Partyflock

Forumonderwerp · 820050
1 volger · 4187x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie is daar geweest??? En hoe vond je dat? Waar wat het??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben dr 2 keer geweest

En vond ut echt wel vet
Wil dr zkers vaker heen :jaja:

Waarschuw beheerder
ligt er aan welke

ben er wel op een aantal geweest

meestal in kraakpanden :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk :D
En soms stukke beter als commerciele party's

Waarschuw beheerder
IDD ja...er wordt gruwelijk hard gedraaid...(meestal) je kan volop drugs gebruiken en kopen.... En die mensen zijn echt relaxt... Ik voel me altijd helemaal thuis daar...En die locaties zijn echt te gruwelijk!!
Waarschuw beheerder
donateur
die kaartjes verkopen ze die ook bij ticketbox?? 8)
Waarschuw beheerder
nee ben ik nog nooit geweest, maar zou er zeker wel een keer naartoe willen! ff offtopic alles goed denise?? tijd niet gezien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee als je naar een illegaal feest gaat kan je geen kaartjes kopen... Beetje domme vraag...!!!! hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
oh sorry, ben ook niet zo slim en ga nog niet zo lang naar feestjes ook
Waarschuw beheerder
donateur
Wheheeheh 8)

Waarschuw beheerder
Illegale party's roeleren b)

<--- illegaal feest Diepgezonken (L)

Vaak gebeurt het op lokaties waar gekraakt word en krakers zijn zwaar relaxede mensen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, ik wil nog steeds eens naar zo'n tekno feest toe... alleen ken ik niet echt mensen die daar heen gaan dus dan hoor je ook nooit wat over wanneer/waar een feest is :(

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
2x :)

Waarschuw beheerder
Vaak geweest ja, is meestal wel leuk! :jaja:
Waarschuw beheerder
En nu een andere vraag...

Hoe kom ik in godsnaam aan de info om op zoon party terecht te komen???
Ken verschillende mensen die er weleens heengingen, maar die hoorde pas op de avond zelf waar het feest gehouwen zou worden,

anyone?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D pollie :D op donderdag 20 oktober 2005 om 13:49:
Hoe kom ik in godsnaam aan de info om op zoon party terecht te komen???

via via
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:53:
via via

als jij mijn 'via via' zou zijn was het meteen een stuk makkelijker, wel heb ik een maatje die een aantal weken terug op een illegale party van dj Rotjong was, te Rotterdam...

Waarschuw beheerder
Er word ook pas heel kort voordat ze een locatie hebben doorgegeven waar het feest is...want anders is het meestal snel voorbij door die joden!!!Heel soms krijgen we wellis de kans om door te gaan echt kick... En je moet wel connecties hebben van mensen die regelmatig op die feesten komen.... En IDD krakers zijn zeker zwaar relaxt!!! Wie is er trouwens 2,5 jaar geleden in pompei geweest,toen we daar 2 nachten doorgegaan zijn daar! Was echt een te gruwelijk feestje!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:12:
Er word ook pas heel kort voordat ze een locatie hebben doorgegeven waar het feest is...want anders is het meestal snel voorbij door die joden!!!Heel soms krijgen we wellis de kans om door te gaan echt kick... En je moet wel connecties hebben van mensen die regelmatig op die feesten komen.... En IDD krakers zijn zeker zwaar relaxt!!! Wie is er trouwens 2,5 jaar geleden in pompei geweest,toen we daar 2 nachten doorgegaan zijn daar! Was echt een te gruwelijk feestje!!!

snap wat je bedoelt ja...

...maar het klinkt wel goed hee!!!!
Echt een adrenaline-rush volgens mij als je daar staat!
Waarschuw beheerder
donateur
illegale tekno feessies zijn uberchill :) alleen lastig afentoe de lokatie door te krijgen zijn soms echt vaaaag

Waarschuw beheerder
wat is tekno?:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen techno iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:38:
Geen techno iig

Bijdehandjes gegeten mister B.A.L. ???

:P
Waarschuw beheerder
Leuk tot dat er brand uit breekt.

