Er word ook pas heel kort voordat ze een locatie hebben doorgegeven waar het feest is...want anders is het meestal snel voorbij door die joden!!!Heel soms krijgen we wellis de kans om door te gaan echt kick... En je moet wel connecties hebben van mensen die regelmatig op die feesten komen.... En IDD krakers zijn zeker zwaar relaxt!!! Wie is er trouwens 2,5 jaar geleden in pompei geweest,toen we daar 2 nachten doorgegaan zijn daar! Was echt een te gruwelijk feestje!!!
zeker een keer het proberen waard
Is het niet een mix van hardtechno, Drum 'n Bass en Breakcore ofzo?
Tekno is trouwens...tsja...tussen de 180-210 BPM ongeveer (ala hardcore), het is redelijk monotoom (ala techno), het zijn heel veel spacende melodiën (ala psytrance), veel 303 lijntjes (ala acid)...enigzins duidelijk?
Uitspraak van B.A.L. op donderdag 20 oktober 2005 om 18:42:
Tekno is trouwens...tsja...tussen de 180-210 BPM ongeveer (ala hardcore), het is redelijk monotoom (ala techno), het zijn heel veel spacende melodiën (ala psytrance), veel 303 lijntjes (ala acid)...enigzins duidelijk?
waarom weet jij zoveel
omdat Laurens er zich in verdiept en niet slap mee lult en zonder na te denken oordeelt over dingen zoals 90 % PF wel doet.
Gaat nergens over want ILLEGALE tekno feesten zijn juist zo bruut omdat ze niet commercieel zijn,en (bijna) nergens mee te vergelijken zijn... Ga dit dus IDD niet lopen verneuken met te vertellen hoe goed je het wel niet kent en met je bpm shit gelul...want dat is de bedoeling helemaal niet hiervan............
Stoer dan achter de computer? Lukt je thuis niet he? Maar ik heb hier geen topic geopent om ruzie te maken sufferd... Rot weg achter je pc... Ik lach zo ontzettend hard hierom hahahahahahahahahahaha GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!
whatever...
wie zegt dat wij tekno publiek willen zijn??
Waar heb jij last van doe normaal joh met je blije gedrag, als student zou je toch de wijste moeten zijn..!!
vrienden van me waren in den bosch waren net op tijd weg zijn daarna naar eindhoven gegaan was een bruut feestje zeiden ze
En waarom noemt iedereen Coretex ook altijd tekno? Vind ik ook nou niet echt bepaald typisch tekno ofzo...
slecht.. muziek is niks aan joh
hap hap happer de happie
hmmm...niet lullen over teKno op internet!?
hmmm...niet lullen over teKno op internet!?