-@billy@- 20 oktober 2005 16:41kent iemand mensen die in het jaar 2001 in lloret hebben gewerkt?????????????????????????(of heb jij in dat jaar daar gewerkt??)
Spaakie 20 oktober 2005 16:47Nope, ben er alleen in 2000 geweest. Weet alleen nog wat namen van de Asterix.... de rest heb ik door omstandigheden niet weten te onthouden!
-@billy@- 20 oktober 2005 16:49jammer ik heb er zelf namelijk ook gewerkt en wou wel eens weten hoe het met iedereen is...
Alpha X 20 oktober 2005 16:58donateurUitspraak van -@billy@- op donderdag 20 oktober 2005 om 16:49:▶wou wel eens weten hoe het met iedereen is... goed hoor
-@billy@- 20 oktober 2005 16:59wie niet waagt wie niet wint toch....laatste aanpassing 20 oktober 2005 17:08
Alpha X 20 oktober 2005 17:02donateurUitspraak van -@billy@- op donderdag 20 oktober 2005 om 16:59:▶waacht
Mikel Arteta Werkzaam bij Explosive Sounds Artiest Arteta 20 oktober 2005 17:12donateurjaheb er gewerkt en ken ookmensen in dat jaar