Waarschuw beheerder

:yes: :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:43:

ooit weleens zoon feestje ervaren???

Waarschuw beheerder
wat is nou een juiste definitie van Tekno??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 14:50:
wat is nou een juiste definitie van Tekno

weet ik ook niet hoor, dacht altijd dat hard-techno en tekno wel hetzelfde was, blijkbaar niet dus...

Waarschuw beheerder
tekno is gewoon VET...

klaar
Waarschuw beheerder
de sfeer is er heel relaxed :) zeker een keer het proberen waard, ik vind het zekers net zo leuk, al dan niet leuker als een legaal feest.

Waarschuw beheerder
dacht altijd dat hard-techno en tekno wel hetzelfde was

dacht ik ook altijd dus:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zieke herder op donderdag 20 oktober 2005 om 14:55:
zeker een keer het proberen waard

moet het wel te proberen vallen...
Waarschuw beheerder
Ik weet het ook niet precies :/
Is het niet een mix van hardtechno, Drum 'n Bass en Breakcore ofzo?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op donderdag 20 oktober 2005 om 15:33:
Is het niet een mix van hardtechno, Drum 'n Bass en Breakcore ofzo?

mix van terror, techno, (french)core, acid, goa etc...
Iig...zo zie ik het...

4/4 en lekker monotoom meestal, uplifting zegmaar

http://www.freetekno.nl/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes: ben er vorige maand voor`t eerst (:bloos:) geweest,in Zwolle,in een gekraakt pand was (Y) onderin de kelder was een terror zaaltje,en boven techno/tokno enzo...:bounce: zeker voor herhaling vatbaar :yes:

Waarschuw beheerder
Paar keer geweest en was helemaal het einde :)

Waarschuw beheerder
hee jappie en dan bel je ons niet ff? :cry: ;P
Waarschuw beheerder
hay,ja sorry was ook onverwacht dat we er heen gingen :p `t word wel vaker daar georganiseerd :yes: tegenover`t voetbal stadion,in die oude gekraakte garage...

Als ik weet wanneer er weer 1 tje is laat ik het je wel weten :yes: is wel goed te doen daaro :bounce:

Waarschuw beheerder
ooit weleens zoon feestje ervaren???

Jup :P

Tekno is trouwens...tsja...tussen de 180-210 BPM ongeveer (ala hardcore), het is redelijk monotoom (ala techno), het zijn heel veel spacende melodiën (ala psytrance), veel 303 lijntjes (ala acid)...enigzins duidelijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappie.NL op donderdag 20 oktober 2005 om 18:36:
ls ik weet wanneer er weer 1 tje is laat ik het je wel weten is wel goed te doen daaro

hou ik je aan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:02:
Wie is daar geweest???

Ik :O

Waarschuw beheerder
ornament ff mijn complimenten voor je forumplaatje btw :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 18:42:
Tekno is trouwens...tsja...tussen de 180-210 BPM ongeveer (ala hardcore), het is redelijk monotoom (ala techno), het zijn heel veel spacende melodiën (ala psytrance), veel 303 lijntjes (ala acid)...enigzins duidelijk?

waarom weet jij zoveel :S
Waarschuw beheerder
klinkt vet lijk me wel bruut om zoiets mee te maken
maybe in omgeving nieuwegein keer iets?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :D pollie :D op donderdag 20 oktober 2005 om 22:12:
Uitspraak van B.A.L. op donderdag 20 oktober 2005 om 18:42:

waarom weet jij zoveel

omdat Laurens er zich in verdiept en niet slap mee lult en zonder na te denken oordeelt over dingen zoals 90 % PF wel doet.;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tekno woehaaaaaa :lief:

geweldig publiek ook :respect:

volgende maand nog wat tekno'en hier B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tekNO

Waarschuw beheerder
ornament ff mijn complimenten voor je forumplaatje btw :D

Is dat voor mij bedoeld? :P

En Jeroen; bedankt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 oktober 2005 om 22:50:
omdat Laurens er zich in verdiept en niet slap mee lult en zonder na te denken oordeelt over dingen zoals 90 % PF wel doet.

