Partyflock
 
Forumonderwerp · 820107
kent iemand mensen die in het jaar 2001 in lloret hebben gewerkt?????????????????????????(of heb jij in dat jaar daar gewerkt??)
Nope, ben er alleen in 2000 geweest. Weet alleen nog wat namen van de Asterix.... de rest heb ik door omstandigheden niet weten te onthouden!
jammer ik heb er zelf namelijk ook gewerkt en wou wel eens weten hoe het met iedereen is...
Ben je wel een beetje laat... is het niet?? ;)
Uitspraak van -@billy@- op donderdag 20 oktober 2005 om 16:49:
wou wel eens weten hoe het met iedereen is...


goed hoor (Y)
wie niet waagt wie niet wint toch....
laatste aanpassing