kent iemand mensen die in het jaar 2001 in lloret hebben gewerkt?????????????????????????(of heb jij in dat jaar daar gewerkt??)
jammer ik heb er zelf namelijk ook gewerkt en wou wel eens weten hoe het met iedereen is...
wie niet waagt wie niet wint toch....
laatste aanpassing
foutje