daar was ik in een eerder topic ook al over uit ja :yes:

ik moet btw eerlijk zeggen dat zelfs als ik er zo veel van zou willen weten, ik niet zou weten waar ik moest beginnen...ben nog niet eens op de helft van oldschool/ealry rave volgens mij...hardcore mainstream vind ik niet echt geweldig, maar die kraak piep hardcore is weer zo ver te zoeken :P

Waarschuw beheerder
Je groeit erin...bij mij heeft het ook 2 jaar geduurd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 18:42:

Duidelijke taal :D (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 00:10:
Je groeit erin...bij mij heeft het ook 2 jaar geduurd

En natuurlijk een strenge lerares gehad (met bril zag ik dinsdag ;-p )

Waarschuw beheerder
Kicke hoor al die reacties!!!

Waarschuw beheerder
En natuurlijk een strenge lerares gehad

Meerdere O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:57:
Kicke hoor al die reacties!!!

Valt idd allersinds mee hè :-D

Tis welles anders hier, en zeker over dit onderwerp (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 23:19:
Is dat voor mij bedoeld?

euhhhhh volgens mij niet? :P
Waarschuw beheerder
Als je niemand kent die in die scene zit kun je ook wel langs smartshops die hebben vaak kaartjes met nummers die je kan bellen. Moet je gewoon naar binnen gaan en vragen of ze nog een feestje weten ergens. Als je eenmaal een feestje hebt gehad dan vind je erna ook wel meerdere.

Dag laters grtnnnnn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D pollie :D op donderdag 20 oktober 2005 om 22:12:
waarom weet jij zoveel

*arrogant mode aan
Omdat ie mij kent
*arrogant mode uit

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik nog 1 keer arrogant mode aan zien? 8)
Waarschuw beheerder
Nee... :[

Waarschuw beheerder
*arrogant mode aan
Ik weet ook heel veel over duiven
*arrogant mode uit

Waarschuw beheerder
nm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat maar
Waarschuw beheerder
Duiven? Roekoe? :/

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rotterdam CS
Trams
Drop The Lime CD

Hebbie hem? :P
Waarschuw beheerder
Als je alleen R'dam CS had genoemd had ik um ook al gesnapt... :)

Ik heb ook een keer een meeuw zien crashen op CS... :D
Serieus...toen stormde het heel hard en liepen we vanaf nighttown naar CS en opeens voor ons langs komt er keihard een wit ding uit de lucht gesodemieterd en knalt zo die fietsen die daar staan in... :|

Dacht eerst dat het een plastic zak was ofzo maar toen ik goed keek zag ik opeens een kopje onder vleugels uitkomen en mij ook echt aankijken van "what the fuck gebeurde er nou net"... :vaag:

Waarschuw beheerder
T'is toch allemaal wat he

Maar we houden op, we zitten een leuk topic te verneuken :P
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat we arrogant gingen doen?
Dus hebben we daar iets mee te maken of we een topic aan het verneuken zijn...ja of nee?
Ik dacht het niet... ;)

Nou ja...hoelang het verder nog duurt dat het een leuk topic is...dat is altijd de vraag hier op PF... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
O ja, arrogantie mode :D

Uhm

Ik ben de Red Alert meester B)
Waarschuw beheerder
Jij liever dan ik...
Waarschuw beheerder
np... (y)

Waarschuw beheerder
zie het steeds meer staan over tekno, maar wat voor styl is het eigenlijk? wil wel eens wat nummers luisteren van dat soort muziek welke kan ik downloaden?
Waarschuw beheerder
Tja wat voor muziek het is? Chaos!!!! dat is het beste, maar wel lekker zo op zijn momenten voor een half uur ofzo....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Case© op vrijdag 21 oktober 2005 om 20:22:
Tja wat voor muziek het is? Chaos!!!! dat is het beste, maar wel lekker zo op zijn momenten voor een half uur ofzo....

moet ik dan denken aan speedcore? of nog sneller dan speedcore?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 20:24:

