me katje was 9 hoog naar beneden gevallen!
Ik heb <CoLLiN> heel groot op mijn rug laten tatoëren...vind ik wel hip
ik heb wel zitten denken om I love Renee op mn onderbuik te laten tatoeren.. maar daar heb ik uiteindelijk vanaf gezien omdat scorpiongirly ook wel n hippe naam was
Renee is ook hip hey ...niets mis met mijn naam.
Als je I love scorpiongirly op je onderbuik laat zetten...dan moet je wel hele brede onderbuik hebben, of hele kleine lettertjes gebruiken
*klopt op rug*
Die vraag is gelukkig nog niet 124254 voorbij gekomen
mn vriend gaat vrijdag een tattoo zetten
ik heb een tatoo op mn rug gekregen van mn (nu ex) vriendje...en iedere keer als ik mn tatoo zie doet me dat weer aan hem denken
ik heb een tatoo op mn rug gekregen van mn (nu ex) vriendje...en iedere keer als ik mn tatoo zie doet me dat weer aan hem denken ...laat staan als zijn naam er er zou staan !
nee zou ik niet doen straks gaat het uit dan zit ik met zijn naam op mijn lichaam
Wat jij vind moet je naar de politie brengen
Ik zie het probleem er niet van in.. Als je écht zeker bent van je relatie, no problemo toch..??
je hebt nooit een garantie in je relatie.. ookal ben je 20 jaar getrouwd heb je die nog steeds niet, het kan altijd uit gaan, omdat jij of hij/zij een ander tegen komt.
ik heb ook een vriend en zie het voorlopig ook niet uit gaan op het moment wil ik best een beetje aan de toekomst denken met hem, maar we moeten alle2 nog op stage over een paar jaar, en we gaan alle2 naar et buitenland dus dan is het maar de vraag of het stand houd en of je het volhoud enzo..
dus garantie heb je gwn niet.
en je kan dr idd iets overheen zetten maar vaak moet het dan groter en donkerder dan de naam zijn, dus een mooi leuk/klein tattootje word het dan niet meer...
echte liefde gaat niet over en je moet een gokje duven wagen in je leven
als ik 100% cker weet dat zij de rest van mijn leven bij me blijft? ja hoor, dat moet werelds gevoel geven voor je vriendin
De namen van m'n kids wel daar zal ik zekers geen spijt van krijgen.
Niet lullig bedoeld maar hoe naief kan je zijn! Hoe kan je dat nou weten?
Omdat ik dat wel weet
Beide veel meegemaakt, en ik weet 100% zeker dat hij mij nooit laat zitten, omdat hij juist diegene was die mij geholpe heeft toen ik echt in de problemen zat,, toen ie dat deed wist ik zeker hij heeft alles voor me over dit is de ware voor mij
doe het niet
kinderen oke, maar mannen pfff je weet het nooit met zelaatste aanpassing 31 oktober 2005 16:54
Wat naief zeg Geweldig!
Geef toe, het is mooi dat er nog mensen bestaan die er in geloven
Ik vind het zowiezo dom om te doen hoor, maar 18 jaar is ook nog zo jong vind ik...
Niemand zegt ook wat je wel en niet moet doen...
Ze geven alleen hun mening...
Daar is een forum voor...
ik zou nooit een naam tatoëren.
Whahahahahhaahah.... Dit had ik nog niet gelezen. Niet naief, maar dom
Maar is misschien ook wel goed om zo'n instelling te hebben...
Ik schrok trouwens van een meisje in m'n klas man.
Ze is 18 jaar en heeft de naam van d'r vriend op d'r heup laten zetten...
Ik vind het zowiezo dom om te doen hoor, maar 18 jaar is ook nog zo jong vind ik...
Inderdaad het is goed om zo'n instelling te hebben, en we weten het beide ook wel zeker dat we bijelkaar blijven
Je hebt wel gelijk 18 jaar is nog erg jong om zo'n tattoo te zetten,ik ben zelf ook 18 jaar maar het is de liefde van mijn leven!!
Vrijdag krijg ik de tattoo met zijn initialen