| Betreft: | evenement: I Love Techno, zaterdag 12 november 2005 om 19:00 |
oftewel.. die gast van je FRS liep je gewoon te fucken..
dan hou ik 't er op dat ie 't verkeerd heeft ingetikt. T was ook heel raar. Meestal zoeken ze toch een nummer? Hij ging op flanders expo zoeken en kwam toen op een ander evenement en zag I love techno niet staan en zei toen dat het uitverkocht moest zijn.
oftewel.. die gast van je FRS liep je gewoon te fucken..
als in andere FRS namelijk wél gewoon kaartjes kan halen en ze een centraal systeem hebben..
FRS verkoopt de tickets toch van de ticketbox.
Zou alleen voor Tish wel leuk zijn als het ook een tijdje niet uitverkocht zou blijven he.
ja, das toch een centraal systeem..?
zelfde systeem dat ook de sigarenboer op de hoek en de primera enzo hebben..
idd.. vooral tot net na de stufie enzo
Dat idee met die buschauffeur zie je dus toch niet zo zitten
Uitspraak van COÑO op dinsdag 18 oktober 2005 om 10:49:
ik ga vrijdag pas kaarten halen...zou lullig zijn als we geen kaarten hebben en wel al lang onze hotelkamers
Zou wel een actie voor jou zijn
ik ging net ook kaartje halen, was nog behoorlijk moeilijk! ook bij free record shop niet te krijge! maarre volgens mij snapte ze t daar nie zo goed
jup haha, ikke maandag idd
zelfde als dat sommigen dan awake niet kunnen vinden omdat ze op gas gaan zoeken ipv westergasfabriek (ja, dat heb ik écht een keer meegemaakt
Duidelijk
dacht eigenlijk dat je het gewoon via via gehoord had.. het is toch vrij makkelijk te vinden
en die kneus is vriend van jou?!
zijn gewoon domme medewerkers..
zelfde als dat sommigen dan awake niet kunnen vinden omdat ze op gas gaan zoeken ipv westergasfabriek
lijkt me toch als je naar awake gaat je simpel ff kijkje neemt op awakenings.nl
begrijpens lezen is ook een vak apart he
Ik hoop dat ze VEEL kaartjes achterhouden
ik hoop en denk dat het niet eens uitverkocht wordt
Uiteindelijk is die voor een aardig bedrag verkocht,waar we nog veel lol van hadden
ik hoo pdat t uitverkoopt want kheb namelijk nog n kaartje over die ik morgen aan de deur moet verpatsen
als het uitverkocht is ga je daar voor de deur leuk geld kunnen vangen voor je kaartjes die je te verkopen heb
als het uitverkocht is ga je daar voor de deur leuk geld kunnen vangen voor je kaartjes die je te verkopen heb
dat ze nog steeds een van de best live optredens ter wereld zijn