Ik weet niet precies wat Speedcore is...maar tekno springt echt van de hak op de tak en het gaat met best een hoge bpm :jaja:

Waarschuw beheerder

Totaal niet vergelijkbaar met speedcore

Zoals ik al zei, meer 180-210 BPM

Alhoewel je ook wel spul hebt van 160 BPM en lager

Waarschuw beheerder
Dat wou ik dus idd zeggen...Ik zet hier iets neer en mensen gaan een beetje bruut lopen doen over waar je tekno mee kan vergelijken :S ?! Gaat nergens over want ILLEGALE tekno feesten zijn juist zo bruut omdat ze niet commercieel zijn,en (bijna) nergens mee te vergelijken zijn... Ga dit dus IDD niet lopen verneuken met te vertellen hoe goed je het wel niet kent en met je bpm shit gelul...want dat is de bedoeling helemaal niet hiervan............ En lul nou maar lekker verder!!!!!!!!! Laterssssssssssssss ;)
Waarschuw beheerder
nog nooit meegemaakt, maar lijkt me wel super strak om een keer mee te maken. komt vast wel een x :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:45:
Gaat nergens over want ILLEGALE tekno feesten zijn juist zo bruut omdat ze niet commercieel zijn,en (bijna) nergens mee te vergelijken zijn... Ga dit dus IDD niet lopen verneuken met te vertellen hoe goed je het wel niet kent en met je bpm shit gelul...want dat is de bedoeling helemaal niet hiervan............

Muts denkt wanneer zij een topic opent mensen niet mogen uit leggen wat deze muzieksoort in houd..srry doos maar dna kan je bter een topic houden in je eigen doos dan weet je zker dat niemand anders zich ermee bemoeien wil..Ik vind dat over alle muzieksoorten uitleg gegeven mag worden gesproken en gediscussieerd..mag worden..en zker als andere daarom vragen..
Waarschuw beheerder
Als ze liever wil dat men het ziet als een vorm van speedcore of terror (want dat gebeurd vaak) dan moet ze het zelf weten... :(

Ik geloof dat er nou net dudelijk is gemaakt dat je tekno niet in 1 hokje kan stoppen omdat het zoveel elementen uit verschillende stijlen bij elkaar gooit tot 1 geheel... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat wou ik dus idd zeggen...Ik zet hier iets neer en mensen gaan een beetje bruut lopen doen over waar je tekno mee kan vergelijken :S ?! Gaat nergens over want ILLEGALE tekno feesten zijn juist zo bruut omdat ze niet commercieel zijn,en (bijna) nergens mee te vergelijken zijn... Ga dit dus IDD niet lopen verneuken met te vertellen hoe goed je het wel niet kent en met je bpm shit gelul...want dat is de bedoeling helemaal niet hiervan............ En lul nou maar lekker verder!!!!!!!!! Laterssssssssssssss ;)

Iemand vraagt wat het is...ik probeer uit te leggen wat het is

What's the big deal? :/

Waarschuw beheerder
het heeft een sound ... en die sound word aangeduid met TEKNO.

leg jij de definitie eens uit van de kleur groen! :|
Waarschuw beheerder
Hij zegt ook niet dat dat DE defenitie is...daar zijn we al veel eerder achtergekomen dat dat een onmogelijke opgave is... ;)

Hij probeerd enkel een globaal beeld te schatten en daaruit blijkt iig dat het niet met 1 ding te vergelijken is maar dat het verschillende dingen door elkaar heen mengt tot een nieuw geheel...want je hoort er wel acid invloeden in vaak...je hoort er vaak wel goa invloeden in...soms wat hardcore...monotoon vaak idd net als techno...dat betekend niet dat hij zegt...het is net als techno... ;)

Waarschuw beheerder
Krijg je toch als je rood en blauw mengt? Of was dat nou paars?
Waarschuw beheerder
Blauw en geel... ;)
Alhoewel hoeft niet...dat gaat over mengen met verf...

