober 2005 om 16:49:
wou wel eens weten hoe het met iedereen is...


goed hoor (Y)
Waarschuw beheerder
wie niet waagt wie niet wint toch....
laatste aanpassing