RGB = Red Green Blue...daar zijn rood groen en blauw dus de basiskleuren...dat heeft met licht te maken... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja klopt, maar ik heb het nu ff over verf
Waarschuw beheerder
Dan natuurlijk blauw en geel he... :p

Waarschuw beheerder
of cyaan en geel en als je wat donkerder groen wil hebben gooi je er een beetje K tegenaan :P

blabla
Waarschuw beheerder
Zou wel zin hebben in een illegale rosparty vanavond idd. Als iemand wat weet, pb please :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 17:14:
of cyaan en geel en als je wat donkerder groen wil hebben gooi je er een beetje K tegenaan

Dat is zowieso bij drukken ja... :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand vraagt wat het is...ik probeer uit te leggen wat het is

What's the big deal?

thnx voor de info! 't is in ieder geval een stuk duidelijker.
enne, Denise19, wat maak jij je druk over iemand die enkel een beeld schetst van Tekno! pfff :vaag:

Waarschuw beheerder
Volgens mij valt er vanavond nogal weinig te doen :/
Waarschuw beheerder
Ja net als gisteren :/

Ik heb zin!

Waarschuw beheerder
Zou wel zin hebben in een illegale rosparty vanavond idd. Als iemand wat weet, pb please

zijn altijd nummertjes voor...

kheb er paar jaar geleden ook wat weekenden aan doorgebracht
echt vet....maar niet best voor de gezondheid whahha:P

Waarschuw beheerder
Ik heb zin!

Same here, maar het ziet er naar uit dat het een duffe avond gaat worden

Als je wat hoort, let me know :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 19:12:
Als je wat hoort, let me know

Jij ook :)

Waarschuw beheerder
Will do, maar ik zie het somber in :(
Waarschuw beheerder
Och och meisje voelt zich aangevallen die Denise......LOL

kreeg net n lief berichtje van dr...
Wie ben jij dan kankernerd!!!! Waar haal je het lef vandaan zo te praten joh sufferd whahahaha what the fuck doe je hier?!

hoe triest kan je zijn????LOL

Waarschuw beheerder
quote element=message id=17329169]Muts denkt wanneer zij een topic opent mensen niet mogen uit leggen wat deze muzieksoort in houd..srry doos maar dna kan je bter een topic houden in je eigen doos dan weet je zker dat niemand anders zich ermee bemoeien wil..Ik vind dat over alle muzieksoorten uitleg gegeven mag worden gesproken en gediscussieerd..mag worden..en zker als andere daarom vragen..[/quote]

Wie ben jij dan joh sufferd?! Waar haal je het lef vandaan zo te praten?! Whahahahaha What the fuck doe je hier? Ga nou niet tof reageren op partyflock! Want dat doe je thuis ook niet.... whahahahahahaha

Waarschuw beheerder
Doe eens gezellig :P

Waarschuw beheerder
En ja mensen praat,discuseer,ruzie maar lekker verder want ik lach alleen maar om die mensen die uit proberen te leggen wat teKno is!!! COOL hoor!!! (K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Ik voel me absoluut niet aangevallen hoor!!! hihihihi Ik heb jou weer ff op de juiste plaats gezet!!! NERD
Waarschuw beheerder
blaaaaaat*

Waarschuw beheerder
Het word een beetje suf hier met al dat saaie serieuze gelul van die studentjes..........
Waarschuw beheerder
Och och meisje zelf altijd te lui geweest om in de boekjes te kijken...en je kon mij nog wel zo goed op me plaats zette.......tog?? eerlijk waar...in n trip blijven hangen van de sos met n ego om je heen waar je eigen aura nog U tegen zegt of leef je gewoon in n droomwereldje?? meisje toch...daar hebben ze speciale klinieken voor he...misschien tijd om jezelf op de juiste plaats te zetten ipv mij.

Waarschuw beheerder
Je gaat nou over dingen beginnen waar je niks van weet... hahahaha is jou manier? Stoer dan achter de computer? Lukt je thuis niet he? Maar ik heb hier geen topic geopent om ruzie te maken sufferd... Rot weg achter je pc... Ik lach zo ontzettend hard hierom hahahahahahahahahahaha GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!

*weg*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 20:31:
Stoer dan achter de computer? Lukt je thuis niet he? Maar ik heb hier geen topic geopent om ruzie te maken sufferd... Rot weg achter je pc... Ik lach zo ontzettend hard hierom hahahahahahahahahahaha GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!

Ja hoor...ik hou ook van jou........kusje??

Waarschuw beheerder
Waar heb jij last van doe normaal joh met je blije gedrag, als student zou je toch de wijste moeten zijn..!!
Waarschuw beheerder
Jezus gedraag je dan ook eens ff als tekno publiek als je zo beter weet wat het wel is... :/

Ouwehoer wat een arrogantie...duidelijk niet 1 van de tekno mensen... :vaag:
Meer het standaard hardcorepubliek...die denkt ook altijd alles te ownen en beter te weten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whatever...
wie zegt dat wij tekno publiek willen zijn??
Waarschuw beheerder
Ik bedoel...damn we hebben het over muziek...iets hoorbaars dus...en bij elke muziek is het zo dat het bepaalde kenmerken heeft...
Tekno heeft als kenmerk dat het een mengelmoes is van verschillende elementen...en die elementen apart zijn wel degelijk terug te leiden op of enigzins te vergelijken met andere stijlen...

Het is geen absolute defenitie...het was een globale beschrijving van wat je ongeveer kan verwachten als je niet bekend bent met tekno...

Denk om je hart... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 21:10:
whatever...
wie zegt dat wij tekno publiek willen zijn??

Ik niet...had het ook niet tegen jou overigens... ;)

Maar dan hoeft men zich nog niet zo arrogant op te stellen tegen mensen die enkel behulpzaam willen zijn... :)
Want als ze ergens niet van gediend zijn binnen de tekno scene zijn het wel dat soort dingen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Donjulez en denise kennen elkaar ofzo? :P
Waarschuw beheerder
Als we het zowieso over tekno feesten hebben is het zowieso een feit dat men daar niet alleen muziek draait die de naam tekno draagt...
Goa...acid...techno...hardcore...drum&bass en whatever komen daar namelijk ook aan bod...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er is er een illegaal teknofeetsje in wassenaar en ook eentje in eindhoven als het goed is:)

ik krijg zo tel: nr voor meer info
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 20:22:
En ja mensen praat,discuseer,ruzie maar lekker verder want ik lach alleen maar om die mensen die uit proberen te leggen wat teKno is!!!

jij weet wel wat het is? :vaag:

Waarschuw beheerder
TEKNO= onk onk ranka tank onk onk krrtt ranka onk bam onk Trrrrrr onk bam bam Trrrrr kratch onk onk phling phling onk ank tank onk Trrrr bam onk bam onk tankaranka trrrrrr
Waarschuw beheerder
Heb een beetje rondgevraagd want was ook op zoek naar Tekno nummertjes

Een maat van me kwam aan met deze nummertjes :D

Goetia - Laisse moi foutre my bordel

Goetia - I Dig Frenshcore

Zeker het beluisteren waard :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 20:49:
Waar heb jij last van doe normaal joh met je blije gedrag, als student zou je toch de wijste moeten zijn..!!

Lol...again..leer eerst fatsoenlijk nederlands neandertaler dat je er rondloopt..en wil je n dubbel leven leiden ofzo of maak je vaker profielen aan om t net te laten lijken dat ik door 2 mensen op me plaats word gezet...??
Naam:Jesssssssss
Aangemeld op: 22 oktober 2005 20:42
Status: actief
Laatst hier: gisteren om 21:10
apatjoee...wat n zielig persoon zeg!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog een tekno liveset op me pc staan. als iemand belangstelling heeft moet ie maar ff berichtje sturen

CORE-TEX_Labs---[live]The one that is Black.mp3 zo heet ie
Waarschuw beheerder
Of je gaat naar http://www.core-tex.net/
Daar staan nog meer sets van ze...en losse tracks...

Die set staat er ook...onder recorded live acts - oldest - pagina 3 - onder de naam : The tape witch is Black ( DeadMan & The Mr X )...opgenomen in waterfront R'dam...

Wel allemaal meer op de hardtek gericht... :)

Site is altijd wel een beetje traag...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goetia - Laisse moi foutre my bordel

Goetia - I Dig Frenshcore

Geen Tekno

En waarom noemt iedereen Coretex ook altijd tekno? :P Vind ik ook nou niet echt bepaald typisch tekno ofzo...
Waarschuw beheerder
Hardtek zoals ik al zei... ;)

Dat is niet gelijk aan tekno nee...gewoon 1 smaak binnen de tekno scene...veel overeenkomsten met de oude frenchcore aangezien die ook samen een scene vormen daar...alles is daar haast free parties dus dan krijg je dat... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fucking los ga dr vloip heen al 10 jaar altijd vet, laatste tijd niet meer zo veel te veel kit!!! vroeger in de nijmegenstraat en onder de heiplaatbrug in rotterdam :P:P LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!
Waarschuw beheerder
lekker typisch voor PF...een topic over teKno wordt al bijna een rel(lletje). jullie kunnen maar beter wegblijven denk ik.
Waarschuw beheerder
ben laatst in utreg en in amersfoort geweest naar een illegaal tekno feest, ben afgelopen weekend in den bosch niet geweest en dat is maar goed ook er zijn 36 mensen opgepakt
Waarschuw beheerder
vrienden van me waren in den bosch waren net op tijd weg zijn daarna naar eindhoven gegaan was een bruut feestje zeiden ze
zal zelf binnenkort ook is een keer gaan effe de sfeer proeven
Waarschuw beheerder
wie waren er geweest uit gorkum koek en bredels
Waarschuw beheerder
van hun zou ik het niet weten niks over gehoort wel twan renco monart en nog een aantal weet alleen niet of je ze kent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
monart ken ik wel, kwam koek en bredels toen tegen bij lage weide

Waarschuw beheerder
kan iemand mij ff een nummer geven wat echt tekno bevat, kan ik het even luisteren :)
Waarschuw beheerder
vendex maastrich vette shit volop drugs en harde muziek en geen sluitingstijd
Waarschuw beheerder
donateur
laatst ook rondjes gereden door amersfoort maar niks gevonde beetje jammer ware met een fucking grote groep
mochte we weer terug :'(
Waarschuw beheerder
in amersfoort worden vaak goede illegale tekno feessies gegeven
Waarschuw beheerder
heb van amersfoort een paar live-sets van syntax terror en die zijn wel hard
Waarschuw beheerder
amersfoort is echt wel goed dat heeft ook aardig wat weg van een legaal feest met lasers en zo
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdag 28-10 te R'dam nog een fijn legaal feest 8-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 21:30:
er is er een illegaal teknofeetsje in wassenaar en ook eentje in eindhoven als het goed is

ik krijg zo tel: nr voor meer info

laat maar ff weten ben ik ook zeker aanwazig:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =>El-Torro<= op maandag 24 oktober 2005 om 19:25:
vrienden van me waren in den bosch waren net op tijd weg zijn daarna naar eindhoven gegaan was een bruut feestje zeiden ze

hahahah was zekers een bruut feestje, heb me goed vermaakt daar:D
Waarschuw beheerder
of niej het was egt wel relax daaro hahah tafelvoetbellen op zijn wazigst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 18:12:
En waarom noemt iedereen Coretex ook altijd tekno? Vind ik ook nou niet echt bepaald typisch tekno ofzo...

Meeste losse platen van hun zijn inderdaad niet echt tekno.

Maar veel live optredens hebben echt heel duidelijk dat tekno ritme.

Typerend voor tekno is de bas die voor 20 minuten bijna hetzelfde blijft en constant en je daarom dus fijn kan wegdromen op de bas.

Tekno = spacen op een bas :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die one that is black is VET

die heb ik ook en dat is stijvepiemelshit!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeg liever freeparty...

Waarschuw beheerder
Tekno is gewoon een feeling ! :jaja:
Zoals Piet en Piet al zei lekker spacen om de muziek.
Sfeer altijd goed op freeparty's :D

Waarschuw beheerder
Benieuwd of er nog wat spannends komt met oud & nieuw :)

Waarschuw beheerder
+1
ketaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kan je het tekno gevoel nu uit leggen haha.

Gewoon een keer hopen dat je dat kan meemaken.. Extremer in alle opzichten als je het vergelijk met een ''normaal'' feest...
Waarschuw beheerder
idd lekker spacent en meestal hard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
***Denise*** citeer 20 oktober 2005 13:02
Wie is daar geweest??? En hoe vond je dat? Waar wat het??

slecht.. muziek is niks aan joh
Waarschuw beheerder
had je denk een slecht feesje:> of je weet neit wat strak is naja hellfish in je naam zegt wel genoeg:P
Waarschuw beheerder
ja idd me naam zegt genoeg he :z

net zoveel als jou favo artiesten lijst met Luna en Technoboy erin (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8-bit Kid™ op dinsdag 27 december 2005 om 17:52:

De muziek is op ieder illegaal TeKno feestje weer anders.

Soms neigt dat meer naar electro,drum n bass, acid of breakbeat maar dat verschilt per soundsystem.

En dan nog, wie naar een graits feest gaat waar je je eigen drinken mee mag nemen moet niet zeiken :[

Helaas worden zelf de illegale feesten steeds bekender en is er een overkill aan teveel "wazi's" en dat komt de sfeer niet ten goede (N)

Voor de rest van de mensen die nieuwsgierig zijn;
Binnenkort ga ik een klein stukje filmen op een illegaal TeKno feest :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op maandag 16 januari 2006 om 16:18:
Binnenkort ga ik een klein stukje filmen op een illegaal TeKno feest

:-o

pbtje? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, het word geen documentaire hoor :p
Maar jij mag hem wel zien O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou eigelijk gewoon mee ;-P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik PB je effe O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jippie (F)
Waarschuw beheerder
Satanica citeer 16 januari 2006 16:18
Uitspraak van 8-bit Kid™ op dinsdag 27 december 2005 om 17:52:

De muziek is op ieder illegaal TeKno feestje weer anders.

Soms neigt dat meer naar electro,drum n bass, acid of breakbeat maar dat verschilt per soundsystem.

En dan nog, wie naar een graits feest gaat waar je je eigen drinken mee mag nemen moet niet zeiken

Helaas worden zelf de illegale feesten steeds bekender en is er een overkill aan teveel "wazi's" en dat komt de sfeer niet ten goede

Voor de rest van de mensen die nieuwsgierig zijn;
Binnenkort ga ik een klein stukje filmen op een illegaal TeKno feest

hap hap happer de happie :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 16 januari 2006 om 20:43:
hap hap happer de happie

Laten we er geen doekjes om winden;
Het is beter als Schnappie B)
Waarschuw beheerder
hmmm...niet lullen over teKno op internet!?

Waarschuw beheerder
Hoezo niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nekompromat op maandag 16 januari 2006 om 23:51:

want dan rolt de AIVD de hele bende op?! :nocheer:
Waarschuw beheerder
anders komen er alleen maar wazis :o

Waarschuw beheerder
Tuurlijk, blame it on the wazi's
Waarschuw beheerder
:o het zal eens niet zo wezen altijd leuk excuus haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
We noemen toch geen preciece lokaties peanut brain :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 17 januari 2006 om 00:46:
We noemen toch geen preciece lokaties peanut brain

hoe kan de aivd dan de hele bende oprollen ?? :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 00:42:
Tuurlijk, blame it on the wazi's

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joehoe! op dinsdag 17 januari 2006 om 02:01:
hoe kan de aivd dan de hele bende oprollen ??

Weleens van sarcasme gehoort?! :/
Uitspraak van Satanica op dinsdag 17 januari 2006 om 00:26:
want dan rolt de AIVD de hele bende op?!

Dat was sarcasme :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nekompromat op maandag 16 januari 2006 om 23:51:

Verklaar het wereldwijde netwerk van de freetekno sites dan eens... :)

dag